- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
- E-book olvasók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
válasz Gergello #9742 üzenetére
Hát remélem azért rendbe jön, annyira nem vészes. Simán tudok menni vele csak picit fáj. Viszont ha már a sérüléseknél tartunk a könyökömmel nem voltam szerencsés. Az mondjuk nem motorozásnál történt hanem egy box edzésen, egy rohadt nagy luftot ütöttem és teljesen kinyújtva rándult egy nagyot. 3 napig mozgatni alig bírtam, majd durván 1 hét alatt teljesen rendbe jött. Ezért dokihoz sem mentem vele. Gondoltam sima rándulás volt. Nem is volt vele gond egészen 1-5, 2 évig amikor elkezdtem súlyzózni és súly visszaengedésnél szúrt. Meg néha egy sima szatyor cipeléskor is fájt amikor le akartam tenni. Elmentem hát dokihoz nézzék már meg, doki nem látott rajta semmi rendelleneset, röntgenen sem látszott semmi. Mondta azért csináljunk egy mri-t is. Na ott aztán jött a meglepetés, 2 helyen volt eltörve és részleges szalagszakadás utáni állapotok vannak, illetve a porcfelület durván egyenetlen és kopott. Mondta a doki ezt már így utólag nem műtik meg, de kapok injekció kúrát meg szednem kell a zöld kagyló tablettát.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #9789 üzenetére
Nana, én a horpadt ZX-et 3500-ért vettem.
Ki lehet fogni normál állapotút 10k körül, max egy festés kell neki, de kicsi rutinnal egy sérültet is érdemes megvenni - majd javítani.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
danntora
tag
válasz Gergello #9812 üzenetére
Azért vettem mert a régi elég ramaty állapotban volt, megette már a rozsda, nem feküdt fel rendesen és ez amúgy is szebb és punktum, meg ennyire futotta. Nekem azt mondták hogy egy idő után kiég belőle a fojtás és akkor nem szabályoz le annyira, de ha nem az se baj, elég lesz nekem a 65-ös utazósebesség is.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #9941 üzenetére
Riasztó sem fogja őket hátráltatni hidd el. Főleg Mo.-n, szerinte ha beriaszt valami miatt és ott áll mellette két sötét fazon, valaki fog cselekedni?!.. a nagy francokat, senki nem lát semmit, soha..
Ki kell valahova kötni.
ABUS, vegyél rá ilyen láncot, a legjobb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
birdhouse
csendes tag
válasz Gergello #9941 üzenetére
kösd ki a motor mellé buksit vigyorogni sztem sincs értelme a riasztónak, ha nagyon akarják akkor ugyis elviszik/szétszedik. igaz ezt egy autótolvaj mondta egyszer, de igaza van: ellophatatlan autó nincs, csak olyan amit nem éri meg ellopni.
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
DigitXT
félisten
válasz Gergello #9956 üzenetére
Nekem nem rontja az összképet, megy a mocihoz.
Egyetlen probléma, hogy nem tudom, olyan könnyen
megemelni a hátulját, mert ahol eddig "jó fogása" volt,
most ott van a doboz, ez meg azért gáz, mert otthon
elég szűk helyen kell "parkolni", másképp nem lehet
ott befordítani. Szóval egyelőre marad a nehezebb út,
idővel meg kitalálok majd valami könnyítő megoldást. -
akos3
addikt
válasz Gergello #9994 üzenetére
Szted gumifüstölés nélkül nem is lehet ilyet tartani?
Hát köszönöm a felvilágosítást mindenkinek. Igazából még mindig ugyanott tartok: Az igénytelen 4T az kicsit gyengusz (nekem a végsebességük kéne kb utazónak. Ugy tökéletes lenne), a sportosabb 2T nagyrésze szét van hajtva, és még a fenék részük is szélesebb, szal már csak ezért is necces nekem Nah meg persze a pénz a pénz és a pénz Jo lesz nekem még egy darabig a kis bws Csak az a baj, h Bp-en elég kevés a 70km/h. Most pesze lehet mondani, h ez nem száguldozásra lett kitalálva, de akkor is...45-50ig gyorsul a motorka rendesen, lámpánál nincs ellenfele. Aztán lejjebb esik a fordulatszám és kb 60ig lelassul a gyorsulásban. Ami igen zavaró, mert pont addigra érnek be a kocsisok Aztán 70-75ig megint gyorsul, mintha seggbe rugták volna. Persze a 70 nem olyan rossz, de egész végig nyélgázon használni szegényt Nekem sincs kő a szívem helyén
Meg mint írtam ez anynira új, annyira nincs semmi baja, h már csak ezért is kár lenne lecserélni...Ha a mostani pénzemből kéne vegyek motort, akkor félnék, h baja lenne, mert csak idősebbet, v sokat futottat tudnék venni. Folyton ottt járna a fejembe, h a fene vinné el, kellett nekem lecserélni a robcsim. ... -
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #10002 üzenetére
Tessék, itt a hirdetés. Miért, érdekelne talán, amúgy robogó csere érdekel (de csak gyári, kevés km-el)?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #10051 üzenetére
Jah, ismerős helyzet, mert én megjártam ezt az utat.
Szar volt na, de az akkori anyagi helyzetem nem tette lehetővé, h rendszámos gépet vegyek + jogsit csináljak, így rizikóztam én is... Még egyszer tutira nem csinálnám."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Gergello #10183 üzenetére
Az a vicc, hogy nem szoktam ott állni, sőt:
most is csak egy rendezvény miatt voltam ott,
így össz-vissz három órát voltam a környéken,
fel sem merült bennem, hogy esetleg túl közel
álltam a biciklitárolóhoz... Már az első "méreg"
lement, legközelebb inkább kerülöm a helyet...(Érdekes, hogy a bringás topikban is baromnak
tartják az illetőt, de azért csak volt egy arc, aki
ki akarta hozni belőle, hogy én vagyok a hibás.) -
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10216 üzenetére
Végigolvastam a robogó kisokost meg a tph topicba is beleolvastam pár oldalt(az ötből), de nekem nem sikerült összefutnom vele. Ezek szerint csak én vagyok olyan, hogy ha le van írva 1000x a dolog, akkor legalább egy irányadó linket hozzáb@szok a júzerhez az ezer közül, még ha le is hordom érte. Hát ez van. Azért köszi a segítséget.
hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10230 üzenetére
Egyébként mivel érném el ár/érték arányban a legnagyobb teljesítménynövekedést, a megbízhatóságot megtartva? Tehát 70ccm kizárva. Én a varió és a puff között vacillálok(ha variót cserélek, akkor a mostani puffot foljtástalanítanám és lefesteném). Nagy munka kicserélni a variót? Vagy esetleg a mostaniban egy görgőcserével is elérnék olyan növekedést, amiért nem érné meg teljesen újat belerakni?hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10234 üzenetére
Ugyanez a gyári cső van rajta, mint a tieden. Az a bajom vele, hogy többször mondták, hogy szikrázik menet közben, meg hogy még megállásnál is izzik a katalizátor. Ez nem lenne gond nagyobb hengerrel? Továbbá haver Aerox-án minden gyári a hengert kivéve, mert az valami 70-es és így hosszabb használat után emelkedőn alig megy. Egyszer 30-cal totyogott felfelé a lejtőn, és ezt Atomgeszi is tanúsíthatja. Ez mitől volt, és lenne-e nálam?
szerk.: A pénz nem gond, de 25-nél többet nem igazán akarok rákölteni, valószínűleg nyár végéig tudnám csak naponta használni. Továbbá azért is idegenkedem a nagyobb hengertől, mert be kell járatni. 5 éves a motor, ezalatt 1500km-t toltam bele úgy, hogy 9 hónapja van meg a jogsim és akkor 400km-ről indultam.
szerk2: Ebben már az újabb, 17,5-es karbi van.[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10239 üzenetére
Nem tudom, mi legyen. Nyáron jó lenne menni vele abban a tempóban, ahogy a többiek, hogy ne várjanak rám. Meg ha hazajövök hétvégén, akkor is. 25k-t nekem így megérne. Egyébként mennyit takar az az "alig kell bejáratni"?
szerk.: Egy hengercseréhez mennyi szaktudás kell? Van a környezetemben olyan, akinek van(szaktudása), de nem szeretném zargatni vele.[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10269 üzenetére
Minimális mennyiség van benne. Ma megyek egy liter Repsol vagy Motul olajat venni bele. Azért fogyasztottam ki, mert eddig ilyen kevert gagyi+Repsol volt benne. A tankot meg azért fogyasztottam ki, mert kíváncsi vagyok, hogy mekkora. Amúgy miért baj az, ha kifogy a benzin? Részemről a tologatás nem nagy gond, a motor szempontjából értem.
hardverapro.hu/tag/chipman
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10283 üzenetére
Egyébként mit kell beállítani a hengercserénél? Elvinném szerelőhöz, egy kipufogó fojtástalanítással és újrafestéssel+hengercserével és a szükséges beállításokkal mennyi pénzt számoljak, ha a hengerszettet én viszem? Ja, és esetleg vegyek még valami alkatrészt, ami minimális ráfordítással észrevehetően javít a teljesítményen(gondolok itt variátorgörgő, légszűrő stb.)?
hardverapro.hu/tag/chipman
-
m3tr0
senior tag
válasz Gergello #10316 üzenetére
Szét nem áll...de nem is passzol rendesen...
Amúgy most néztem, nem vagyok benne biztos,hogy ez a fajta légszűrő való erre a motorra, pedig az enyémen ilyen van és nincs a típusok között...hmm.
Ez Yamaha légszűrőház. Vagy az mind1?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz Gergello #10322 üzenetére
De megpróbáltam. Nem is volt vele gond.
Azt tudtam,hogy a kilométeróra csalni fog, csak azt nem gondoltam,hogy ennyit...Az a baj,hogy ezzel járok dolgozni minden nap. Így nem igazán tudom szerelőhöz vinni ott hagyni meg pláne nem.
A srác akitől vettem, meg volt osztálytársam, görgőt és a hengerfej tömítést sem fizettem, mert mondta,hogy az az ő sara. Szóval nem átbaszni akart...Ha fejlesztés nélkül menne 80-90 között, akkor teljesen elégedett lennék.
Nem akarok rákölteni 80-100 ezer forintot,hogy jól menjen...menjen így gyárilag jól,aztán kész.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen