- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Bluetooth hangszórók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23035 üzenetére
gondolom nem gyári
Nem, ez a 4Road, tompító nélkül, azért ennyire éles: bántó(!) hangja van élőben,
természetesen nem használom így, nem csak engem idegesít, csak teszteltem.a végsebesség 120-ra csökkent [...] Nem értem.
Pedig a magyarázat egyszerű... Simán attól, hogy könnyebb görgőket raktál be,
hamarabb "leforog" a motor, és a teljesítmény csúcs fölött viszlát gyorsulás...
Erre még ráerősít az, hogy a sárga kontrasztrugó erősebb, mint a gyári, tehát a
hátsó pofák erősebben szorítják a szíjat, aminek olyan a hatása, mintha még (!)
könnyebb görgők lennének benne. Elméletben ez magyarázza a végsebességet.Persze elméletben a gyorsulásodnak is jobbnak kéne lennie valamivel, de ezt így
seggre nehéz "megmérni". Oké, érezni kéne, hogy jobban pörög, meg látnod is a
fordulatszámot. De abban meg nem barátod a gyári fordulatszámmérő, mert totál
lassan követi a valóságot, átlagolja a mért értékeket (egy gázfröccsöt nem jelez),
gyorsításnál csak fut az eredmény után: nem tudhatod, milyen fordulaton váltasz.Szerk: úgy emlékszem, amikor beszéltünk a 16-os görgőről, akkor én a csúszót
mondtam, ami eltekintve a felborulástól igen fasza tuning. Persze a legjobb a 15,
mert azzal még viszonylag takarékosan és érzésre nem túlpörögve megy jobban.
Elméletileg. Burt bogarat ültetett a fülembe, hogy kijött egy új verzió Flying Roller
néven, aminek a kis szárnyacskái pont a felborulást akadályoznák meg...! Lehet,
még egy ilyet kipróbálok... Momentán 15.8-as Leo Vince görgőkkel járok. Hátul a
legerősebb kék rugóval, és hát rendesen forog már 120-nál ilyen 7500-ra.Elméletileg 7000 fölött már gyengül. Gyakorlatilag meg mondjuk rá, hogy 7500 a
csúcs, elvégre a 14-es pulival repesztett, demégnem voltam vele dynopadon.
Ami viszont biztos, hogy gyárilag 130 körül már vége volt: 150-et csak Pulley-val.
Még a J.Costa is forgott 8000-re 130-nál. Az meg közel van a leszabályozáshoz.
Az biztos, hogy ezt a motort nem autópályázásra találták ki. (Sportos, ugrós, de
nem hosszú távon száguldozós: lásd Burgman a maga 21(!) grammos görgőivel.)
Szerk: lomhábban gyorsul, viszont a végsebessége, túrázós fogyasztása jobb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bluetooth hangszórók
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen