- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27244 üzenetére
de ennyitől remélem egyik sem lesz megint cserés
Egy alkalomtól nem nagyon valószínű - de azért hanyagold
a gép direktbe szívatását az ilyen hülye tesztekkel. Amikor
valami csúszik, az baromira melegszik. Legyen az kuplung,
vagy szíj, mindegy. Felforralod az egész hajtásláncodat, és
hiába fúrtak szellőzőnyílásokat, az csak menet közben hűt:
ha álló helyzetben direktbe szívatod a gépedet, nem csoda,
ha éget szagot érzel utána. Használd a motort, ne teszteld.
(Ja, és igen: +1 annak, hogy alakíts vissza mindent gyárira,
ha nem sikerült a "tuningos" alkatrészekkel belőni.)Én is gondolkodom, hogy kell-e nekem ez a Multivar 2000?
Csak áll a dobozában bontatlanul - egyelőre szerelőig nem
jutottam el vele. Azért ki fogom próbálni, aztán ha nem jön
be, akkor eladom... Ugyanígy gondolkodom, hogy kell-e a
xenon? Igaz, kevesebbet látok, meg kevésbé látnak, de pl.
nem kell azon gondolkodnom, hogy a rendőr kiszúrja-e.
(Igazából nem bele való: H4 bi-xenon szett, slim trafókkal.)Projektoros kéne, hogy ne legyen sok szórt fénye, de azt
egyrészt nem találok, másrészt a rendőrnek is "feltűnőbb",
mert üvölt róla, hogy nem gyári... Mondjuk 2 év alatt, amíg
a xenon bent volt, nem volt vele semmi gond, nem villogtak,
meg semmi. (Mondjuk most ez a 45W-os emelt fényű nem
tűnik rossznak - persze éjszaka még nem próbáltam ki.)Viszont kell egy légszűrőház izibe, mert így letörve gáz.
#27255: ez most melyik szerelő, amelyik nem ér rá? Gergő
gondolom dolgozik (vagy persze lehet, hogy nyaral).
#27266: jah, hogy Gergőnél még nem voltál vele? Akkor oké.[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #27266 üzenetére
Meg kell erősítenem a dolgot, ha békésen jön az ember a hiba elő sem jön. Ma direkt úgy jöttem, azaz kiegyensúlyozottan békésen nem törődve azzal kit mikor hol tarok esetleg fel ezzel. Ezek után elmentem boltba gyilkolósan, mire odaértem előjött. Innentől kezdve nekem nem kérdés, a gondot a hő okozza, a "túlzott" terhelés. Fojtással ezek alig mennek, nem csoda ha semmi bajuk úgymond.
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27266 üzenetére
Vízhűtéses az Aerox ugye?
Én most átnyálaztam a használatit az RX-hez, igyekszem majd megadni neki mindent... Légszűrőt is kimosom majd. Milyen gyakran szoktátok?
Egy akkut is kell majd vennem, mert a mostani meghalt, kétlem, hogy jót tesz neki.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27293 üzenetére
Teljesen felesleges ilyet tankolni, a sima 95-ös benzin jó bele, nem fog jobban menni a másiktól, alapból ilyenre van beállítva a motor.
+ a robogó üzemanyagszint jelzője nem a legjobb, inkább csak kb-t mutat szerintem. Legalábbis nálam pikk-pakk kifogyottat mutatott, aztán csomót motoroztam úgyis vele, csak figyeltem, hogy mikor tankoltam utoljára.
Kb 2-3 litert? Azért nagy különbség... na meg, hogy mennyit töltesz, kijjebb húzod, stb... Aeroxban ilyen kis tank lenne? Általában 6-7 liter szokott lenni.Más:
Akkuban érdemes többet adni a drágábbért? Emlékszem, hogy F15-be valami nagyon olcsót bírtam szerválni, most sem akarnék sokat adni érte...
Ha jól láttam yb4l-b típusú akku kell a motorba, de ezt majd mégegyszer lecsekkolom. Lehetnek nagy különbségek a 12V 4Ah-s akkuk között?[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz Criton #27293 üzenetére
Én ajánlottam ettől kevesebbet kéne ennie nem hogy többet. Szal ott valami nagyon nem oké nálad. Hány km-ert mentél el miután rátankoltad a 3litert? Én most a 95-s maxxot tankoltam, de a kövi megint a 100-as lesz.
(#27297) SymbianOS A probléma itt leledzik az elejétől fogva...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #27293 üzenetére
Ne haragudj meg, de te nem törődtél bele abba amibe én régen. Ez az 50-es.
SzlobiG! Én már azt is tudom mit kérek táboriáktól. Úgy állítsák be, hogy húzzon, mindezt úgy, hogy inkább a motort kíméljük ha minden kötél szakad. Egy kényes egyensúlyt kell majd beállítaniuk ami a lehetőleg magas sebesség + motorkímélés + erős párosa lenne 50-hez mérten. A fogyit is jó lenne 3.5-ben meghúzni, olyan jó, hogy egy tank kerek 200km.
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Criton #27298 üzenetére
Lehet folyamatosan a 100-ast én csak szimplán kíváncsi voltam a 95-s maxra, de ha nem érzed hogy jobban menne akkor abba tényleg felesleges a 100-ast tankolni. Nekem bejön érzem a kült nyilván elenyésző, de akkor is legalább premium tiszta anyagot kap.
Havernak a 70-es nrg-je is jobban gurult tőle.
Amúgy ha 40km-er után 3litert kell tankolni ott tényleg nagy bajok lehetnek vagy állandóan nyél gázon jársz vele, ennyit haver tuningolt 70-es gépe nem eszik.
(#27300) runner 125 Erre szerintem senki nem tudja a választ.
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27319 üzenetére
Gondolom van tőle adásvételi szerződésed, szóval
innentől a fórumon akárhogy hívhatja magát.Az a szerelő a 11-ben nem csak volt: van is. Az
Infoparktól kb. 5 perc oda kiugrani. Bár célszerű a
dolgot megbeszélni, hátha nem ér rá, nincs ott, stb.
Szerk: meg mondjuk alkatrészboltja sincs, szvsz.
Ha be kell szereznie cuccokat, az neki is plusz idő.De áruld már el, hogy mi a francért hordod a motort
állandóan szerelőhöz? Hány helyen voltál már vele?
Egyikük sem tudott bele gyári cuccokat pakolni?(Komolyan azért viszed el szerelőhöz, mert sikerült
a garázsfeljáródon megpörkölnöd a hajtást?? Szvsz
ha majd gyári lesz minden, akkor is meg tudod vele
ezt csinálni. De akkor sem lesz ajánlott. Esetleg
fojtást nem rakatsz bele? A békesség kedvéért?)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Criton #27321 üzenetére
Lenne lehetőség hogy Waresz ránézzen a gépedre, tuti megtalálná a problémát. Csakhát egüék messzevannak.
Illetve már tegnap is kértem, a gyertyádról egy fotót dobjál már fel. Sokat segítenél vele, főleg hogy eldönteni hogy mégis jó-e a karbi beállítása. Azis jó ha jössz haza munkából, leállítod, vársz vele egy kicsit, mert egyből ne fogj hozzá kitekerni mert b@szott forró lesz, de egy negyed óra múlva már hűl annyit hogy kitudod tekerni. Lefotózod feltöltöd és kész. Megmondjuk hogy a karbival van-e valami esetleg, ami beállítás hibára utalhat.
iPhone 13 Pro Max
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27321 üzenetére
Azt hittem, hogy EGÜ-ék is szerviz. Vagy ők ilyen távgyógyítok?
harang nincs megégve / elszíneződve ?
Ha eddig nem volt, az égett szag után gyaníthatóan már olyan.hangolni nem hangolt össze semmit sem az fix.
Vazze... Jól megy a géped, jó a végsebessége, és van benne erő,
erre képes vagy rámondani, hogy az előző szerelőd nem hangolta
össze? Azért, mert nagyritkán, amikor "elmelegíted", nehezebben
indul?! Az a baj, hogy ha nem lenne behangolva, akkor mindig tök
szarul menne, ehhez képest dicsekedtél, hogy mekkora a tempó:
ezek nem jönnek össze, na! Amúgy gyorsan eljutottak odáig ezek
az EGÜ-ék, hogy új dugó kell bele. Ez azért egy kicsit meredek...Amúgy nem kell őket hibáztatni, ha csak így chat-en (?) írogatod
le nekik a problémád, nem nehéz félreérteni / félrediagnosztizálni.Viszont (én) csak akkor adnék a szavukra, ha odatoltam a gépet,
és személyesen átnézték, hogy mit látnak rajta, valamint szóban
tisztáztuk, hogy pontosan mi a hibajelenség, és milyen gyakori...---
A másik meg a fogyi: azt írod, hogy 2-3 litert tudtál tankolni. Hát
ez így kib*szott pontos mérés. Ott van a számlán 2 tizedesre.
(A másik meg, hogy tudni kéne hozzá, hogy mekkora a tankod.)Meg mondjuk az sem árt, ha mindig csurig rakod, mert a pisztoly
már sokkal hamarabb elkattan (kúttól is függ, mennyire), azzal az
ég világon semmire nem mész, mint teletank: csak ha kézzel teli.
Olyan picik ezek a tankok, hogy itt nem lehet litereket tévedni. -
DigitXT
félisten
válasz Criton #27324 üzenetére
Miről is beszélünk? Érdekes, most már azt írod, hogy 3 liter, s ebből
kijön a nagy fogyid. De itt még 2-3 litert írtál, ami azért nem mindegy.
Hadd ne számoljam ki, hogy mekkora a különbség, ha 2, vagy ha 3...
A másik meg a távolságmérés: 40 km-t mentem kb. max. Ez is lófing
infó, mert hadd ne számoljam ki, hogy mi van, ha 30 a 40, vagy ha 50.Na csak a miheztartás végett:
30 km, 3 liter -> 10.0l/100 km
40 km, 3 liter -> 7.5l/100 km
30 km, 2 liter -> 6.6l/100 km
50 km, 3 liter -> 6.0l/100 km
40 km, 2 liter -> 5.0l/100 km
50 km, 2 liter -> 4.0l/100 kmNagyjából annyira adtál meg pontos infót, hogy 10L-4L-ig bármi lehet.
Persze ha a 4L is sok a géptől, akkor utána kell nézni, hogy miért annyi.
(Viszont kíváncsi vagyok, milyen elvárásaid vannak egy tuningolt, hajtott
50-es gép fogyasztásával kapcsolatban, mert lehet, hogy irreálisak...)Emelkedőn 60ról visszaesik 30ra, valamint sok benzint zabál...
ez eddig nem volt!!!
Tudod ki tudja követni a hibaleírásaidat? Szerintem senki. Miért ilyen a
stílus? Mert már a tököm tele van ezzel a hülyeséggel: eddig nem volt?
Folyamatosan az a bajod, hogy nem megy elég jól fel a dombon a gép.
Ja, hogy most az az újítás, hogy befullad, mert "félre lett karburálva"?
Csókolom, akkor tessék elvinni a szerelőhöz, nem fórumon szájat tépni.Szerintem lökd be az árokba, locsold le benzinnel, s gyújtsd fel: videót
a YouTube-ra, köszönjük! AndrewTdi: "ugyanazt a pár csontot rágja..."
Hát jah, csak nem mindenki, hanem aki hozzászól. Most szálltam ki...Utolsó megjegyzés: ha más(!!!) Aeroxok annyival faszábbak voltak, akkor
miért ezt a "romhalmazt" vetted meg? Olcsó volt? Újíttasd fel, aztán kész:
egyrészről tutira rendben lesz (másrészről már nem lehet olcsónak hívni).
Viszont egyre erősödik a gyanúm, hogy itt olyan helyzet lesz, mint amit a
számítástechnikában PICNIC-nek rövidítenek. Röviden szólva: User Error.
Ha meg "típushiba" és 10-15 perc után előjön, akkor a más Aeroxon lehet,
hogy csak cselesen 7-8 percig engedett ülni a tulaja, nehogy észrevedd.Csatlakozom fesii-hez: lehet megsértődni! Csodálkozom, hogy runner 125
hova tűnt mostanság, de belegondolva kezdem érteni, hogy miért nem ír.... -
DigitXT
félisten
válasz Criton #27331 üzenetére
Azért az durva, hogy írsz össze-vissza, a végén meg a fejünkhöz
vágod, hogy mi olvassuk félre. Ha most karbis gondod van, akkor
az hogyan függ össze a túlmelegedéssel? Reggel még jó a karbi?Nem akartam már többet írni neked - és örültem is, hogy te is azt
írod, hogy picit hanyagolod a témát (bár előre sajnálom a motoros
topik lakóit, amikor jönnek majd a gondok a nagymotoroddal),
de vedd már észre magad, kérlek: DigitXT kezd személyeskedésbe
átmenni*, és te soha, és különbenis? Sajnos veled van tele a fórum,
meg az állandó hibaleírásaiddal, legyen az valós vagy vélt hiba, vagy
akár az irreális elvárások (?) következménye. Pl. induljon el a motor
extrém emelkedőn - hopp elégett valami, ugye nem rontottam el?Elnézésedet kérem, hogy EZT én nem tudtam anélkül "feldolgozni",
hogy ne célozzak arra, hogy nem biztos, hogy csak a motorral van
gond, hanem a hozzáállással. Te is és SymbianOS is totál kezdők
vagytok a robogózásban, de az elvárásaitok azok magasan vannak.
Szerintem amúgy ő már (ilyen tekintetben) előbb jár, mint te: lehet,
hogy azért mert volt motoros tapasztalata korábbról, nem tudom...Remélhetőleg eljuttok a problémáitokkal korrekt szerelőkhöz, akik
helyreteszik azokat, és utána öröm lesz a motorozás: nem folyton
a szenvedés azon, hogy jajj, most mi romlott el, mi melegszik stb.Persze, ehhez az is kell(ett volna), hogy ne egy műszakilag "kotla"
motort vegyetek meg, hiszen az sajnos nem jó kezdés. De a saját
példám** is mutatja, hogy egy aranykezű szerelő közbenjárására a
"kotla" motorból is lehet megbízható, korrekt igáslovat összehozni.**: a Maja is sz*r volt az elején. Nem kicsit, nagyon... Azóta benne
van lassan 10000 km, és mindig megbízható, pöcc-röff masina.
Mondjuk tuning alkatrészt nem kapott (eddig!), most fogja a variót:
ha bármi gondom lesz miatta, akkor b*szom ki belőle, és kész.
(Ja bocs, a kipu is tuning alkatrész, de 4T-nél annyit nem számít,
hogy bármit hozott volna, de legalább nem rontott. Max. olajfogyi.)*: nah, közben kiszerkesztetted, akkor most én is inkább töröljem?
Most már marad, ha már beírtam. Ez a véleményem az egészről.[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Criton #27535 üzenetére
neked nem a pure van?
utóbbi időbe előjött egy furcsa dolog. 52-54 körül és 70-nél olyasmi hang jön a varioból, mintha két (ellentétesen) forgó fémlemez összeérne. de ez is csak ha már bemelegedett a motor rendesen. a hangon kívül mást nem produkál. kopott szíjtól lehet ilyesmi?
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Criton #27616 üzenetére
60k ért nem jó helyre vitted.... akkor ez olyan jó mint a vecsési old riders, ahol vaskalapáccsal és csavarhúzóval verte le a váltódeklit. aztán egy csavart én találtam meg a földön amit nem tekert be, mellesleg a fojtást nem tudta kivenni, mert a balek nem vágott az elektronikában elég mélyen.
sajnos, vannak mekk elekek rengetegen.
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27616 üzenetére
"hulladékot" csináltak belőle
Biztos vagy benne, hogy a szervizben köszörülgettek neked?
Eleve a probléma (állításod szerint) már a vásárláskor előjött,
sőt, mindenféle "kínai tuning alkatrészekkel" volt tele a gép...
(Gondolom nem a javítás közben pakolták vele tele, nemde?)Szvsz ezekről minimum tudnia kellett volna az előző tulajnak.
(Kivéve persze, ha sosem vitte normális szervizbe a motorját,
és sosem szedte szét, hogy mégis mi van belehegesztve.)Persze ez attól is függ, hogy mennyi ideig volt nála, és milyen
állapotban volt eközben... Ha ment rendesen, végülis nem volt
oka, hogy szétszedje... De azért karbantartani kell a dolgokat,
mert ha nem tudja, hogy mi-merre-hány méter, akkor könnyen
úgy járhat, mint én, hogy egyszer csak elszakad a szíj - hopp.
A szervizben b*sztak kicserélni, elvégre kívülről nem látszott...Azért pár év után elég sok minden cserés lehet: akkor legalább
már képben van az ember, hogy milyen alkatrészeket* használ.
Szerk: vásárlásnál sem véletlen szokták javasolni, hogy az alap
dolgokat érdemes azonnal újra cserélni. Függetlenül az eladó
állításától, mert nem lehetsz benne biztos. Tapasztalat... Aztán
ha törik meg szakad, nagyobb gáz, mint "tiszta lappal" kezdeni.*: jó esetben gyári... Vagy ha "tuning", akkor azért nem árt, ha
értelmesen összeválogatott, meg mondjuk "némileg behangolt".[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz Criton #27625 üzenetére
én is ezt láttam, vaskalapács és csavarhúzó, úgy ütötte az új gépet.
nem bírtam a döbbenettől megszólalni, a büdös bunkó nem ismeri a gumikalapácsot v a célszerszámokat.
csak otthon nézegettem, hogy a "szakszerviz" miként verte össze az új alu. cuccokat. (a variotárcsa is kalapáccsal jött le, mellé/ütötte a tengelyt is.) -
korpicschess
veterán
válasz Criton #27616 üzenetére
Hát... Ahol az F15-öt vettem ott eléggé leszólták az Aeroxot. Úgy, hogy ők versenyeztek is robogóval, talán F12-vel, igaz abban ugye már semmi sem gyári.
Ami viszont tény, hogy az Aerox elég picike, hogy fér el rajta a lábatok? Nekem tuti kicsi lenne, legalábbis nem a legkényelmesebb, és csak olyan 186 vagyok.Más:
Olajban milyet ajánlotok (illetve honnan)? Ahonnan korábban vettem, már bezártak (ahol az F15-öt is, jó nagy szopás volt mondjuk), most meg ahol az akkumat vettem ott ajánlottak Repsol full szintetikus olajat, 2950-ért a régebbit ami kifutó illetve 3200-ért vagy 3100-ért a másikat, már nem emlékszem.
Azt is hozzátette a csávó, hogy rakjak a tankba mindig egy kicsit, hogyha az olaj résznél valami gond lenne, akkor ne basszak rá. Szerintetek?
Mondogatott még nekem valami oktánszám növelőt, hogy jobban megy tőle, meg tisztítja a motort, de ilyenben nem igazán hiszek...SymbianOS:
Nekem 2, nem is a legdrágább gumik se nagyon állnának meg 40k alatt.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27656 üzenetére
Ha ennyire triviális mindenkinek, hogy rossz alkatrészt
szereltek be, miért nem reklamálsz a szerviznél...?
Szerk: függetlenül ettől, eleve nem volt 100%-os a gép.Vésőkalapáccsal szedték le neki a kuplungról azt a nagy anyát.
És ez konkrétan végignézted, vagy a "nyomokból" látod?
Légkulcs nem volt kéznél a jóembereknél? Mindenesetre
eléggé "rémtörténet", szóval értem én, hogy nem ajánlott.
Egyébként ezt már Smani is megírta, onnan másoltad.#27658: akkor benyelted, mint tanulópénzt. Értem. Sz*r ügy,
hogy tele van az ország ilyen "lelkiismeretes" szervizekkel...
Bár az külön vicces, hogy ezt a fórumos "robogós találkozót"
pont egy szerelőhöz beszéltétek meg, de hát ez van...Mondjuk valahol így megy ez: aki jó munkát végez, annak jó
hírét keltik, tehát jó esetben idővel még több ügyfele lesz.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Criton #27715 üzenetére
rábaszni egyet hmm ez jó, nekem is megfordult a fejembe, ha az én életemet teszik kockára, mert memememme motoros biztos lassú folyományon, kijönnek, beelőznek a fékutamba stb stb., hogy egy ilyennel megkínáljam, de ami késik az nem múlik
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz Criton #27732 üzenetére
A fő gond itt egy szomszéddal van, az egész családdal. Pestről jöttek ki és az ottani dolgokat megszokva azt hiszik itt is az megy pedig nem. Tesóm mondta is neki, húzzatok vissza oda ahonnan jöttetek. A pali fújtatott és kiverte a víz. Úgy gondolom azok akik minden nap 4-5 kor redőny le villany fel és várfalat építenek a házuk köré ott baj van. Meg a beton ami elrohad télen a hótól, vannak bajok. A legjobban a lesekedés teszik az ablakból. Párom családja itt volt, párom tesója vissza is integetett nekik. Az előző generáció alkesz volt, mászott a nő a kertben ezek meg egyszerűen retardáltak. Mindezt úgy mondom, hogy szépen köszönök és egy szót nem szólok!
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27761 üzenetére
Honnan kéne tudnom, hogy miről vitatkoztatok Ócsán?
Ha csak arról nem, hogy ki köszörülte a variótárcsádat?Nem kötöttem beléd. Te írod, hogy félreértés van itt. És
a közelmúltban tapasztaltam, hogy a "rögeszméd", hogy
én értem félre a dolgokat, tehát kvázi te kötöttél belém.
Én direkt odaírtam a smiley-t is, szóval kár volt reagálnod:
nem véletlen használom a fejecskéket - hangsúlyozás, pl.Amúgy nem: nem félreértés van, hanem sz*rkavarás.
Szerk:
p.üt nem olvastam még
De akkor minek reagálsz itt a fórumban "izomból"? Két katt
a PÜ-ket megnézni, és ott válaszolni nekem - ha szeretnél.
Ne azt írd, hogy kiszálltál: észreveszem abból, ha nem írsz...---
Részemről maradok a motorozásnál... Ha majd bent lesz a
Malossi varió, akkor beszámolok róla, hogy kipörög-e 9K-ig
a gép. (Mondjuk azt korábban csak végseb. környékén érte
el, de elvileg a maximális ereje gyárilag is 8800-nál van...
Hát ha még ezt egy picit felfelé tolta a LeoVince 4Road?)A mai napig nem tudom, hogy a gyári 6,5K nyomatékmax,
vagy ez a 9K körüli teljesítménymax. lenne nekem a a jó?!
Ez "szakmai" kérdés, amire szívesen olvasnék válaszokat!
Legrosszabb esetben persze a gyakorlat eldönti majd.- Ki evett az olajamból???
- Ki ivott a benzinemből??
- Ki aludt a tompítottam?!
- Ki köszörülte a tárcsát?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kerékpársportok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest