Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Criton #22970 üzenetére

    Szerinted este és hétvégén nagyobb a forgalom, mint a reggeli/délutáni csúcs?
    De nem is ez a lényeg: az nem ment át, továbbra is a magadét hajtogatod...:O

    kétlem, hogy 50el mész 70++ tábláknál, csak hogy óvd
    Már meg ne haragudj, de ha elmész "hobbimotorozni", amikor nem időre mész,
    és NEM adott útvonalon kell menned, akkor szerintem külön vadásznod kellene
    nem hogy a 70-es, de "70++" táblát aztán garantáltan Budapest belterületén.:U
    Ha nyersen akarnék fogalmazni, azt mondanám, hogy mi a faxért mennél arra?

    hétvégén is mehetsz olyan helyekre ahol brutál emelkedő van
    Lásd előző mondat. (Olyan érzésem van, hogy direkt az idegeimet borzolod.:DDD)

    ha nem húzod neki egy kicsit
    Te nem kicsit húzod neki, hanem folyton nyelezed a leírásod alapján, az a vicc.

    Én egy szóval nem említettem a bejáratást: annyit írtam, hogy van egy lefojtott
    motorod, amit folyton a "határain" fölül akarsz járatni és szétpörgeted. Írod itt a
    furcsábbnál furcsább tüneteket: állandóan ledadogsz, meg fehéren füstölsz, és
    közben csak magadat nyugtatod, hogy ez nem para, hiszen benne van a fojtás,
    és az majd jól megvédi a motort. Na erre írtam, hogy fordítva ülsz a lovon: NEM
    a motort védi a fojtás! És ha gyilkolod, akkor fojtással együtt is gyilkolod. Ennyi.

    A bolt egy szóval nem mondta, hogyan használjam
    Érdekes: korábban meg ezt írtad... Most akkor hol az igazság? (Vicc az egész,
    amit előadsz: sopánkodsz, hogy neked 70 fölött kell repeszteni a gép meg nem
    bírja. Amikor meg megmondják, hogy NE nyelezd, akkor meg azt írod, muszáj.)

    Hadd kérdezzem már meg, hogy ha korábban is tisztában voltál (?) azzal, hogy
    neked ez a 70 a minimum (és a Himalájában is jársz a robiddal naponta), akkor
    miért esett a választásod egy segédmotoros kerékpárra, ami ezt nem tudja?:F
    Ha meg tudja, akkor ugye szabálytalan. Jogosítvány, kétkerekű motorkerékpár
    a barátod. Azzal lehet legálban tolni a 70-et, meg "felmászik" veled a hegyre is.
    Legyen az 125-ös (vagy nagyobb) robogó, vagy váltós motor az tök mindegy: a
    rendszám, meg a jogsi az, ami megkülönbözteti a segédmotoroktól... Akkor is,
    ha van amúgy olyan tuningolt 50-es, ami otthagy egy gyengébb 4T 125-öst...:D

    Többiek: +1 - és én kérek elnézést a hosszú HSZ-ért, csak nem bírtam már.:DDD

Új hozzászólás Aktív témák