- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Nikaré #108398 üzenetére
Közút, vagy terep?
Occó, vagy tuti minőség?Közútra olcsóból a kínai, ami vízálló az jó, de álló helyben ki kell venni a telefont, mert melege lesz.
Közútra minőségi az drága, de a fél világ esküszik rá: RAM Mounts.Terepre eddig az occó kínait használtam, de az utolsó túrán feladta a küzdelmet, és eltört egy nagyobb gödörnél. Most vettem övtáskát a Decathlonban, az terepre tuti buli, úgyis hiányoltam a zsebet a krossz-ruháról
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BlackPriest
őstag
válasz Nikaré #108398 üzenetére
nekem givi van napellenzős, vízálló bugyival, leesés gátló plusz rögzítéssel, egy kézzel oldható tokkal együtt a teló, alján kábelnek kivágás. sosem esett le, terep nem volt. huawei p smart éppenhogy belefér
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Nikaré #108461 üzenetére
Nekem eddig kb 80km volt motoron, ezért sok tapasztalatot nem tudok még megosztani, de ami tetszik, hogy nagyon sok féle tartót lehet hozzá kapni, (autóba szélvédőre cuppantható akár vezetéknélküli töltőst is, kézre kis karpánt futáshoz, bringára, motorra, vízálló tokkal stb.) és hogy egy pillanat felrakni a helyére. Ugye a tok a telefonon van folyamatosan, arról több infóm van, egyáltalán nem zavaró a kis dudor a hátulján, sőt kevésbé akar mindig kicsúszni a kezemből mint előtte. (Iphone 8 Plusz)
Gipsz Jakab
-
baboss
őstag
válasz Nikaré #109039 üzenetére
Sok a gond vele, drága lenne a javítás, belpiacos, 28 éves, ki is nőttem (400 cm3), inkább gyűjtök fiatalabb nagyobb motorra. A fiam jön haza Izlandról szeptember elején, és 1 hetes túrára mennénk el. Azt mondta ne foglalkozzak, költsek a régi motorra, tavasszal vesz nekem másikat, kipótolja 600k-val a motorvására gyűjtött összeget.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
Chris0321
addikt
-
-
energy4ever
addikt
válasz Nikaré #113049 üzenetére
Tulajdonjog-Atruhazasi szerzodes szukseges. Igen, lehet venni is, enis ugy szoktam. Ha megveszed akkor 4db lapbol all, elsot kitoltod, tobbire ramasolja, es a tobbin eleg csak az alairasokat ismetelni. Megjegyzeshez bekell irni, hogy segedmotorkerepkarrol van szo.
Maskor a hozza tartozo topikban erdemesebb ilyen kerdest feltenni: Robogó, kismotor -
Ferdzsoo
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Nikaré #113154 üzenetére
Ne haragudj de ha valóban a tapadás lenne a lényeg akkor nem a Road 2-ig jutottál volna, hiszen csak azon a szérián belül is van már Road 5.
Milyen tapadás a lényeg? Száraz? Esős? Döntögeted rendesen, vagy milyen értelemben kéne tapadnia? Vagy minden körülmény mellett legyen kiegyensúlyozott és ennyi?Mondhatnám hogy vegyél Pirelli Supercorsa V3-at, mert annál jobb száraz tapadást nem nagyon fogsz kapni más street legal gumitól, de valószínűleg nem ez volt az igazi kérdésed.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
-
etnies
senior tag
válasz Nikaré #115665 üzenetére
Ülés alatt szokott lenni egy matrica, de az csak támpont egy használt motornál, normál fényező kitalálja neked a megfelelő színt.
Ha csak egy elemet szeretnél fújatni, akkor a többihez kell mérni, mivel az idő és az uv-sugárzás módosította a gyári színértéket rendesen."önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115665 üzenetére
Szia!
Sajnos a színmérőben nem szanad bízni nekem is kimérték és koze! nem volt a gyári színhez. Én megmondom hol találtam meg sajnos utólag a gyári színkódot. oem-partson nézegésd meg az idomokat és minden egyes gyárí színnél (az én esetemben) ott volt a pontos színkód is az adott idomnál információképp. Próbát mindenképpen megér.
Ill. Ha csak karcos biztosan nem fujatnám, egy polír nem elég neki? Az atom kiszedi a karcokat bizonyos szintig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Nikaré #115674 üzenetére
Én nem regisztráltam. Ott csak azt szoktam megnézni hogy eg yadott alkatrészt hogyan tudok lerendelni a márkakereskedésben. Merthogy jobb áraik vannak. Sokkal.
Csak infóért szoktam menni oda.
Te magad próbltad a polírt, vagy elvitted valahova? Mert nekem olyan mély karcokat is szinte teljesen eltüntettek, amiben biztos voltam hogy már fújni fog kelleni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nyogo83
senior tag
válasz Nikaré #115674 üzenetére
Sajnos sokszor a gyari szin se minden, mert ugye idovel minimalisan valtozik az arnyalata.
En a Carcolor-nal szoktam kevertetni festeket, beviszed az idomot vagy motorral mesz es a srac szinkartyaval osszehasonlitva a valodi idomszinhez fogja az arnyalatot keverni geppel. Sokszor kevertettem mar naluk 5-6 evnel idosebb autohoz/motorhoz es 1-2 minimalis arnyalattal mindig masabb kellett mint a gyari szinkod.
-
csongi
veterán
válasz Nikaré #115678 üzenetére
A gyari szinkod sem fog sokat mondani.
Az szineket es kaveresi aranyait adja meg.
De, hogy a metalhoz a szemcse meret pontosan mekkora, azt mar nem.
En gyari szinkod alapjan csinaltam. Sajnos az ezust szemcse merete egy picit nagyobb. Igy egy halvany arnyalattal fenybe vilagasoabb, de az arnyekolt oldal egyszinu.
Nem olyan egyszeru ez. :).
Vagy fujasd telibe, vagy polir es ha marad karc, akkor marad. :).
geresics:
A spanyol tarcsak Deauvillen650en jol mukodnek, par ezer alatt nem volt gond veluk. Marka tars leirasa alapjan.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Nikaré #118719 üzenetére
én az USB-s csatit leszedtem, mert a 12V->5V átalakításnak is van "önfogyasztása", és amikor többhéten keresztül nem tudok a motorohoz menni, akkor ne bántsa az akkum. Épp ezért helyette egy sima "hajós" szivargyújtó töltőt tettem fel, abba pedig olyan USB átalakítót dugok, amit csak szeretnék (pl. feszültségmérős is hasznos annak, akinek nincs ilyen a motorba).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
hugi0
őstag
-
hugi0
őstag
válasz Nikaré #126617 üzenetére
Elolvasod mi van rairva.
Ha nincs feltuntetve, hogy "dzseki"-re nem hasznalhato, hasznald.
Ha art a "dzseki"-nek perelheted oket.
- eszmenyi erteke felbecsulhetetlen, szoval a gatyajuk is ramegy.Szerk.: Ha nagyon felsz attol, hogy kart okozol a "bogareltavolito"-val,
probald ki belul, kevesbe lathato helyen.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Biqci
aktív tag
válasz Nikaré #127703 üzenetére
Haha, kiskőrösi nekem is volt, anno a 90-es évek elején. Akkor az volt a király
Azést komoly volt, hogy amikor 90-ben megvettem az ETZ-m azt hiszem 21000Ft-ért, az utca végén lakó srácnak, akinek valami révén nagyon futott, Shoei-ja volt, valami 35E pénzt adott akkor érte. Az a mi "király" kiskőrösieinkhez képest valami űrugrás volt. Szinte meg sem mertük érinteni, basszus 50%-al drágább volt mint a motorom"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
baboss
őstag
válasz Nikaré #130022 üzenetére
Június 20, Kakucson buktam, az Aprilia RS pályagéppel, eltört a hajtókar, befékezett egyből a hátsókerék, én meg repültem. [link]
Tört a nagy lábujj, szeméremcsont, meg sok zúzódás. Szombaton már kint voltam a CBF-el Kakucson, ősz visz 8-an voltunk délután. Hamar leért a térdkoptató, az elején majréztam egy kicsit mert foltokban vizes volt a pálya, meg az új hátsó gumi a széleken még nem volt bekopva és kanyarokban ezért csúszkált a segge. A nap végén egykezes vezetés a pályán, majd mind két lábam felraktam a pihentető lábtartóra, igy nyújtott lábbal mentem pár kört, majd felállva. Nagyon élveztem. Ma meg a nagy túrára mentem el. Mátraszéle-Cered rész baromi jó volt, valamint Parád és Pásztó szakasz is. 450km, reggel 9 indultam, délben Erdőkövesden ebédeltem.
Parádsasváron szundiztam fél órát, mer vizes olt az út. Majd fél négykor egy kis kerülővel beugrottam egy rokonhoz, onnan 6-kor indultam haza, az biztos, hogy holnap nem megyek sehova.
persuader
Már voltam ott, nagyon jó volt. Csak azt a 220km nem szeretem amig kiérek a határig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Suzuki topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- No Voice in the Galaxy
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen