- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Notebook hibák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Raspberry Pi
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ez a Tucano szétszedi a térdemet. Pedig erre a típusra való. A kormánynál nem illeszkedik tökéletesen, két 3 négyzetcentis lyukon bejön a hideg. Valamit be kell varrnom oda valszeg. Tudtok adni tippeket?
Fogyasztás: Meglátszik a hideg idő, felment 3,5liter/100km-re, plusz két deci az anyját.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15005 üzenetére
Tavaly nem ment be a szél?
Én meg egyelőre nem vagyok elájulva ettől a Tucano kézzsáktól. A reggeli 6-7 fokban nem mondanám túl melegnek a nyári kesztyűvel (pedig ki van bélelve rendesen szőrrel). Vastagabb kesztyűvel meg már problémás a kezelőszerveket használni, nincs akkora hely. Viszont a mai eső megmutatta az előnyét is, ez az X-Max specifikus zsák majdnem felér a könyökömig, és így, nagyplexivel kompinálva úgy közepes esőig nem nagyon fogok megázni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #15007 üzenetére
Most vettem, eddig aláöltözővel nyomtam. Most nincs rajtam aláöltöző, simán farmerban mennék, de a térdeim szétfagynak. Próbálom javítgatni, most mentem vele próbakört rövidgatyában, pont a térdemre jön valahonnan a hideg. Nem érzem pontosan, mert gomolyog a hideg, lehet, hogy hátulról? Vagy lehet, hogy azért, mert hosszú a lábam? Még varrogatom, csak azért kérdeztem, hátha valakinek van tippje. Próbáltam a "kacsaszalagot", nem vált be, a kormánynál jön be a levegő valszeg, azt meg csak nem ragaszthatom le.
Az esőtől jól véd, bár a lábam nem is nagyon szokott megázni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Egy nagyon erőlködős cikk, de azért csak leírta, hogy a Mazda jobb. Úgy lenne korrekt a cikk, ott lenne egy Mazda is, nem pedig a Csikós emlékezetben hasonlítaná össze.
De mint tudjuk, az MX-5 a világ legjobb nyitott autója, akkor is, ha két év alatt képes elrohadni.
-
tikshow
addikt
Gondolkozok ezen a Tucano kézmelegítőn, de egy kérdés nem hagy nyugodni. Mennyi egyszerű kivenni a kezdet, illetve mennyire befolyásolja a kapcsolók működtetését?
-
Hauptmann
addikt
válasz tikshow #15012 üzenetére
Ahogy Grillo mondja, megszokást igényel. Viszont a vastag téli kesztyűt felejtsd el, azzal nagyon nehézkes lesz az index kezelése (legalábbis nálam, a típusspecifikus Tucano-nál, de az univerzális kisebb méretét elnézve ott még inkább). Viszont a nyári kesztyű kevés hozzá már most.
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #15012 üzenetére
Nekem ugyan nem Tucano volt, hanem vmi univerzális, de az baromira zavart:
max. egy szezont használtam, de inkább kevesebbet. Persze, szokás kérdése.
(Nehezebb volt kezelni a kapcsolókat. De ha ki kellett húzni a kezet pl. a plexit
"megigazítani", vagy letörölni, ha nagyon esőcseppes volt, visszabújtatni bele,
menet közben nekem eléggé balesetveszélyesnek érződött - nem szerettem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #15016 üzenetére
Szerintem ezt azoknak találták ki, akik kegyetlen sokat mennek, és nagyon
nem mindegy, hogy széltől, esőtől, mindentől megvédi-e a kezet. Viszont:
nem arra van, hogy alatta nyári kesztyűt használj. Hiszen bármikor, ha ugye
szükséged van a kezedre a kormányon kívül, a nyári kesztyű hideg, átázhat.
Egy téli kesztyű alapból vízálló, és bélelt (sajnos, emiatt valóban vastagabb)!
Megjegyzem, Hauptmann írja, hogy amúgy sem elég meleg, már most se.
Pedig most még kifejezetten enyhe idő van, mi lenne, ha 2-3 fok lenne csak?Önmagában ugye a kézzsák NEM melegít, csak a hidegtől véd. És a kezed
melegíti fel. Már amennyire... Egy markolatfűtéssel együtt lehet igazán jó.Ui: létezik amúgy nyári kesztyű alá is húzható aláöltöző is. Próbáltam anno
6 fokban, ködben: átázott az egész, és szétfagyott a kezem. Téli kesztyű +
az a ForceField "belső" kesztyű már nem volt (nagyon) rossz (csak vastag),
de egy jobb* téli kesztyű magában többet ér, mint egy gagyibb + az a belső.
Megkockáztatom, hogy egy jobb téli kesztyű elverheti a kézzsák + nyárit is.Jelenleg egyszerű Tucano kesztyűm van... Mivel jellemzően rövidebb utakra
használom a gépet - elég. (Az a rossz, ha eleve hideg, amikor felveszed.)A gagyibb "téli" kesztyűm protektor nélküli "Probiker" volt: átázásra némileg
hajlamos, szerintem belül valami sima szivacs... Valahogy azt se szerettem
annyira nagyon, de hát nem volt jobb. (Szét is kopott idővel... De olcsó volt.)*: vannak amúgy egészen elszállt árú téli kesztyűk -> valószínűleg melegek.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz DigitXT #15017 üzenetére
nekem ilyen kesztyűm van télre, amit személy szerint nem a leggagyibbnak mondok, de a múlt heti reggeli 0-1 fokban 30 perc után már fázott a kezem.
ma reggel még teljesen jó volt (nem tudom, hány fok van), a bő fél - háromnegyed óra kibírható. még.amikor motoroztam, akkor a nyári kesztyű alá vettem a Forcefield kesztyűmet, de nagyon vastag lett a két réteg, nem volt olyan kényelmes.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15017 üzenetére
Szerintem a legdrágább téli kesztyűt is kihűti a szél egy idő után. Valóban többet vártam a Tucano-tól, viszont az tény, hogy szél nem éri a kezem, és eső sem. Kehet, hogy valami átmeneti, picit vastagabb kesztyűvel jobb a helyzet.
A kézkivételt meg lehet szokni gyorsan. Inkább az a probléma, hogy balesetkor nem biztos, hogy gyorsan el tudod engedni a kormányt, ha az szükséges.
TayRol,
Összefuthatunk valamikor, ha gondolod, és nézd meg a kézzsákot, mielőtt vennél egyet.
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15018 üzenetére
Az időtényező mellett van még egy elég fontos paraméter: a sebesség.
Városon belül ha 50-80 között közlekedsz, egész más, mint ha pályán
elkezded tolni 120-130-cal (nem beszélve a végsebesség-tesztekről).
Ezért sem egyszerű összehasonlítani szubjektív tapasztalatokat, hogy
egy adott kesztyűben adott idő után fázik-e a kezed, vagy mi bírható ki.Ui: nem azt akarom mondani, hogy "menj lassabban", csak a nagyobb
menetszélnek egyszerűen nagyobb a hűtőhatása, ezzel kalkulálni kell.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15023 üzenetére
Akkor viszont kemény, hogy a 180 jurós "brutál" kesztyűben is átfagysz.
#15025: igazából egy dolog, hogy fázik. Az a durvább, ha már nem bírsz jól
ráfogni a fékre. Annak már konkrétan balesetveszélye van... Szóval: minden
motorosnak a motorjától függően (mennyire "szeles") meg kell adni, ami jár,
ha az drága/minőségi téli kesztyű mellett kézzsák+markolatfűtés, akkor az.Ha sehogy sem megy, akkor meg le kell tenni a motort az adott szezonra...
(Nem tudom, hogy motoroztam-e fagypont alatt. Mások meg rendszeresen.)[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
-
Hauptmann
addikt
kcsa,
Szoktál lottózni? Ha nem, akkor kéne. Te mondtad, hogy ne fényeztessem a múltkor letört első sárvédőt. Milyen igazad volt.
Nap szopóroller. Délután kiütötték alólam a motort a Váci-Turbina sarkon a lámpánál. Állok a pirosnál, előttem egy Punto, hirtelen egy nagy durranás, és lökés hátulról, a földön voltam. Azért nem volt kellemes két autó közé szorulni, és a földön fetrengeni. Pont a napokban írtam a kézzsákról, hogy balesetkor baj lehet belőle. Nem emlékszem, hogyan, de kint volt a kezem belőle. A jobb oldalamra estem, a motor eleje másik autónak nyomva, lelki szemeim előtt szanaszét törve láttam az orrészt. Az első sárvédő nem tört el, csak megkarcolódott, az orridom szinték, a két fényszóró nem tört el, de keresztben egy hosszú karc. Hátul a rendszámtábla világítás köszönt el, a sárvédő elrepedt, meg a hátsó idom összefogatása tört el. A Tucano kézzsák azonban már behozta az árát, ez a legszélesebb pontja a motornak, így ezen, meg a kipufogó hővédőn (rondán karcos lett ez utóbbi) feküdt fel a motor a földön, így az oldalidomoknak semmi bajuk nem lett. Majd holnap dobok fel képeket.
Ja, a pasi azért jött nekem, mert a cipőjének a talpa csúszós, és lecsúszott a kuplungról... Az előttem lévő Punto-nak nem lett baja, az ő autójának sem, csak egy karc a lökhárítóján. Ja, és az autó típusát le sem merem írni...
A nagy kérdés az, hogy hová vigyem biztosítózni. javíttatni? Nem akarom beszopni, mint a Bálnával, és mivel japán, ezért aranyárban lesznek hozzá az elemek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #15031 üzenetére
Én se lottózok, de ez benne van, ráadásul állandóan úton vagy: halmozottan!
Őszintén megmondva, még egy futárt sem láttam szalon állapotú motoron...
Sőt, jellemzően (50-es) bontószökevényeken tolják (külsőre): guruljon...Szerk: a lényeg, hogy neked nem lett bajod. (A többi csak pénz. Bár az is fáj.)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #15036 üzenetére
A fenyszorot ki lehet polirozni es sokaig mukodik. A a biztosito fizeti az uj alkatreszt, meg jol is jarsz vele. A tobbi hegesztheto, es sajnos egyre jobban alkamazza a biztosito ezt. Uj jarmunel cserere irjak ki.
Nem veszes, de kellemetlen plusz ami ugyintezessel jar.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #15037 üzenetére
A baloldalin az alsó karc mély, azt nem polírozza ki semmi. A két fényszóró meg egyben van, 65 ezer Ft az ára.
A rendszámtartót nem hiszem, hogy hegesztésre írja ki, az fényezetlen, így látszana a javítás. Én inkább megint a kibaszott avultatástól félek, mint a Bálnánál..
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15039 üzenetére
Xenon is atmegy
Max. vmi csókos helyen. Normál helyen úgy kivágnak vele, mint a macskát...Ma meglepett a J.Costa. Vagy a hideg idő teszi, vagy nem tudom, nagy kedvem
nem is volt gyorsulni, de mondom, megtankoltam, az út is száraz, hadd szóljon:
9,0 / 5,6-ot ment az első egyenesben, ami eddig a legjobb mért eredmény, majd
a másodikban csak 4 tizedet rontott ezen. Ami gyanússá teszi a mérést, hogy a
200 m táv megtételét (ami csak nagyon picivel lehet túl a 0-100 gyorsulás távján)
mindkét esetben 10,2 másodpercre írta, márpedig utóbbi mérési adat pontosabb.Megjegyzem: stabilizálódott a fogyasztás 5,3 L/100 km-nél, ami városban csoda.
(Természetesen önmagához képest, és a többéves tapasztaltakhoz képest...) -
DigitXT
félisten
Ezen besírtok: "Mégis, a maga módján egyszerűen tökéletes a végeredmény."
VS.
"Igazából egy dolgot sajnálok: nem tudtunk lábon hazamenni mindkét bringával."
Szóval ha félúton lerohad a gép, és haza sem visz, az az igazán király túrázás...
(Értem én, hogy a negatív élmény is élmény, meg irónia, meg a szar... kazmus.) -
DigitXT
félisten
Én Siófokról hoztam a kontrasztrugót, szóval simán bevállaltam, csak nem
ilyen szöttyögősen, és nem ilyen őszi időben, hanem még a nyár közepén.Szerk: a kabátomért is majdnem leugrottam Kecskemétre. De aztán inkább
megrendeltem futárral (és itt Bp-en kergettem a futárt, hogy adja át, LOL).Szerk #15044: naná, pöcsköszörűvel / lógó belű motorral én se vágnék neki.
(Mondjuk az a benzinspriccelés a "túra" elején megijesztett: utólag derült ki,
hogy csak annyi volt a baj, azon kívül, hogy sz*rul csuktam rá a tanksapkát,
hogy a csöpögtetőtálcába vezető cső valamikor félrecsúszott és oldalra állt.)Érdekes amúgy, ahogy amióta elköltöztem, még nem nyúltam a motorhoz...
(Mármint nem szereltem rajta semmit, nem javítottam rajta semmit, és nem
is szart be rajta semmiúj. Lehet, hogy van összefüggés? Persze, van az,
amit már meg kéne csinálni rég. Olajnyomásmérő pl.! De nem volt kedvem.)Szerk2: meg időm sem nagyon. Lassan a hátsó fékre kellene ránézni.
Pfejj!
Snassz a programban a lista: csak tankolások, ráadásul "alacsony fogyi".
Talán csak az töri meg, hogy befizettem a KGFB-t (4337 Ft). És ránéztem a
keréknyomásra is, de érdemben nem kellett fújni bele, amióta jó a szelep...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #15046 üzenetére
Életveszélyesnek gondolom: maxi szórt fény, minimál látás. A TC tesztelt
ilyen, de legalábbis hasonló izzókat, és mivel nem pontszerű a fényforrás
teljesen szar vetítés képe volt. (Szembejövők vakítására jó, látni nem jó.) -
kcsa
veterán
No utolért a Honda minőség, reggel nem indult Túl könnyen forgatja át, nem túl megnyugtató...
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest