- Újabb Astria sorozatú processzorhűtők a Thermaltake névjegyével
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Videós, mozgóképes topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Asztrofotózás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megvan az idei QuakeCon dátuma
gp Idén is látogatható lesz az esemény, számos új bejelentés várható a show-n.
-
Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
ph A Dual termékcsalád Navi 31 lapkára épülő jövevényei egy kis gyári tuningot is kaptak.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz szokeherceg #30150 üzenetére
Nem fog tudni mondani semmit, de próbáld meg.
Mint írtam, vannak már megfelelő foglalatú xenon hatású, és halogén izzók a gyáriak helyére. Én azzal próbálkoznék, ha kevés a gyári fény.
Mellesleg ugye a xenon izzóknak tök más foncsor kell hivatalosan. Párszor nekem is felnyomták a refit annó, pedig csak tompítottal mentem és be is volt állítva a magasság."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szokeherceg
tag
válasz runner 125 #30151 üzenetére
Van egy ismerősöm, ügyes srác, hátha tud csinálni vele vmit.. Ha nem, akkor megy a yamaha fz6-omba, az biztos megbírkózik már vele
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
Bitpalace
senior tag
válasz runner 125 #30151 üzenetére
Szia!
Neked 125 Runner robogód van? Képeket tudnál róla mutatni?
Üdv!
-
tomab04a
aktív tag
Hello.
Vettem egy yamaha mintet.Patentól indul,hidegen max 2 rúgás, melegen félig lerúgod és már pötyög.A próbléma az, hogy ,ha eléri a 40km/h-t akkor fulladni kezd.Néha kipörög 50ig is (kb ez lehet a végsebessége normál állapotban) és ilyenkor minden klappol, nem fullad, de amikor rájön, akkor újrakezdni a fulladást.Ilyenkor picit visszaengedem a gázt és megy tovább, tartva a sebességet, de ha újra gázt adok fullad.Ha fulladás után nyélen tartom a gázt akkor a sebessége lecsökken akár 25ig és rángat, húz-hörög felváltva.
Keverékbenzin volt benne, de valószínű az olajzás is működik, mert egy fél tank tiszta benzint kimociztam belőle és nem szorult meg.Szóval lehet, hogy a duplán olajzás megtöltötte a kipufogót olajsárral.De a csavar az, hogy tettek rá egy sportlégszűrőt is, amihez a srác szakértelmét elnézve nem állíthatták hozzá a levegőt.Szóval a tünetek alapján kérdezném, hogy hol kezdjek neki?
Kipufogót égessek előszö, vagy felesleges és inkább álljak neki a levegőt beállítani?Esetleg "cé verzió"?
Köszi a válaszokat.Egyébként hol a gyertya ezen a mocin?
Nincs ekezet.
-
runner 125
nagyúr
válasz tomab04a #30154 üzenetére
"Sportlégszűrő, kipufogóégetés, fél tank benzin nem szorult meg.. "
Jajj, kérlek ne kínozz.
Első lépésként dobd le róla a sportlégszűrőt, és vegyél rá gyárit, új szivaccsal.
Második lépésként szedd szét a karbit, pucold ki alaposan és tudakold meg a gyári fúvókaméreteket.Az alapvető tünet egyértelműen elkarburálásra, vagy fals levegőre utal.
Alapos karbi tisztás és gyárira alakítás után át kell nézni, h nem szív-e valahol falsot a motor. Szívócsonk gondolom nem mai darab, ha repedezett érdemes kicserélni.
Fekvőhengeres a Mint. A hengerfejben van, a hengerfej meg a hengeren elől... De, most ezt érthetőbben nem tudom leírni. Ha, nem tudod miről beszélünk, akkor miként akarod te magad javítani?"Keverékbenzin volt benne, de valószínű az olajzás is működik, mert egy fél tank tiszta benzint kimociztam belőle és nem szorult meg."
