Hirdetés
-
Lifestyle tévét dob piacra a Hisense
ph A Canvas TV koncepciója nagyon hasonlít a Samsung The Frame készülékére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10924 üzenetére
Úgy értettem, hogy akkor ha a variócsere által adott teljesítményen felül kéne még, akkor nem ilyennel fogok próbálkozni, hanem egy sporttal vagy valami olcsóbbal. Egyébként ez a +10-15km/h igaz Sito Plusra is? Az szimpatikus, ismerem a hangját és viszonylag olcsón be lehet szerezni.
hardverapro.hu/tag/chipman
-
akos3
addikt
válasz Gergello #10938 üzenetére
[link]Itt az utolsó kép az gyári, de nem leharcolt, szal innen be tod lőni, hogyan is nézet ki egy mb. Igaz ez 80as, de ugyanolyan. Sztem nem gáz külsőre, hát nem egy mai az tény...
ha már ennyire benne vunk, érdekességnek nézzétek meg. Van aki elég sokat beleöl egy ilyenbe.. [link]
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz Gergello #10953 üzenetére
[link] Még a régi Malagutim felnijét csináltam meg anno, a fotogalériáknál találsz róla képeket, igaz nem túl sok látszik, de próbáltam lépésről lépésre Vicces volt viszont, h be volt rohadva a kipuff csavarjai, oldóspray sem segített, úgyh a hátsó kereket a motoron fújtam le De az eredményen nem változtat végülis. A képeimnél meg a legalsó az egyben a mala, ha érdekel...
-
akos3
addikt
válasz Gergello #10955 üzenetére
Karistokat nem gittelni kellett volna, hanem csiszolni Hisz pont arra való a csiszolás, hogy az ilyen hibákat eltüntessük, így a festék ott is egyenletesen szép lesz. /Mondjuk persze ha fél centi mély volt a karc akk azt már csoszolhattad volna /
Kipufogó festéket nem tudom miért ajánlották Neked, azok csak jobban hőállóak, de másban nem különböznek, amúgy már lehet kapni normál (nem kipuff festéket) is ami hőálló asszem. Bár az idomokra teljesen felesleges
Nem lehet h nálad azért jön fel, mert nem tartalmazott lakkot a spray és utólakkozást meg nem csináltál?[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
válasz Gergello #10965 üzenetére
Azt vettem észre, hogy nem megy végre semmit, sok rúgásra indul, baszik kipörögni és sokat eszik. Minimum 6 litert evett. Az alapjárat és a keverékes csarar tekergetésére már semmit nem reagált csóri. Kiraktam támasztóra és úgy se akart kipörögni, úgyhogy első utam a szerelőhöz vezetett szombaton. Ma kaptam vissza, hogy találjam ki mit "szeretnék". még 40 lovat 3ezer Ft ráköltéssel Szerintem furatok, vagy új 50es henger. Nem akarok lavinát indítani 70re váltással, mert lagzi is lesz,meg nyaralni is kell
Eladó Sundara : https://hardverapro.hu/apro/hifiman_sundara_closed_back_elado/hsz_1-50.html
-
CHIPman
nagyúr
válasz Gergello #10973 üzenetére
Ja, én meg azt hittem, hogy az nem normális, hogy ott van...
Barell: Akkor mi lehet? Addig a fordulatig elpörög szépen félgázon, ameddig a gyári varióval ment(ahogy kicsúsznak a görgők, egy fordulaton megy még lejtőn lefelé is a gyárival), aztán fullad attól függetlenül, hogy mennyire húzom rá. Ezen a fordulaton ezzel a varióval 60 a vége, és azt is vagy 20mp alatt éri el. Most a gyárit visszaraktam, ugyanúgy megy, mint előtte, tehát még az összeszereléssel sem volt gond.
Ja, láttam Egün egy teljesen gyári NRG-t, amihez 95-öt írtak végnek. Valószínűleg más a kipufogó meg más egy kicsit a felépítés is, de azért kéne ennek bírnia.
Benne van még a légszűrőből a karburátorba vezető csőben a fojtás, de nem hiszem, hogy ez gátolná akármiben is.
Azt írják a szétszedős leírásban, hogy a gyári főfúvóka 0,53mm-es.[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #11172 üzenetére
A fenébe, ki a f@szom írogatott a nevem alatt ennyi hülyeséget .
Nem, nem kell, de szétnéztem, de igazából jobb lenne neki egy Vespa, mondjuk 2T-ben . Bár még én sem tudom mi legyen neki, és ő sem . Annyi biztos hogy 50 vagy 70ccm, és levegős hengerrel előnyösebb lenne .
matyibalogh: Nem akarom megölni, így sem megy az Etz-vel, mert nagynak találja, pedig korlátlanra van jogsija . Bár valamennyire érthető, világ életében 50ccm-es motorokkal járkált .
ui.: Nem hiszitek el, de olyan sz@r motorokat kínálnak olyan árakon, hogy adhatnám az Mz-t 300-400k-ért is, mert legalább annyiszor jobb legtöbbjüknél .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
stufen2
tag
válasz Gergello #11201 üzenetére
Meg nyilván aki tudja, hogy még milyen komponensek kellenek hozzá, az tudja hogy ez még csak a tizede az alkatrészeknek, mert gyakorlatilag erre arra kimarni kiszedni ezt azt, hogy ez az elférjen beférjen. Gyakorlatilag a vázon és a kerekeken elektronikán és egy csupasz blokkon kívül, na meg a futómű ha nem nyúlok hozzá,gyakorlatilag ennyi marad semmi más az eredetiből, meg idomok és ülés benzintank( ahhoz hogy valaki egy ilyen szintet építsen). És akkor még nincs is optika. Egy álmom volt 2 évig spóroltam güriztem érte, titokban épült anyámék is csak az uccsó pillanatban tudták meg, de így két évvel öregebben már tom hogy még egyszer nem, nem állnék neki.
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
priti
addikt
válasz Gergello #11280 üzenetére
wáháhá, bogárpara. Mondjuk akinek egyszer sortba belerepül valami a zacsira az utána hajlamos úgy motorozni rövidgatyában, mint aki éppen be akar hugyozni és folyton vakarózik a motoron hetekig, hogy tutira nincs e ott semmi ..de városban nyáron ha felveszel bármit ha csak lassítasz már beledöglesz azonnal a tűző napon, de még mindig robeszen a legjobb. Felültem haver mögé 650-es SV-re kockára fagyott a térdem rövidgatyában, pedig volt vagy 30 fok meleg.
A rostélyos sisak akkor lenne tuti, ha filléres lenne hozzá a négyrétegű fólia, amit csak lerántasz menet közben és annyi, de így mész valami fás részen az esti órákban öt percet és rogyásig van bogártetemmel ami fel sem tűnik annyira a sötétben és csak mégjobban szétkened ha elkezded menet közben kézzel törölni, aztán szembejön valami tizenéves vaddisznó a 15 éves szarával, amiben annyi a tuning, hogy az ötször házilag lakatolt homloklemez miatt össze-vissza álló utángyártott lámpatestjébe beletett valami piaci xenon izzót, hogy valamit lásson ahelyett, hogy beállítaná rendesen te meg szétvakulsz ígyis-úgyis, de a maszatos plexiddel meg pláne, aztán vagy jön egy kátyú vagy nem
Hardverlesen
-
stufen2
tag
válasz Gergello #11295 üzenetére
92-94 álló mina AC
94-97 fekvő mina LC és AC
aztán volt még 2000.03-07ig morini de az is vizes utána volt pözsi blokk benne aztán meg piaggo napjainkig, valahol olvastam azt is hogy miért veszett össze a yamaha az apriliával a mina blokkon de már nem emlékszem ráHa nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gergello #11319 üzenetére
Köszi Neked is. Természetesen rajta van.
A topikban 822 hsz.-om van, végiglapoztam őket, de nincs meg.
..fotók meg a pesti gépemen vannak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #11322 üzenetére
Jelenleg Nyír1-en van egy 55 éves tulaj szorító karmai között, de 100 ezerért vette, alku ki volt zárva . Szerintem nem igazán fogja eladni, mivel nagy Simson gyűjtő, az enyém a 4. a garázsban . Legalább jó helyre került .
ui.? Most egy gyári Vespa beszerzésén tanakodom .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #11348 üzenetére
Hát azt én sem tudom, de 80-100 ezer forintot megérne . Én 100 ezerért adtam el az enyémet anno, bár annyit meg is ért . Bár most egy Vespára, de még jobban egy Simson SR50CE verzióra vadásznék, (gyengébbek kedvéért) az annyiban különbözik az SR 50-től és az SR 50C-től hogy indítómotor van benne, tehát önindítós .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #11355 üzenetére
...aki elvihetné az enyémet is . Bár kicsit sajnálnám .
Most ezeket nézegettem:
De jó lenne egy kis felújítás után, csak szórakozni.
Közútra, retrózni.
Minden vágyam, egy ilyen gyári Schwalbe."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Gergello #11379 üzenetére
Az enyémet ma nézték meg, és még ki is próbálták szegénykémet. Ha eladja az illető a K6-os GSXR 1000-es gépét, akkor megveszi ezt. Kissé érthetetlen volt számomra a szituáció, de végül bemondta hogy hitelre 3,5 milkáért vette, most 1,7-et kap érte, de van kb. 400-500 ezer forint extra rajta/hozzá, és össz-vissz 25 ezer km-t tett bele, de rájött hogy túl nagy neki, így kezdi elölről, 150ccm-től, ja és még 100k-t fizet a banknak, hogy ne hitelezze tovább a gépest. Ha elviszik az övét, jövőhéten elviszi ezt, ha nem, akkor marad.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nyaralás topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Ingress
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs