Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    válasz szilchi #9005 üzenetére

    Szia!

    250-es kategóriában 400e Ft alatt semmit se vegyél.

    Ha 400ccm kellene inkább, akkor inkább 600e Ft felé nézelődj v még felette.

    DigitXt esete jól példázza.

    Csak hogy legyen itt valami rólam is:
    - 250-es Beverly (ie E3 2006 modell) -> 1,5 évig szívatott mindenféle szerelő a hidegen indulás után, bemelegedés alatt kialakuló irreálisan magas alapjárattal (mely újraindítással megszünt). Ide értendő a műrkaszervizt is! A probléma egy szarul működő termosztát volt, de a neves hozzáértők már ECU cserét vízionáltak... Filléres baja volt és 150e Ft-okkal riogattak.

    - eszegeti az olajat, de konstans ugyanannyit. Kb 0,5-1dl / 1000km - még olasz fórumokon is azt írják, hogy ha 0km-től ennyi, akkor ez ilyen. Ha növekszik, akkor baj van. Szerintem ez ilyen, mert az elmúlt 18e km alatt végig ennyi volt...

    - most a következő probléma talán a vízpumpa lesz.

    - hajtás szíj csere volt de 20e km után kötelező lenne...

    Viszont 2 szezon alatt mentem vele 17-18e km-t... Azért ez nem rossz, de ugye megfizettem az árát a vételnél. Ráadásul ez is tuti tekerve volt, mert bár 17e km-el vettem, a gyári szerviztörténet szerint a 8. hónapban megvolt a kötelező 6e km-es szervize és 4 évig volt olaszországban. Azaz szerintem 40e km lehetett benne, amikor 17e-ret mutatott... De az állapota, a vétel előtti szerelővel való átnézetése, a magam általi átnézés valamennyire kifizetődött (és a vételár)... Egy ideig én is nézegettem a 200e-res kategóriát 200-250ccm-ben de azok tákolt vackok vagy szerkezetileg vagy motorikusan...

    [ Szerkesztve ]

    szoftver szakmabeli && Beverly250

Új hozzászólás Aktív témák