Az ilyen kísérletektől kiégek. Mi az, h valószínű?? Te úgy próbáltad ki, h nem _győződtél meg róla_ h működik vagy sem? Egyáltalán olaj volt-e a tartályban?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomab04a
aktív tag
válasz runner 125 #30157 üzenetére
Akkor sorban,bár nem gondoltam, hogy cinikus választ kapok:
"Első lépésként dobd le róla a sportlégszűrőt, és vegyél rá gyárit, új szivaccsal.
Második lépésként szedd szét a karbit, pucold ki alaposan és tudakold meg a gyári fúvókaméreteket."Természetesen ez volt az első, hogy keressek hozzá légszűrőházat és légszűrőt,de sajnos nem találtam sehol, csak kínában, amit meg is fogok rendelni, ha muszály,de ezért kérdezek, hátha nem muszály költeni rá...
"Az alapvető tünet egyértelműen elkarburálásra, vagy fals levegőre utal.
Alapos karbi tisztás és gyárira alakítás után át kell nézni, h nem szív-e valahol falsot a motor. Szívócsonk gondolom nem mai darab, ha repedezett érdemes kicserélni.
Fekvőhengeres a Mint. A hengerfejben van, a hengerfej meg a hengeren elől... De, most ezt érthetőbben nem tudom leírni. Ha, nem tudod miről beszélünk, akkor miként akarod te magad javítani?"Természetesen a hol a gyertya csak egy elbaszott poén volt a regény végére, ha a kérdésből nem derült volna ki, hogy a gyertyát megtalálom.Nemtudom gyárira alakítani, az előbb leírtakból kifolyólag, tehát marad a hiba okának megállapítása..
"Keverékbenzin volt benne, de valószínű az olajzás is működik, mert egy fél tank tiszta benzint kimociztam belőle és nem szorult meg."
Az ilyen kísérletektől kiégek. Mi az, h valószínű?? Te úgy próbáltad ki, h nem _győződtél meg róla_ h működik vagy sem? Egyáltalán olaj volt-e a tartályban?"
Természetesen megnéztem ,hogy van-e benne olaj és az is látszott, hogy fogyogat az olaj a használattal, tehát arra következtettem, hogy talán működhet, ezért rátankoltam tiszta benzint.És igen, úgy voltam vele, hogy nem azzal kezdem, hogy szétborítom, aztán majd kipróbálom, hogy talán így jó, vagy amúgy, hanem megkérdezem inkább, addig is elmegy ez így.Nem akarok tételesen kicserélgetni mindent, (ráköltve egy rakás pénzt), hogy aztán egy csavartekeréssel megoldódjon és idegeskedjek rajta, hogy elszórtam 10-15ezret egy olyan dologra, amit ingyen is meg lehet csinálni.Használni akarom a robogót, nem szerelgetni és költeni rá.Azt meg már végképp nem értem mi a baj a ipufogókiégetéssel.
[ Szerkesztve ]
Nincs ekezet.
-
runner 125
nagyúr
válasz tomab04a #30158 üzenetére
Rosszul használod a internet.hu-t.
Vaterán kapásból kettő is van, google-ban, még körbe se néztem.Már ne is haragudj, de az első hsz. szövegkörnyezete nem azt bizonyítja, h a gyertyakérdés poénnak volt szánva, legalábbis nekem nem jött át.
Most, h találtam neked 1 perc alatt kettő gyári szűrőt is, ha rám hallgatsz, akkor a problémát ezzel oldod meg, és nem generálsz újabbakat.
Az olajpumpa ellenőrzéséhez nem kell szétbontani. Elég, ha leveszed, a szívó oldalon rajtahagysz egy kis csövet, majd - mondjuk fúróval - megpörgeted, h szív-e.
Ez a "csavartekergetés" az esetek 90%-ban nem jön be, főleg sportlégszűrő kombóval, pláne egy öreg Mint esetében.
Kipufogóégetésben véleményem szerint sokkal több az urban legend, mint a valós a haszon.
Ahhoz, h a koksz teljesen elzárja a gáz útját, nagyon nagyon sokat kell használni, irdatlan mennyiségű olajjal.
Eddigi tapasztalataim szerint előbb rohad szét, törik el egy dob, minthogy azt "ki kellene égetni"."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bati0501
őstag
[link] "Nincs rá pénz"
-
tomab04a
aktív tag
Hát tényleg elég gáz:légszűrőre kerestem,de az is gáz ha azt nem veszed észre ha valami offba van téve és még szarpoénos szmájli is van mellette. Egyébként nincs vaterám.
Nincs ekezet.
-
molnarpeter
nagyúr
-
szokeherceg
tag
válasz runner 125 #30167 üzenetére
Te nexusod 500as volt? Mondj már róla pár szót, fogyasztás, mennyire szervízigényes ilyenekre lennék kíváncsi. Szemezgetek vele régóta, árban is egész barátiak már, csak félek az olasz technikától
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
runner 125
nagyúr
válasz szokeherceg #30168 üzenetére
Az volt.
Csak az alap dolgok. Szíj, gorgok, olajak, szűrők.Olasz technika? Tudod milyen topikban vagyunk? Robogos, nem Alfa Romeos, Fiatos.
Legjobbak az olasz robogok, gyakorlatilag mar a japokba is évek óta olaszban gyártott blokk kerül.
Motorikus problema eddig egy olasz robogommal sem volt. Persze ehhez hozzátartozik h nem lelakott kotlakat vettem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Arra jurirtam hogy szerintem karbisát veszek mert oké h injektor miatt keveset eszik de ha meg kell csinálni ugyan ott vagyok. -
Tothgera30
Ármester
válasz Bitpalace #30170 üzenetére
...de ha meg kell csinálni ugyan ott vagyok... - Miért kéne csinálni? 30k km-ig nem nagyon kell hozzányúlni, persze hozzátartozik hogy nem lelakott, visszatekert km órás motort kell venni. Mert ha egy olyannal beszopod, akkor vége, több száz pisztolyorrú Mátyás is rámehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fesii
aktív tag
Problém? [link]
-
Bitpalace
senior tag
válasz Tothgera30 #30172 üzenetére
Szerintem maradok a karbisnál. Mert most oké 30k km-ig nincs vele gond, de még ha egy megbízható embertől is venném, nem biztos hogy valóban elmegy 30k-t. Ha az autókat veszem alapul, ott is pl legtöbb autónál 100k km után jönnek elő nagyobb hibák (vezérműlánc hangos, ameddig nem jön meg az olajnyomás, vagy generál, porlasztó....stb) de van olyan eset mikor sokkal korábban jelentkeznek ezek a gondok. Na most nem szeretnék így járni egy injektorossal sem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #30172 üzenetére
Sok múlik a benzinen is. Injektoros 50-esbe én csak normális szűrőn átöntött benzint töltenék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bitpalace
senior tag
Szerintem ez elég szépnek tűnik.
-
élvezet minden reggel tejben úszva jönni, semmit nem látok... Ja az a felezővonal, akkor kicsit jobbra meg ilyenek.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #30177 üzenetére
Nálam még karbisba is úgy ment.
#30178 Bitpalace_: A lehető legsz@rabb választás. Inkább egy ilyet hozz el, és ne tökölj rajta sokat. (Mondjuk ebbe se annyi km van, mint amennyi oda van írva)
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tomab04a
aktív tag
válasz runner 125 #30157 üzenetére
Mostmár csak azt mondd meg nekem, hogy komolyan gondoltad-e, hogy a mint fekvőhengeres!
Nincs ekezet.
-
tomab04a
aktív tag
Annak akit érdekel a sportlégszűrős próbléma : Felhívtam egy olyan srácot, aki már látott yamaha mintet, és elmondta, hogy a sportlégszűrőn túl sok levegő megy be, vágjak le egy kerékpárbelsőből kellő hosszúságú darabot, hogy körbetekerjem a szűrőt úgy, hogy 5milis sávon tudjon szívni.Megcsináltam és tökéletesen megy a moci.Gyorsul szépen, tartja a sebességet.
Hát...Csak meg lehetett oldani 0 forintból...
[ Szerkesztve ]
Nincs ekezet.
-
runner 125
nagyúr
válasz tomab04a #30184 üzenetére
Nem volt Mint-om, azt hittem 3kj blokk, de Uram bocsáss.
De, megnyugodtam h ennek ellenére meglett a gyertya.Nah igen, ezt hívják kokákonylásnak. Evidens volt, h sok levegőt kap, ezért kellett volna megnézni legalább a fuvoka méretet és szurot lecserélni a kínai vaterarol rendelt 1000ft osra.
Kicsit nagyobb esőben majd televeri vízzel és ne csodálkozz ha meg fog állni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomab04a
aktív tag
válasz runner 125 #30186 üzenetére
Hát igen, nehéz leereszkedni, miután tévedtél.És nem fogja televerni vízzel ne aggódj értem, meg van csinálva.A srác évekig futárkodott mint-tel így.Ffelajánlotta, hogy van eredeti légszűrője is, meg amilyen alkatrész kell.Részemről veled befejeztem a vitát,teljesen hajthatatlan vagy.Azt hittem hozzá tudsz szólni érdemben, de inkább azzal kellett volna kezdeni, hogy telefonálok...Inkább magadban lásd be, hogy abba kellene hagyni a személyeskedést és szakmaira fogni a dolgot(persze csak olyanban, amihez értesz is.)
Nincs ekezet.
-
Bitpalace
senior tag
válasz runner 125 #30179 üzenetére
De ezt így képről honnan tudjátok megállapítani hogy volt vele csúszka? : O
És most így képről és/vagy leírás alapján honnan tudjátok ennyire megállapítani, hogy ez jó vételnek tűnhet? Mert én sokat néztem már, de valahogy soha nem tudok hinni. Vagy nekem még nem volt annyira sok motorom, hogy tudjam mikre kell figyelni.Üdv!
-
runner 125
nagyúr
válasz tomab04a #30187 üzenetére
Idejöttél egy olyan kérdéshalmazzal rendelkező hsz.-sal, amitől kiégek, bárki teszi fel. (Az eddigi pályafutásod a biciklibelsővel nálam meg is koronáztad.)
Annak ellenére, h segítő jellegű hsz.-t kaptál tőlem mindvégig, egy köszönöm nem csöppent ki.
Ugyanis akár hiszed, akár nem, amit most csináltál, minden csak nem megoldás.
Meg sem győződtél a főfúvóka méretéről. Ki tudja kinek a kezei között járt előtte. Lehet van benne egy 105-ös fúvóka, mivel garantálom, h a direktszűrőd nem érte be a gyári, kb. 70-75-össel, annak ellenére sem, h most csak felső fordulatszámtartományban fogyott el. Ahelyett, h vettél volna 1000FT-ért egy gyári szűrőt, és visszalakítottad volna gyárira a karbit, a sportszűrő áteresztőképességét csökkentetted le. Ezzel elérted, h a motor azonos teljesítmény mellett, kb. 25-30%-kal többet fogyaszt.
S, akkor arra még ki sem tértem, h egy Mint-ra mi a ráknak sportlégszűrő. Gondolom a haver arról is felvilágosított, h egy ilyen szűrő önmagában nulla szűrőképességgel bír, sokkal nagyobb mértékben kopik a motorod. Csak úgy van értelme ilyet használni (hozzáteszem csak high end robogóra kell kötelező jelleggel), ha normális légszűrőspray-vel folyamatosan ápolva, és takarítva van.Addig meg ne bíráld a tevékenységem, míg Te nem teszel le többet a topikban. De, 5 év lemaradással kezdesz, úgyhogy mindent bele.
Ezután is hívd a havert.., ha defektet kapsz, majd jön tipp: "óh báhzee, bsszá rá! Szigszalag neki körbe oszt jó, azért ne fizess a gumisnak 4k-t."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szokeherceg
tag
válasz runner 125 #30189 üzenetére
Ez az, mond meg neki
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
tomab04a
aktív tag
válasz runner 125 #30189 üzenetére
Hát igen.Továbbra is látszik, hogy nem sikerül feldolgozni a tévedéseid.De nem baj, majd kimoderálnak téged (újra) személyeskedésért.Segítségnek nem nevezhető, ha próbálsz egy olyan dologról tanácsot adni, amiről aztán kiderül, hogy csak "azt hittem"-ekkel tudsz róla bármit is.A fogyasztásból egyértelmű, hogy nem akkora fúvóka van benne, mint amilyet "meg se néztem".
Ja és legfőképp nem kell bírálnom a tevékenységed, hiszen te magadat égeted be az okosságokkal.Kerestem egy ingyenes megoldást, te mondtál nekem egy pénzes megoldást.Találtam ingyenes megoldást és most fáj, hogy ez van.Amúgy meg amilyen sokat használom a robogót, szerintem sokára jönne vissza a fél-1 nap beleölt munka, 4-5ezer forint(légszűrő,hozzávaló cső,fúvóka,utánajárás vagy posta).Ha valamivel többet is fogyaszt sem érdekel, de majd lemérem csak Neked.
Jobb lesz mindkettőnknek és az egész szétoffolt topiknak ha befejezzük.Kérlek, hadd ne kelljen még ennél is jobban rávilágítani a tudatlanságodra.Lehet, hogy sokmindenhez értesz, de a szövegértéshez tuti nem.
Gumisnál kezdtem, mert kiszakadt a szelep a belsőből az előző tulajnál.1700ft volt a belső és a gumis ingyen csinálta, de majd legközelebb ez is bejönMajd elfelejtettem : Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Nincs ekezet.
-
CoolMan
MODERÁTOR
Legyetek szívesek befejezni ezt a fajta fórumozást, mert nem lesz jó vége! Kérlek ne veszekedjetek és főleg ne személyeskedjetek! Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tomab04a #30191 üzenetére
Milyen moderálásról beszélsz? Ugyan miért kellene engem kimoderálni? Nézd meg hányszor moderáltak az itt töltött 5 év, és majd 30k hsz. alatt.
Komolyan mondom hagynám a faxba magadhoz hasonló tajgetoszokat (maguktól leugrani), de egy olyan dologgal próbálsz feketíteni, amelynek az eredeti problemahoz nulla köze van. Munka közben írtam egy választ, amiben fekvonek írtam a Mint-ot, majd másnap rajottel, és most ezen lovagolsz.
Ettől függetlenül, h nem nyúltam még Mint blokkhoz bármikor osszerakok csukott szemmel álló és levegős blokkot egyaránt.De, mint írtam mar, tessék. Robogo téma. Lehet válaszolni ezuttal a felmerülő kérdésekre, ígérem kussban leszek, úgysincs közöm hozzájuk.
Mod.
Okeka, be van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomab04a
aktív tag
-
kpal
veterán
2016-tól kötelező az ABS? ez drágítani fogja a mocikat ha jól gondolom
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #30197 üzenetére
Hasznos dolog az, igaz autónál de nekem nem egyszer jól jött. Ha lenne rá keret motorból is olyat választanék amin van, mert az említett esetekben kétkeréken tuti repülés lett volna a vége.
Persze ahogy elhangzott a gyanú ez biztos nem lefelé tolja majd az árakat...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
akos3
addikt
nah nem reg ertem haza mocival. Olyan kod van, kb tiz metert lattam, 40el jottem max. Torolgettem a plexim rendesen mert meg szital is. Erosen igenybe vettem a helyismeretem de haza ertem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest