Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bogyó bá' #33535 üzenetére

    A kis kerék nem feltétlen instabilitással jár rossz úton, hanem ha pl. kifogsz egy
    kátyút, nagyobbat üt.:D Illetve kisebb kátyúval is lehet nagyobb problémád, mint
    egy rendes motoron, ami egy olyanon még simán átgurul meg kirugózza, stb.:K
    Valahol az Ady Endre úton mentem egy sportmoci mögött, aki nagyon laza volt,
    szóval simán bírtam a tempót vele: láttam, hogy átzökken valamin, de nem tűnt
    nagy cuccnak: mikor meg én "ugrattam" keresztül ugyanott, hát szentségeltem.

    Kényelem szempontjából a robogó tökéletes a városban, hosszabb távon viszont
    pont jó lehet, hogy néha váltogatni kell, mert baromi unalmas csak a gázt tartani.

    Más kérdés, hogy ha kismotorral megpakolva kifogsz egy komolyabb emelkedőt,
    akkor rendesen kell visszapakolgatni a fokozatokat, tehát sz*rakodósabb: a CVT
    meg alapból megoldja neked a dolgot, és ~nyomatékmaximumon tartja a motort.
    Szóval ilyen szempontból nem hogy hátrányban lenne, inkább előnyben van...:K

    Pakolhatóság egyértelműen a robogó javára szól (bizonyos típusokon szuper a
    csomagtartó), és a robogó is dobozolható... Amúgy egy rendes dobozszett ára
    is horribilis tud lenni, ha mondjuk oldaltartó konzolok kellenek, meg "bőröndök".

    Mindenképp javaslom, ha van már elképzelésed, akkor próbát tegyél vele, hogy
    hogy tetszik a dolog: voltam városon kívül a Majával 1-2x, nem túl nagy élmény.
    A fogyasztással ne törődj, mivel elég keveset tervezed használni, így irreleváns:
    akkora különbség biztosan nincs egy 125-ös váltós gép javára, hogy csak ezen
    egy szempont miatt megérje.:N Max. ha futárkodsz + saját zsebből tankolsz.:D

Új hozzászólás Aktív témák