Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #31070 üzenetére
de lehet nyomtatni!
UV festék (UV fényre polimerizálódó, nem oldószeres) elbírja.
a jellemzője, hogy a festék felülete matt, de ez pont előny egy műszerfalnál. plexire, bármire lehet nyomtatni, digitális nyomtatás egyik fajtája.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Csak meg kéne nézni a gyertya színét, legelőször bármihez is nyúlsz. vaktába ne mondjunk semmit.
aztán ha megtudtad, hogy sokat kap vagy keveset, lehet pucolni a légszűrőt, illetve megnézni a mikuni benzinpumpa felé vezető vákuumcső állapotát. repedezett-e, vagy hogy van elvezetve. Lecserélni átlátszóra, ha felgyűlik benne a forgattyúshzból kicsapódó olaj kevesebb benzint nyom a pumpa. ilyenkor máshogy kell elvezetni, egészen addig, amíg nulla olaj lesz benne.
ezekre kell figyelni.
ugyanezekkel a kondíciókkal nekem 82 es főfúvóka volt benne, télire lecseréltem 89 re emlékeim szerint, 7x nagyonnagy melegben talán jó. De mielőtt bármit csinálnál GYERTYA SZÍNE!
emulziós cső állapotát is meg kellene nézni, korrodált e valami az alapjárati rendszer környékén azaz karbipucolás.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szarul van elvezetve a vakuumcso! Akkor csinal ilyet. Nem szabad benne olajnak felgyulnie. A szerszedes utan nem jol van vegigvezet e es felgyulik az olaj benne, ami kissebb membranmozgast produkal. Ez 99 szazalek most h a hibajelenseget mondod.
Adok 1 szazalekot arra, h a hidvaznal a fesszabrol az egyik vezetek elkorrodalt es kontaktos a gyujtas, de nem hinnem. A csovet ugy vezesd el, h ne legyen hasa sehol! Egyenletesen emelkedjen a pumpaig.
Karbihoz ne nyulj ha a gyertya fasza. Nem ott a gond!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SzlobiG #39537 üzenetére
A power szelep nem loero novelesnek van. Csak alsobb fordulat tartomanyokhoz becsuk egy szelep a kipufogoban, h ne legyen akkora oblites, de semmi koze a loerohoz, ugyanis a csucsteljesitmeny nem azon a fordulaton van, ahol a power szelep dolgozik.
50ccm 2T kb 2loero, nagyon kinyitva esetleg 5-6 loero.
125 2T nagy nehezen 32 lo utcara. 90 es evekben az olaszok csinaltak ilyen blokkokat, ezeknek a gyorsasagi motoroknak kb 165 volt a vegsebesseguk, volt egy tipus, allitolag 39 lo volt. Gilera sp. Fene tudja. Inkabb nem hinnem. Dt 125 22 loero volt 90 ben, azota 15 loero max.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az elektromos baj gyanus.
Karburator ilyen gyorsan nem tud barmibe is beleronditani. Hagyjuk a karburatort beken konyorgom.
Meg kellene nezni a fesszabbol kijovo vezetekeket mert azok elkorrodalnak konnyen ennel a tipusnal. Esetleg pipat is neznek kell e cserelni.
Vakuum csovet megnezted egyebkent?Tothgera:
Egy ilyen teljesitmenynel a dugattyut azert kell cserelni rendesen. Szep munka 50 kobcentibol. Bar egy padozast megneznek mennyi is az a 15 loero es hol merik. Ezzel a teljesitmennyel illene kb 110 et mennie es nem km ora szerint. A cikkben irja h a cbr es rs4 konkurenciaja. Nem az. Horror fentartasi koltsege lehet. Sztm 2000 km ert nem bir ki a dugattyuja. Kb 500 km re saccolom az elettartamat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hmm. nah ezért nem lehet fórumról diagnosztizálni.
a súbertű helyzete csak részterhelésre vonatkozik, magával a tűvel állítod a karbit!!!
Nem tűhöz állítasz karbit, mert mit állítanál hozzá? alapjárati levegőt ami egynegyed tolozár magasságig dolgozik? főfúvókát cserélsz, ami nyélgáznál teljesen agyonvágná az egészet?sztm keress rá hogy kel beállítani a karbit, nagyon jó szemléltető képek vannak milyen rendszer meddig dolgozik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Idiofil #39695 üzenetére
ha pöccre indul akkor nem hinném h bármi baj van a kompresszióval vagy gyújtással. ezek CDI gyújtású robogók, a gyújtás a generátor haláláig nem megy tökre szinte soha. Ha mégis tönkremegy nem lesz gyenge. Vagy működik vagy nem.
Esetedben nagyon úgy tűnik, hogy "beejti" a szíjat a motor, azaz szimplán a hajtást kellene belőni normálisan.
Kontrasztrugó bepuhulása csinál ilyet, variótárcsa csapjától elkezdve mindent meg kellene ott nézni.
A szinter csap kikopik akkor is tud ilyet csinálni. Nagyon nagy valószínűség szerint hajtás lesz, de csak akkor ha gyári a gép, nem nyúlkált bele valami hozzáértő, mert ahogy nézem a fordított szíjtól elkezdve kihagyott alkatrészekig minden előfordulNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Idiofil #39701 üzenetére
van teszt, kellene egy fordszámmérő.
a másik dolog, hogy ezek a dolgok átfedéssel dolgoznak, amik megzavarják a hibafeltárást.
a röpsúly is bele tud szólni a kuplungpofák nyitásába, és a pofarugók is. azaz jobban fogalmazva a pofák fordulatszám alapján nyitnak, amit befolyásolsz a röpsúlyokkal is. Ugyanez a röpsúly-kontrasztrugó párosnál. Ha tisztában vagy milyen fordulaton minek kell dolgoznia, akkor igazából néhány próbálgatás.
ugyanerre a célra a polini és malossi is árul varió- kontrasztrugó és pofarugó szettet, szíjjal, itt más a varió illetve a röpsúlyok pályája. Ezzel lehet elérni a legjobb eredményt, persze sok pénzért, de sztm megéri. Tökéletesen dolgozik szettben, állandó a húzóerő és nem lesz begyengülés stb. valamilyen sebességnél.Amúgy első körben megnézném mennyire van szétkopva a varió szintercsapja. Lehet kopásról is van szó. A röpsúlyokkal csak magában nem érdemes játszani, bután fog viselkedni a motor. Vagy nagyon jól gyorsul és kicsi lesz a végseb, vagy ilyen erőtlen lesz de ha ki tud pörögni akkor nagyobb lesz a végseb. a legjobb egy állítható előfeszítésű pofát venni. És mindent állítani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #39798 üzenetére
Es mi jokat olvastal rola, mert el nem tudom kepzelni, h barki ember fia jellemezzen egy olajat.
Szetszedte talan a motort, vagy megvizsgalta a leerezstett olajat h mik vannak benne?
Tribologiai vizsgalatok sorat elvegeztek a forumokon?
A masik h ipon olajrol es motul olajrol beszelsz. Markakrol.
Mindkettonek vannak szarabb es csucs olaja, teljesitmenyszinttol fuggoen. Egy markanak nem csak csucs olajai vannak. Nem ertem h lehet hinni forumoknak[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40345 üzenetére
Akku nem tud elvinni dolgokat. Csak a dudat, indexet, feklampat, es oninditot latja el fesszel.
Ami a vilagitast illeti, kulon tekercs taplalja, valtakozo feszt kap. Ha le van kapcsolva a villany, ugyanugy indukal valtakozo aramot a "vilagitotekercs" csak egy baszottnagy ellenallashoz kapcsolod a vilagitas kapcsoloval. Azt meg kene nezni milyen allapotban van. Altalaban a robesz orraban van, feher teglatest, bele vezetek megy. Van meg egy tekercs, ami az akkut taplalja, ezt egyeniranyitjak, illetve szabalyozza a feszt a fesszab. Egy egyszeru testzarlat miatt is mehet a bizti, azaz kabelkorbacs megtores pl,
Ha alloresz szart be, akkor altalaban hatalmas feszingadozas van az akkun, es viszi magaval a cdi dobozban levo diodat is. Ekkor magas fordulaton kimarad a gyujtas. Sztm nalad nem ez van.
De meg kellene merni mindentNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40393 üzenetére
link nem jó.
másik dolog, hogy elmondtam miket működtet az akku. namost ezek közül egyik sem működik. eléggé egyértelmű, hogy az akku a szar nem a relé, nem az önindító, nem a féklámpa.
a fehér kis doboz az nem doboz, hanem egy baszottnagy ellenállás úgy 6x1.5x1.5 cm. kb. fehér színe van, és könnyen elporlad.
ha a másik fesszabbal nem vágta le a biztit az jó jel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Grillo #40399 üzenetére
Egyetlen egy lengobizti van. Ha kihuzod se kep se hang, se gyujtas. Hibakereseshez nem javasolt
Plane hogy az akku korbol nem romlik nagyon semmi, mert az akku pufferkent fel tudja venni a nagy feszultsegeket, tehat ez a kor vedve van. A tobbi dologhoz meg kulon tekercsek a tap.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #40417 üzenetére
Bocs h belevau, de a kollegano nem egy hardcore user
Hasznaltam gs 500 at varosban, es mivel motor, jee, elfer a kocsik kozott
De ha nem ferne el. Milyen az, ha egy sorkettes levegos tulhevul? Megragad a dugo? (Ilyen nincs) Mert olyat se sikerult csinalnom vele, pedig 30 fokban adtam neki rendesen. Ha arra gondol h az alapjarat megvaltozik egy picit... Hat ez legyen a legnagyobb problema. Attol meg megy a motor es nincs bajaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #40737 üzenetére
ezzel a fogyasztással nem hinném hogy sokat kap. egész egszerűen a városi használat ennyivel pazarlóbb.
gyertya képén amúgy látszik ha sok neki, illetve indulási problémákat is okoz, ha nagyon el van állítódva. Ilyen nincs nálad, szóval így a kristálygömbbe belenézve azt látom hogy nem kell befosni
hideg idő beköszöntével pedig pláne nem nyúlnék hozzá karbihoz, azaz nem vékonyítanám az biztos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A muanyag csatlakozo az injektor oldalaban sajnos ilyen. autoknal is problemas, konkretan 2 darabot vagtam haza egy mapszenzor es levegohomerseklet szenzor cserenel, pedig nem tartom magam egy ketbalkezes turelmetlen embernek.
Japan sornegy motorokban is veszelyes ilyen szinten a kabelezes. Azt sokszor szetszedni nem nagyon lehet, vagy csak rohadt ovatosan.
Persze magatol ott nem torik le, csak ha nekiallsz szetbontaniAz ara telleg borsos, autohoz hibatlan bontott injektorfejet 5 ezerert vettem.
Nem csodalkoznek, ha ez az injektor elofordulna valami mas jarmuben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #40759 üzenetére
az tényleg a sokallás jele.
a légszűrőszivacsot lehet ki kéne takarítani, az nagyon sokat le tud fojtani. Ennyire nem tud az úszószint elmászni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz balazs1011 #40754 üzenetére
sőt a twingonak is ugyanilyen az injektora.
a műanyag gyűrű színe a döntő, ami a csatlakozónál van. ha ugyanilyet találsz akkor elméletileg csereszabatos.
bontóban 5 e környéke. egy próbát megér. sztm méret stimmelni fog. de le kell mérni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #41031 üzenetére
Cagiva mito az 125 os. Prima 50 volt a neve az 50 es valtozatnak. Gyarilag volt belole 75 ccm es verzio. Valszeg az 50 eseknek mind ugyanaz a blokkjuk volt, cagiva cocis, prima, stb.
Dugattyut tudsz rendelni hozza siman emlekeim szerint. Elso korben megneznem az italmondo.hu-n
Tapasztalatom veluk, h rendeltem domino kuplungkart, erre utangyartottat kuldott. Minden rendben azzal is, de hollandiabol fele annyiert veszek utangyartottat. Azota csak csekkolom a keszletuket, mert kulfold meg mindig olcsobb.Elmeletileg ezek vashengeresek. (Emlekeim szerint) Furni lehet. Macera az allitas utana. Illik normalis kipufogot es karbit rakni ra.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Supercity es a Cocis ugy tunik ua a blokk. Szimeringgarnitura/tomitesszett egyezik.
Prima 50 allitolag ua a blokk, mint a Derbi GPR 50. 4 sebesseges blokk.
Cagiva W4, K3, SC50 eroforras egyezik, 4sebesseggel 50ccm, 6sebesseggel 75ccm verzioban is. (Sc50 a supercity)
Szoval nem prima blokk van benne. De supercityvel egyezik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #41163 üzenetére
Regerenalni sajnos egyik sem tud, de teny, h van benne reg funkcio. A baj ott van, h egy szulfatos akku pillanatok alatt feltoltodik, es a reg funkcio csak melykisutesig van, afelett sima toltes kovetkezik, azaz arra a kis idore rugdossa az akkut. Nagyon lemerult akkunak neki se lat, kigyullad a szar akku led. Ez nem is baj, mert regi toltovel ugyan fel lehetne tolteni az ilyet, de minek...
A forex arul akkurugdosot, ami nem feszultseg alapjan, hanem egyfolytaban robbantja a szulfatreteget, annak van valami ertelme talan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ne csak markat, hanem a tipusat is!
Mint mondtam a 710 a motulnak a legjobb meg olajpumpaval forgathato olaja, az FD.
De van a motulnak es a castrolnak is fd es fc olaja is, tipustol fuggoen.
De a 800 as motul tulteljesiti, de annak annyira nagy a viszkozitasa, h csak elokeverve hasznalhato.
Rengeteget hasznaltam beloluk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz maszekember #41260 üzenetére
Ez egyaltalan nem egyedi eset.
A sportmotoron meg lehet talalni ennek a maroknyi gepparknak - ami ebben az orezagban van - a tulajdonosait.
Bar pont egy idiota rak ledet meg minden mast egy a bol b be motor aljara, de olvastam en mar ennel cifrabb dolgokat is, amit eladasnal termeszetesen azonnal elfelejtenek.
Fiatal motor letere azonnal megganyolta az az agysebesz. Csak itt ne vegyek hasznaltmotort. Komolyan nemetorszagban fogok nezelodni, ha hosszutavra gondolkodok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tudtok olyan robogoboltot Bpen ahol raktarrol tudok venni 70 es hengerszetthez gyuruket, hengertalptomitest?aprilia sr AC lenne, DR 70es hengerszettel
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem tudjátok, hogy a fekvőhengeres hosszú minarelli olajpumpája hány százalékra keveri az olajat?
S/C 50 (MY)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz balazs1011 #41417 üzenetére
Es egy injektoros gepnel hogy kerul benzin az olajba?
(Amikor adtam el motort nekem is beleszagolt a "szakerto" az olajba, jot rohogtem rajta. Vakuumcsapos, uszoproblemas karbis motoroknal lehet ilyen problema, de injektornal nem)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #41420 üzenetére
Nade azt kiserik egyertelmu jelek, mint pl nehezen indul, vagy valamilyen gazallasnal nagyon szarul mukodik.
Az mit jelent, h nalatok?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #41423 üzenetére
Es ilyenkor miert hajtjak tovabb?
(Amikor az R6 ot adtam el, akkor a srac nemcsak az olajba szagolt, de meg egy fadarabot odarakott a fulehez es a hengerhez, nah akkor majdnem kizavartam az udvarrol) ugye japannal ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #41445 üzenetére
hogy krvára azt higgyék, hogy értesz hozzá, holott segg hülye vagy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz killer1203 #41449 üzenetére
valahol elmegy ugyanúgy az olajnyomás meleg olajnál alapjáraton. valami nem jól lett illesztve. azt megint szét kell borítani.
előtte kimérném az olajnyomás gombát, ha egyáltalán a nyomást méri, nem pedig a szintet!
ha ez állna fenn, akkor természetesen az első fele a hszemnek nem figyelembe vevendő[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igenam, de dus karbival nem voltak szeleptomitettsegi problemai.
Ezt vissza kellene vinni, mert alapjarati es atmeneti rendszer megint nem jo.
Itt nem hezag gondok lesznek. Elkoszolodott kipu szelepnel nagyobb a hezag, nem kisebb, h ne tudjon zarni a szelep! De forumrol semmit nel lehet kijelenteni. Szelephezag lenne a legutolso amit megneznek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
En nem bujok el, csak ertsuk meg, h konkretan a hibafeltaras akkor egeszen pontos, ha az ember latja a motort, szetszedi es mereget! Csak ertekekkel lehet dolgozni, fulre, szagra nem epitkezunk!
Forumbak pedig megvannak a hatarai ezesetben. Itt minden csak tipp. Ha nem tudjuk a valaszt akkor miert kell mindenkepp valamit bofogni ra? Ezert nem szeretem ha kategorikusan kijelentenek emberek azonnal vmit egy sosem latott motorrol.Sok kerdes felvetodik: vadonatuj injektor? Bontos? Bontos nekem is szetesett, csak azert.
Kiegyenlitotengelyes? Meghajtoja jelre lett rakva? Bar szarra razna a kezet. Blokk volt bontva elotte?
Millio dolog lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen