Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • golyani

    addikt

    F12 és F15 elméletileg ugyanaz, az F15 nagyobb és nehezebb, blokk minarelli mint Aerox és Benelli meg kitudja még mi.

    ZX-et 50-es hengerre szokták többnyire akasztani 70-esre annyiért vannak sokkal jobbak is, de 70-esre is jó. ami rendelkezik CE jelzéssel az utcán is használható kipufogó ezekben általában fojtások is találhatóak, amiket értelem szerűen els szoktak távolítani. ami meg nme rendelkezik ilyennel azok általában a verseny pufók és csak ot használhatóak.

    gyári 50-es robogó nyélgázon eldöcög 75-el igen ez a valós érték óra szerint én is 85 körül megyek. tartósan az óra szerinti 60-75-öt szereti nagyon, akkor kb félgázzal mehetek, szoktam neki tépni is, fogyi az 2,8 körül alakul. beállítva meg sztem be van, mert így jött ki a gyárból. majd most megyek 12000km-es szervízre. szíj, görgő csere, légszűrő csere lesz, meggondolom átnézik. majd írok h mi volt.

    ismerek valakit aki épített egy aeroxot: 70-es DR henger 17,5-es karbi polini vario asszem nem tudom milyen(talán motoforce) kuplung és főtengely, kipuff asszem egy gianelli reverse. valós 100 körüli vég és kb 4,5-es fogyiról mesélt

    Aera-nak az első felfüggesztése hasonló mint a peugeot speedfighté, elég egyedi de ha hibásodik akkor macerás javítani és több hibalehetősége van mint a sima villának. blokkja neki is minarelli. italjet dragster is ilyen függőcsapszeges első felfüggesztéssel bír.

    nah milyen jó kis hsz lett:D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák