Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz Shadowbull #139642 üzenetére
plusz husz lo. nem válcsa meg a világot.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
-
fattyu
veterán
válasz Shadowbull #139645 üzenetére
ne érts félre. nem mondom nem elég erős akár a 700as supermotom is huligánkodni.
de tök jó lenne valami ami tényleg meg akar ölnia hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139645 üzenetére
Ami miatt nekem nem eleg: Alul semmi nincs a sor4 nel, ha meg van fujva kompresszorral, akkor sem, mert nagyon hosszu mar az 1 es is, es bar a zx12 nel nem volt semmilyen teljesitmenyelvetel a 4. fokozatig, addig manapsag ez mindenben van, plane RBW fojtoszeleppel, az mar nem azt csinalja, amit te a csukloddal. Akarhany lovas lehet, teljesen kezelheto marad emiatt a teljesitmenyleadas es valtoattetel is rasegit erre. Ami nem baj egy jarokelonek, mert legalabb nem szarja ossze magat a motoron. de amikor szerpentinen kanyarbol kifele mar azon gondolkodsz, hogy csusztatni kellene a kuplungot, mert 1. ben kb 80 km/h felett kezd ereje lenni egy ilyesmi sor4 nek. Hat az nekem ugy jon le, hogy szanalmas. Es nem a zabolatlan ero jut errol az eszembe. Es amikor visszagondolok, hogy emberek hogyan nyilatkoztak ezekrol a gepekrol. Masik dimenzioban vagyok valaszeg. Vagy ezek féltek a sajat motorjuktol?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139649 üzenetére
Szerintem ha vki fel a motorjatol, akkor nem azt kellett volna venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139652 üzenetére
Olyankor megy egyenesen az ember a kanyarbol a susnyasba
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
d@vee
őstag
válasz Shadowbull #139649 üzenetére
Hát, még csak tavaly óta van meg az enyém, de ha a kezdeti félelmem nem múlt volna el akkor el is adtam volna, mert nem nekem való ez a hobbi/jármű/stb...
Persze én is beszarnék kezdőként egy olyan dögtől.[ Szerkesztve ]
Ja
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #139697 üzenetére
Akár még az egészből visszakozhatnak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139699 üzenetére
Bar teljesen visszakozni nem fognak, de altalaban lehetetlen vallalasokat jelentenek be, amibol mindig visszavesznek valamennyit. A mototoknal mas a helyzet, nem annyira popularis, mint az auto, igy lehet kulon motor tilalmat bevezetni utszakaszokra hang alapjan, nem pedig teljes jarmutilalmat.
Szoval az is lehet, hogy a motorokat elobb elkaszaljak, mert hangosak, es a ven faszok felnek tole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139701 üzenetére
Tudom, hogy nem uj dolog, amire celoztam, egy abarth 500 as is ugyanolyan hangos, vagy egy koreai fospisztoly, mint barmelyik motor. Megis csak a motorok vannak kitiltva.
Tavaly a kornyekemen ket lambot vettek ki a fak kozul, corvette-ekkel ugyanugy bszatjak neki, szoval...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139703 üzenetére
Lambobol kevesebb van, mint alapvetoen a hangos autokbol. De hangos autokkal ugyanazt csinaljak a szerpentinen, mint a motorokkal. Nem annyian vannak, mint a motorok, de nem nagysagrenddel kevesebb. Epp ezert, ha a hanggal van baj, akkor az ugyanolyan hangos auto miert mehet? Ha pedig csak amolyan ne-erezd-magad-jol intezkedest akarsz hozni, akkor egyszeruen tiltsd ki, es ne hivatkozz a hangra, mert egyaltalan nem igazsagos. Tokmindegy milyen nagysagrend, ha hangra van hivatkozva. Akkor legyen betartva mindenhol.
Alapvetoen a jelenseg: levego munkacsoport mit akar kitiltani a belvarosbol? A robogokat es a motorokat. Hogy x euro besorolasu autok/motorok alatt egysegesen mindenki tiltva legyen az meg se fordul a fejukben, csak a ketkerekuek.
Mert az embereket zavarjak a ketkereku jarmuvek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
válasz Shadowbull #139849 üzenetére
Légzsákos mellényekben már vannak különböző változatok, de légzsákos nadrágról még nem olvastam cikkeket.
bármi reciproka a semmi
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140258 üzenetére
Nyilván minden relatív. A v-strom 650-m 3 éves szervizköltsége nem érte el a 100e forintot, ebben volt láncszett csere, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, teleszkópolaj, motorolaj, igaz munkadíj az nem, mert motorszerelő diákok csinálták egy részét, nekik meg ugye kellett az éles gyakorlat, de a többiért sem kértek a tanár urak semmit
A bmw-m kis szervize (páratlan 10e km) 100e, (páros 10e km) 200e felett, teleszkóp javítás, szimmering csere 80e körül, igaz ezek mind a rendes munka óra díjakkal.
Hátsó féktárcsa, betét csere (szintén csak anyag ktg, mert ismerős csinálta), 50e.Bár km-re vetve jobban lehet látni, 35e km-re jutott 100e forint v-stromnál,
bmw 28e km-re 400e ft. (és kb +150e forintot költöttem garancia hosszabbításra)
Nem tudom, hogy alakult volna suzuki márkaszervízben.Ebben a gumi szerelés, költsége nincs benne.
(nekem a 1250-es 15e eur ára nagyon kedvezőnek tűnik, ha az itthoni árat (legalábbis a 3 extra csomaggal) visszaszámolom 20e eur felett jön ki.
Jav: most látom nem a GS, hanem az R, ennek nem ismerem az árát)[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140319 üzenetére
sportmotorra ez jobban igaz, mint egy nakedre?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140323 üzenetére
Miert mondja mindenki azt, hogy sportmotort nem akar, mert megoli magat vele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Shadowbull #140364 üzenetére
Jól megdrágult, 19-ben a lányomnak még kijött 3200-ból 6 pótórával...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Shadowbull #140454 üzenetére
Háát. Van KTM sportautó... De nem egy általános, mindenki számára elérhető típusról beszélünk. De ha szigorúan vesszük...
Na de nem offolok tovább. -
veterán
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Csatlakozom. Szerintem nem szep egyaltalan az a motor. Inkabb egy jo kis RS.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Kellemes, ha már rajta ülsz. De, amíg eljutsz odáig...
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Mert még sportos vagy, nem fáj a hátad, vagy épp le tudsz hajolni láncot tisztítani
Oppenheimer:
A szépség relatív, van akinek tetszik, van akinek nem. Nekem GS van, tetszik is.
Imádom a futóművét, előtte a DL650-től kaptam olyan hátbarúgást a szar magyar utakon, hogy a cataflam vacsora kiegészítés volt.És igen, lehetne ez bármilyen motor, de még nem találtam olyat, ami tetszik is, erős is, futóműve pedig tudná ezt. Ha bárki tud egy hasonlót, kipróbálnám..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz Shadowbull #140517 üzenetére
azért ezt endurós csoportokba ne írd inkább be
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Az enduroval sztm nincs baj, ha 100 kilo kornyeke es 2T. de a gs nem enduro.
Egyebkent nalunk epitkezes van, fel lett szedve a terko, egy kicsit esett az eso, es a honda x adv mar nem tudott elmenni ezen a brutalis terepen, a multistrada meg olyan krva nehez volt hogy elsullyedt. Szoval telleg mar, enduro a fszom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140517 üzenetére
Mondjuk ez is láncos, ehhez is sokat kell lehajolni
A GS-nek van még egy előnye az olyan "papás" motorosoknak is mint én. Az XR 11e fordulatnál adja le a max teljesítményt, a GS valahol 7e körül ha jól emlékszem. Azaz teljesen "autós" stílusban vezethető. Pl már 2e-nél felválthatsz cruisolásnál, nem rángat, keveset fogyaszt, ha azt akarod, hogy nagyon menjen, akkor sem kell 7e fölé forgatnod.
Most biztosan sokan hülyének néztek, de én úgy érzem, hogy 10e fölött (pedig biztos nem, hiszen arra tervezték) bántom a motort , én meg vigyázni szeretnék rá.Ráadásnak az XR is 228 kg, azaz alig könnyebb mint a GS, viszont biztos vagyok benne, hogy magasabb a súlypontja, azaz nehezebb megtartani ha már eldőlt vmelyik oldalra egy kicsit vagy épp oldal standerről felállítani, márpedig ez is szempont ha öregszel, ha alacsonyabb vagy.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz Shadowbull #141005 üzenetére
Ez így ahogy van butaság. Egyrészt akkor mindenre örök élet +1 nap garancia lenne, ha szar ha nem. Másrészt az a cég, amelyik szart árul garanciávak, az az első éven beleáll a földbe vagy anyagilag, ha tényleg ingyen szervizel ingyen alkatrésszel, vagy ha nem teljesít, akkor jogilag (legalábbis európai és usa viszonylatban). Hidd el, az a cég, amelyik megveti a lábát Európában vagy az USA-ban, az nagyon - nagyon komolyan átgondolja, mennyi garit ad és mire. Hiába kis piac a távolkelethez képest, jogi és kulturális téren nagyon más kávéház. Szóval de, igen, tegnap alakult kamucégek kivételével komoly összefüggés van a minőség és a vállalt garancia között.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
nagyúr
válasz Shadowbull #141052 üzenetére
Nekem egy 90-100k körüli scorpion van es igen, eleg zajos. Hosszu utakon en csak a motosafe fuldugommal tudok létezni. Egy 40k-s zárt mt sisak halkabb. Ettol függetlenül szerintem a kövi sisakom is felnyithato lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #141052 üzenetére
Zajos bizony. Arra is figyelni kell, hogy P/J minősítése legyen, hogy mindkét állásban használhasd. Ellenkező esetben csak álló helyzetben nyithatod. Pl. amikor fizetsz a kúton. Egy Airoh -om volt, nem volt kellemes nyitottan 60 fölött. Húzta a nyakam a menetszél. A mostani Scorpionom hátrahajtós. Így már sokkal kellemesebb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gonger
senior tag
válasz Shadowbull #141052 üzenetére
Feleségemnek egy nyitott MT sisakja van, eddig 1-2 alkalommal tudtunk együtt motorozni,(Ő utas), ezt szeretnénk növelni idén. Ebbe a sisakba kommunikációt is faragni kellene, adott a lehetőség, hogy ha fejformájára jó lenne a Sena Outrush akkor ár/értékban az egy jónak mondható sisak most (90k akcióban és ebben benne van egy SF4 kategóriájó intercom is). Én magamnak nem vennék felnyithatót, de ha nekitetszik, ennyit szerintem megérhet. Felnyitott állapotban is használható, ami tőlem megint csak távol áll, nem értem miért jó az úgy.
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #141052 üzenetére
Bécsi Louis-ban próbálkoztam ezzel, az én sisakom után kértem egy "halk" sisakot, majd felültem a szimulátorukra. Semmi különbséget nem éreztem, pedig nyitható Caberg sisakom van, relatív alacsony árral.
Persze több buktató is van:
-szimulátor, ami egy SV volt talán, én DL-en ülök amúgy, de a szimulátorra a saját sisakomban is felültem.
-Egy darab halk sisakot próbáltma csak, amit a srác tippre dobott hozzám, hogy szerinte az pacek lesz
-Nem biztos, hogy valóban az, mert elég sok éles sarkos elem volt rajta... -
runner 125
nagyúr
válasz Shadowbull #141200 üzenetére
Átnyálaztam a teljes palettát, de nem tudom.. ez az RS szerintem béna. Az arányai is.. túl nyújtott, ül a hátulja, kialakításhoz képest magas a kormány. Logo és a boxer nélkül simán elhinném, h vmi kínai gyártó próbálkozása. De jam, nyilván ízlések és pofonok.
Az R azért fickósabb már, de szerintem kár, h megszűntették a típusnál a telelever első felfüggesztést.
Szűk garázshoz tudsz venni gurulós motorállványt, amire felparkolva pikk pakk be lehet forgatni autó elé / mögé a motort.
persu, ah értem. Ispán rang, nagy.
bacus Jah h a vario full műanyag, látod, eddig sem jutottam még el, annyira friss a story.
De igen, alu kofferben gondolkodnék mindenképpen, ezekre az illik.. , akkor ahhoz meg gondolom úgyis kell a tartó konzol.
Köszi, el tduom képzelni így is a megoldásod, klassz, de a textil táska nem gyere be.
Egyébként van egy cimborám, neki 1200-es GS-e van, ő azt mondja, h 3-4 napos utakhoz elég egy nagy top case is, és sokkal könnyebb vele motorozni, mint oldaldobozokkal.
Meglátjuk mennyire kell majd az oldaldoboz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #141220 üzenetére
Sztem vmi ilyesmi kéne. Lecsavarozod az autótartóhoz, aztán beleállsz a moci elejével.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
válasz Shadowbull #141220 üzenetére
Itt a kornyeken ahol kutyat szoktam setaltatni, van ilyen tipusu duplex, es ra is latok. Ketto helyen is tarolnak motorokat. Az egyikben 2 van alul (egy ER6-N meg meg valami ami nem latszik), a masikon egy GS van fent. Szoval valahogy megoldhato. Majd megprobalok puskazni mi a titok.
-
d@vee
őstag
válasz Shadowbull #142513 üzenetére
De örülök, hogy pont hazamegyek BP-ről szombat reggel az egész hétvégére.
Motorozom én is, de nem vagyok kiváncsi a püfögésre.
Már ma is itt krúzolnak fel le a melóhely előtt, rohadt idegesítő így délelőtt óta.[ Szerkesztve ]
Ja
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #142513 üzenetére
Mentem az M86-on és az M1-en Tatáig. Már most tele volt a pálya ezekkel a harley-sokkal. Tiszta tuskó viselkedés, amit műveltek. Mennek kint, elmennék mellettük bent, és mikor már majdnem mellette vagyok, be rántja elém a motort, rendesen hirtelen erős fékezésre kényszerítve. Ráadásul a csoport eleje csinálja ezt, nem a vége, hogy az utolsó blokkolja a belsőt amíg mindenki bemegy.
Előttem is ott arcoskodtak egy másik autossal.
Szégyen -
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142573 üzenetére
95 is meleg.
minel melegebben uzemeltetsz egy motort, annal gyengebb lesz.
Ezert van hatalmas huto a versenymotorokon es szelsosegkent ezert mennek le ~50° os vizre 2T nel.
Minden 5° melegedes emlekeim szerint 2% teljesitmenyveszteseg. De mivel ezt nagyon regen tanultam lehet az ertekben tevedek, de teljesitmenyveszteseggel jar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142575 üzenetére
A hutovizen milyen vesztesegre gondolsz?
998 kobcentibol 234 loerot kipassziroznak manapsag utcara egy vicc hutovel. Pont forditva van.
Azert raknak rajuk nagy hutot, mert alacsonyabb homersekleten uzemeltetik, mint az utcai motorokat. Kis reszlet a sok kozul, de ezert is erosebbek. Nem keverem a levegovel.
a 95 fok sok, mivel sporolnak a hutovel. Ha nem sporolnanak, lehetne ez kevesebb is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
válasz Shadowbull #142573 üzenetére
A VFR-nél dugóban az a "normális"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142577 üzenetére
Hogy nem latod a fizikajat? Nem most fogjuk mi ketten megfejteni, ahhoz kisse tul sok dolog esett ki a fejembol, annyi mondent olvastam errol a temarol.
Amikor ennek utananeztem, annyira emlekszem, hogy: tapasztalati uton 45 fokig mentek le versenymotor fejlesztok, mindig teljesitmenynovekedessel jart, ezert is mentek le eddig. tehat teszteltek padon, ez alatt az ertek alatt tul sok volt a tores, motormeghibasodas, ezert ez egy okolszabaly, hogy az ala nem szabad menni. Ennyire emlekszem, a fizikajara mar nem.De ne higgy nekem, inkabb nezz utana te is, es ird le a fizikajat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142582 üzenetére
Annyiban van osszefugges, hogy kevesebb detonacios hajlama lesz ha tul van hutve, ilyen szempontbol jobban lehet terhelni, de nem erre gondoltam. Fejben kiserletekkel nem leszunk elorebb, ez nem az amit fejben ki fogsz talalni. furcsallom, hogy ha ennyire beleallsz ebbe a temaba, akkor hogy nem hallottal errol a jelensegrol egyaltalan.
ez a vita kezd haszontalanna valni, ha barmilyen konkretumod van, amivel tobb lehet barki, kerlek oszd meg. Ha mar nem kell utananezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142584 üzenetére
Ami szerinted nem stimmel. Ezt fejben kitalaltad, miert nem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz Shadowbull #142584 üzenetére
Szerintem engedd el! Nem bírja elviselni, hogy esetleg nincs igaza!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142597 üzenetére
Tehat lepadoztal egy motort meleg vizzel, es lepadoztad ugyanazt a motort hidegebb vizzel, es nem ez jott ki?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142604 üzenetére
Annal tudomanyosabb, mint amikor ez megtortenik, majd azt modod, hogy ez igy nem igaz.
De ertem. Bestivott levegot fel tudod ugyanugy melegitesni stb.
De amikor a koridok is ezt tamasztjak ala, akkor ezt kiveheted a kepbol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
válasz Shadowbull #142604 üzenetére
PADozás
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142607 üzenetére
Te pedig ugyanezt csinalod ennek az ellenkezojerol, tehat akkor kozepen megallhatunk es elengedhetjuk szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142610 üzenetére
Akkor haromra engedjuk el.
Egy ketto....
HaaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142671 üzenetére
Kopogasos egest befolyasolja 2T eseten.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Shadowbull #142671 üzenetére
High Coolant & Cylinder Head Temperature
In most engines, the coolant passes first through the block and then to the cylinder heads. This reduces the available thermal capacity and cooling ability of the fluid at the combustion chamber and exhaust ports. Which in turn raises the temperature of the combustion chamber, leading to greater mixture heating and the reduction in detonation threshold.During sustained, high load situations the coolant can begin to boil within the cylinder head(s). While a small amount of nucleate boiling is beneficial to cooling, there is a point where the vapor barrier builds and greatly reduces the cooling ability of the coolant. This will create a localized hot spot and most assuredly will cause detonation and/or pre-ignition.
Pedig két cikk is leírja,hogy igenis a hűtés is lehet oka a detonálásnak.
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #142676 üzenetére
Utoljara probalom elmagyarazni a jelenseget. Ne autoban gondolkozz. Motorkerekpar motorok, mondjuk 180 lovas, sokat forgo. Hideg vizzel erosebbek a padon, mint amikor el vannak melegedve. Semmit nem allitasz utana. Nekem mindegy mitol tortenik, vagy kozvetetten vagy kozvetlenul. Merj le egy motorkerekpart padon.
Hanula Barna emliti egy eloadasaban, hogy a renault F1 ben teljesitmenyt vesztett direkt a hutesen, mert magasabb hofokon uzemeltette a blokkot, hogy a kisebb hutokkel kisebb legyen a legellenallasa az autonak. Az altalad emlitett termikus hatarokat kitoltak mas ontvenyekkel, nem hutessel.
"Ha megemelem a hutoviz homersekletet, azonnal teljesitmenyt vesztek"
Hanula Barna[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
válasz Shadowbull #142671 üzenetére
A vízhűtésnek csak akkor van jelentősége ha alul van tervezve a teljesítményhez képest, az előgyújtás, túl nagy végnyomás, és levegőhőmérséklet felelősebb a kopogásért. Pik pak meg lehet szüntetni egy kopogást pár fokkal alacsonyabb levegővel pl műanyag szívósor, de egy sportkipufogó is hat rá, ha változik az öblítés.
Termosztát azért nincs mert keresztmetszet csökkentő, és am is üzemmelegen megy fel valaki a pályára, hidegen nem akkor meg minek.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen