- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Modding és elektronikai kérdések
- Videós, mozgóképes topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
OLVASD VÉGIG ALAPOSAN MIELŐTT ÚJ HOZZÁSZÓLÁST ÍRNÁL!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz joysefke #18233 üzenetére
Jelenleg az a helyzet, hogy az intel kitartó monopolista munkával elérte, hogy igen komoly magasságokban vannak az x86 processzor árak gyakorlatilag az összes piaci szegmensben. Az AMD-nek nem a jelenlegi helyzetet kell megpróbálnia (mint egy tragikus megváltónak) megváltoztatni, hanem a jelenkori piaci adottságokat kihasználni.
Úgy gondolom az értelmes taktika az AMD részéről az lenne, ha egy picivel áraznának az intel alá, pont annyival, hogy:
-(1) Az intel még ne legyen komolyabb árcsökkentésre kényszerítve. Tehát az intelnek rövid távon drágább legyen egy árháború, mint a piac egy bizonyos szeletét koncként odadobni az AMD-nek.
A rövid táv itt azt az időhorizontot jelenti, amiben a részvényesek mint ROI-cél gondolkodnak.-(2) Pont annyival legyen az AMD proci olcsóbb mint az intel, amennyivel olcsóbban már a végfelhasználónál elég árelőny képződik ahhoz, hogy ne okvetlenül intelben gondolkodjon.
És itt reméljük, hogy ezt a két feltételt egyszerre össze lehet hozni..
így lehetne szerintem a maximális profitot összehozni. szépen az intel farvizén evezve és nem vállalhatatlan árháborúkkal...
-
Petykemano
veterán
válasz joysefke #18233 üzenetére
Igazad van, de...
A brand nem csak azért fontos, hogy valakiből visszatérő vásárló legyen. Annál sokkal fontosabb a social marketing értéke. Ha a szomszéd is, meg a Józsika is azt veszi, akkor az tuti csak jó lehet.
A piaci részesedés ezért is fontos. Ha nem csak elvétve vannak elégedett AMD vásárlók, akkor annak lesz social marketing hatása. A vásárlók reklámoznak helyetted.
Másrészt a piaci részesedés azért is lehet fontos, mert ha az amdnek sikerül annyi vásárlót szereznie, hogy jelentős számú és mértékű legyen a 2-4-nél több, 6-8-12-16 szálas profik aránya például a játékpiacon, és ha ez megüt egy kritikus tömeget, akkor egyre inkább fognak foglalkozni a szoftverejlesztők a több szálra való optimalizálással.
Ha az látszik, hogy szoftverekben komoly előrelépés érhető el több maggal, akkor azzal újabb vásárlók tömegeit terelheti be a boltokba, akik 2-4 szálas i3-i5-jeiket szeretnék majd 8-12-16 szálas AMD procikra cserélni.Szerintem az amdnek célja az, hogy a summitridge-dzsel elinflálja
1) a 4/8 szálas i7 egyszálas csúcsteljesítményének értékét a kétszer annyi maggal
2) ez Intel extreme többmagos procijainak prémium érzetét (és árazását)Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Az ide nem illő hozzászólások topikja:[link]
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs