- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Raspberry Pi
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Androidos fejegységek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #23619 üzenetére
Most 65-70km/h körül megy végre, nemde? Akkor miért lenne benne még fojtás? Egy levegős Mina koppintástól ne is várj többet, még ha vizes márkásabb/minőségibb fél millás robogó lenne, akkor megérteném hogy kicsit basztat az hogy 75-80km/h-tól nem megy többet, stb. Ilyen alapon használt vizes befecskendezőst kellett volna nézni, az 3,5 literből, 80 fölötti végsebességgel a világból kirepít. Nálunk is van egy nagyobb emelkedő, ott ha megállok a tövénél, és odahúzom neki, akkor is gyorsul felfelé, és 55-60km/h-val kb. felmegy, ha a közepénél állok meg, akkor a 30km/h-t elérem a tetejéig. De szerintem egy levegős ha a komolyabb emelkedőkön tatja a 40-50-et, az már bőven jó, és így is illegális, mert már elvileg nem smkp kategóriába sorolható!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #23636 üzenetére
65/70 a max, egyenes, sík úton
GPS-szel? Mert az óra szerint meg lehet 80-85 is. Amúgy csak én nem
értem a képen, hogy mi az a 2002-es sorozatszám kétszer is a tábládon?
Most a tábla tíz éves, vagy a motor? (A másik meg, hogy az alvázszám
a motorhoz tartozik, így nem hiszem, hogy ez most került volna rá utólag.) -
golyani
addikt
válasz Criton #23633 üzenetére
’A’-súlyozás
A súlyozott méréseknél is dB a mértékegység, de zárójelben vagy alsó indexbe utána írjuk a görbe jelét is. A leggyakrabban használt dB(A) súlyozó görbe a kis frekvenciák felé közelítve egyre kisebb súllyal veszi figyelembe a mélyfrekvenciás komponenseket (vö. 1. ábra). Ez egyrészt helyes, hiszen ott érzéketlenebb a fül, és az ott lévő zavarok kevésbé zavaróak. Járulékos következmény, hogy az eredmények jobbak, mint lineáris esetben (amennyiben zajmérésről van szó), ezért gépek állapotfelügyeletéhez, környezetvédelemhez előszeretettel alkalmazzák, mert ugyanazon körülmények között mérve alacsonyabb számértéket ad a lineárisnál. Kis hangnyomásszinteknél használható.nem kell azt a fordulatot látni. én se látom mégis okés minden, ha tépem a szarvát úgyis 9-10 körül fog forogni. ha normális olaj van benne akkor nem lesz semmi baja. hűtést kap mindig hisz a ventilátor fújja.
amúgy meg nekem nem meséli be senki, hogy egy 6Le-s csak 70-et megy. hát annyit egy jobb állapotú simson is elcsíp pedig abba csak szűk 4 Le van. ezek a motorok véleményem szerint 4-5Le-nél nem erősebbek, az injektorosak se, csak a pontosabb adagolás miatt kevesebbet esznek. ellenben kevesen értenek hozzá, ha meg valami elromlik akkor drága péz.
DigitXT: alváz szám az alvázon van beütve, nem egy plaketten. motorszám meg a blokkon pontozott betűkkel. aeroxnál legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Criton #23645 üzenetére
Némá mit találtam róluk a neten:
A Motowell tulajdonképpen egy hat éve létező magyar márka, melynek hazai gyártását a hiányos lehetőségek és a kedvező ár miatt külföldre tolták. A konstrukciót és a dizájnt idehaza készíti a Babó Motors, a gyártást pedig magyar mérnökök felügyelete és állandó minőség-ellenőrzése mellett egy olyan országban végzik, ahol gyakrabban tojnak fost, mint aranytojást.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #23650 üzenetére
Mííí??? Dehogyis, bakker ne beszélj már hüleséget.
Gyúrós topikról volt szó. Annak a főcímébe került ki, h "Kezdőknek info az 1.hsz-ban!"
Ezt jegyeztem meg Szlobi-nak, mivel ő is tolja a zipart'."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #23650 üzenetére
Szerintem nem Rád gondoltak. A gyúrós topicról beszélnek.
Nincs Veled gond. Kicsit túlaggódod a dolgot, de ez legyen a legnagyobb hiba itt a topikban. És szerintem nem elítélendő, mivel nyilván senki sem a saját pénze ellensége illetve mindenki a legjobbat akarná a pénzéért.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #23675 üzenetére
Mondtam én neked, ha besül vagy megölöd a blokkját, arra bizony nincs garancia. Nem kellett volna ezen a fojtás dolgon ennyit lovagolni (el ne kezdjétek megint, mert megölök valakit), hanem kiszedetni, és kész. Most megy végre 70km/h körül, használd, örülj neki hogy van egy jó, aránylag új motorod. Ha következőnek majd veszel akkor ne a legolcsóbb kategóriából válassz, mert szarból várat nem lehet összehozni, ezt mindenki tudja, csak a naivak még hisznek benne hogy ők majd megváltják a világot.
Meg már van ebből is vizes, az már normálisan megy... [link]...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #23681 üzenetére
Szóval arról amit nem említünk nevén, persze, de más felhozza ha megjelensz, így én is . Persze, olaj nélkül a leggyorsabb kinyírni, de attól is megölheted hogy dombra felfelé nyelezed szerencsétlennek, bár most már a "szerviz" után jól fog menni, szerintem elégedj meg azzal. Nem hiszem hogy a Magnet RS-be több hiba lenne mint a sima levegősben, ha nekem ilyet mondtak volna, akkor a kereskedő képébe röhögök, sarkon fordulok és veszek egy használt olasz, vizes robogót, és az tudom hogy jó 30 ezer km-ig egyben lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #23692 üzenetére
"Nem is az volt a bajom, hogy mellettem elhúzott a Jog felfele menet, hanem az, hogy mellém állt és mosolygót egyet a robogós, majd gáz és úgy elhúzott mellettem mint a szél, az autósok őt nem kerülték..."
Azdegecc, már bocs.
mod.
Criton
A fentebb linkelt két SR is jó választás lehet, meggyőződésem, h sokkal erősebbek, eleve vízhűtéses blokkal vannak szerelve, és ősolaszok. Valós 50-et tuti tudja dombnak fel.
De, - ahogy írtam már fentebb is - , ha rám hallgatsz nem veszel újra 50-est.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LA1703
tag
válasz Criton #23685 üzenetére
A helyedben azért én még próbálkoznék egy görgő szettel, nem egy nagy összeg és sokat tud ám segíteni a problémádon. Nem mellékesen nem is nagy meló cserélni őket, egy kis bátorsággal még otthon is megtudod csinálni.
http://fektigumi.hu/
-
zso79
őstag
válasz Criton #23692 üzenetére
Criton: Ezt nem értem?! Miért lenne gondja?
"félek rajta mikor mi krepál be, és komolyan nincs kedvem 50nél taknyolni egyet."
Ezek kis 2t láncfűrészek, ezer dolog súrlódik, rezonál. Hallasz valami hangot, amiről azt sem tudod, hogy mi az és egyáltalán baj-e és már egyből azon agyalsz, hogy eltaknyolsz
Ez csak az én véleményem, de szerintem nem jó a hozzáállás...
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
válasz Criton #23711 üzenetére
Nincs olyan márka a világon, amire ne mondaná valaki, hogy mennyire szar és mennyi gondja volt vele. NRG-ről is találtam több olyan ítéletet, hogy mekkora sz@r én meg imádom!
Nekem kb 1000km-t megy el 1 flakon olajjal. Te kb. pont a felét tetted meg fele annyival, hol itt a probléma? Futárok egy külön faj, agyonhajszolják a motorokat és legtöbbször szarnak a karbantartásra. (tisztelet a kivételnek!)
Azt meg többen is leírták, hogy elég kicsi az esély rá, hogy blokkoljon és perec. Túlparázod... Ennyi erővel ne menj utcára, mert bármikor elüthetnek, lelőhetnek, rád eshet valami...
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Criton #23711 üzenetére
(#23712) zso79 : igazad van, erre voltam kíváncsi, de a többi márkás robogóról ennyi hibát nem olvasni, mint egy 2-3éves típusról, és sajnos a 2012-es kiadásokban is ugyan azok a hibák vannak mint a 2010ben, és nem hiszem el, hogy ezt nem tudják javítani. Jozsi252nek régebbi kiadású Sportja van, és ugyan azok a hibák mint az én 2012-es kiadásomnál...
Valamint a futár ott egy napot használta, szóval ott azért nem a karbantartás hibája volt, és nyúzni és is nyúzom rendesen...már a 0kmtől kezdve...
Akkor karbantartás és akkor nem lehet probléma...
Valamint kár, hogy ezt megvétel előtt nem találtam meg:
Magnet Sport
Szöveges ítélet
Jó: 80-at ment valóban, és szép a design és minden alkatrész kapható hozzá az Ipacsfa utcában.
Rossz: minden egyéb, de legfőképp, hogy 8400 km-nél a komplett motorblokk kipurcant.
Nagyon nem érte meg a pénzét!
Hibalista
- felni, fékcső, sisaktartó, fékvilágítás, duda, gyújtás, gyújtás érintkezők, műszerfal világítás, önindító, és végül a KOMPLETT MOTORBLOKK TOTÁLKÁROS LETT.
Ide hordtam szervizbe
Babó / Értékelése: 2Na ennyi, erről a motorról/márkáról többet írni tényleg nem éri meg, de hogy őszinte legyek, a topik elejére belehetne írni, hogy mely márkát/típust lehetne kerülni, na meg szervizt, mert ahogy látom Babóék sok embernél leégtek...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #23715 üzenetére
Elindulhatsz.
A Motowell-lel egyértelműen a sáv szélén, más típussal a sáv közepén. (Teljesítmény...)
zso79
Jah, gyanítom a Runner-t akkor tolták ki konténerből, abban meg egyenesen biztos vagyok, h rendszám nem volt rajta. (Amelyiken van, már eleve a törődés jele).
De, alapvetően a Runner ilyen tekintetben nem jó példa, mivel 10-ből 1 a megkímélt. Nézd meg használtautón. Van kb 35 180-as, abból én jó, ha 3-ért mennék el.
Ha, _gazdája_ van a motornak és nem csak üzembentartója, az meghálálja! (Persze, a minőségi...)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #23708 üzenetére
Robogónál nem nagyon lehet ilyen, mert röpsúlykuplungos. Esetleg
ha a szíj szakad el, és bele is gabalyodik a kuplungharangba, akkor
blokkolhat a kerék... Szerintem (stílszerűen) átestél a ló túloldalára:
azért ennyire nem kell parázni attól a vastól: annyit tud, aztán kész.Nem a sebességgel volt a bajom, hanem a tartásával, mint ha szét
akarna esni az egész...
Hehe: azért lassan csak összeáll neked is a kép! Miszerint miért
is nem volt soha ennek a robogónak 70-80 a "tervezési sebessége".
Ez ugyanolyan, mint az enyém ~120-nál: menni megy, de nem oda
méretezték a futóművet, fékeket, semmit... Néha-néha megtekerem
90-100-ig, de annyi... A városban nem is kéne annyira "jaszkarizni",
még ha forgalom nincs is... Ma mondjuk olyan zöldhullámot kaptam
el 70-80-as tempóval, hogy igen csodálkoztam: egyedül az Allee-nál
kellett megállnom, és így nettó ~5 perc alatt átértem kajálni...Összességében a városi forgalomban (szerintem!!!) sokkal inkább a
forgalomszervezés maga lassítja az embert, mint a végsebesség.
Van aki mindig nyelezi a következő pirosig. Veszélyezteti magát és
az utasát (mint az a T-Max, akit ma láttam), miközben semmit nem
nyer időben (a következő pirosnál utolértem -> nekem pont zöld lett).
Ha valaki nap mint nap ugyanazon az útvonalon jár, egy idő után jól
be tudja lőni, hogy hol érdemes menni és mennyire, hol meg nem...A legviccesebbek azok az autósok, akik nagy svunggal húznak előre,
hogy nagyot kelljen fékezniük, és várniuk a lámpánál. Én meg tudom,
hogy az a lámpa (Attila út) NEM fog váltani időben, ha valaki 50 fölött
jön végig. Nyugodtan ki lehet gurulni, mert ez egy ilyen szakasz... -
barack1997
senior tag
válasz Criton #23685 üzenetére
Aszta ,hogy zörög.. Lehet,hogy laza a kipuff, vagy tűgörgő. Ha az utóbbi add el minél előbb..Nem érdemes nagyon megcsinálni, mert sokba kerül, ha nem te csinálod, meg mivel chinarelli blokkos, egy kis idő után újra zörögni fog. Osztálytársamnak 2k km-nél kezdett el zörögni.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #23720 üzenetére
Criton: Az a baj, hogy ha levezeted magadban az eladás dolgot, nem jársz jobban akkor sem ha megtartod.
Oké, buksz rajta elég sokat. Ha meg nem adod el, akkor csak áll. Használod a kocsit, többet eszik, városban jobb a moci. Egyre öregebb lesz, mégjobban lejjebb megy az ára.
Most talán gyorsabban el tudnád adni, mert teljesen új, nyilván előnyben részesítenék emiatt. A tanuló pénzt rendesen megfizetted, de tanultál is belőle. Bár nem a pénztárcádban turkálok, erősen elgondolkodnék, hogy inkább bukjak rajta, de utána esélyes, hogy negyed ennyi gondod nem lesz semmivel.Ha gondolod összefutunk, viszlek egy karikát, ahogy Márk is mondta.
-
válasz Criton #23685 üzenetére
Lassan kezdelek érteni, hogy ez valóban szar. Mondhatni jól belenyúltál....
Más: Ma először pesten közlekedtem, semmiféle gondot nem okozott a forgalommal mozogni, pirostól elindulni. Le is adtam a motort, rendesnek tűnt a fazon, el is vitte gyorsan egy körre, azonnal leszűrt dolgokat róla, mondott pár tippet a bajáról, de majd hívnak ha darabokba szedték. Ki kell emelnem, hogy feltűnően jó állapotúnak találta a motort, rég látott olyan aeroxot aminek nem voltak kisebb nagyobb hézagok az idomjainál, rángatta húzta nyomkodta, ez egyben van. Lehet, hogy kap új fékpofákat is mert pl a hátsó katasztrófa. Bízom benne nem találnak nagy lappangó hibát.
Csinált olyat, hogy állóra fékezte az első kereket és húzott egy max gázt, hol elkezdett húzni és tolta a motort és ami a baj, hogy volt, hogy nem pörgött föl a motor csak alacsony fordulaton erőlködött. Eldönthetem mit akarok, gyorsuljon vagy nagy legyen a végsebessége. Mondom neki a jelenlegi állapotot hagyjuk meg a hibák nélkül. -
rjg
őstag
válasz Criton #23692 üzenetére
Kb egy hónapja, amikor megint előjött nálam a robogó téma, akkor végigolvastam az Egü Motowell fórumát is. Ez volt az egyik, ami elbizonytalanított a márkával kapcsolatban, nem beszélve a Totalcar Népítéletétől. Akkor még újban is gondolkoztam, Motowelből a Magnet Sport RS-t nézegettem a vízhűtés miatt, az új ára 370 ezer. Érden egy robogó kereskedés akciózta 320 ezerért, felhívtam őket. A hölgy közölte, hogy elfogyott és azért akciózták, mert - bár rosszat nem akar mondani - leállnak a forgalmazásával. Részben a rövid, egy éves garancia idő miatt, - az összes többi általuk forgalmazott típusra, még a kínai olasz Benellire is két évet adnak - részben a garancia időn belül felmerülő problémák miatt. Rákerestem a használtautón is, lássam mit mutat a piac, ott találtam egy éves Magnet Sport RS-eket, 2-3 ezer kilométerrel, vezetett szervizkönyvvel, 200 ezer forint körül többet is. Egy év alatt bukni 170 ezret, a vételár 40 %-át, nem semmi. Felmerült a kérdés, miért akarnak többen kiszállni, az új, alig használt robogójukból. Ezt csak azért írtam, hogy ha ránézel akkor 160 -tól 200 ezerig lehet kapni (eladni?) az általad hajtott gépet. Így tudsz számolgatni, mekkora bukóval tudnál most kiszállni.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #23726 üzenetére
Mindenhol ahol csak lehet.
Használtmotor, képesmotor, stb. Ki kell emeltetni, nyár van, szezon van! Odaírod, hogy családi okok miatt, vagy nagyobbra váltás vagy mittomén.valami jó marketing szöveget és mehet!más: elgondolkodtam nagyon, hogy a Runnert lecserélem egy Motowellre. Olyan nyugodt az életem és gyors a Runnerrel, hogy néha már unalmas. Nem tudtok egy jó vételt?
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
válasz Criton #23799 üzenetére
Milyen motor?
Egyebkent okostelefonra ajanlom a waze nevu free gps programot
Mod: hat ebben a topikban csak most vagyok ujra, regen baxtattam mar a robogot
Mod2: ma vettem egy elektromos csavarhuzot, az asszem 12 Nm nyomatekot tud, az ebben a kgf-m -ben mennyit tesz? Mi az atvaltas?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Criton #23807 üzenetére
Egyébként Németországban tényleg halálra dicsérik a márkát, én azon már nem csodálkoznék, hogy nálunk a selejtek vannak...
Német Motowell fórumon láttam olyan gépet, amiben már 13ezer km volt... és csak alap dolgokkal szervizelte a gépet... de majd akkor lesz valami, ha 40éve piacon lesznek, de szerintem elfognak bukni...(#23809) AndrewTdi : a hegyre felmenetelt kezdi megszokni, lehet elköltözöm az alpokba, ahol 15foknál nincs melegebb, vagy csak télen használom, de most viccet félretéve megnézem majd melegben is...tökön szúrom magam, ha most megembereli magát..
Kocsit is sikerült előzni mosolyogtam is mint egy elmefogyatékos, csak aztán a szemből érkező 63as BKV letörölte a mosolyt, de tartottam a sebességet, és az autósok nem előztek meg. Lehet elmebetegnek tartottak, és jobb a távolság....Egyébként kéne egy matrica oda ahol a rendszám lenne, avval a szöveggel az autósoknak "a lejtőn felfelé lehet te vagy az úr, de egyenesbe és lefelé meg..." haha
(#23813) runner 125 : hát igen, a Német hülye gyerekek megvannak vele elégedve, több teszt is van és nem pontozták le... de akkor ezek szerint az Osztrákoknál is bejön...és ott nem Criton domb van
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
válasz Criton #23810 üzenetére
Az en Kymco Agilitymben 15600 km-nel allt meg az ora, osszesen lehet benne vagy 40 ezer km. Max dugulas volt vele problema, meg egyszer leallt, akkor rakattam fel a 70-es hengert. Meg most kipufogo csere kellett 6 ev utan szoval szerintem rohadt megbizhato
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #23810 üzenetére
Sokat járok Ausztriába, ott is divat a keleti robogók használata, pedig ott nem 120k az átlag fizetés.
Franc sem tudja miért. Talán normálisan állnak hozzá a garanciális problémákhoz, vagy oda valójában minőségibb darabok mennek? Tényleg passz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz Criton #23810 üzenetére
runner 125:
Csak kérdés, az ilyen .... robogóknál a nyomatékon lehet javítani és ha igen mivel Nem szándékozom semmit sem tenni, csak kérdezem, most este egész kellemes volt robogni.
saját magam kérdeztem legelőször, fejembe szállt a motowell kipufogó füst, áááá
(#23812) vtechun: ha nálam elérne ennyit ez a motor, akkor elmondhatom, hogy nem kell a bejáratás én 0km óta hegyre fel nyeleztem mindig na meg a városban is de mióta nincs benne a *>Đ]Ł$łĐ[]|Ä˝^˘°ß$ azóta a városban kellemes vele menni. Hegyre sem kell már végig nyélgáz, és ha lendülettel megyek, akkor normálisan feljön. Kéne egy lámpa a körforgalomba, és mikor én odaérek nekem zöld lesz a többieknek piros
(#23815) akos727 : 70es hengernél már az egész motort át kéne építeni, hogy biztonságos legyen, meg annyi pluszt nem hiszem, hogy jelentene....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen