Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BéHGT

    senior tag

    Eddig olvastam a hsz-eket, nem mondom, hogy volt értelme. :DDD :DDD Első 2-3 oldalon az volt, hogy biztos valami keleti sz*r, senki nem ismerő, egyszer csak előkerült, és most van. :C :C
    Itt azért lenne egy kérdésem. Gyártanak itt audit, mercit, már mindent. Azok akkor ugye most magyar autok??! :C :DDD
    Nekem sem tiszta, de volt valami olajcseréje 500 vagy 1000 km-nél, és akkor húzták le szépen munkadíjjal. Ezért az olajat már otthon cseréli/tölti újra, de másért még elvitte a szervizbe. Volt baja a vízpumpával, 7000 környékén elkezdett szivárogni, nem tudom, hogy az cserélve lett-e, vagy csak jól telenyomták szilikonnal, de az 9500 környékén meghalt, és ki is cserélték. A szivatóval kezdetek óta baj van, valamint nem kap elég benzint, ezért rá kell rúgnia 2-3x indításnál, de utána már nincs semmi baja. Mondjuk ezzel nem is fordult szervizbe.
    Mindenki azt mondta nekem a Fiatra is, hogy nagyon rossz vásár volt. Most lett januárba 4 éves, 132.000 km van benne, és még sincs ki a turbója ( pedig ezt sokan halálra ítélték), Amit cserélni kellett eddig, az egy 4800 Ft-ot Z kar volt a bal első keréknél. Illetve persze volt vezérlés csere, féktárcsa-betét csere, de ezek ugye kötelező szervizek, ezt nem tartom számon.

    De visszatérve a témához, 6000-nél jelentkezem, tehát olyan 4-5 év múlva! :D Ezt mégis csak munkába járásra vettem....

Új hozzászólás Aktív témák