- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
"... Az nem lehet, hogy annyi szív
Hiába onta vért,
S keservben annyi hű kebel
Szakadt meg a honért.Az nem lehet, hogy ész, erő
És oly szent akarat
Hiába sorvadozzanak
Egy átoksúly alatt. ..."Na ez nem lehet...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Ezért akarom én is cserélni a Tactot. Túlságosan érzem már, és néha túlzottan bedöntöm. Többször "beremegett" már kanyarban. Főleg, ha nem egyenes az út... Szerintem ha teljesen felújítanám a futóművét meg mindent, akkor se lenne tökéletes, szóval marad arra, amire jó.
(#394) canniball: Sajnos a gatya combban szűk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Egyébként minden robogó jellegű jármű (underbone vázas) ilyen hajlékony. Két személlyel még durvábban érezni azt, hogy csavarodik a váz egy-egy rázósabb kanyarban. Nem erre való, na
Az enyémnek sem tudom hogy hol a határa, ezért sem húzom, nem egy szalagkorlátos erdei szakaszon akarom megismerni a korlátait
-
DigitXT
félisten
Na jó, de neked ott van a lámpa, ahol nekünk már a plexi. Amúgy én is kibékülnék egy ilyen kis jelképes plexivel a mai napi jó tapasztalatok alapján. Aztán ha egyszer (talán pár perc múlva?) esőben kéne menni, és telibeverne a víz plexi híján, lehet, hogy meggondolnám a dolgot. Szerk: hol hurrogtuk le?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Húbazz, ezt nem láttam. Ha ide linkelted, akkor elnézést.
Mondanám, hogy jobbulást, de a dátumokat nézve azon
már évek óta túl vagy. Majd otthon elolvasom a gépről...Mosquito34: majd lerontja a Dr.Pulley. Vagy nem.
Vérszívás elkerülésére nem említettem, hogy ~Tahiban
elégett az egyik xenonom. Szobnál még jó volt.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Leadtam megint a maját
Múltkor leengedett belőle másfél litert és felöntötte, és átmosta vagy mi.Hétfőn kezd neki, először vízpumpát néz, aztán kiszedi a termosztátot ha nem vízpumpa. Aztán hűtőt nézi..
Jó móka ez a motorozás Én csesztem el szerintem. Nem kellett volna így átvennem a kollégámtól, csak úgy hogyha megcsináltatja, így most szívhatok vele én..
Szerelő azt mondta, hogyha a venti bekapcsol, addig kéne hűtenie, míg középre nem ér a mutató. Hát ez most nem történik meg.
-
DigitXT
félisten
Az nem derült ki, hogy a törést mi okozta. Oké, hogy a motorozás...
De közvetlenül mi? Nyomtál egy highside-ot, s vállra érkeztél belőle?kcsa: Én már elolvastam sajnos. A gondolatától is zsibbad a lábam
Valahogy úgy. Azért is kérdem, mi volt az előzmény, mert kerülném...
Mint fiatal, akit még visszatarthat. Na, nem a motorozástól, max. a
száguldozástól. Mostanában a térdvédőt is inkább hordom, mint nem.Egyik nap leszólított egy faszi a mélygarázsban, hogy 1) ilyen időben
motorozok? Esős nap volt... Aszondja, egy nyári zápor az autópályán
200-nál nem gond, de ez, így... 2) merre van a feljáró a recepcióra? 3)
ez milyen motor? 4) a térdvédő nagyon jó, mert a T-Max-ával egyszer
koccolt, a sípcsontja rögtön megrepedt (nem volt rajta külső térdvédő)Olyan közvetlenséggel beszélt, mintha tudnom kéne, hogy kicsoda.
Fogalmam sem volt, őszintén megmondva. Még az egyéni rendszáma
alapján sem tudtam volna megmondani. Ősz, pocakos, 50-60 éves?A rendszámot direkt nem írom be, adatvédelmi okokból... Hehe.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A nővéremnek volt egy csuklótörése (ártatlan esésből, nem motoron):
az ő "szögeit" sem bírtam nézegetni: puhány vagyok, ez van. Sokkol.Hóban amúgy nem motoroznék, bár egyszer "kapartattam" a Majával,
de többet nem. Szerencsére csak kevés jégborda volt, nem lett baj.
Szóval nem motorozok hóban, az egyszer biztos: szöges gumival se. -
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Kigyűjtöttem másik motor jellemzőit. Nagyságrendekkel úgysem térhet el.
Kymco Xciting 500:
Begin to open 80 - 84°C (176 - 183°F)
Fully open 95°C (203°F)Kymco Xciting 250:
Begin to open 80 - 82°C (176 - 180°F)
Fully open 90°C (198°F)Ventilátor kapcsolás:
OFF->ON Over 88-92C
ON->OFF Lower 88-92CHibalehetőségek a könyv szerint ennél a típusnál (meg kábé mindegyiknél):
Engine temperature too low
Faulty temperature gauge or thermosensor
Thermostat stuck open
Faulty fan motor switch[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Mivel anno én is nézegettem az 500as beverlyket, így utánaolvastam bel- és külföldön is.
Több helyen az jött ki hogy a termosztát a gyenge pont, és hajlamos túlhűteni a motort, ami miatt szar a fogyasztása is. Ami közös pont volt, hogy ha jól emlékszem csak és kizárólag gyári termosztáttal jó, ami viszont drága. (vagy pont nem a gyári jó? elfelejtettem )
Én megmérném a helyében valami hitelesebb műszerrel a víz hőmérsékletét (pl. amit DigitXT említett). Ha ez a része rendben, akkor csak a mutató mutat hülyeséget, ignorálható.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Jaja!
ezért nem foglalkozom vele
Szerintem a hőfok jeladóm nem jó jelet ad ki ezen a 80 fok környékén. Nem néztem meg műszerrel sosem.
Manuális ellenőrzés volt. Genyó meleg vizet engedi át a termosztát. A mutató negyed tartományába az előre menő cső picit meleg ez még a langyos kategóriát sem éri el. ( Az én temosztátom dupla szelepes 30ezres találmány). Mikor nyit a termosztát akkor a cső genyó meleg lesz, fogdosni nem kell sokat, és az állványon át is alól is meleg minden. 3/4 venit bekapcs.
Szerintem is a jeladó szarozik, főleg tegnap, hogy felszalad a mutató éppen piros előtt állt meg és gyorsan vissza
elektronikus zavar volt a kis fejecskéjében Majd mikor teljesen benyekken kihajítom. Vagy szíj cserénél ellenőrzöm és cserélem.Most nincs kedvem szét szedni, motorozni van kedvem nem szerelni .
Teló felújítás.
Nekem a hátsó gyárilag zárt, de javítható némely példánya. ez 42000Ft volt posta költséggel együtt.
Telószárat cserélt amin a szelep vagy micsoda van Nem faggatam. Azt kértem legyen jó!!
Jó lett. Valóban teljesen más a vas.
Az első telóba meg én cseréltem olajat háát nekem a 10W vékony volt, 15W tettem bele.
Az eleje lágyabb most mint hátul, de a nagy rohadék repedéseknél jól jön persze ott is bakkecske még, ez nem túra futómű.
A hátsó gátló nehezék volt, kézzel lenyomtam koppra, most az első 1-2cm nyomódik össze mikor leveszem középről és dolgozik a teló, úgy hogy legfeszesebbre van állítva, de nekem így is jó. Legközelebb középálláson is kipróbálom, vajon mekkora változást okozhat.
Kárászyék csinálták meg. -
longwild
aktív tag
Nem tudod, hogy ki volt az? Lehet, hogy kene zaklatni, hatha tud szerezni. Ahogy elnezem majd mindegyikunknek van vmi gyik a geppel, ami zavaro, de gyari kozeli szerviztechnika es normalis szerviz kene. Ilyen kombo meg itthon nincs...
En meg olyanban is benne lennek, hogy tobben rendeljunk egy keszuleket, ha csak egyet talalnank vagy nagyon draga lenne...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Akkor induljon mar az a muhely es legyen gameboy is. Vagy axxon vagy texa. Vagy xbox, nekem mindegy 😉
TPS reset a gyari konyv szerint csak vadi uj MIU telepitesekor alkalmazhato, soha tobbet. IDL setting az mi? Idle setting?
Injektorosnal alapjarat allitasra elvileg nincs lehetoseg. A mindenfele szenzor alapjan szabalyozza a fordulatot 1500+-50-re. Ha ettol nagyon elter, akkor bibi van. Falslevego, szenzorbaj, injektorbaj, feszultseg problemak vagy csak azecu doglodik hardveresen.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
balazs1011
aktív tag
Mikor először tapasztaltam az olaj benzinesedését,jobban
elkezdtem utána érdeklődni a dolognak.
Jöttek is a válaszok.
Injektor hiba,termosztát,fesszabályzó.
Ezért cseréltem mindent,fesszab.kivételével.
Különösebb változás nincs .
Most is csak második indítózásra indul,a viz még mindig hamar visszahül.
Felkészült és tapasztalt szerelő hiányában úgy érzem én mindent megtettem.
Lehet hogy most mikor már minden drága alkatrész ki van cserélve csak az kellene,hogy eladjam.
Nem ilyen motorokhoz vagyok szokva futóművileg.
Szerintem menet közben tekeredik a váz is ,megfelelő merevítés hiányában.
Külsőre nagyon tetszett a motor,de nem gondoltam volna hogy "szívás" lesz.
Lehet hogy csak én reagálom túl a dolgot.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Nagyon nagy kár hogy messze vagyunk egymástól.
De lehet hogy én reagálom nagyon is túl a dolgot???
Bele kellene sz@rnom az egészbe és addig hajtani míg szét nem esik!!!
Csak szeretem ha van valamim az patentűl működjön.
A korábban felsorolt motorok közül mind jó állapotú volt mint motorikusan, mint esztétikailag,
és egyiknek sem volt tekergetve az órája!!!!!
Használatból eredő egy-két karc persze volt rajtuk.
Mindegyikkel bárhová el mertem volna indulni,de ezzel lehet hogy elgondolkodnék.Még egyszer:Vízmennyiség a hűtőben megfelelőszinten van,nem fogy ,nem nő ,nem olajos
tehát a hengerfej jó.
Töltés megfelelő.
Injektor nem pisil,hanem porlaszt.
Hengerfejen és a motorblokkon olajfolyás és egyéb foltok nincsenek.
Lehet hogy le kellene zárnom ezt a témát,bor jólesett hogy ennyien próbálnak segíteni,
Lehet hogy végül is nincs semmi baja a motornak csak én képzelem be.
Ha nagyon megunom akkor úgy is megy a piacra,csak az a baj ha az új tulaj ezt a sok kommentet
végigolvassa ,kiderül hogy egy fos motorom van???---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
huszi.gyb
senior tag
Egy kicsit mostanában inaktív voltam, de én is erre gondoltam, hogy be kéne szerezni. Meglátjuk, hogy milyen, mennyiért van, ezekben nem vagyok otthon. De ha komolyan akarunk vele foglalkozni előbb-utóbb kell. (Az anyagi része kicsit összetett a műhely indításnak, de ha lesz rá igény, megoldható). Csak gondolom ez sem univerzális
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Hát hát a szervizkönyv az érdekes.
Továbbá:
- lemosott állapotban fotózta
- ezt a Beverlyt kétféle módon lehet tekerni, ami nekem is akkor esett le, amikor keresgéltem. 1. programozzák (ritka, mert nincs hozzá eszköz). 2. cserélik az LCD panelt, amiben van az elektronika is. Új panel ugye 0-tól indul... Nekem el akartak adni egy ilyet azzal a szöveggel, hogy amikor hozták be, megsérült és befolyt az LCDje, de kicserélte és most 0-t mutat. Az eredeti állásra már nem emlékezett...szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
De ez amúgy honnan derült ki számára hogy E10-et tankolt? Már csak azért is hogy mire figyeljen oda az ember...
Más
Több heti (már havi) kínlódás után meguntam a doboz nélküliséget - rendeltem ilyet. Ha megjön (mert amit kinéztem szín+méret+zár, az megrendelős volt) majd beszámolok, gondolom érdekelhet mást is, mert kellemes az ára.
-
kcsa
veterán
Nem a koron múlik a figyelmetlenség
Autóban elkezdett búgni egyik kerékcsapágy, kérdeztem is asszonyt hogy nem hallotta az utóbbi napokban? Ő aztán semmit nem vett észre..
Ugyanez ma reggel - a baj csőstül jön ugye - már egyre durvábban hallatszik robogón szintén valami csapágyhang jellegű valami, ami csak akkor szólal meg, ha motorfékkel gurulok, de ha kuplung kiold már nem. Utasként hátul ül, ergo közvetlenül felette - mondom te nem hallod? Ő aztán nem...
Köszi
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
Nem sértődök meg, valóban szeretem a jó gyorsulást, ráadásul régi a motorom:
lehet, hogy főleg rosszat is tenne neki az "alkoholizálás", így ha nem lesz más,
tankolok 100-ast. (Régen sokkal drágább volt, most nincs AKKORA különbség.)Amúgy 130-nál (és fölötte, a német autópályán) azért már kajál rendesen, pedig
csak 7000-et pörög (fölötte többet, de azt nem mértem). Jöttem így fél órácskát:
nagyon nem annyi lesz a fogyi, mint 90 körül "kocogva", de hát siettem: ez van.
(Btw. általános jelenség a légellenállás miatt. A Pug ugyanezt csinálja. 90-nél x
a fogyasztása, 130-nál meg x+1L. Valamit valamiért - pályán ritkán használjuk.) -
-
DigitXT
félisten
Nem Hondának hirdették, csak a zacsin volt az a felirat.
Magán a cuccon semmi (a régin meg tényleg Ducati). -
longwild
aktív tag
Azaz túl alacsony a hideg alapjáratod?
Két ötletem is lenne:
1. Hozd el te is a márkaszervizbe és hagyjuk ott nekik egy hétre, legózzanak ahogy akarnak, de legyen jó
2. guruljunk le Olaszországba a gyár közelébe valahova egy márkaszervizbe, biztos meg fogják tudni csinálniSzerk: a hőgombádat te szedted már ki és mérted már meg?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
A kesztyutarto vagy a tanksapka? A tanksapka nekem is nehezen nyilt, bowden cserevel gyogyult mert mar rozsda fogta a bowdent a hejjaban... A nyito rugot is megbabraltam, azota picit mozgatni kell, hogy nyiljon.
Igazabol a termosztatot ki lehetne merni is, mert 20 es 80fokon is meg van adva a szervizkonyvben az elvart ellenallasa...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen