Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz DonThomasino #34447 üzenetére

    Milyen robogó ez? De, tök mindegy, ha dobos hátul, ha tárcsás, az estek 90%-ban le kell venni a kereket is hozzá, ahhoz h az lejöjjön, a kipufogót is.
    Nem nagy ördöngőség egyiket sem kicserélni. Tárcsaféknél a nyeregben egy csapszeg fogja a betéteket, azt ki kell húzni (biztosítót persze el kell távolítani), majd az újakat be, és össze. Arra kell figyelni, h míg nincs a helyén (tárcsán) a nyereg, addig a féket ne húzd be.
    Dobféknél meg két félből áll a betét, egyik felükön a tengelyen ülnek, kis rugók fogják össze, értelemszerűen kell kicserélni.
    A lényeg, h minden csavart jegyezz meg h hol volt, és normálisan húzd meg őket.

    Fékeknél nem jellemző a csavar berohadás, mivel a konzol csavarjai gyárilag sav és rozsdaállóak.
    ..max. egy kis WD40 legyen kéznél.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák