Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jaktib

    tag

    Sziasztok!
    Szeretném megosztani a tapasztalatomat. Tavaly novemberben vettem egy Gilera Stalkert. Spórolási céllal vettem az autót kiváltandó, és akkor még nem lehetett tudni merre tart a B125. Ezért lett 50-s, egy tele tankkal 180-200 km megy 3,4-3,6 a fogyasztása ami nekem megfelel. Először majdnem megvettem egy Keevay-t ami ugye a vásárlás után le is robbant alattam, még szerencse, volt, hogy visszakaptam az árát :) Utána volt még két motor amit megnéztem egy Scarabeo, kitűnő állapotban, de agyon volt tuningolva ezért felejtős volt, aztán volt egy Magnet sport ami meg lelakott volt. Aztán ezt a Stalkert 2004-es gyári állapotú volt tip-top 4000 km-el ami valós is lehetett mert a biztosítási matrica 2008-ig volt ragasztva a sisaktartóba, aztán nem nagyon használták. A kereskedő azt mondta, hogy az előző tulaj nála vette ismeri a motort, mert szervizelni is hozzájuk vitte aztán az utolsó pár évben nem használták. Aztán bevitte a kereskedésbe és ott rendbe tették az állás után kitisztították kapott új aksit stb. Az aksit én nem is vettem ki belőle mikor télen nem használtam de mikor elővettem tavasszal pöcre indult a gép.170-volt kicsit talán olcsóbban is lehetett volna venni, de kereskedőtől vettem átvizsgálva fél év garival. Eddig 1500 km tettem bele és igen megvagyok vele elégedve. 80-at óra szerint simán megy, a váci úton nincsen a tempó tartásával bajom, pöcre indul minden működik rajta, szóval remélem még sokáig így marad. A biztosításról: A kereskedő is azt mondta, hogy még a vétel napján kössek rá biztosítást, amit meg is tettem a Netrisken. Igen jó döntésnek bizonyult. Mivel tavaly kezdem a motorozást, és már hidegek is voltak a reggelek egy felüljárón a már fagyos aszfalton hátsó fékkel fékeztem, és megtörtént a baj. Nem nagy sebességnél de kicsúszott a hátulja és nem tudtam irányítani, és nekicsúsztam egy autónak. Mivel volt biztosításom így nem volt gond. A Toyota sárvédője megkarcolódott, fényezni kellett, mivel a Toyota szervizek arany árban dolgoztak ezért a biztosító 289 e ft-ot fizetett ki. Tehát igen csak megérte az a 3000 ft. Nekem az első idomot kellett műanyagoztatni, fényezni, meg lett egy új tükröm (a régi amúgy is mozgott mindig :) ) és lett egy új fékkarom. De komolyabb sérülés nem lett rajta. De tanuló pénznek jó volt. Sokkal óvatosabb vagyok azóta. Annak idején teljesen elkerülte ez a fajta(stílusú) motor a figyelmem, ott a kereskedő ajánlotta. Először nem is nagyon tetszett, de mára nagyon is megtetszett citromsárga az egész, sokan megnézik még itt Pesten is, nagy ballonos kerekei vannak, ami nagyon puhává teszi a rossz utakon való közlekedést. Heti ötször 15-15 km használom munkába járásra, és van benne egy kis homokos földút is amit nagyon élvezek.
    A védőfelszerelésről: Szerintem érdemes beruházni, mivel elég védtelen a motoros. Most látok igen bátor embereket papucsban pólóban robogózni igen bátrak. Eleve a menetszél az ízületeknek nem tesz jót. Mikor én elestem volt rajtam minden kesztyű nadrág kabát igaz akkor még hideg is volt, De szerintem a sípcsontomat nagyon megütötte volna a motor ha nincsen rajtam a protektoros nadrág, de így nem lett bajom sem.
    Szóval én eddig egy elégedett Stalker tulaj vagyok. Így gyári állapotban nekem teljesen jó, ha cserélni kell valamit rajta az is biztosan csak gyári lesz. Egy hibája volt eddig a benzincső, és annak tömítése eresztett,mert bekeményedett a gumi, ami azért nem volt vicces. Begurultam vele a kerekedésbe és ott 10 perc alatt ingyen mivel garis volt ki is cserélték azóta is rendben van a motor. Bocs ha kicsit hosszú lett de hátha valakinek hasznos lesz én is ezt a fórumot nézegettem mielőtt ezt vettem ( miután a Keevay lerobbant a hazaúton) Érdemes hallgatni a tapasztaltabbakra :)

Új hozzászólás Aktív témák