Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #57637 üzenetére

    Jó, hát ha rendesen "fel van piszkálva", még kerékre is áll.:D
    De eleve nem értem, hogy akkor miért egy Liberty a "donor"?
    Nagykerekű/hosszú építésű, nem is sportos kinézetű: miért?
    Vagy drag-re jó lesz, így is úgy is? Minden mindegy? (Aztán
    kanyarban meg 20 km/h-val csorogni? Ez: no comment...:B)

    Én is jártam így! 20 évvel ezelőtt. Ja, be kéne dönteni? Oké.

    ludsimon: azért érzek én itt némi ellentmondást. Nyélgázon,
    sok-sok "autóhosszra" kilőni az autók elé élménymotorozva,
    vagy nem merek én gyorsan menni, mert óvatos vagyok; btw.
    ha esés lesz, akkor az az első gumin fog múlni. Én szóltam.

    Ez tényleg szar?
    130 fölött is szeretnél vele menni? Amúgy érdemes olvasgatni,
    mert van egy pár típus, amivel többen megszívták! ContiTwist?
    A Heidenau alapvetően nem szar, amennyire tudom, attól még
    lehet, hogy valakinek kevés. Járd körül a témát, és minél előbb
    cseréld le azt az elsőt, uis azon múlik a megállás és a kanyar.
    És mindkettő fontosabb, mint a hűdenagy gyorsulás a pirostól.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák