- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Micro Four Thirds
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
Nos, visszatértem a nagyrobogósok táborába, egy korábban említett Vespa GTS250-el.
2006-os gyártású, itthon forgalomba helyezett, 3. tulaj vagyok és nincs benne 10 ezer km. Ennek megfelelően sokat állt, konkrétan az elmúlt 3 évben egy métert sem mozdult.Szerviz tekintetében az alábbiakkal indítottam, illetve mivel már volt tapasztalat ilyen blokkal szerelt géppel is (Madison 3 250 ie volt a korábbi nagyrobim), nagyjából tudtam hova kell nyúlni és az alábbiakat cseréltem:
- Varta 12Ah akku
- HF olajszűrő, Repsol 5W40 olaj
- Motul 80W90 hajtóműolaj
- Malossi kétrétegű levegőszűrő
- hűtővízcsere (ezt cserekor át is kellett mosni, dzsuva volt)
- fékolajcsere hamarosan, ill. hajtásra ránézünk (ezt már nem én végzem)Hamarosan érkeznek az új gumik is (Michelin Power Pure 2CT). Ami most fent van Heidenau márkájú gumi szett, olyan bütykös, hogy távolsági busz hangzású feelinget élhetünk át már 40-50 km/h sebességet elérve.
Néhány eddigi tapasztalat:
Rajta ülve kényelmes, bár a lábak kinyújtására nincs mód, a Madison sokkal terpeszkedősebb volt. Ami fura, hogy először az utasnak kell felszállnia, utána jön a sofőr, így praktikus. Utas lábpozi sem a legkényelmesebb a kihajtható lábtámaszokkal. A blokkhoz való gyors hozzáférhetőség az üléstálcát kivéve valami zseniális. Nagyon jó a tompított fényszóró. Kis kerekei (12") és egyszerű futóműve ellenére jól kezeli az úthibákat, komfortosnak mondanám, ellenben a nyomvályús részeket jobb kerülni.Remélem hosszútávú kapcsolat lesz.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #14000 üzenetére
OK, mindkettőtöknek köszi
Az olajat melegen engedtem le, járattam előtte 10 percet, faszán meg is égetett a kipufogó...
4 liter mosóolaj nekem majd 4 cserére elegendő, mert 1,1 liter kell bele. Először beletöltöttem 1 litert, akkor a nívó telinek jelezte, kicsit járattam, és akkor még ráment jó fél deci, gondolom valamennyi maradt benne a fél óra csorgás után is.
Alátéteket, gyűrűt nem bántottam, nem tudom, Aszalósék cserélték-e, de újszerűnek tűnt mindegyik.
Ennek két leeresztő csavarja van egyébként, az egyik mágneses, ezen nagyon finom porszerű cucc volt csak, tehát nem olyan sünszerű, mint amit korábban nem is tudom ki linkelt.
A másik egy fém hálós cuccal van együtt. Ez a nagyobb csavar. Ez szép tiszta volt kívülről is, de a másik küldő oldala eléggé dzsuvás volt, ez nem azt jelenti, hogy ezt ki sem tekerték, csak furcsa volt, hogy egymás mellett van a kettő 5 cm-re, és ilyen különbség látszott. A második csavar kitekerésével egyébként még 1-2 deci kifolyik. Mondjuk a motort közben nem burítgattam, de a betöltött mennyiség alapján nem sok maradhatott benne.Egyszer indítottam csak el a csere után, csak egy percre, akkor mintha könnyebben indult volna, hangja normális volt, füstöt nem láttam, de nem is figyeltem.
Majd ma járatom pár percet, vagy megyek is kis kört, ha tudok, aztán meglátom. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #14002 üzenetére
Én voltam a sünös a megnyúlt vezérműláncommal.
Idén a hódok cserélték az olajat. Nem volt rendellenesség...Amúgy sikerült gyertyát cserélnem a héten, szebben jár vele
a motor. (Persze csak placebo, de már km alapján ideje volt,
meg kétszer már csinált furcsa torpanást. Pedig szemre tök
szép volt, őzbarna nem dzsuva, teljesen korrekt gyertyakép.) -
balazs1011
aktív tag
Piaggio Beverly 500-ban , a dual rendszerű fékben hogy kell fékolajat cserélni?
A hátsó féknél kell kezdeni, úgy hogy folyamatosan töltöm bele az új olajat,
ami kipumpálja a régit?
Majd a két első féket?
Textar fékolaj jó bele?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Grillo
senior tag
Na, járattam vagy 10 percig, nem szivárgott sehol, olajszint pont a max alatt picit, úgyhogy holnap megyek vele melóba.
Nem füstölt, hangja jó. -
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14004 üzenetére
Vidd el szerelőhöz 5-6k ért megcsinálja. Egy nap alatt meglehet keresni az árát.
Viccet félre téve magadnak is megtudod,de ha még nem csináltad megszívhatod. Vedd le a hátsó tartály kupakját, fecsivel szívd ki a régi olajat,töltsd fel frissel. Hátul nyisd meg a légtelenítőt,szépen ki fog csorogni az olaj(itt is szívhatod fecsivel,csak akkor fokozottan kell figyelni a tartályra,ki ne ürítsd),addig engedd míg tiszta nem lesz,és elöl figyeld folyamatosan, ki ne fogyjon a tartály. A fékkarhoz ne nyúlj!!
Ugyanezt elöl is a dualos oldalon is tedd meg,ha jól csinálod nem lesz levegős,lehet légteleníteni sem kell. Ha fellevegősödik megszívtad,mert le kellesz venni az orr idomot,mert a dual elosztón is van légtelenítő. A fékkart be ne húzd míg nincs rajta a tartályon a tető,mert mikor elengeded olyat fog lőni szerencsétlenebb esetben,hogy még a tököd is olajos lesz.
Az elsővel ugyanezt kell tenni,csak az egyszerűbb. Jobb is ha azzal kezded,mert az ha belevegősödik egyszerűbb kijavítani pumpálással légtelenítve.
Lehet kapni motorkerékpárhoz vákumos féklégtelenítőt nem drága 3-4k azzal is lehet csinálni.A fékolaj a gyártó előírásainak meg feleljen a márka nagyjából mindegy.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
balazs1011
aktív tag
Valahol olvastam vagy hallottam már nem emlékszem,
hogy a leg távolabbi fékkel kell kezdeni.
Valóban elég ha a hátsó munkahengeren kinyitom a csavart
és a benne lévő régi olaj pedig simán kifolyik?
A tartályt pedig csak elég mindig utánatölteni?
Majd ugyan ehhez a fékkörhöz tartozó elsőn is így kifolyatni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14008 üzenetére
Igen. Bár túl vastagon nem fog jönni. El fog tartani kis ideig míg kifolyik,de ki kell neki.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
balazs1011
aktív tag
és a lassan kicsi pumpálás felejtős, csak hogy egy kicsit gyorsabb legyen?
Mert írtad hogy fröcskölés lesz a vége.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #14010 üzenetére
felejtős. Vagy pumpálsz,és nyitogatod a légtelenítőt,vagy kinyitod a légtelenítőt,és várod míg átfolyik. Ha nyitva légtelenítő,és ráhúzol a fékkarra,és nem zárod a légtelenítőt azonnal levegőt fog vissza szívni ha vissza engeded. Fecskendővel is meg lehet hátulról szívni.
Szóval: vagy pumpa,és légtelenítő nyitogatás,vagy no pumpa,légtelenítő kinyitás,és várás míg friss olaj előbukkan.
A tartályból fröccsen, ha nyitva hagyod a tetejét és ráhúzol a fékre,mikor vissza engeded. Ha nincs szerencséd fejen lő."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
balazs1011
aktív tag
-
huszi.gyb
senior tag
Na sziasztok!
Régen jártam erre, eléggé el voltam havazódva...Maja az elmúlt héten szépen teljesített egy Bp-Révfülöp-Győr-Bp távot. Jól megy, hétfőn megy műszakira... Utána viszont úgy néz ki, ELADOM... Találtam egy olyat, amin szépek az idomok, és egyben van... Az ára attól függ, mennyi extrát adok mellé. A mostani multivarral 240 körülre gondoltam, de gyári kipuffal... (Azt még szerzek). Vélemény? Esetleg valakinek tartalék motornak? (Igen, tudom, nagy vérszívást fogok kapni ezért a kérdésért...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14018 üzenetére
Nem nyúltam hozzá. Mentem vele (~700km), nem érzek plusz vibrációt, semmit. Hétfőn megy műszakira, illetve Marcellhez. Akkor felülvizsgáltatom vele, hogy egyáltalán kell-e (szemre mondta), szerintem optikai csalódás volt. Érezni kellene, de semmivel sem nőtt meg a vibráció...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14001 üzenetére
Szép ez a Vespa.
huszi,
A másik is 180-as Maja lesz?
-
StoneBridge
senior tag
válasz Hauptmann #14022 üzenetére
Köszi!
Jó kis gép, kezdem jobban megszeretni.
Eddig motorral jártam, és már azon gondolkodom most mennyit fogom használni a nagy vasat (egyértelműen kevesebbet), de eladni azért még nem akarom.
Viszont tartok tőle, hogy ellopják, robogókat azért még mindig visznek bőven. Napokban elvittek egy LX50-et a 13-ból. Lehet kötök is rá cascot, előszámolással negyed évre 15 ezer jött ki, amiben minden benne van (törés, lopás, elemi kár, 2 utas bebiztosítva).Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #14024 üzenetére
Rendszám nélkülieket kockázat nélkül lehet lopni, azokat azért viszik.
-
Hauptmann
addikt
válasz StoneBridge #14024 üzenetére
Nemrég mentem pár kört egy GTS 300-al, tetszett. Egy dolog nem, az undorítóan mély és hangos gyári kipufogó. Ennek is olyan van?
A rendszámos gépeket nem lopják, annyira nem kell parázni emiatt. Ellenben rendszám nélküli Vespát tilos utcán tárolni, mert 95%, hogy lába kel.
huszi,
Ezt a múltkor már belinkelted. Rendszámmal mennyiért tudod elhozni? Nem félsz, hogy újabb roller lesz belőle?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #14026 üzenetére
Sokkal jobban egyben van, mint a másik Maja. Nyomatékosabb (gyári var).
Gyorsultunk vele egyet a parkolóban... 1v1 új Maja nyert kb 200m-en. Utána elment volna a régi.160k+kb 100 a papírozás. Nem hinném, hogy újabb szopó lenne, nagyon szép, és egyben van érzésre.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14027 üzenetére
Lassan Maja gyűjtő leszel. Az amúgy jó alap, hogy "érzésre egyben" van.
Talán nem kell majd annyit rákölteni, mint nekem kellett a lepukkant olaszra.
Még donornak is megérheti, ha nem papírozod le, és van hol tárolni...
Szerk: egyet viszont biztos nem lehet. Egy seggel 2 motort megülni.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14028 üzenetére
Valószínűleg a donor inkább (több okból is- majd ha lesz időm leírom) az ezüstből lesz. Gumikat, egyebeket átpakolom, a többi marad a másikból. És eladom. 160k elég drága donor lenne, plusz túl sokat kéne átpakolni. Az ezüst Maja is jó állapotban van, így el lehetne adni 230-250 közt. Annyiért inkább nem bontogatnék... Legalább is most így gondolom. Ha érdekel, holnap szívesen megmutatom az új szerzeményt.
Hajnalban még azzal megyek dolgozni.www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
válasz DigitXT #14028 üzenetére
Együtt hoztuk el a gépet, az pedig már az első pillanattól kezdve érezhető volt, hogy az újdonság sokkal „egybébb van", mint a másik gép. Finomabban reagál mindenre, nem torpan, jobban csillapít, és még esztétikailag is sokkal meggyőzőbb, mint ha sok évvel fiatalabb lenne a korábbi szörnynél, pedig csak kettő van köztük. Huszi le fogja venni a fejem, de továbbra is tartom magam ahhoz, hogy teljesen fölösleges multivart meg sportkipufogót pakolni egy ilyen gépre, nagyon kellemes a gyári karaktere a Majának, nekem abszolút elnyerte a tetszésemnek. De maradok a váltórugdosósnál.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Nem vagy egyedül, én is a gyári állapotot szeretem tuning nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Egy kicsit árnyalnám a képet: a gyári dob nekem pl. zörgött, szóval valóban
volt egy karaktere (mint egy kehes Trabant?!), de nekem nem volt kellemes.
Jó gyári dobom sose volt, így nem tudom milyen hangja lenne. De a 4Road
kegyetlen karakteressé teszi a gépet, aztán hogy ez vkinek nem tetszik...Multivar fölött nem kéne pálcát törni, amíg egy beteg motorban próbáltad.
Ugyanez igaz a finom(abb) reakciókra, torpanásra (és minden motorikusra):
nyilván tudod, hogy az ex-Majámban már egy utángyártott hengerszett van,
egy tökmás motorról származó karbival, amit elvileg mai napig nem sikerült
tökéletesre belőni: legalább nem eszik sokat, de bevallottan sz.rabbul megy.
Ezt egy gyári motorhoz hasonlítani nem fair. Nekem volt összehasonlítási
alapom a gyári varió és a Multivar közt: ég és föld volt maga kategóriájában.Öreg Maján a teleszkópok felújítást még nem láttak, nem csoda ha kemény.
Van bennük km rendesen. És ebből ugye rengeteg Bp-en, kátyús utakon.
Szerintem erre az összehasonlítós dologra térjünk vissza 2 év múlva, mikor
huszi beleteker az új gépbe is 20000 km-t Bp-en mennyire romlik az állapot.Annyi bizonyos, hogy az ezüst Maja vételkor is lepukkant volt, s nem kevés
pénz volt, mire használható állapotba került, és nem mindenre költöttem.
Pl. letört idom fel van csavarozva és kész. (Műanyaghegesztőnél nem járt.)
Szóval az fél siker, ha a sötét így friss import állapotban is már/még egyben
van, de azért majd nézzünk rá az állapotára 2 év (cihopata?) hajtás után.kcsa: én mondjuk a saját ízlésemre kialakított ("tuningolt") motort szeretem.
Meg az is, aki pl. fogyasztáscsökkenésre hajt. Tuningolja a hajtást.
Szerintem örülj neki, ha egy gyári motor Neked tökéletes. Mondjuk azt nem
tudom, miért vettél a Kymcoba anno Malossi kuplungot, ha a gyári a tuti.
Szerk: vagy miért mondod, hogy a Dr. Pulley görgőkkel jobb volt a motorod.[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz DigitXT #14032 üzenetére
Ezeket a dolgokat természetesen én is tudtam, viszont amellett, hogy árnyaltad a képet, te magad írtad le a lényeget: mikor évekkel ezelőtt megvetted a Maját, már akkor is lepukkant volt, ilyen szempontból az új sokkal jobb kiindulási alapnak tűnik, ami teljesen gyárias és még a kipufogója sem zörög.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14032 üzenetére
4Road kipufogós (oké, biztos van csendesebb is) Gilerak-tól feláll a szőr a hátamon a városban. Vidéken kerepeljen a szarjával. Ha valaki ennyire nem bírja az egy hengeres motor hangját, vegyen több hengereset.
Ez a gyári motor szar, mert nem egyedi satöbbi is olyan, hogy persze, biztos lehet ízlés szerint javítani a motoron, de a legtöbb embernek ez nem fontos. Tegyük fel, hogy érzésre jobb lesz a robogó, de ez a próbálgatás mennyi időt, pénzt vesz el az embertől? Oké, neked ez egy hobbi, ha jól látom, így szereted és nem számolod a robogó fejlesztésbe vetett idődet.
Azt még mindig fenntartom, amit párszor már írtam: ha lényegesen jobb gépet akar az ember, nincs értelme a "tuningolásnak", a robogó nem versenyre készül, hanem folyamatos használatra. Ha elkezded bütykölni, elindul a lavina és folyton jobbat akarsz, ami nem gond - mondom - ha ez a hobbit, ezt szereted.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14033 üzenetére
Abszolút: nem véletlen mondtam, hogy sokkal jobb kiindulási alap!
Az enyémet ott kellett volna hagyni, 2010-ben a kereskedőnél... Ezt is
leírtam már párszor, meg azt hogy azért cseréltem el mégis, mert már
szabadulni akartam a 150-es Symtől, amire ugyan semmit nem kellett
költeni, csak hát letoltak vele, annyira nem is ment és rendszám nuku.Burt: természetesen igazad van. Rengeteg idő, és pénz: ez egy hobbi!
Drága hobbi de mint írtam volt szórakoztat. Ha megjön a normális rpm
konverter elektronika (ha már forrasztani nem sikerült jól az SMD IC-t),
kezdődhetnek a komolyabb tesztek. Van egy pár alkatrészem.- Dr. Pulley görgők 14, 16 gr, kombinálva 15 gr
- Hagyományos görgők 15, 17 gr (akár 16 gr?)
- Malossi kuplungharang, Malossi kuplung ami
nem biztos, hogy kompatibilis. De meglátjuk!
- Polini kotrasztrugó, Malossi kontrasztrugó stb.S végül a csúcs, ha megérkezik lassan: JCosta
Valami szórakoztató csak összejön majd a fentiek kombinációjából.
Ui: mások egyhengeres hangjához, és/vagy utálatához semmi közöm.
Nem kevésbé irritáló, amikor a sor4 600/1000 1-esben húzatja 120-ig!
(Természetesen valami tyuning dobbal, versenypályára való hanggal.)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14035 üzenetére
Több hengeres motorok kihúzatása is nagyon zavaró, de ha jó napom van, akkor nem és örömmel hallgatom.
Persze ha éppen te ülsz a motoron, akkor nagyon adja az a szép hang, ezt viszont országúton kéne csinálni.Neked pedig sok sikert a megfelelő kombináció kialakításához.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14032 üzenetére
Na igen... A teleszkóp állapota nem a motor hibája, hanem az utak és a korábbi felújítás -nem megtörténtének- következménye. Nem is tagadom, fel kéne újítani. Tervben volt. Ahogy a kuplung felújítása is. Több költség volt tervben, de úgy döntöttem, mivel ez jobb alap (számba vettem azt is, hogy donor legyen), ezért megvettem. Így megúszok pár, a jövőben (nálam 1, max 2 éven belül esedékes felújítást). Ha valaki nem megy annyit, mint én, akkor neki lehet, hogy 4-5 év múlva lesz csak esedékes... Ahogy számolgattam a "régi" Maja eladása után, minimális ráfizetéssel megoldható a motorcsere. A 4Roadot meg akarom tartani, de marad a gyári kipufogó is, nagyon jó állapotú, kell műszakira is. A régi Majára szerzek még valami normális bontottat. A multivart lehet, hogy eladom a másik motorral, egyelőre elvagyok a gyári varioval. Majd idővel ha úgy döntök, lehet, hogy tuningolok hajtást, egyelőre a "kötelezőket" kell megcsinálni.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14038 üzenetére
Műszakin átmegy a 4Road (lásd 2012), csak a tompító legyen benne.
2 éve azért voltam kénytelen a gyári dobbal levizsgáztatni, mert elhagytam
a tompítót valahol és mire sikerült pótolnom (15K), lejárt volna a műszaki...
De ha "kotlaként" adod el az ezüstöt, tedd rá a zörgős gyári dobot. "Jó az!"Szerk: de ha lesz sok dobod, esetleg ha eladó a tompító, vevő lennék rá...
(Röhej, mert a dob mérete eltér, de pont olyan a tompító a Madisonban is.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Tegnap a hülye repülőverseny miatt állt a fél város. Tudjátok, hogy most ki szólt be a Vérmező úton, amikor óvatosan elmentem az egyébként elég szűk helyen az autósok között? A patkány kerékpáros. De ha jól tudom, kerékpár nem is mehet középen az autósorok között, csak bal szélről előzhet.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #14039 üzenetére
4Roadot nagyon szeretném megtartani (ha "kotla" motort adok el, marad...). Tompítóval elvileg át mehet, de most azt mondták, hogy mégsem... Nem tudom mi az igazság, mivel van jó gyári dobom felrakom azt, és nincs para. Tudom, hogy átment már így, de... Magyar törvények... Ha kell, megpróbálok gyártatni neked olyan hangtompítót. Talán olcsón sikerülne másolatot készíteni... Végül is csak egy cső...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14041 üzenetére
"E" jelzésű dob, abszolút street-legal (tompítóval), nem köthetnek bele.
Amúgy hüle Autóklub küldött levelet, hogy 19-én lejár a műszaki, vigyem!Jah, hát a kísérletezés érdekes lenne. Nélküle Madisonon elviselhetetlen,
vele meg nem nagy durranás, hogy ezzel a kis képzavarral éljek.Szerk: dob cserét ne este csináld ha reggelre van időpontod: nekem pl. a
tűzkarika kimaradt, amit a próbakörön "hiába" vettem észre már forró volt,
reggel meg sietni kellett, úgyhogy vittem nagy dirrel-durral. Úgyse indítják
be jeligére. Hát richtig beindították és kötekedtek, hogy kifúj, meg hangos.[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
Sziasztok!
Elkezdem az összefoglalót csinálni. Befejeztem a blogírást, ezt link formájában beteszem.
Digitxt megemlítettelek a blogban, ha nem szeretnéd, akkor kiveszem.A motor adatlapokat úgy tervezem módosítani, hogy a képeket valahogy gif-be szeretném megcsinálni. HA van kedvetek ne csak egy fotót küldjetek hanem többet, és akkor össze fűzöm, szerintem így jobb lenne.
Az adat tábla megmarad természetesen.
Remélem kedvetekre való a módosítás, jelezzétek felém.
Köszi!! -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #14044 üzenetére
Pár elgépelés:
"...ha a henger is sérül vagy a főtengely, akkor új alaktészek árán..."
...Mindig hideg állapotában indítsunk..." , "... tömbszelence..."Javítás után töröld ezt a hsz-emet, légy szíves!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #14046 üzenetére
Azt bele lehetne írni, hogy ha fehér füst van melegen, akkor valószínűleg befolyik a víz a hengerbe, hengerfej, vagy hengerfej tömítés, esetleg vízpumpa szimering. Ha fekete, túl dús a keverék és/vagy olajfogyasztás. Ha kék, olajfogyasztás. Ha a kék füst alapjárat után gázadáskor jelentkezik, aztán elmúlik, szelepszárszimering, ha magasabb fordulaton állandóan, henger,, dugattyú, vagy dugattyúgyűrű.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest