Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Narancs #75560 üzenetére

    Mondtam, hogy a kisrugóknak csak a közvetlen elinduláshoz van köze. Ha utána ejti a fordulatot akkor ott más van. Ha valóban teljesen gyári minden, akkor véleményem szerint kicsit elfáradhatott már a kontrasztrugó, az okozhatja a fordulatszámesést.

    (#75588) energy4ever Írta, hogy a felújított motorjába szánta amiről gyakran írt mostanában.

    "Ha 2T olaj, akkor: Motul 2T 100% synthetic 710. Mar ha magasabb fordulatu, vagy tuning geprol van szo. Ha egy alap alacsony fordulatu kisrobogo, akkor inkabb felszintetikus ajanlott."

    Én pl a drágább repsol olajokat is szoktam ajánlani erősen tuningolt, vagy magasabb fordulatú gépekbe (és most nem a 3 ezer forintos, szintén teljesen szintetikus olajokról beszélek).
    Az alacsonyabb fordulatú kisrobogókba is jobb egy teljesen szintetikus olaj, a félszintetikus is lerakódást fog okozni egy idő után. Csak nem szabad a ló túloldalára átesni vele. Olyat kell választani, ami viszonylag alacsony hőmérsékleten is elég. Ilyen pl a castrol power 1 racing 2t. Garantáltan maradéktalanul el fog égni nem csak a közepesen tuningolt, hanem az átlagrobogókban is. Viszont pont ez és a gyengébb kenési képessége miatt ezt az olajat sohasem ajánlottam az erősen tuningolt robogókba, oda ez kevés. Na oda kellenek pl a drága repsolok. Ezeket ráadásul már külön kell kézzel bekeverni, már csak ez miatt sem alkalmasak a különolajozásos rendszerekbe.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák