Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4333 üzenetére
A kipufogóba hiába nézel bele, ott fojtást nem nagyon találsz. A karbit lődd be, de előtte a légszűrőt mosd ki, és csepegtess nagyon kevés olajat a széleire meg a közepére és gyűrd alaposan össze, majd fogj egy rongyot és azzal együtt gyűrd össze, hogy a felesleget feligya. Ezután állítsd be a karbit, ja és persze üzemmeleg motornál.
Bár ezt a metódust én leegyszerűsíteném arra, hogy alapjáratállítócsavart fel addig amíg nem akar elindulni a hátsó kerék, aztán forgatni a levegő csavart. A legnagyobb fordulatnál alapjárati csavart vissza, normális fordulatszámra. Én még szoktam gázfröccsöket húzogatni, hogy lássam, hogy veszi a gázt, ha fullad, akkor kevesebb levegőt adok neki, addig, amig a hirtelen gázfröccsökre teljesen jól nem reagál.
mod:
most olvasom, hogy ehhez valaki szétszedi atomokra a robeszt???
bukótartó leszed? Érdekes. Egy karbibeállításhoz ezek szükségtelen szerelésnek tűnnek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4349 üzenetére
Vákuumos benzincsap. Ha jár a motor akkor folyik csak a benzin.
ööö... Említettem, hogy vannak szerelők is az országban, akik ezzel foglalkoznak?
Akik abból élnének, hogy ilyenkor odaviszi a más szakmával rendelkező egyén... De valamilyen titokzatos módon nem tudnak megélni. És ugyanilyen titokzatos módon rengeteg gányolt motor szaladgál Magyarország útjain...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4354 üzenetére
pfff...
hja, a garanciális javítások... Telejsen érthető te szempontod is. Hát akkor nincs más hátra, mint előre. A benzin akkor jön, ha a vékonyabbik csövet szívod meg. azaz meg kell szívnod a vákuumcsövet, persze a karbiról azért vedd le . És ha jön a benya akkor semmi baj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4349 üzenetére
Visszatérve ehhez a hsz-edhez.
Az sajnos Nem Minarelli, de még csak nem is lincensz. Nagy valószínűséggel.
Én Minarellihez (Jog Sport Edition) vettem mindenféle alkatrészt: hátsó fékpofa, légszűrőház, karburátorcsonk stb. DE! Mindegyik tajvani volt és mindegyiknek más volt a mérete, mint a japán Minarelli blokkba valónak! A fékpofák egy icipicit kisebbek, így a fékkulcsnál a mutató azt jelezte a vadonatúj fékbetétekre, hogy kopottak. Tudom, állítsak a kulcson. De akkor minek veszek új fékpofát? A légszűrőház, amit oly szeretettel adnak el, mint gyári 3KJ, megkeményszik olyannyira, hogy a szívócsonk nem tömít rendesen, nagyon rövid idő után, kb fél év és falsot szív. Egy év után a csonk kiesik a légszűrőházból, de úgy, hogy annyi tömítőpasztát használtam el a visszarakásához, hogy abból egy bontott japánt vehettem volna. A csonk torokátmérője megintcsak nem stimmel, A karburátor tűjének helyzetét kellett megváltoztatnom, olyan sok levegőt kapott. Szóval nem vagyok kibékülve a tajvani alkatrészekkel 'Minarelli blokkhoz'Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4360 üzenetére
Egyértelműen rossz karbibeállításod van. Nem tudod beállítani a karbit, ennyi. Nincs dugulásod. Kövesd pontról pontra a karbibeállítást. Van két csavar. az egyik az alapjáratot állítja, azaz olyan, minta a gázmarkolatot húznád meg egy kicsit, és rögzítenéd. Feljebb nyomja a súbert, ennyi. A másik csavar a levegő. Csavargatod az alapjáratit. Onnan ismered fel, hogy a fordulat változik, de nem fulladozik, meg ilyesmi. SZóval felcsavarod, hogy pörögjön, de ne akarjon elszállni a robogó, meg ezerrel ne menjen a hátsó kerék. Akkor ezek után csavargatod a másik csavart, a levegőt. Ekkor vagy fel fog menni a fordulat, vagy esik. Ha esik nem jó. A legmagasabb fordulatnál úgyhagyod, és az alapjárati csavart visszacsavarod, úgy, hogy normális alapjáratot kapj. A biztonság kedvéért húzz rá egy két gázt, ha fullad, akkor szegényre sikeredett. A fojtások eltávolításához újabb fúvóka szett kell, azt inkább nem piszkálnám, vagy szakinak adnám, mert könnyen megragaszthatod a hengert, ha nem állítod utána a krabit. A Del orto 21 az gondolom 21 mm torokátmérő a 19 az meg 19 mm torokátmérőjű karbi.
