Hirdetés
-
Az AI érdekében von ki egy appot a forgalomból a Meta
it Leállítja a Workplace appot a Meta, hogy az AI és a metaverzum kerüljön a fókuszba.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weeman1
veterán
Basszus mi megy itt.
Xiaomi 11T Pro
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #57592 üzenetére
Erről lemaradtam, de korábban írtam, amit a neten is megtalálni. Ha sport kipuff kerül rá, akkor a hasznos fordulatszám tartomány is eltolódik. Egyrészt növekszik a teljesítmény, másrészt ezt magasabb fordulatszámon adja le, harmadrészt sokkal kisebb tartományban. Ez annyit tesz, hogy - csak szemléltetés képpen - van egy gyári motorod mondjuk 5le-vel. 4000-nél lead 4le-t, 5000 és 7000 között az 5-öt, 8000-nél csak 3-at. Rákerül egy rezó és mondjuk 8 lovas lesz. 6000-nél lead 3-at, 9000 és 10000 között a 8-at, 12000-nél 4-et. Nyílván nem így van, csak érzékeltetésnek írtam.
A megváltozott karakterisztikához kell állítani a karbit és a variót is, különben meg van az esélye, hogy rosszabbúl fog gyorsulni, mint most, mert mondjuk a varió olyan tartományban vált, ahol a motor egyébként még gyengébb, mint a "gyári" kipufogóval volt.
Nagy nehezen felgyorsul, varió eléri a végét, aztán már a motorfordulat emelkedik és ott adja le a teljesítményt. Lesz egy szarul gyorsuló géped ami aztán nagyobb végsebességre lesz képes. Viszont lehet, hogy olyan tartományban fog váltani a varió, hogy nem, vagy alig lesz képes gyorsulni. Lehet, hogy a motor olyan gyenge lesz, hogy fel sem képes gyorsulni a megfelelő tartományig.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57599 üzenetére
Egy London vagy Manchester méretű városban, főleg ha keresztül kéne menni rajta az elkerülő utakon nem is vitatnám az 500-ast, de Bpre? Minek?
Budapest kb mint London egy vagy két negyede...
Semmi értelme szvsz ekkora városba nagy motor.
Fogyasztáşt meg majd meglatjuk. 4L alatt lesz, úgy csinálom meg számoltam.
Senkinek nem mondtam és nem megmondani akarom mi az élmény.
Nekem a zöld lámpás indulások nagyon nagy élmény 50essel.mumtaz :
Tudom.undefined
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #57603 üzenetére
Frankón megdöbbentő az a határozottság, amivel nettó egy hét robogózás után osztod az észt.
Szerinted mivel másabb egy fizikailag nagyobb városban használni egy adott járművet? Pláne ahol adott esetben még szarabb is a közlekedés?
Volt már itt a topikban egy hozzád hasonló határozottságú arc, tegnap meg is lett említve: ő is megmagyarázta hogy mindenre elég az ötvenes, aztán egyszer ráült egy rendes motorra, azóta ciki neki a topik közelébe is nézni.
De nincs gond, számolgasd csak a fogyasztást, tök jó hogy 4l alatt lesz, csak azt felejted ki a képletből hogy egy 250-es digitális üzemmódban is elvan 3.5l-el városban, és össze sem hasonlítható a két jármű.
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57603 üzenetére
Nem is a "dugózásra" kell 500-as: csak azt akartam mondani, hogy
érthetetlen, miért akarsz engem meggyőzni, hogy mekkora élmény
egy 50-essel menekülni az autósok elől, és akár ~50 méter előnyre
szert tenni egy sárgától való kilövéssel... (Aminek amúgy van némi
kockázta, ezért én sem csúcsforgalomba csináltam+körülnéztem.)Mondom, fel lehet piszkálni egy 50-est, hogy jól menjen, de annak
ára van, ahogy a hozzáértőbbek kifejtették, te meg elintézed azzal,
hogy persze, persze, tudod, tudod, de nálad másképp lesz minden.
Talán az lehet a baj, hogy a többiek nem számolták: megcsinálták.A végeredményre nagyon kíváncsi leszek. De az oda vezető út így
napi szinten nem érdekel, mivel borzasztóan önfejű vagy. (Majd a
srácok szólnak, ha lehet jönni megtapsolni a tuningmestert.)Ui: nekem kifejezetten zabás motorom van, ilyen stílusban húzva
neki 5,5L/100 km körül már jónak számít a fogyi. Dugózni nem is
nagyon szoktam, mert a lámpánál előre gurulok, aztán kilövés.
Ja és sokat járok az Egér úton, ahol alap a 70 (de néha több kell).
Érdekes, a kisebb motorral többet mentem rövidebb, viszont picit
forgalmasabb irányba. Ennek a motornak meg vicc a 70, így nem
ér véget a használhatósága a városhatár táblánál. Ezt sem érted.
(És mondjuk 100-110-es túratempóban már beéri 4L körül is...) -
Bogyó bá'
nagyúr
Én hiszek neked (mint tényleges felhasználói tapasztalattal rendelkező szerelőnek), a következő olajcserekor meg fogom próbálni ezt az olajat: [link] A különálló adalékot azért nem, mert mindössze 1 liter olaj kering a kis gépben, és nem tudom, hogy ahhoz pontosan mennyi trutyi kellene. Gondolom, a túl sok sem jó.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
Őszinte leszek: a te hosszabb távú tapasztalatodat hamarabb elhiszem, mint a fórumtárs kvázi azonnal tapasztalt instant javulását, és gyári állapotra történő visszaállását. Leginkább ezzel volt gondom
Az már csak kisebb részben, hogy ha ez ekkora csodaszer és mindenre jó, még benőtt lábujjkörömre is, akkor miért nem ez folyik a csapból is? A hengerfelújító maffia nem engedi hogy elterjedjen? Nyilván túlzok, de gondolom érted, amit mondani szeretnék.
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57608 üzenetére
Lábbal hajtósat? (Kicsit még visszaveszel az olajból, és neked is összejöhet.)
Amúgy tök jó, hogy nem vagy "utasszállító"! Mert én meg nem vagyok terrorista.Vazze mostanra tuti, hogy a TEK rászállt a topikra: mindegy.Csak nehogy majd
kiderüljön, hogy Germanwings járatot vezetsz és már magadra is zártad az ajtót,
mert te tudod, milyen irányba kell menni azzal a repülővel: a fizika mondjon le!Stílusosan:
kiszálltam![ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz ludsimon #57608 üzenetére
Téged tényleg nem lehet meggyőzni semmivel.
Ne láss bele többet a kis robogóba mint ami. Közlekedési eszköz aminél van jobb és olcsóbb alternatíva a kétkerekűek között. Én is inkább 125-ös CBR-t vettem volna de mivel nincs nagy jogsim és a B125 lehúzás itthon, ezért lett az 50-es.Más:
A srác akitől megvettem a motort szerzett nekem első lámpát! Jajj ha ez egyszer összeáll, gyönyörű lesz!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Geccoka
csendes tag
Lehet nekem is kennem kellene ebből a csodaszerből a lábamra egy kicsit és akkor gyorsabban gyógyulna . Tegnap a jó nagy esőben sikerült szépen elvágódnom az Egér úton kifele. Eső plusz zöld után sárgára rögtön erőset fékező autó -> killer kombó...
Szerk: nem mentem bele, csak én is fékeztem egy jó erőset, úgy tűnik elég jók az SR 50 fékei, szépen blokkolt az első, majd kifordult a kormány és én meg átváltottam repülő üzemmódba
[ Szerkesztve ]
-
Bambalazs
senior tag
válasz ludsimon #57622 üzenetére
“Az ego nem tud különbséget tenni egy helyzet, annak értelmezése és a helyzetre adott reakciója közt. Azt mondod: "Milyen szörnyű nap!", s nem veszed észre, hogy a hideg szél és az eső – vagy bármilyen állapot, amire reagálsz – nem szörnyű. Olyan, amilyen. Ami szörnyű, az a reakciód, az állapottal szemben fellépő belső ellenállásod, és az érzelem, amit ez az ellenállás megteremt. Shakespeare szavaival: "Nincs sem jó, sem rossz, csak a gondolkodás teszi azzá."
Eckhart Tolle
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Annyira gonoszok vagytok!
6 év télen nyáron megtanított egy két dologra 23mm-es külsőkön, nem 80/90-es külsők...
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #57630 üzenetére
Bringa és robogó közt van némi hasonlóság. De ég és föld, ugyan úgy, mint egy nagyobb robogó és egy SMKP közt. Lehet, hogy megtanított pár dologra, de még annyit se robogóztál, hogy a különbségeket megtanuld. Én is bicajoztam rengeteget (főleg terepen), évek óta motorozom, (2 év alatt 10k km+), előtte kevesebbet... Ennek ellenére most sem gondolom profinak magam, nem vagyok töketlen, de mindig alázattal bánok a gépekkel. (És még így is reccsent néha ez-az... )
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57634 üzenetére
Soha nem mondtam, hogy én azért mert 6 évet bringáztam mester lennék.
Én 2x estem bringával, nem tört semmim de elég durva helyzet volt az egyik, átcsúsztam a másik sávba egy beláthatatlan kanyarba, ahol jöttem 45-50km/h-val ráadásul 20-as tábla kint van. 3-4 métert biztos csúsztam. ismeritek a sárga aszfaltot. Genya szárazon is, nemhogy 0 C fokban, télen, szemerkélő esőben..
Itt.
Autó nem jött, időutazó is vagyok és előre mentem az időbe figyelmeztetni az autókat, hogy ebben az időben ne jöjjön egy autó se.Weeman1: Jobbulást! Nem azért mondom mert én száguldozok azért mert kilövök, az csak az elindulás.
-Mike-:
Sajnos ilyen időben nem lehet kilőni.
Kerülöm a rossz idővel a kapcsolatot amíg úgy rendesen nem érzem szárazon se hol tapad be a kerék meg ilyenek. Kanyarokba még mindig nem merek csak 20-al bemenni még ha nagy is az ív. Bringás emlékek miatt.
Szép időben: [link][ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #57638 üzenetére
Sportkipufogó helyett új, minőségi gumira kéne először költeni...
Gondolom a protektoros kabát, gerincvédő, motoros nadrág, kesztyű már megvan.szerk.: Oké, az 1 éves gumi, az tényleg jó, ha jó a minősége.
szerk2: Lehet, hogy az én felfogásommal van baj, de hogyan lehet kilőve lassan menni? Ha nagy a gyorsulás a sebességed is nő...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #57637 üzenetére
Jó, hát ha rendesen "fel van piszkálva", még kerékre is áll.
De eleve nem értem, hogy akkor miért egy Liberty a "donor"?
Nagykerekű/hosszú építésű, nem is sportos kinézetű: miért?
Vagy drag-re jó lesz, így is úgy is? Minden mindegy? (Aztán
kanyarban meg 20 km/h-val csorogni? Ez: no comment...)Én is jártam így! 20 évvel ezelőtt. Ja, be kéne dönteni? Oké.
ludsimon: azért érzek én itt némi ellentmondást. Nyélgázon,
sok-sok "autóhosszra" kilőni az autók elé élménymotorozva,
vagy nem merek én gyorsan menni, mert óvatos vagyok; btw.
ha esés lesz, akkor az az első gumin fog múlni. Én szóltam.Ez tényleg szar?
130 fölött is szeretnél vele menni? Amúgy érdemes olvasgatni,
mert van egy pár típus, amivel többen megszívták!ContiTwist?
A Heidenau alapvetően nem szar, amennyire tudom, attól még
lehet, hogy valakinek kevés. Járd körül a témát, és minél előbb
cseréld le azt az elsőt, uis azon múlik a megállás és a kanyar.
És mindkettő fontosabb, mint a hűdenagy gyorsulás a pirostól.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Apropó gumi!
Már kinéztem egy fasza aszfaltbetyár gumit!
Ez tényleg szar? Mi van helyette?80/80 méretben kell és csak ezt találtam.
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #57640 üzenetére
Majrécsík koptatás lvl kilövés.
ludsimon: Sajnos a konkrét gumival nincs tapasztalatom, nekem City Grip van fent, lehet dönteni
kanyarban is. 80/80 R16 kékhold választék[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57642 üzenetére
A második az volt amit néztem. Hogy kezdjen megtanulni dönteni egy kezdő?
Bringával simán mertem szárazon, motoron fosok, hogy elvágódok.DigitXT: Mindkettőn múlik maradjunk annyiban!
Bringán fent volt a 20k értékű csúcskategóriás gumi, nem csúszott meg, hátul egy szar 4eft-os, hát nem elvágódtam vele esőben.. És a hátsó csúszott meg nem az első. Nem fékeztem, mielőtt megkérdezed.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57644 üzenetére
Azok közül semelyik sem használható ahogy láttam.
Ezek ilyen gagyi gumik azt olvastam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57643 üzenetére
Mindkettőn múlik maradjunk annyiban!
Eeegen, csak amíg a hátsó csúszását megfogod, az elsőnél instant perec.
Meg aztán írtad, hogy a hátsód az viszonylag rendben van. Akkor meg hol
kérdés, hogy a szerinted is übergáz (nem láttam... nem tudom!) első miatt
fogsz elesni? Naná, hogy amiatt! És ha az eleje megy el, akár kanyarban,
akár féktávon, az fájni fog. Ez nem bringa - sokkal nagyobb súly van hátul,
és kicsit másképp lehet vele farolgatni is: lehet persze, csak nem ajánlott!Amúgy nem értem, hogy a 20K-s "csúcskategóriás" mellé minek raktál fel
egy szar 4K-s gumit, aztán küldted meg neki, hogy elvágódjál. Alapvető,
hogy nem rakunk összevissza gumikat semmilyen járműre: aztán ha hátul
is ott az übergumi, még mindig lehet, hogy elvágódsz - HA nem azon múlt.
(Én is bringáztam. Döntögettem is sokat. Estem is vizes macskakövön pl.,
sosem volt gumifétisem - az ideiglenesen vásárolt Majára se vettem rögtön
új papucsokat, mert sikerült rámarkolva a hátsó fékre párszor megcsúszni,
de ha hosszú távon komolyan gondolnám, akkor vennék rá rendes gumit...)Ui: a sors iróniája, hogy a vacsiúj Michelin elsővel firkáltam el, LOL... Azért
mert új volt, meg azért mert esett, és persze azért, mert a záróvónal extrán
csúszik, és erősen fékezve keresztezvén: hopp, hol a motor! De ezek mind
kifogások! Az esésem oka a saját balf*szságom. 5 év aktív robogózás után.Akkor mit akarsz 100-200 km után? Miért akarsz mindent jobban tudni?
Priviben is írtam korábban jó tanácsokat, szerintem nem én szorulok rájuk:
mindenki a saját szintjén nyomorog. (Attól, hogy egy 400-ast hajtok simán
lehet, hogy bizonyos dolgokat rosszul tudok, vagy egyáltalán nem vezetek
jól. Viszont tapasztalatom legalább van 50/150/180/250/400 vonalon.)Ja és ha ennyire bizonytalan vagy, menj vezetéstechnikai tréningre... mert
el fognak taposni. Nem a piros lámpánál, hanem utána az első kanyarban. -
ludsimon
veterán
Őt szoktátok nézni? Jó túraútvonalakat csinál meg bringával!
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- iPad topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Formula-1
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Nők, nőügyek (18+)
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen