- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
válasz huszi.gyb #59906 üzenetére
Még egy 50-es váltós olasz/spanyol gépre is el lehet tapsolni 2x vagy 3x annyit mint egy 50 2T robogóra és nem vettél Airsal meg Metrakit cuccokat.
Csak viszonyításképp:
Lánckerekek 12.500 JT és DiD
Lánc 6800 DiD
Hengerszett ócó 30-35
Hengerszett 55-75-ig
Főtengely 40 körül, kuplungot inkább meg sem nézem! Ilyen RMS (óva intettek tőle) meg hasonló cumókat nem is veszek.
Benzincsap 6-7kRMS fékbetét 2k, normális minőség 6k
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz huszi.gyb #59906 üzenetére
Félre ne érts, ettől még más motorhoz lehet vannak jó RMS alkatrészek, de az enyémhez pont nincsenek. Hülyeség általánosítanom. Konkrétan pl féknél azt mondta két szerelő hogy vehetek RMS betétet de el fog kopni hamar és megeszi a tárcsát ami utána sokkal többe lesz mintha vettem volna egy rendes karbon-kevlárt.
Így nem úszom meg 4-5 rugóból csak 13-ból kb de már beletörődtem hogy balek vagyok és szopórollert vettem. A beismerés az első út a gyógyuláshoz!
Szerk:
Múltkor már azt mondtam ha kész lesz eladom a faszba... Amúgy nem fogom.
Ha nyerek a lottón az viszont hót b*szott ziher hogy egy pár éves 50-est csúnyán és drágán feltuningolok "mert megtehetem".[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
őstag
válasz huszi.gyb #59924 üzenetére
Első vagy hátsó? Asszem hátsó kellene. Írhatnál majd méretet, márkát és irányárat is.
dzso22: Köszönöm a tippet, nem hallottam erről a módszerről, de nagyon jó!!!
Én winyó mágnessel masszíroztam a blokk alját, hátha valami kijön a blokknál.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Redneck
veterán
válasz huszi.gyb #60241 üzenetére
Nem írtam baromságot, azt írtam hogy át kéne alakítani a kategóriát a mai igényekhez/motorokhoz.
Pontosan tudom mi az smkp, M-es jogsim is volt B előtt.B jogsihoz nincs motoros oktatás, M kategóriánál volt.
Lehet hogy neked így jó, sőt a horgászni járó vidéki bácsinak is, de a többségnek nem hiszem. Jelen szabályozás szerint a többség szabályt szeg. Ez helytelen, ennek megoldására is jó lenne a B125. Ha nem lenne lehúzás. Ha csak vizsgadíjakat kéne fizetni és saját motorral mehetnél nem lenne gond.
Anno mikor aláírást gyűjtöttünk a B125-re, az Eu-s átlagért dolgoztunk.
Végülis ezek a kismotorok veszélyesek de egy szupersportautóval veszélyesebbnek érzem a tapasztalatlan B jogsi tulajdonost. Ahhoz nem kell kiegészítő?
Mondtam hogy elbeszélünk egymás mellett, az oktatással nincs bajom csak nem mindegy mennyi az annyi. Így kicsit keserű szájízzel fizet be az ember a kiegészítő A1-re. Bennem olyan érzést kelt mint a regadó anno.Szerk:
Többiek ti hogy érzitek?
Szerintetek elavult az smkp kategória szabályozása?
Szerintetek van lehúzás a B125/A1 megszerzésében a kényszerű költségek mellet?
Szerintetek lehetne egyszerűsíteni a rendszert és a kategóriákat?
Jó lenne ha az smkp kategória kitolódna lóerőben de követhetőbbé, rendszámossá válna?[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #60771 üzenetére
És hogy teszteled? Ráversz másfél kilós kalapáccsal, vagy ráugrálsz az _üres_ sisakra? Ahhoz kár ennyi pénzt kidobni, borítékolom hogy széttőrik, valószínüleg a 20k-s is, minden ami nem kompozit. Nem ilyen jellegű terhelést kell kibírnia. Az üres sisakra ha ráugrasz az alátámasztásig vezeti az energiát és csak a külső héj, aminek nem az a szerepe, hogy egyedül fogja fel az ütést, az leginkább az éles tárgyak behatolása ellen védi a belül lévő enerhiaelnyelő réteget. Annak a belső rétegnek a dolga az energiaelnyelés, ami ugye a fejedre támaszkodik, nem a válladra, tehát az energia útja héj->energiaelnyelő betét->fej, tehát a terhelés nem fut végig a külső héjon, arról rögtön átadódik a belső deformálódó rétegre, ami maradandó alakváltozással elnyeli az energia egy részét, a maradékot pedig nagy felületre szétosztva vezeti át a fejedre.
Nem véletlen hogy a komoly sisakteszekben nem az üres sisakot ütik vágják, hanem műfej van benne..
Kár hogy kifobtam már az (anno) 5k-s nolan sisakom, amiben kb 80-al ugrottam fejest az aszfaltba. Most odaadnám, hogy verjétek szét kalapáccsal, aztán vonjuk le a következtetést, hogy melyik mérvadóbb, a fejsérülés nélkül túlélt baleset, vagy az hogy kalapáccsal szét lehet verni...
Ezzel együtt én is azt mondom, hogy akinek futja rá, vegyen minimum 20-30k-s sisakot, mert az kényelmes lesz, csendes(ebb), tartósabb, stb... csak nem vagyok híve annak, hogy aki nem tud a filléres robeszához drága sisakot venni, azt azzal riogassuk, hogy a szabvanyos, de olcsó sisak egyenlő a biztos halállal.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #61503 üzenetére
Ez aranyos.
A végén még veszek a Speedfight és a Jetforce mellé egy SV-t is.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #61508 üzenetére
Persze csak vicc volt. A speedfighttal én sem jutok előbbre. Pedig az már kiderült, hogy nem a henger a hibás. De azóta, mióta ez több, mint másfél hónapja kiderült még nem volt sem időm és/vagy hangulatom akár csak a hengert is visszarakni rá.
De meg kekl válnom tőle és ehhez meg kell csinálnom.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #61511 üzenetére
%Annyira nem kell, mert a Jetforce viszont már elment a főtengely felújítás óta 3870km-t. 2 hónap alatt nem rossz teljesítmény.
A Speedfightot ennyi futott km alatt legalább 3x kellett atomjaira szedni és volt még közben szíjszakadás is, meg kb 15 varió szétszedés is.A 3870km alatt a Jeforce varióját csak azért szedtem szét, mert egyébként gányolt és mindig ellenőrzöm az állapotokat.
De a gép megdögleni nem akar.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
csabi94
őstag
válasz huszi.gyb #62250 üzenetére
Lájk a leírásra!
Hogy ON is legyek: tegnap visszakaptam a Malaguti F12-őt a sráctól, akitől vettem. Mondhatom, most meg vagyok vele elégedve, végre leesett neki, hogy mit akarok, és úgy rendbe szedte a motort, hogy épp hogy hozzáérek az önindító gombjához, már jár a kis dugattyú. Kapott új gyertyát is a motor, be lett állítva a karbi, visszakapta a gyári légszűrőt (eleve, nem is értem, hogy miért kapott sportlégszűrőt). Megy, jön, indul, leáll (volt, hogy ez sem ment, kivettem a kulcsot, de a motor ment tovább ), teszi a dolgát. Remélem, ez így is marad.
Ami még hátra van: az automata szivató kábelének az egyik pólusa el van szakadva, magyarázta a srác, hogy az így is teszi a dolgát, de úgy vettem ki a szavaiból, hogy így van nyitott állásban, tehát mindig szivat (???).
A km óra nem mér, és mivel digitális, elég drága hozzá a jeladó, de hozzáértő meg fogja majd nézni, hátha javítható.
És végül, tervezünk hozzá majd előre egy ledes világítást, mert nem látok ezekkel a lámpákkal este, és mivel minden hétköznap 10-ig dolgozok, nem árt ha jól világít a motor. Ami gondolom alap, hogy a világítást nem köthetem a generátorra, mint ahogy most van, mert azt a ledek nem bírják. Lehet, hogy nem vagyok képben, de szerintem ha közvetlenül az akkuról kapná az áramot, akkor 12V-os ledekkel működne a cucc, csak a kapcsolót kell valahova beépíteni(?).Eddig ennyi, ha bármi kialakult, tájékoztatlak Titeket!
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
-
(jan)
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs