Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Szplöttyy #9960 üzenetére

    Vannak 2T-k, ahol automatikusan megy az olaj benzinhez keverése, tehát sokkal többet azokkal sem kell szórakozni. A szaguk persze tényleg más, bár menet közben nem valsz', hogy éreznéd.:D Hang is más, igen, de alapvetően nem ezek kellenek, hogy szempontok legyenek a választásnál. Én karikáztam 1-2 hónapot itt Budapesten egy 4T 50-essel, és tudom, hogy az a biztonságos városon belüli közlekedéshez sem tökéletes, hát még ha kimennél a városból a főútra. Igazából kis robogókat nem is az ilyen nagyobb távolságok megtételére találták ki. (Az adott példány pl. kb. 60-nál elvérzett, de odáig is elég sok idő volt, mire eljutott. 30-ig volt valamennyire dinamikus, ami éppen arra volt elég, hogy a lámpától elgyorsuld a lustább autósokat, de utána rohamosan csökkent a kraft. Mondjuk az nem is evett sokat, 2,5 L körül elszaladt. Vö. keveset eszik, viszont nem megy.)

    Márkákat nem tudok ajánlani, majd a többiek.:) Távirányítós indítás baromság, hiszen úgyis akkor indítod be, ha már rajta ülsz, ott meg eléred a kormányon lévő gombot. (Már ha önindítós a ketyere.) Visszatekerés tuti itt is játszik, tehát sokra általában nem lehet következtetni a km óra állásból. Két-háromszázezret biztos nem bírnak ki - pár tízezer után biztosan esedékes a hajtómű felújítása -, de nem is onnan szoktak visszatekerni a kereskedők. (Eleve szerintem a legtöbb robogón csak 5 számjegyű a számláló.:D)

Új hozzászólás Aktív témák