- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab A 6 - fél kiló harminc, maradhat?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
ma Rajtuk megnézhetjük a telefont magát és megismerhetünk pár funkciót is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kolondrum #29747 üzenetére
Én ma cserélek bal dekni tömítést, feltöltöm olajjal, kicserélek 2 bovdent, és talán még az első teleszkópot is felújítom. Mondjuk ha fent lesz a gázbovden, biztosan kimegyek majd egy kicsit, pláne, hogy új gyertyám is van Meg az alapjárat sem tökéletes még...
SzlobiG: örülök is, meg nem is (lehet újra motorozni, de snowboardozni még nem )
mp
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #29752 üzenetére
Miért ne bízzuk másra a vásárlást 1: kuplungbovdent vesz gázbovden helyett (előbbiből nem mellesleg rendelve lett egy két hete)
mp
-
Holnap még motorral kéne menni, de alig pár fok lesz. 2 óra mászkálás pesten, odafagyok. Pedig ki kéne használni. hm.
-
molnarpeter
nagyúr
60k-ból városba milyen értelmes robogót lehet venni? Haveromnak kellene egy, annyit tudok, hogy 50ccm-re van jogsija, tuningolná, és aprilia kilőve.
mp
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #29756 üzenetére
60k felejtős. Annyiért jó bringát sem kap, nem robogót. 100k minimum. 3KJ Jog, Dio, Scarabeo, Liberty, Sonic, Lead..
Oszt' Aprilia miért van kilőve?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #29757 üzenetére
Biztos mert a józsika azt mondat az car.
-
adrian360
őstag
válasz runner 125 #29757 üzenetére
hát ha hozzávesszük hogy 60k az irányár akkor az aprillia tényleg felejtős, annyiért még bontásra való sincs
de tényleg a 60k az nagyon kevés, inkább a 100k, és még arra is lehet bőven költeni. Hiába akarja tuningolni, 60k ért nem kap egy egyenes vázat sem, amire az egész motort építené. Ha az aprillia kilőve nézzen japán robogókat, yamaha jog, nagyobb kerékkel neo's, bw's -
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #29761 üzenetére
Jó vastag lánc, tuti védelem!
Egyszer nekem is volt szerencsém látni hasonlót, csak ott a kerékpár váza volt ilyen módszerrel bebiztosítva; persze egy ennél magasabb, kb. fél méteres oszlophoz.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Én egyelőre lakatott tettem a féktárcsára.
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #29761 üzenetére
Hasonló: -
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bati0501
őstag
Most miért?Ha jobban megnézitek lehet,h működik,mert elég rövidnek tűnik a kábel,tehát nem lehet átbújtatni a kábelt az oszlopon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #29757 üzenetére
Azért van kilőve, mert az nincs ennyiért
mp
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #29770 üzenetére
Annyi erővel akkor kilőheti az összes normális gyártót. Mert, jót nem kap ennyiért, azt most elkönyvelheti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #29771 üzenetére
Perpill Simsont hajt ő is, de csak szűk körben használhatja, meg ugye városban lakik, és mivel a karbija rosszué van beállítva (nincs alapjárat), jobbra kanyaroknál nem szereti, és mindennapokra robogót szeretne.
mp
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #29772 üzenetére
Az a gond hogy 60k-ért még épkézláb Simsont is nehéz kifogni. Ott is 90-100k körül vannak (legalábbis pár éve még olyan áron adták-vették a normális példányokat). 100k (lélektani határ) alatt pedig tényleg csak olyan robogót venni, amire nagyon sok pénzt kell lapátolni, de afölött már épkézláb kis kerekűek, +20-30k-val megtoldva, pedig nagy kerekű esztétikus olasz gépek kaphatóak.
Mutatom mire gondolok:
Jog-Z 50 - 90k
Jog 50 - 100k
Jog Digit - 120k (ezt venném)
AF34 Dio - 100k
AF35 Dio - 110k"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #29773 üzenetére
Ő 35k-ért nézett egy 3 sebességes S51B-t, de meggondolta magát Tapasztalom, én egy 16 évig csak használt szimót kaptam (berozsdásodott a tank, aztán 10 évet állt, de tényleg semmit nem volt karbantartva, csak tankolva meg hajtva), és 10-15 ezret kellett eddig költeni rá, de legalább van egy ismerősöm, aki ingyen rendbetett ezt-azt. Én Jogot mondtam neki elsőre, ő Diot nézegetett.
mp
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
canniball
nagyúr
válasz Tothgera30 #29767 üzenetére
A muzsika (még mindig) fenomenális, de a videó így uncsi.
Ez a klip sokkal jobban sikerült.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Tothgera30
Ármester
válasz canniball #29776 üzenetére
Mivel nem ez a topic, ezért szerintem inkább csak a szám mondanivalója érdeke ebben a esetben. Amúgy a véleményeddel egyetértek, bár nekem az Ejaculatio Praecox és a Bora Bora c. számok a nagy kedvenceim tőlük.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #29775 üzenetére
Gondolom is, hogy még egyszer annyit rá kell költenie még.
mp
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #29778 üzenetére
Ezért mondom hogy egy ilyesmire kéne összerakni, esetleg 10k-t enged az árból és elhozni. Azután nagy vigyorral használni, mert az elhasználódáson és a kopó alkatrészeken kívül más gond nem szokott velük lenni, és nem is lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
NA akkor van 3 órája az időnek felmelegedni!Ajajajaj
-
Meg vagyok lőve, annyi felé kell mennem rövid idő alatt, hogy marad a motor.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #29779 üzenetére
Ez teljesen faxa vétel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
3 fokban: [link] - gázhoz nem nyúlok.
-
válasz Tothgera30 #29784 üzenetére
ÁÁÁ ez csak akkor ha 1 napot áll max, vagy indítás előtt valamivel már mentem vele. Akkor ez is hidegbe pöcc, de ha áll... Előmelegítettem mert jön a teló pattannom kell rá nem lesz idő járatni.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #29785 üzenetére
1 nap állás után? Nekem heteket áll, és pöcc-röff. Anno ETZ-t se kellett 20mp-en keresztül rugdosni hogy induljon télen, csak kettőt-hármat rúgtam, és már ketyegett is a 150-es. De mindegy, jó az, az a lényeg hogy induljon.
#29787 SymbianOS: Vidd el valami szakihoz, aki megnézi, lehet csak a karbi van elcsavargatva. Anno Simo-nél szívtunk a hidegben, mert sohasem akart indulni, erre egy szaki hangra belőtte, csavart egyet a levegő csavaron, és akkor egy ideig pöcc-röff volt. Azután persze a megszakítós gyújtással mindig gond volt ha hosszabb ideig állt. Ilyen szempontból összeteszem a két kezem, hogy a Piaggio-ba csak benzin meg olaj kell és megy mint a hülye.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #29786 üzenetére
Nincs tapasztalatom milyennek kellene lenni, ilyen hidegbe még soha nem indítottam és mentem vele.
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #29787 üzenetére
Nem tudom, de ha nekem ennyit kellene "rugdalni" (mondjuk az enyémet nem lehet, mert nincs berúgókar), akkor valószínűleg hamar megadná magát az indítómotor/akksi páros. Most szabin voltam, szóval nem nagyon motoroztam napokig, és kint volt a gép az éjjeli mínuszban is (most nincs zárt helyen sajnos), de amikor tegnap dolgom volt, pöcc-röff beindult. Mondjuk el is várom, amióta jó a szívató. Előtte én is "szívtam" a reggeli indítással - akár 20 fokban is: gázzal is kellett játszani meg néhány imát elmormolni stb. Nem volt vicces.
Neked is automata szívatód van a gépen? Mert az megmagyarázhatja, hogy miért indul nehezen, ha az adott indítás előtt már mentél vele. Szerintem visszahűlt a motor annyira, hogy már kellene a szívató, de a szívató még úgy "érzi", hogy ő ide nem kell, és nem dúsít. Ezért szokták mondani, hogy a manuális jobb, mert azt ráhúzod belátásod szerint, aztán visszatolod hasonlóképpen. Az automata meg vagy jól érzi, hogy szükség van-e rá (hideg motornál mindenképp), vagy nem (se nem meleg, se nem hideg motornál). Legalábbis én ezt tapasztalom, de az is lehet, hogy csak az én szívatóm sz*r.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok. újra itt, ismét 1 kérdéssel fordulok hozzátok
Ugye nekem volt a Motowellem amit hálisten sikerült eladnom. Kicsit ignore-oltam a motorvásárlást, de most lenne 1 szerintem jó vétel.
Aprilia SR 50 Factory lenne a moci. 2008-as a motor. 22 000km van benne. Aki eladja az ismerős, tehát nem teljesen ismeretlen. A következő története lenne a motornak.
A srác az első tulaja neki, újonnan vette Aprilia kereskedésből. Egész végig szervízbe hordta, illetve ismerős abba a szervízbe tehát normálisan bántak a motorral. A legutóbbi 1-2 évbe volt vele 1-2 kissebb gond. Kanyarodás közben mintha bizonytalan lett volna a motor. Ileltve volt még 1, és ebből adódóan kapott nemrég egy teljesen új 50-es hengert, illetve kormánycsapágy csere volt, mivel az lehetett az oka a bizonytalanságnak, de végülis nem az volt.
A hátsó főtengely volt az oka neki, így kapott nemrég egy teljesen új 70-es hengerre méretezett főtengelyt, ez a főtengely csere talán már nem az Aprilia szervízbe volt, hanem 1 másik ismerősénél, de pár hete volt ez a csere. Szóval mondhatni hogy sok dolog teljesen új benne. A befecskendezéssel soha nemvolt semmi gondja, hibátlanul működött. Kapott új Michelin gumikat is, illetve 1-2 optikai tuning is rákerült a motorra. Ma néztem meg és nagyon szép állapotban van. A srác teljes mértékben megbízható, tehát valósak azok a dolgok amiket elmondott.
Illetve minden évbe kapott a moci új szíjat, görgőt, levegőszűrőt. Olajra mindig odafigyelt. Egyszóval nagyon egybe van a motor, mind kinézetre, mind pedig motorikusan. Hidegbe hagyta melegedni a motort, tehát nagyon odafigyelt rá.
És akkor most jutottam el a fő kérdésemhez hogy, elszeretné adni. Árba olyan 300 környékét gondolt érte. Érdemes megvennem szerintetek?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Tothgera30 #29791 üzenetére
Igen nézegettem én is az árakat, és olyan 250-300 között mennek, a 2008-as évjáratúak.
Az injektortól tartok kicsit, viszont télleg nagyon egybe van a motor. Látszik hogy a tulaj szeme fénye. Sehol 1 olajcsepp, minden a legnagyobb rendben van. Nem sajnálta rá a pénzt. De nagyobbra váltás miatt adja el.
iPhone 13 Pro Max
-
válasz DigitXT #29789 üzenetére
Manuális van és a sok rugdosástól úgy érzem csak besokall és még jobban nem akar indulni, azért is pörög utána 5000-et másodpercekig. A szivató érdekes, néha icipici kell, néha több, de ha az ember nem jól lövi be a vége a fulladás.
Na pest ma is alakított, kamionok, kisbuszok, szemüket vesztett sofőrök. A margit híd előtt olyat fékeztem mint még soha, olyat csikorgott, hogy a villemgből oda is kapták a fejüket. Tyűűű az a hang.
-
Tothgera30
Ármester
válasz jozsi252 #29792 üzenetére
Injektortól ne tarts, nekem is befecskendezős gépem van és semmi baja, és ez 2006-os, lassan 17 ezer km-rel. Érdekes, mert akik itt a fórumban is tartanak vagy tartottak az injektoros technikától, megvették a karbisat, és nagy részük szív vele rendesen. Bár nagyobb motorokba és autókba már régóta teszik, egy befecsis Piaggio blokkos gép meg már elég kiforrott technika.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #29794 üzenetére
nekem is befecskendezős gépem van és semmi baja
[GONOSZ ON]
Na jó, úgy könnyű, hogy nem is jársz vele...
(Hint: hónapok óta lassan 17K-nál jár az órád.)
[GONOSZ OFF] -
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #29795 üzenetére
Mióta megvan, már 5-6 ezer km belefutott . ég 16700km környékén járunk, tehát csak jövőre lesz meg a 17k . Attól függetlenül van pár ember akinek már jó pár km beleszaladt a PureJet blokkos robogójába, és hiba nélkül üzemel azóta is mindenkinek .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #29797 üzenetére
Mióta van meg?
Ma én is a leoval mentem hát kellett a sí felszerelés.
-
válasz SzlobiG #29798 üzenetére
Volt egy talim, még vártam fáztam mert levettem a kesztyűt, a lábam nem a motoron hanem a taljon volt az is fázott, meg a füleim majd lefagytak mert nem volt rajtam bukó. Úgy vártam már, hogy mehessek hogy ihaj! Valamit forgattak a Hungárián, az M3 után a meki mellett. Még valami riporter is volt meg kamera. Mondom idejöttök hülyét kapok ne fárasszatok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest