- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #4922 üzenetére
azért jól gondold meg az ócsó robit.ma már annyira azért nem olcsó,akármi kell bele.meg a hozzáértés nélkül tuningolt gépeket sem állom.pl nemtom hányan olajozzák a légszűrőt max ezer km-ként.csomóan azt sem tudják,hogy egyáltalán kell.
ugyan nem neked irom,de én ma már tuti nem vennék 70es robit.egyrészt nem véletlen cserélték le az 50es hengereket,másrészt meg rendszám.harmadrészt meg nem olyan egyszerű,hogy uj henger,oszt csókolom.
nekem 50es a robim,vok 100kiló, és 90et megy óra szerint az aerox.kocsik órája szerint is megvan a 80.akinek ez nem elég városba és környékére,az ne robit vegyen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4929 üzenetére
Kinek mi a nagyobb táv. Én a szomszédos városba is ezzel járok, 40-50 km-eket meg lehet tenni vele gond nélkül.
Nagyobb távra én se mennék kis robogóval, sőt semmilyen robogóval. Arra inkább veszek majd egy normális motort. Csak ahhoz előbb pénz kéne.
Elég az 50-es városba az igaz, én is eljárkáltam vele, de így sokkal jobban használható. És ha le akarnak tolni az útról, akkor odarántok neki.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
b0unCe
aktív tag
válasz Gergello #4950 üzenetére
A füstje miatt kellene a négyütem. Egyrészt allergia, másrészt büdös, környezetszennyező és végül többet is fogyaszt a 2ütem.
1)Vagy ezek a modernebbek mar nem annyira? (kerdes hogy mennyire modern a 2t scarabeo)
2)Es a Diteches verzioknal igy elofodulnak ugyanezek a hatranyok?
3)Van nagy kereku robogo (15col feletti kerék) ami 4ütemű?''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
-
b0unCe
aktív tag
válasz Gergello #4952 üzenetére
Felhivtam a magyarorszagi importoroket, es sem libertybol sem scarabeobeol nincs 4t forgalmazva itthon. A yamaha why pedig meg sincs emlitve a weboldalon 4ts ként. Szoval vaoszinuleg az sem.
Ha a kerékméretből lejjebb adok akkor már bovulnek a lehetosegek? (Agility tol felek hogy kicsit gyenge dimbes dombos konyezetben) Milyen 4ts robik vannak még normális márkából?
Esetleg az elektromotorok? Vagy azok nagyon gyengék? (2200W-3000W ig vannak)
[litt] és [itt.]''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #4957 üzenetére
2Tnél még elvileg sincs értelme a 95pódernek,nincs szelep amit takaritson.én a régi CBRembe tettem 95öset,pont a takaritóhatás miatt,de olyan csúnya lett a hangja a blokknak,hogy majdnem leengedtem.a blokk hibátlan azóta is,hangja is visszaállt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Krinya
tag
válasz Gergello #4963 üzenetére
Igen, törött, de csak lehet rá kapni, nem túl drágán. Bár engem annyira a külseje nem izgat, inkább a motorikus része izgat.
Pont a bicikli formája fogott meg, nagy kerék, talán elférek rajta a 189-cm-mel, meglátjuk.
Holnap megnézem, remélem nem potyára autókázom.Nincs oda nem illő alkatrész, csak gyenge felhasználó
-
Krinya
tag
válasz Gergello #4965 üzenetére
De, 14 éves koromtól, autóig
Honda DJ-1
Yamaha Jog Next Zone
Honda Dio AF28- 70-es malossi, Gianelli dob, minden jóság 90-95km/h volt a végeEzekkel sok gondom nem volt, a DJ-nek szétesett valamilye, és nem lehetett berugni, állandóan felakadt az úszó, de csak ennyi
Nincs oda nem illő alkatrész, csak gyenge felhasználó
-
--TIKI--
tag
válasz Gergello #4976 üzenetére
az ki van már véve belöle.
csak azért kérdezem mert szeretnék rajta serélni egy kipufogót meg egy variártort és ha most lecserélném(1100km)h 5000-es km-nél belenéznek-e a motorba mert akkro a variátort észre veszik. mert a kipufogót 4 vagy 5 csavar tartja az hamar meg van de a variátor+:szerintetek megéri 125-ös gyorsaságit venni?és arra mennyi a biztositás?16 évesen lelehet rakni rá a jogsit nem?jól tudom?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Gergello #4986 üzenetére
az a baj,hogy nincs nálam a moci...akksit kéne vinnem,akkor hozhatnám el,mert kölcsönbe kapnám.ezért kéne látatlanban venni akksit.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #5030 üzenetére
Ha végigolvasod ezt, vagy ezt, akkor látod hogy kértem segítséget, és kaptam is de tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Csak még nem volt váltós 50ccm-es motorom (Csak apámnak Simson SR 50) én most is egy MZ ETZ 150-es motort készítek fel műszaki vizsgára és mivel nagy Yamaha Aerox fan voltam, és tavaly tuningoltung fel High-End szinre egy Aprilia Sr-t, hát attértem a váltós motorokra, mert meguntam a Cvt-t, (akár mikor visszatérek egy jó ajánlat láttán) tehát vennék maximum 4 éves használt, de jó állapotú, és kevés kilóméterrel "megrakott" gyorsasági motort.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #5037 üzenetére
Nagy fan voltam, de azt az Aeroxot (sokáig csak álmodtam vele), ami nekem volt, már 70ccm-es Malossi (vas) hengerrel vettük és keréken 21 lóerőt teljesített, és 125 km/h volt a vége. Csak jött a tragikus vég, egy autó oldalba kapott, és hajlott a váz, tört a műanyag, tört a csontom, horpadt a bukóm. Apámnak van egy Simson Sr, és mellett állt a Rox. Elcseréltem a robogót egy Mz Etz 150-re kb.: 6800km van benne és nem felújított, hanem gyári és 1986-os, garázsban állt hosszú-hosszú évekig, míg meglátott engem. Elcseréltem a bácsival (74 éves, és ő újonnan vette az Mz-t) a motort aki az unokájának vette meg a Roxot, és elhoztam a hőn áhított Szocialista motort. De most le lessz műszakiztatva és fájó szívvel eladom, mert nem az én stílusom. Ha minden összejön, akkor veszek egy gyorsaságit, és megcsinálom 70ccm-es hengerrel, tuningpufóval, 21mm-es karbival és remélhetőleg sokáig kitart majd nekem, persze gondosan ápolva, szervizelve.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
udi
őstag
-
udi
őstag
válasz Gergello #5127 üzenetére
jogsim van de fizetni nem akarok a rendszámért....ezért marad a rizikózás és az 50-eskénti vétel
Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #5110 üzenetére
kár,h csomó robin olajos gyárilag a légszűrő.amiről 2ezer alatt teljesen lekopik az olaj,és olyan mintha légszűrő nem is lenne benne.
na többek között az ilyen jótanácsok miatt,és a majdénjobbanértekhozzá hozzáállás miatt vannak a robik olyan állapotban,amilyenben.ha megnézel egy jobb helyről származó friss import robit,meg nem mondod,h mennyit mentek vele.1 éves érox 33ezer km,egy runner meg 40ezer 2 évesen (konkrétan ezt a kettőt néztem meg,de ez olaszoknál tök normális futásteljesitmény).csöndes,finom blokk,semmi zörej.tudod,ott nem akarnak spórolni az rossz helyen,mert tudják,h csak rövid távon éri meg.nem azt mondom,h szórd a pénzt,meg ne spórolj,csak valóban jó helyen kéne.és ne "valami" szervizbe vidd,hanem hozzáértő,referenciákkal rendelkező helyre.lehet,h 200Ftal drágább az óradij,de ha megspórol neked 300Ftot,akkor máris megérte.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Josh
tag
válasz Gergello #5220 üzenetére
Igazából még csak ma délután vettük, kb. 20 km-t mentem vele, de a héten ezzel járok dolgozni, úgyhogy kiderítjük, hogy mit tud a gép.
Olajra tud valaki valamit mondani?
Kinek van még ilyen? Ja igen, 2002-es a drótszamár.
Na majd megpróbálom valahogy kimérni, hogy mennyi lehet a végsebessége.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #5294 üzenetére
Több dolog is lehet. Nekem Minarelli blokkban ezek a jelenségek a következő dolgoktól voltak:
- A ferodolos kuplungpofa egyik rugója elengedett, és az egyik pofa előbb nyomódott rá a harangra
- A hajtóműtengelyem elkopott a csapágyakkal együtt. A csapágy belsejére felfekvő bemart rész teljesen lenyalódott, ezért a tengely terhelésnél "remegett" a csapágyban. Egész tengelyt kellett cserélnem.
- Maga a kuplungpofa csapja ki van kopva és a kuplungpofa holtjátékát érzed. A pofa rossz kopásán egyébként egyből felismerhető ez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fordfairlane
veterán
válasz Gergello #5301 üzenetére
Gergello: Nézegettem a használt SR robogókat, és ami szimpatikus volt, az 150000 volt alsó hangon. Tényleg, mi a gond az általam belinkelt robival? Azon van garancia, ami az ilyen hozzánemértőnek, mint amilyen én vagyok, fontos plussz.
Persuader:
még nincs, de nemsokára lesz.Igen, ezt olvastam, hogy talán 2011-től kötelező lesz a rendszám is, de mi a mostani helyzet a forgalmi - törzskönyv - súlyadó - kötelező biztosítás dolgokkal 50ccm alatt?
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz Gergello #5310 üzenetére
Nekem ránézésre nagyon kínainak tűnik.
Egy kép alapján műanyagnak tűnik? Nekem nem tűnt fel ilyen. Az látszik, hogy könnyebb felépítésű, mint az SR 50, de gondolom ez a léghűtésből adódik. A 369000.- nem tűnik olyan drágának, relatíve persze, az SR 50 street majdnem egy százassal több, a többi SR 50 modell még messzebb van tőle. A Scarabeo nekem nagyon oldscool kinézetű. Az SR szép.
Ennyi pénzből itt van ez. Használtan nyilván olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #5333 üzenetére
köszi az infót.innen van apumnak is az ötlete.én nem tudom lebeszélni,hogy már az ötletet is vesse el,h ilyen akármit vegyen,de azért utána akar nézni.
elég nagy gittegylet lehet,mert egyetlen kereskedője sem hajlandó megadni az importőr kontaktját.valahol a sárkány centerben van,kinai konténeres lom.
ami miatt én noname robit nem vennék az az,hogy ha csere hengert akarnék,ha okosabb variot,akármit,akkor mák,ha lesz hozzá akármi.és akkor nem is beszélve a nm létező szervizháttérről,az egyessével rendelt alkatrészekről,stb...
meg miota ment a kicsi 50es éroxommal,azóta fanyalog,hogy az aprilia supercity(50ccm 4T) milyen tetű,vagy a keeway fact,és hogy akkor inkább vesz 125 4Tt.ezek meg bő 100assal oclsóbbak,mint akár egy keeway 125ös.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #5339 üzenetére
általában elmondható,hogy ha akár a csapágy,akár a főtengő nincs kiegyenlitődve,akkor alapjáraton majdszétesik efekt,gáztól meg csendesedik.ez mondjuk főleg sor4 esetén igaz.
1 henger 2T esetén meg egyszerűen csak majdszétesik. időnként előfordul,hogy a rossz csapágy pont jól fordul,és néha úgy csinál,mintha mégsem lenne baja,de ez ne tévesszen meg.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Dragon Age: Origins
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen