Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • True

    aktív tag

    válasz Topiccsendőr #39493 üzenetére

    Gyertya őz barna, száraz, vákuumcső cserélve, mert szét volt repedve, karbi most lett feltéve, makulátlan tiszta, mert karbicserém volt, azóta már a beállítása is megtörtént...
    Én inkább a szivattyúban a membrán állapotára gyanakszom, bár indítózásnál, ha le van húzva a karbiról a benzincső, szinte 1,5 méterre elvizel... Most értem haza a szakadó esőben, húztam neki, majd úgy 500 méter után elkezdett fulladni, majd megint húzott 100-150 métert, ismét fulladt, majd vagy 2 kilométeren át nem fulladt, csak utána már fékeznem kellett, 83-al ilyen a Váci úti zöldhullám... (a gázt végig csutkán tartva produkálta most ezt) :U

    Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...

Új hozzászólás Aktív témák