- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Tibko8 #80433 üzenetére
Fizikailag is van különbség, én 90 ló 210 nyúlmókus körülre kérném az alap 105-110es kész mappelések helyett (de egyedileg nagyon nagyon kevés helyen foglalkoznak vele) hogy ne legyen nagy különbség alul, ahol a nagyobb különbség van. Viszont marha drága lesz így egy csipszelés, főleg a nyert teljesítményhez képest (a rugalmasság azért érezhetően javul azzal is).
harry: Pár percet sosem értem. A cuccok lepakolása, telefon felpattintás, bekötés, osz joccakát, letudva a 20 sec. Télen automatánál esetleg az 1 sec, még kabátlevétellel és annak a rögzítésével. Spec azoknál sem vártam még fél percnél többet, viszont kúszva teszem meg az első métereket, és igyekszem mindig a parkolókból kifelé úgy beosztani a lendületet lehetőleg, hogy ne állóról kelljen gyorsítani (bármivel, kéziváltóssal is).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Somatom
veterán
válasz Tibko8 #80734 üzenetére
Három dolog miatt történhet ilyen.
1.: Elégtelen töltés.
A 14,4 Volt -tal ezt kilőhetjük (már, ha valóban 14,4V).
2.: Valami leszívja az akkut.
Hosszú menés után (feltöltött akku) leveszed az akkusarut. Másnap, induláskor rakod vissza és figyeled, hogy indul. Ha szarul, akkor az akku a hibás. Ha jól, attól még lehet rossz az akku. Akkor jöhet a terheléses vizsgálat, vagyis, hogy terhelésnél mekkora a feszültségvesztés.
3. Szar az akku.
Lásd a kettes pontot!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz Tibko8 #80734 üzenetére
Az aksit kétféleképpen érdemes leszeltelni, azon kívül, hogy állás után feszültséget mérsz rajta.
AGM esetén 12,6V alatt semmiképp sem tekinthető feltöltöttnek.1. 1-2-3A-rel kisütve mérni, hogy mennyi idő alatt merül le
2. nagy árammal 10mp-re megterhelve. Lásd terhelővilla.Nekem mindkét módszerre van saját épített eszközöm.
-3A-rel kisütve a 8 éves Varta gyári 70/760-as AGM aksiból még simán kijött több, mint 40Ah.
-120A-es terhelés: simán jó feszültségen maradt az aksi. 760A CCA-s aksinál jobb lenne mondjuk legalább 200-250A-rel tesztelni, de a 120 is "lehúzza a rolót", ha xar az aksi.Ezek otthoni használatát nem szakmabelieknek(elektronika) nem ajánlom, mert utóbbi esetben 1500W körüli teljesítmény tud fűteni rendesen.
Az autó töltőrendszerén meg nehéz kiigazodni, mert nem tölti mindig az aksit! Ugye a túltöltés is káros!
Hátmég ha enegry smart management is van a szoftverében... az még olyat is csinál, hogy fullra nem tölt, hanem az aksiról járatja időnként az autó villamosságát. Emiatt menet közben simán lehet mérni akár 12V körüli értékeket is. (ezt saját beépített műszerrel az aksi saruin mértem)(#80735) Somatom : teljes feltöltéshez az AGM-nek kevés a 14,4V, főleg hidegben, akkor akár 15V fölé lehet menni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Bacusuz
őstag
válasz Tibko8 #80856 üzenetére
Szia
Én azt mondom hívd fel a forex kft-t ők nagyon ott vannak akkuban főleg az exideban .
Tőlük nyugodtan megkérdezheted mi a difi a kettő akku között, nekem eddig segítettek hankellett.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Bacusuz
őstag
válasz Tibko8 #80896 üzenetére
Feleségem használja és most látom a mutató kb 85%-on áll hála istennek,
430km-t ment a tankolás óta.
Leszedtem a sarukat hátha az de nem kb ugyan annyit mutatott és most megtankoltam első kattanásig 16l fért bele.
Hozzáteszem előtte csurig volt tankolva így lehet az egész vak lárma volt.
Mindenesetre 300-400 km múlva kiderül.
Kicsit kétségbeestem, de kezdek megnyugodni.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Tibko8
senior tag
válasz Tibko8 #84437 üzenetére
Leszedtem a burkolatot és ez fogadott.
A bowden teljesen megszorult sehova nem lehet mozdítani [kép]
Mit lehet ezzel kezdeni?Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
rob210
Topikgazda
válasz Tibko8 #84446 üzenetére
na ez szívás itt bontani kell nem is keveset.
El kell jutni a terelőlapátig és azt megnézni miért szorult meg.
Ha a bowden szorult meg azt még tudod ellenőrizni egy fogóval azt a kiálló részt mozgasd meg, akkor cseréled az az egyszerűbb feladat.
Azt oldalról lábtér felöl tudod cserélni majd.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Tibko8 #84605 üzenetére
Nem
Ez ma már egyik márkánál sem megy ilyen egyszerűen.
Mit akarsz kivenni, és mit akarsz betenni? Csatlakozókiosztás ugyanaz? A kábelköteg tartalmazza az esetleges plusz kivezetéseket? A szoftvere ismerni fogja az autódat? Csatlakozók fizikai kialakítása ugyanaz?
Szóval ja...[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Tibko8
senior tag
válasz Tibko8 #84607 üzenetére
Nem kell semmit sem csinálni csak berakni és használni minden működik tökéletesen
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Xantomas
őstag
válasz Tibko8 #84607 üzenetére
Ha ilyenbe akarsz fogni, a török, és az orosz oldalakat nézegesd, olvasd. Ők kicsit bátrabbak mint a hazaiak.
Én csak egy Captur viszonylatában tudok nyilatkozni. Abban a Gen1-es medianav helyére 1-1-ben bement egy összetört Dusterből egy Gen2-es. Csatlakozók ugyanazok, de nem passzolt fizikailag 100%-osan a helyére, de avatatlan szem nem veszi észre. Gyakorlatilag plug and play.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Tibko8 #84649 üzenetére
Nah, a bizti öv csipogás kikapcsolásért egy csúnya rosszpont. Pont, hogy be szoktam kapcsolni. Meguntam, hogy az utasoknak szólni kell, hogy “ŐV!”. Idegesítőbb a csipogás.
Ha tehetném, m2 CC-ben a hátsó ülésekre is bekapcsolnám… Nem ok nélkül jár az utasnak is pénzbeli bünti, ha nincs bekapcsolva. Inkább csipogjon, minthogy egy pl büntetőfékezős barom, vagy egy figyelmetlen hétvégi sofőr miatt repüljön az utas vagy a sofőr egy satufékezéskor.Start-stop ugyanez. Gréta most nem örül neked
Nem ok nélkül van benne… Én a gyártót büntetném, ha a biztonsági és környezetvédelmi funkciókat ki lehet kapcsolni, de vizsgán is azonnali bukás, ha ezek ki vannak kapcsolva.
A start-stop kikapcsolása ugyanakkora nettó paraszt dolog, mint az EGR levakolás, részecskeszűrő kiütés, és részemről ezt a témát le is zártam.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
diablo1984
veterán
válasz Tibko8 #86061 üzenetére
Én most is efy olyan focust hajtok ami céges flottában volt használva, 170 ezernél 3 évesen megvette az aki hajtotta addig, a felesége 40 ezret belerakott 6 év alatt, utána vettem én meg. Most 229ezer km van benne, tökéletes motorikusan, el sem hiszem, hogy ennyire egyben van, egy minilális olajat sem eszik. Ha cserélem, akkor a feleségem fogja tovább használni.
-
kisgyerek85
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Tibko8 #89845 üzenetére
Nem lett hangosabb csattogósabb a motor járása?
Szerintem így látatlanba, de ezt jobb látni, kinyomta valamelyik injektor talp tömítést amikor megküldted.
Le kell venni az injektor fedelet és megnézni alatta mizu.
Szerintem az gázolaj lesz, de ez meg könnyen kideríthető, meg kell szagolni.
Ha üzemanyag mielőbb megszüntetni a szivárgást, mert az nem játék!!!Renault power
-
norbert1998
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest