- Milyen egeret válasszak?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23035 üzenetére
gondolom nem gyári
Nem, ez a 4Road, tompító nélkül, azért ennyire éles: bántó(!) hangja van élőben,
természetesen nem használom így, nem csak engem idegesít, csak teszteltem.a végsebesség 120-ra csökkent [...] Nem értem.
Pedig a magyarázat egyszerű... Simán attól, hogy könnyebb görgőket raktál be,
hamarabb "leforog" a motor, és a teljesítmény csúcs fölött viszlát gyorsulás...
Erre még ráerősít az, hogy a sárga kontrasztrugó erősebb, mint a gyári, tehát a
hátsó pofák erősebben szorítják a szíjat, aminek olyan a hatása, mintha még (!)
könnyebb görgők lennének benne. Elméletben ez magyarázza a végsebességet.Persze elméletben a gyorsulásodnak is jobbnak kéne lennie valamivel, de ezt így
seggre nehéz "megmérni". Oké, érezni kéne, hogy jobban pörög, meg látnod is a
fordulatszámot. De abban meg nem barátod a gyári fordulatszámmérő, mert totál
lassan követi a valóságot, átlagolja a mért értékeket (egy gázfröccsöt nem jelez),
gyorsításnál csak fut az eredmény után: nem tudhatod, milyen fordulaton váltasz.Szerk: úgy emlékszem, amikor beszéltünk a 16-os görgőről, akkor én a csúszót
mondtam, ami eltekintve a felborulástól igen fasza tuning. Persze a legjobb a 15,
mert azzal még viszonylag takarékosan és érzésre nem túlpörögve megy jobban.
Elméletileg. Burt bogarat ültetett a fülembe, hogy kijött egy új verzió Flying Roller
néven, aminek a kis szárnyacskái pont a felborulást akadályoznák meg...! Lehet,
még egy ilyet kipróbálok... Momentán 15.8-as Leo Vince görgőkkel járok. Hátul a
legerősebb kék rugóval, és hát rendesen forog már 120-nál ilyen 7500-ra.Elméletileg 7000 fölött már gyengül. Gyakorlatilag meg mondjuk rá, hogy 7500 a
csúcs, elvégre a 14-es pulival repesztett, demégnem voltam vele dynopadon.
Ami viszont biztos, hogy gyárilag 130 körül már vége volt: 150-et csak Pulley-val.
Még a J.Costa is forgott 8000-re 130-nál. Az meg közel van a leszabályozáshoz.
Az biztos, hogy ezt a motort nem autópályázásra találták ki. (Sportos, ugrós, de
nem hosszú távon száguldozós: lásd Burgman a maga 21(!) grammos görgőivel.)
Szerk: lomhábban gyorsul, viszont a végsebessége, túrázós fogyasztása jobb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen egeret válasszak?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Íme az új Android Auto!
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen