Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #23035 üzenetére

    gondolom nem gyári
    Nem, ez a 4Road, tompító nélkül, azért ennyire éles: bántó(!) hangja van élőben,
    természetesen nem használom így, nem csak engem idegesít, csak teszteltem.

    a végsebesség 120-ra csökkent [...] Nem értem.
    Pedig a magyarázat egyszerű... Simán attól, hogy könnyebb görgőket raktál be,
    hamarabb "leforog" a motor, és a teljesítmény csúcs fölött viszlát gyorsulás...:K
    Erre még ráerősít az, hogy a sárga kontrasztrugó erősebb, mint a gyári, tehát a
    hátsó pofák erősebben szorítják a szíjat, aminek olyan a hatása, mintha még (!)
    könnyebb görgők lennének benne. Elméletben ez magyarázza a végsebességet.

    Persze elméletben a gyorsulásodnak is jobbnak kéne lennie valamivel, de ezt így
    seggre nehéz "megmérni". Oké, érezni kéne, hogy jobban pörög, meg látnod is a
    fordulatszámot. De abban meg nem barátod a gyári fordulatszámmérő, mert totál
    lassan követi a valóságot, átlagolja a mért értékeket (egy gázfröccsöt nem jelez),
    gyorsításnál csak fut az eredmény után: nem tudhatod, milyen fordulaton váltasz.

    Szerk: úgy emlékszem, amikor beszéltünk a 16-os görgőről, akkor én a csúszót
    mondtam
    , ami eltekintve a felborulástól igen fasza tuning. Persze a legjobb a 15,
    mert azzal még viszonylag takarékosan és érzésre nem túlpörögve megy jobban.
    Elméletileg. Burt bogarat ültetett a fülembe, hogy kijött egy új verzió Flying Roller
    néven, aminek a kis szárnyacskái pont a felborulást akadályoznák meg...! Lehet,
    még egy ilyet kipróbálok...
    Momentán 15.8-as Leo Vince görgőkkel járok. Hátul a
    legerősebb kék rugóval, és hát rendesen forog már 120-nál ilyen 7500-ra.:))

    Elméletileg 7000 fölött már gyengül. Gyakorlatilag meg mondjuk rá, hogy 7500 a
    csúcs, elvégre a 14-es pulival repesztett, de még nem voltam vele dynopadon.:D
    Ami viszont biztos, hogy gyárilag 130 körül már vége volt: 150-et csak Pulley-val.
    Még a J.Costa is forgott 8000-re 130-nál. Az meg közel van a leszabályozáshoz.
    Az biztos, hogy ezt a motort nem autópályázásra találták ki. (Sportos, ugrós, de
    nem hosszú távon száguldozós: lásd Burgman a maga 21(!) grammos görgőivel.)
    Szerk: lomhábban gyorsul, viszont a végsebessége, túrázós fogyasztása jobb.:K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák