- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Az AI érdekében von ki egy appot a forgalomból a Meta
it Leállítja a Workplace appot a Meta, hogy az AI és a metaverzum kerüljön a fókuszba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63061 üzenetére
4T-vel az a gondom, hogy Budán lakom, és itt a dombos területeken nem tudom mennyire menne fel, azért biztos gyengébb mint egy 2T.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz benceman00 #63063 üzenetére
Mondjuk itt annyi ezermester van, akik elvileg értenek hozzá hogy egy S51-es blokknál megáll a tudomány. Így nagy fejlesztést nem akarok. Purejet is nagyon jó gép volt, de azt is szervizbe hordtam, és ott is mondtak hülyeséget, ami hozzá nem értésre vall.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63066 üzenetére
Mondjuk ezen az olajozáson már nem aggódom, inkább legyen a teljesítmény nagyobb. Ki kéne próbálnom egy 4T-t, pl amit linkeltem is, aztán meglátnám, hogy milyen teljesítményt ad le. Hangja nekem se tetszik, de ha már rajta ülök és megyek már az sem érdekel
-
tween
őstag
válasz benceman00 #63072 üzenetére
hány kötelező óra és hány vizsga ez a B125 jogsi?
-
tween
őstag
válasz benceman00 #63075 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy az a 125ccm is kutya f.. a, ugyan úgy, mint az 50-70ccm...
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63066 üzenetére
Egy 4T ötvenessel te csinálhatsz bármit, egy ilyen valóban csak bevásárlásra jó, másra nem igazán.
"Sokat eszik, folyamat öntögetni kell bele az olajat + a hengert is idővel cserelni/furatni kell. Ahhoz képes, hogy egy kis robogó sokba van a fenntartása. Meg a hangja sem tetszik"
Ez mind nézőpont kérdése. Engem a soha nem izgatott, hogy mennyit eszik egy motor. Bár az is igaz, hogy soha nem is tekintettem egy motoromra sem úgy, mint munkába járós céleszközre. Számomra a motorozás mindig is a szórakozást és kikapcsolódást jelentette, bármilyen szintről is beszélünk (robogó, nagymotor stb). Kb 3 éve összeraktunk haverommal közösen egy Aerox-ot, egy 70-es Malossi MHR Racing alu hengerrel meg mindennel ami hozzá kell. Valahol 8 liter környékén volt a fogyasztása. GPS-el mérve kb 115-120 km/h volt a végsebessége (85 kiló vagyok), de a végáttétel kiválasztásnál nem is a végsebesség volt a kitűzött cél. Iszonyat jól és egyenletesen gyorsult nullától egészen a végéig, és mindezt úgy, hogy semmiféle "luk" vagy fordulatesés nem volt közben. Nagyon jól sikerült behangolni, városon belül igazi élménymotor volt. Mi tagadás, valóban nem egy munkába járós robogó az ilyen. A pénzről meg amit belelocsoltunk inkább ne is beszéljünk.
Nekem a 2T robogókba pont, hogy a hangjuk tetszik nagyon. Persze nem a gyári, semmi hangú cuccnak a hangja, hanem egy kis tuningal megáldott jó rezonátoré. Imádom az ilyen láncfűrészhangot, egy kis 80-as crossgép hangjára emlékeztet.Ha már cross:
"De tény egy 50cc 2T majdnem 2x annyira "erős", mint egy 50cc 4T, de ennek ára van."Ez így van. Pl egy 250-es 2T cross kb 60 lóerejéhez egy 450-es 4T cross kell!
Fiatalkoromtól (most vagyok 37) egészen tavalyig crossoztam amatőr szinten a haverjaimmal. Mindig 250-es 2T motorom volt. Volt nálam kölcsön többször is 4T 400-450-es cross is, de minden előnyével szemben soha nem tudtam őket megkedvelni. Pedig minden mellettük szól: a nyomaték, a hosszabb üzemóra stb (bár hozzáteszem, hogy ha a 4T crossnál ha eljön az ideje, akkor bele lehet nyúlni rendesen a zsebbe), mégsem tudták magukat a szívebe lopni annyira ezek a gépek. És tudom, hogy ennek az egyik legfőbb oka pont 2T cross jellegzetes hangja, amit nem tud semmi sem pótolni. Számomra még mindig ez a legszebb motorhang.
Ami a kezelhetőséget illeti, valóban tudni kell bánni egy egy nagy köbcentis 2T-vel, de én ilyen motorokon nőttem fel, nem jelentett gondot. Én még végigjártam a szamárlétrát. Riga, Java Mustang stb, hú de rég volt. A cross-t tavaly abbahagytam. Maradt a közúti motorozás és a robogó tuning.Ami a fogyasztást illeti, az egy 4T motornál is rengeteg mindentől függ. Különösen, hogy milyen motorról is van szó (mire, milyen használatra való) és, hogy milyen stílusban közlekedsz vele. Nem mindegy, hogy egy "nyomaték király" 600-as egyhengeres endúró-ról beszélünk, vagy egy 600-as négyhengeres GSX R-ről!
A pont minap összevitáztam egy motoros fórumon egy 1000-es GSX-R tulajjal, mert állítása szerint ő simán elmegy bármikor 7-8 liter környékén. Rögtön cáfoltam is a baromságát, mivel lassan 2 éve egy pont egy 1000-es K8 tulaja vagyok én is (egy 600-as GSR-t váltott). Elmagyaráztam neki, hogy persze, el lehet mászkálni ennyivel is. Óvodás langyos víz stílusban, már 100 alatt is 5-6-ik sebességfokozatban használva, ezáltal semmit nem tapasztalva a motor erejéből amire az valóban képes lenne. Ilyen embernek felesleges ilyen motort venni! (Azt most hagyjuk, hogy a közlekedési szabályokat betartva hol lehet kihasználni egy ilyen gépet, nem ide tartozik.) Mert hiába beszélünk 1000 köbcentiről és kb 180 lóról (újabbaknál még többről is), mivel egy rövid löketű motorról van szó (ezért is lehet bele ennyi lóerőt belepréselni) ezáltal folyamatosan középmagas fordulaton kell tartani, hogy valóban dinamikus maradjon, és így ki lehessen használni a valós teljesítményét. Tehát tapasztalatból mondom, hogy azt a 7-8 litert egy ilyen motornál ha igazán tempózol simán meg lehet duplázni!
Nem neked címeztem az egész mondanivalómat, csak a te hozzászólásod volt a kiinduló alap.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63181 üzenetére
Köszi, akkor azt inkább hanyagolom is...
Ahogy nézem ezen sincs berúgókar, szóval injektoros..Ez sem tűnik rossznak nekem, bár érdekes az a 2008-as évjárat..de ez legalább nem injektoros [link]
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63183 üzenetére
Ennél is szebb ez, most akadtam rá [link] csak nem tudom, hogy ez injektoros-e.
-
kcsa
veterán
válasz benceman00 #63208 üzenetére
Mesélj még...
-
HoaryFox
őstag
válasz benceman00 #63208 üzenetére
Aha... pl. egy OMV nevenincs kút, mi?
Egyszer tankoltam Shell-t az F Astrámba, soha többet
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63248 üzenetére
Lehet, hogy ezt történt, de basszus, de nem a variot igazítjuk a kuplunghoz, hanem a kuplungot a variohoz.
Azért vannak a kuplungban a kis rugók, hogy hozzá lehessen igazítani. Ráadásul itt egy olyan kuplungról beszélünk amin még a rugó előfeszítést is lehet állítani.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63248 üzenetére
Nem egészen itt van az a macska elásva. Adott volt a gyári varió, ami már rendesen gatya volt. Annak a helyére lett rakva másik varió. Aztán lett az SX86 kuplung, amihez 2 szett rugó járt. A varió akkor be volt hangolva. A kzplungban gyárilag benne lévő rugó teljesen jó volt, adta a gyári kuplung beállításait, tehát ugyanúgy 5000-es fordulaton indult meg a motor.
Ez így jó is volt, de aztán jött a gyengüléses időszak, amikor kezdett gyengülni a gép. A 8 grammos görgőket 7-esre cseréltem, mivel ez a baromi hideg időben volt és én csak szabad ég alatt tudok szerelni. Na ide viszont gondoltam, hogy az SX sok lesz, pontosabban ott volt a gyári kuplung és azért, hogy minden a korábbi értékeken álljon és kiderüljön, mennyivel gyengébb, ezért minden vissza lett állítva a variótól kezdve a kuplungig. Tehát most nem az SX van benne. Ugye közben volt gyűrűtörés, így hónolás és új dugó lett.
Na a probléma ott van, hogy most már a gyári varióval és kuplunggal furcsa módon a megvételkori varió beállítások nem jók. Annyira nem, hogy akkor 8g-os görgővel és a gyári kontraszt rugóval 75 volt a vége. Most viszont a 6g-os görgő mellett is erősebb kontrasztot kellett berakni, hogy használható legyen és így is csak 55 a vége. A hengerben a felújítás óta 720km lett beletéve, tehát be van járatva.
Na most a gyári kuplung azért már nem nagyon van a helyzet magaslatán, ezért tenném vissza az SX-et, ha megtalálnám.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63269 üzenetére
Gyárinak felel meg? Nem tudom. Sracingen azt néztem, hogy a gyengébb anyagvastagsága 3.8mm. Az erősebbek 4.0 és 4.2. Leméregettem mondjuk a gyárimat, a Tun'R varióhoz kapott sárgát és a Malossi fehéret. Mindegyik 4.4mm, csak a Malossi 1 menettel nagyobb.
Gyertyát szoktsm cserélni. Most is lesz, mert most be van ragaszta a hengerfejbe. Bár ebben csak 800Km volt.
Egyébként a mociban ~23000Km van.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63274 üzenetére
Attól függ, mi is szeretne kipurcanni és mi is a fordulópont. Mi menne ilyenkor menetrendszerűen tropára?
AC-t "felújítottam", nyomja a benzint, mint a barom.
Injektorok nyitnak rendesen. A benzin injektor porlasztása jó.
Összes O gyűrű cserélve.
Nyomástartó cserélve.
Kompresszor átlag 5bar. De ahhoz is van felújító szettem.
Szikra olyan, hogy 2 centin is áthúz a kábelvégről.Akkor, ha mondjuk minden gyári, akkor elvileg berakhatom a Multivart 8.5g-os görgőkkel és fehér kontraszttal?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63280 üzenetére
8,5 elvileg sok, bár hivatalosan a gyári is 8-as. Nem ismerem a multivar karakterisztikáját, de ha abból indulok ki, hogy már 3 különböző varióval is variáltam és volt ugye, aminek a 6,5 is sok, míg egy másiknak (gyári) a 7,5 is kevés, akkor ki tudja, hogy az adott variónál mi a sok.
Nem tudom, hogy Malossiék konkrétan mihez lőtték be. Mit vettek alapul, mikor összeválogatták a készletet.
Azt lehet mondani, hogy egy 2T jobban pörög, de itt ugye gyári injektorosról beszélünk, ami 8500-ig pörög ki használatban, sztenderen és lejtőn pedig 9000-nél van a nagyon plafon.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
máyköl
veterán
válasz benceman00 #63298 üzenetére
Ja, akkor rendben.
Akkor csak a szomszédoknak kell elviselniük, hogy reggel bőg a motor. -
tevike
senior tag
válasz benceman00 #63348 üzenetére
Ez igy szomorkas, ertem, koszonom
Csak Japant ajanlanatok es azokbol is ezeket ilyen arfekvesben? Mire kell odafigyelni vasarlaskor?
Vonzo a gondolat a 125osre, mar ket ember is szallithato, es az megy is legalabb.
[ Szerkesztve ]
- NO PAIN ~ NO GAIN -
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63350 üzenetére
Nekem a legnagyobb 2T robogóm egy 180-as Runner volt, igaz, csak egy hónapig volt nálam.
Nem azt mondom, hogy úgy ment mint a 250-es CR hondám (már befejeztem a crosst), de szépen lehetett pirítani vele. Az a kategória volt már, amivel már városon kívül is viszonylag kényelmesen lehetett előzni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
norbert1998
veterán
válasz benceman00 #63410 üzenetére
Persze. Amúgy Már szedtem szét, nem volt szép
Csak, ha jól emlékszem, fillerbacco állapotban voltam, ezért nem volt cserélve az. De ez 500km-el ezelőtt volt csakDe amúgy lesz ereje neki tovább húzni?
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63454 üzenetére
Kösz.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63530 üzenetére
A karbi levegő csavarjával sokat játszadoztam,de janos az sem hozott eredményt....
Vegyek új légszürőt esetleg 4t sportlégszűrőt?
El tud ez a szivacs használódni?
Az a baj,hogy csak kompletten kapok légszürő házzal együtt.
Esetleg egy kisseb főfuvóka ?
Most 62 van benne esetleg egy 50-es?
Mert ha jól tévedek akkor ezek szerint kevesebb levegőhöz kevesebb üzemanyag passzolna...[ Szerkesztve ]
-
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63533 üzenetére
Most ez fúrcsa lesz de még a gyertyát sosem vettem ki belőle sőt mostanra az egyetlen gyergyakulcsom js elveszett
-
gabe_
őstag
válasz benceman00 #63536 üzenetére
Tudom, az előző robogómban még a szerelő aki kicserélte mondta, hogy valami vizes állagú lötty volt benne.
A mostanin le akarom cserélni magam.Sovány szakácsban sose bízz!
-
slloyd
senior tag
válasz benceman00 #63536 üzenetére
Köszi az infót rápillantok az enyém milyen színű.
-
blu79
addikt
válasz benceman00 #63699 üzenetére
+1 , a munkatársam is mondta hogyha gumit veszek robogóra akkor csak michelint vegyek
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
perge666
veterán
válasz benceman00 #63699 üzenetére
Én robogóra Vee Rubbert vettem 4 éve, de nem nyöszörög nem repedezett ki nem keményedett meg.
Mondjuk jobban kopik mint a gyári... -
őstag
válasz benceman00 #63756 üzenetére
Nyugodt lehetsz, az összes többivel is ez történik, ha két 1-1 tonnás autó összeprésel.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Redneck
veterán
válasz benceman00 #63762 üzenetére
Azt tudom, én is vásárláskor kötöttem. Akkor nem stresszelek, ha nem követelhető tőlem semmi.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Pete55555
addikt
-
kcsa
veterán
válasz benceman00 #63843 üzenetére
Ezek szerint képzett tribológus vagy, így megfelelő információk birtokában felül tudod bírálni a gyártói ajánlást. Ha a hajtásba 10w40 az ajánlás, az nyilván nem véletlen,nem is különösen ritka.
-
kcsa
veterán
válasz benceman00 #63846 üzenetére
Így oké
-
kcsa
veterán
válasz benceman00 #63967 üzenetére
Sok sikert inkább az A kategóriás jogosítvány megszerzéséhez kellett volna kívánni, nem egy ilyen eljáráshoz. Ha érted...
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64056 üzenetére
Nekem is ennyi, kb 3500 a kismotorra.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kokov
tag
válasz benceman00 #64067 üzenetére
Meg is kötöttem, tényleg faék egyszerű volt. Egyből generált is a végén ajánlatot pdf-ben.
Allianz biztit online fel tudtam mondani, persze így a felmondó nyilatkozatot a rossz weboldal miatt buktam, de az Union24 nem kérte a kötéskor csak a régi kötvényszámot, szóval eddig semmi gond.(Böngészőben nekem tiltva van az előugró ablak, az Allianz oldala meg abba generálta volna a nyilatkozatot. Ritka értelmes informatikusuk lehet., ez a cég is csak lopni tud, gondolkozni már nem..., mindegy legalább odamásznom nem kellett felmondani. Ez is valami. Most már persze azt írja az előugró ablak engedélyezése után, hogy ezt a szerződést már töröltük, szóval felmondó nyilatkozatom az nincs, hiába engedélyezem a webhelyükre az előugró ablakot. Ez a hajó már elment. Le van szarva. Á soha többet nem szerződöm ezekkel.)
(#64103) enginev3.0
Szerintem vegyél öreg Yamaha-t, azoknak jó a blokkjuk, beindul, megy, olajat adagolja, szóval a lényeg megvan. Úgy értem ha berúgod és szép fehéren füstöl, jól húz, alap dolgok okésak a kiprobálás során akkor egy Yamaha olyan óriási meglepetést nem fog dobni. Nem csillivilli legfrissebb divat , de egy karbidugulás vagy szívócsonk kirepedést leszámítva sok minden nem tud úgy megszívatni, hogy otthagyjon valahol. 100-ból én inkább a megbízhatóságra mennék rá, mint a csicsára. Egy öreg Jog simán lehet jó 100-ért.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz benceman00 #64118 üzenetére
mindenen el lehet férni, csak akarni kell
link[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64124 üzenetére
Észre lehet venni 2 t motoroknál, de én pont a fordítottját tapasztaltam. Hűvösebb időben jobban megy a 2t motor. Anno cross-nál is ezt figyeltem meg.
Nekem nem hayabusám, hanem egy k8 ezresem van, de én ott nem tapasztaltam semmi változást miután elérte az üzemi hőfokot. De más nagy köbcentis 4t-nél sem. Persze ettől még létezhet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
m3tr0
senior tag
válasz benceman00 #64129 üzenetére
Ezek a nagy kerekűek nem tetszenek, kivéve a Sport City-t de az meg nincs 50-esben.
Yamaha Slider, Suzuki Katana, esetleg BWS, ezeket néztem.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #64118 üzenetére
193 cm és 115kg. Nekem a Jetforceon is ki kell tenni a térdemet, pedig az nem kis robogó. Mondjuk tényleg megszokható. Sport robeszen meg nem néznek hülyének, inkább csávónak. Vagy mindkettőnek, de pont lesz@rom.
Ezért kérdeztem is korábban, hogy nincs-e valami bevált ötlet egy kis kormány emeléshez.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #64135 üzenetére
Minek bontsam le? Nem az idomba akadok be. Eleve kicsit terpesztve ülök, hogy egy vékonyabb bigét, ha elütném, simán ki tudna elégíteni orálisan, ha pont jó szögben érkezik.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64153 üzenetére
"Ők is emberből vannak és ha látják a megbánást enyhítő körülmény lehet."
Ó, hidd el, hogy ez egy hülyeség. Semmi ilyesmi nincs náluk. Kamionozok, baromi sokat vagyok az úton, tudom, hogy mit beszélek.
Itt az van, hogy egyszerűen nem tudtak mit tenni. Csak a miértjére vagyok kíváncsi, ezért is érdekelnének a részletek amiket kérdeztem tőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64155 üzenetére
Nekem ez a véleményem és meggyőződésem. Ezek nem a máltai szeretetszolgálat, hogy bármit is emberileg mérlegeljenek. Higgyél nekem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
válasz benceman00 #64195 üzenetére
Találkoztam már én is ilyennel de hálistennek a mester béna volt és a főtengelybe nem olvadt bele az anyag,így az elektromos kerékkulcs egyből lepattintotta. Sok helyen hamarabb akad egy trafó,vagy co mint egy sűrű menetes anya. A feletted írónak mondanám,hogy egy flexel csak megkapirgálnám az anya végét hátha javítható csere nélkül is a hiba.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Norbika88
senior tag
válasz benceman00 #64216 üzenetére
Igen elvileg ez is mozgás érzékelős, gondolom ha megszólal akkor csak felhagynak a művelettel, vagy csak gyorsabban fognak "dolgozni"..
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64317 üzenetére
Persze, hogy tud gyorsulni normálisan, ezt mondom én is.
Csak azért nem mindegy, mert egy 50-es 4T és 2T között van ám különbség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Norbika88
senior tag
válasz benceman00 #64325 üzenetére
Hát hivatalos alkatrész oldalukon ajánlanak Crogen rs hez egy ilyen puritánabb "tuning szettet".
Abban van egy fehér kontrasztrugó, színben minél sötétebb annál erősebb?
Légszűrőbetétet már kicseréltem, malossira.+Mallosi görgőket írnak még hozzá, 4,8 grammosat, most gyárilag 4,7 es van benne 1gramm +súly mit eredményez, jobb gyorsulást, előbb nyit, gyorsabban kiér a görgőpályán?
+Gianelli Extra V2 kipufogó ezt se ismerem. Most ilyen van.
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64325 üzenetére
Én is elsőre ott keresném a hibát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz benceman00 #64331 üzenetére
Felesleges. De a szíjadra és a hézagolására viszont ráleshetsz.
Norbika88 Amiket felsoroltál (Stage6 Pro Replica, Gianelli Extra V2) azok rezonátorok, de ami most van fenn neked az csak egy kamu valami. Hiába van odaírva, hogy sport az nem rezo. Teljesen más a belső felépítése. Ez egy gyári csőnek felel meg, amit megspékeltek egy rezóra hajazó hangtompítóval a kinézet miatt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz benceman00 #64315 üzenetére
Mikor megvettem az sr50(70)-et és különböző görgőméretekkel próbálkoztunk, az 5.5-össel úgy gyorsult, hogy ki akart repülni alólam.
Azóta kapott komplett malossi multivart, malossi kevlarral és azóta magasabb fordulaton indul, de legalább nagyobb a végsebesség. -
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #64356 üzenetére
Na jahh. Bár én most fogok próbálkozni a Jetforce kisebb tuningjával.
Ez kb. annyit tesz, hogy rendeltem egy olcsó (nagyon olcsó) 70-es hengerszettet, amivel ki akarom próbálni, hogy lehet-e egy pár trükkös megoldással az injektort hozzálőni. Ha nem, akkor a henger pihenőbe megy. Ha igen, akkor vagy eljárkálok vele, vagy azonnal kap valami másik hengerszettet.Voltaképpen azért próbálkozok vele, hogy egyáltalán megtudjam, hogy lehet-e, másfelől meg kéne egy picike plusz nyomaték.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Spenike
tag
válasz benceman00 #64645 üzenetére
"Ameddig nem gurulsz vissza az emelkedőn nincs gond "
Fasza
Csak nem, max leszállok és megyek elette húzom a gázt de az már kicsit ciki ,)Kompromisszum megy elvileg ez megy simán 80at nekem 70 elég valahol olvastam elvileg gyárilag 5,5ös görgők vannak benne gondolom akkor az 1el kisebb már talán mutat némi eredményt azt hiszem talán van 5,25ös.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az AI érdekében von ki egy appot a forgalomból a Meta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest