Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti N95

    aktív tag

    válasz sityupityu #62907 üzenetére

    Köszi a részletes választ, mostmár kezdem érteni....
    Elvileg 50-es a henger, de alu.
    A karbit még nem szedtem le, de azt mondták 17,5-ös, és csak azért került rá ez a szűrő, mert a gyárit nem lehet ketté szedni, hogy szivacsot cserélj benne, hanem kompletten cserélni kell, de elég drága. De megkaptam hozzá a gyári szűrőt is, majd felrakom milyen vele.
    Akkor szerintem nem csesztetem a kuplungját, mert marha jól megy, csak kicsit zavar, hogy olyan 6ezer körül nyit...
    Viszont kicsit olyan az egész, mintha mindig kicsivel nagyobb fordulaton menne, mint kéne... Folyamatosan pörög menet közben a motor, átlag 10-11 ezret, ha a Koso fordulatszámmérőnek lehet hinni. 5grammos színén Doppler görgők vannak benne, nem kopottak, csak picit.
    Nem tudom van e értelme növelni a görgők súlyát, fel-egy grammal, lehet nem pörögne ennyire folyamatosan, de lehet nem is menne ilyen jól... Mi a véleményed?
    Igazából nem verseny célra van, arra ott a gixer. De viszont tetszik hogy szedi a lábát, előtte egy Malaguti F12 volt, azzal akármit csináltam hulla volt, ez meg 2x úgy gyorsul, viszont fele annyit eszik :)

    ★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★

Új hozzászólás Aktív témák