A légszűrőt kellene megnézni mennyire koszos. Esetleg benzinben ki kell mosni. Ne feledd bemelegített motornál kell beállítanod a karbit.
NEm hiszem hogy bármilyen dugulás lenne a motorodban. Ezek rossz beállítások.Ha a Minarelli blokkot vették alapul a kínaiak akkor a kipuf fojtásod a henger kipufogó résében van, egész pontosan a kipufogórésed fele be van öntve. Ezt ki kellene marni, csak úgy tudod eltávolítani, de ismételten figyelmeztetlek, hogy a fojtások eltávolítása után a karbit megint be kell állítani, viszont nem a részterhelést, hanem a főfúvókát kell kicserélni. További fojtás a variónál van, egy alátét, ami nem engedi, hogy 45 km/h-nál többel menjen a motor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
hossszú
őstag
válasz Gergello #4395 üzenetére
Szerintem azért ez nem ennyire egyszerű
• KRESZ 1.függelék , II.szakasz r pont : Segédmotoros kerékpár : olyan két-,három,-vagy négykerekű jármű , amelyet legfeljebb 50 ccm-t meg nem haladó lökettérfogatú , belsőégésű motor , vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt , tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb , és saját tömege legfeljebb 350 kg
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4404 üzenetére
tudom tudom
mindenki mindig egy kicsit nagyobbat szeretne annál ami van, vagy annál ami lehet.
szerénység!
sztem a 180-as runnerem 22 lóereje bőven kielégítő (ennél sokkal gyengébb robogókkal is járnak emberek és jé, elvezik). ez egy sokkal fejlettebbb konstrukció, gondolom sokkal jobban gyorsul, sokkal finomabb műszer. és tele van mindenféle rendkívül jópofa extrával. sztem műszakilag nagyon a toppon van. nem mindig az eszetlen gyorsulásról kell szóljon a motorzás. egy átlag autóhoz képest ez még mindig tuti hogy sokkal jobban gyorsul, és egy kellemes, laza guruláshoz ez is bőven elég kell legyen. én úgy vagyok vele (tudom a vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra, és igaz hogy senki nem kérdezte, én mégis elmondom), hogy igazábol a közút nem versenypálya, jó lenne megállni hogy a kisördög ne bújjon az emberbe és egy kicsit se kacérkodjunk a mellettünk túráztatóval. ki a halált érdekel hogy ő hogy gyorsul. sztem régen rossz ha az ember mások viszonylatában értékeli magát vagy amilye van. bocs ha áthajtottam kicsit filozófiába. egyszóval mennyivel tud menni ez a motor? és mennyivel lehet menni az utakon? ez a motor mire való? közuton való közlekedésre, ingázásra két város között, szaladgálásra a városban. akkor mire kéne bele nagyobb motor?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4406 üzenetére
mondjuk az igaz hogy a súlya nehezebb. hát nem tudom igazság szerint ki kéne próbálni egymás után a kettőt hogy tudjam melyik gyorsul jobban. de sztem van annyival fejlettebb a forza, hogy a súlya ellenére jobban menjen mint a runnerem.
nekem az uj 400-as burgman nagyon tetszik. a kisebb meg a nagyobb már nem. meg ezek a bömbi piaggio-k se annyira. de egy-két nagyrobogó azért állatul meg van csinálva.igazábol tényleg a súly/LE arányt érdemes nézni. kár hogy nem az a default értékmérő. mert tényleg robogóknál pikk-pakk van majdnem 2x-es különbség is súlyban.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4415 üzenetére
itt milyen LE-kről lehet beszélni? nem mintha nekem ez lenne a meghatározó, de érdekel, mert pl nekem kegyetlenül tetszik a Honda Zoomer, amiért itt többen furcsán néznek rám. szivesen kipróbálnék egyet. kiváncsi lennék milyen érzés lehet menni vele így a 180-as runner után. félek visszafelé nem tud az ember fejlődni, márpedig ezt nem gyártják nagyobb blokkal, meg ténylegesen mindenféle perifériája (fékek stb.) arra predesztinálja hogy egy ténylegesen 45km/h-nál jobban haladni képtelen kis bitang, ez valszeg igaz. játékmotor 14 évesek kezébe, ilyen kis másodlagos kávédarálónak viszont nagyon eltudnám fogadni márcsak a kinézete miatt is. valamivel csak meg lehet piszkálni hogy azért tényleg ne csak 45 legyen a vége hanem mondjuk legalább egy 60. akkor már azt mondanám városba tökéletes. legalább nem kellene félnem hogy átlépem a sebességkorlátot. most komolyan. engem zavar ha azt kell figyelnem. örülnék ha nem kéne, jó lenne ha le lehetne szabályozni a járműveket és akkor lehetne tudni hogy ha tökig húzom a gázt akkor se tudok gyorsabban menni mint X km/h.
egy ilyen zoomert gondolkodás nélkül vennék ha lenne egy legalább 125-ös mondjuk meg egy tárcsafék elől. még így is lehet hogy veszek mert tényleg annyira tetszik. ha nem megy jobban mint 45 akkor nem megy, majd megpróbálok együtt élni ezzel a ténnyel. el tudom képzelni hogy el tudnám fogadni. meg aztán ezt könnyen fel lehetne pakolni egy motortartóra és kocsival vinni jobbra-balra. a runnerral pl ugyanezt sajna nem tudom megcsinálni pedig sokszor jó lenne.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4421 üzenetére
?
városban úgysincs túl sokszor hely/idő kihúzatni...? 60-ig? hát, nem tudom te hol laksz de itt pécsen én az esetek többségében mindenhol 60-nal megyek...
de épp azt figyeltem, hogy pl 50-nel menni már nem is olyan lassú tempó városban. pláne egy ilyen kis kávédarálóval, biztos még sokkal nagyobb frász mint kocsival
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4426 üzenetére
miyen görgők lehetnek ebben a hondában? gondolom nem lehetnek olyan szarok. bár biztos hogy vannak jobbak is, pl van ez a zoomer polini tuning kit:
...may increase its power of more than 1 Hp.
...the maximum speed tops will reach 75 km/h.ami mondjuk dizájn szempontjábol nem tetszik, mert nekem ez az alap kipufogó sokkal jobban tetszik meg hogy fekete az egész.
ez tök vicces hogy ezt mondod, pont ez jutott nekem is eszembe: sík terepen oké hogy viszi mondjuk a 60-at a robogó, de ezen a dimbes-dombos vidéken emelkedőknek felfele...? amennyivel lassabb (mondjuk -15=45), annyival gyorsabb lesz dombnak lefele (+15=75)???
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4432 üzenetére
Minél erősebb a kontrasztrugó, annál később engedi a szíjat a variótárcsánál kívülre. Viszont úg ykell belőni, hogy ne ess át a ló túloldalára, hogy a végsebességet meg teljesen lerontsa. Azaz hogy legyen ereje a röpsúlyoknak összenyomni a variótárcsát a kontrasztrugó ellenében, de úgy, hogy ez a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszámtartományba essen. Na ez nagyon nem egyszerű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4724 üzenetére
A ditechet én nem venném. Akármi van vele, irány szerviz. Karbisnál meg csavarhúzó, meg egyebek és kész. Engem nem zavar anyira, hogy 3,5 lityit fogyaszt a moci (mostmár 4,2-4,5-öt), cserébe bármi baja van, meg tudom csinálni, nem kell számítógép hozzá, meg hibakódokat kikódolni, egyéb baromságok.
--TIKI--: Az aerox 70-75 km/h között megy ténylegesen, ez a moci órája szerint óraváltozattól függően 85-100 km/h is lehet. Nekem a régi aerox van, azon 120-ig van skálázva az óra és szélcsendben vitte óra szerint a 100-at, ami persze hülyeség, mert ez kb. 75 km/h volt ténylegesen.
A runner mit megy azt nem tudom, olyanom nincs.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4728 üzenetére
Nem mondtam hogy legyen, csak lehet. Mert ami elromolhat, az el is romlik, tudod.
Tuning sem kiforrott még eléggé hozzá. Egyébként meg beszéltem a dorogi Egüsökkel is, ők is mondták, hogy sok a nyavalya velük.
Meg gondolom ez attól is függ, hogy ki hogyan tartja karban és használja a gépet. Akkorsem vennék ditechet. Ha kilöki a hibakódot, meg tudod javítani? Nem. A karbisnál minden sokkal egyszerűbb, nincs számítógépvezérelt injektor, meg egyebek.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4741 üzenetére
áhh még én se tudom mi lesz. elég elvont módon közelítek a témához, még én se tudom mit is akarok igazán ettől az egész dologtól hogy motorozás.
ezek a nagyrobogók nekem is kicsit lomhának, lustának, kényelmesnek, otrombának, nehezen kezelhetőnek tűnnek, mint ahogy a rendes motorok is. nekem a runnerem mérete nagyon tetszett, nem volt se túl nagy se túl kicsi. tökéletes volt, praktikus. ezért is kezdtem el nézegeteni hogy volna-e esetleg ilyesmi méretkategóriában ABS-es, befecskendezős. de sajna nem nagyon van, pláne olyan ami tetszene is. ha lehetne runnert kapni ilyen extrákkal, nagyon könnyen lehet hogy azt vennék.
de mivel nem nagyon van olyan motor/robogó ami minden elképzelésemnek megfelelne, ezért vergődök itt mint partravetett búgócsiga és reménykedek hogy hamarosan kidobják a 250-es zoomert abs-el. persze nem fogják, azért éjt nappallá téve kutatok a tökéletes megoldást keresve.
dehát beszarás hogy miket lehet látni a neten: aprilia sr50 ditech ABS??? hogy a pcsba? most nem egy olyan mocival találkoztam a használtautón is amikről álmomban sem gondoltam volna hogy szerelik abs-el. persze lehet elírás is meg szándékos félrevezetés. dehát ha mégsem? hát ha egy ilyen kis robogóhoz lehet abs-t kérni akkor bármihez! lehet hogy tényleg egy csomó motorhoz lehet kérni, csak az emberek nem kérnek tradícionális okokból?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4743 üzenetére
basszus tényleg! de sztem a nagyobb blokkosok még nem azok. jó lenne ha kicsit összekapnák már magukat és összehoznának valami nekem valót!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
golyani
addikt
válasz Gergello #4847 üzenetére
hidegen füstöl mindegyik 2t. milyen olajat raktál bele? figyelni a lámpát kell ami jelzi h felfőtt a víz. világít megállsz megvárod míg lehűl és valahogy hazajutsz akár több megállásla is majd hibakeresés. de elég ritkán van vele gond. ellenőrzésen nézesd meg olajadagolót esetleg ha melegen is füstöl.
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4855 üzenetére
Miért nem tudod leengedni? lehúzod az olajtartályról a csövet és kész. Mondjuk ahhoz meg kell bontani a mocit, de én az arolt nem hagynám benne, nem lesz hosszú életű a gép vele.
Ahogy golyani írta. a minősítés a lényeg. Én repsol scooter 2t-t használok és tökéletes. 2300 ft egy liter.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
reczei_janos
csendes tag
válasz Gergello #4864 üzenetére
jaja az agilityről annyit érdemes tudni olyan mint a suzukiban a swift ...
nem rossz értelemben hanem 2007-es adatok alapján 3500 db KYMCO ból 2800 Agility volt.
ezt szerintem nem elhanyagolható valamint a KYMCO 78 országban forgalmaz és 1M db/évente az eladása.
Jó az piaggio nem szidom de 50cm3 ára az kicsit durva sztem, árban magas.
A kymco inkább elérhető áron pöpec minőség hiszen 3 év gari nem semmi sztem max az Aprillia növeli feljebb 5 év garival de semmi más ha jól tudom.2 T nincs agilityből
most 2T ami nagyon megy a samba érdemes olvasni róla.
Yamaha license alapján Kymco keze alatt fut több körös minőségellenörzésen esnek át és itt is 3 év a gari...
Új hozzászólás Aktív témák
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- sziku69: Szólánc.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nintendo Switch
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen