Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • robogo81

    aktív tag

    válasz iff #78194 üzenetére

    Mivel nemrég vettem bele új akkut,és már egy ideje zavart ez a dolog,ma kivettem az ülést hogy a riasztóhoz hozzáférjek,félig lebontottam a bal oldali hátsó idomot ,és egy pár perces nézelődés után kivettem a biztosítékot a riasztóból,olyan volt mint a szabvány autós,a kis kocka 2 lábbal,utána nem ment,nem fogyasztott áramot.
    Utána lebontottam a fejidomot hogy elérjem a 9 végű kábelcsatlakozót az órához,abból kikötöttem a piros kábelt(ami az órához ment,csak egy vékony egyenes fejű csavarhúzó kell,a láb oldalát kell megnyomni,szemből,és kihúzni hátul),és az órán az időmérő,ami az áramot szívja már nem ment.A multiméter szerint 0 amper az átmenő fogyasztás,alapállapotban 0,03-0,04 A-t mért,csak az óra 0,02 volt ebből.Az óra elfelejti az időt amikor leveszem a gyújtást,de megy amikor a gyújtás is rajta van,csak mindig délről indít.
    Most kísérleti jelleggel bekötöttem egy 5 k ohmos ellenállást(potméterrel és több ellenállással kikísérletezve ,amit találtam elfekvőbe,ha sokkal több akkor elfelejti,ha kevesebb akkor meg él az idő,)a 2 kábelvég közzé,így alapból nem látszik hogy menne az óra,de megtartja a beállított időt,és nem mérhető a fogyasztás(vagyis van,de alig, és nem féltized amper),és csak akkor megy amikor van gyújtás.

    redmi note 8 . psn:robert_warior

Új hozzászólás Aktív témák