Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Sisakplexin meg nem probaltam.
Igazabol ez a vizlepergetos dolog is olyan, hogy kell neki legalabb 60-70Km/h-as tempo, hogy elkezdjen lemaszni a vizcsepp, szoval ezt se ugy kell elkepzelni, hogy szinte ledobja a cseppeket magarol
De lathatoan kevesebb csepp marad rajta, nem egy hatalmas osszeg egy 200ml-es Rainx, ki kell probalni. -
kcsa
veterán
-
csongi
Topikgazda
Burgman bazissal tapasztalatom nincs.
Mosqito forumtarsank sztem van. Szivfajdalom nelkul megtekerik az orat. Ezeknel az evjaratoknal tipusoknal meg sima ugy. Eleg regota csinaljak, ismerik a tipusokat. Ez melletuk szol.Amit korabban leirtam az ide is igaz. Plusz ehhez a tomeghez az elso fek magaban picit keves.(K7 mar dupla tarcsa es 14" kereket kapott elol)Erdemes ezeket felujitani gondolkozas nelkul. Digitalis fek sajnos buntet. A lapos villszaszog kicsi kerek, es a digitalis fek, kivallo kombo az elcsuszasohoz.
Megint a baratomat hozom fel peldanak.
A balesete utan eljott, hogy csereljunk tarcsat. Ezen felul persze az egesz nyerget rendbe tettem. Kovetkezo talalkozasunkor annyit mondott, ha ilyen lett volna a fek, akkor szerinte nem taknyol el.Furomuvet is rendbe kell tenni. Kis kerek, rovid villa utak.
A Jo az meg allapot, kb itt mar szar. Vagy bakkecske lesz, vagy nyaklik kanyarba, de elvezhetetlen lesz.
Nem mendemonda. Egy valoban jo futomuvel egy teljesen mas motor lesz ugyan az a masina.Persze ez megint penz es igeny kerdese.
Paran mar megtapasztaltuk itt a forumon.
Ezeknel kisebb a tures hatar. Ahogy korabban irtam,egy 50% futomu, itt mar hirtelen atesik szarba.
Es a legtobb piaci vas, kb ilyen vagy rosszabb allapotba van.Alacsony robogo, hajlamos fennakadni.
Elektronika japanos, de azert itt is elofurdulnak hibak.
Olajccsipegest, megvan. Henger szett csere ha eljon az ideje. Lehet vas huvelyezni de hamar elkopik, vagy azt nicasilozni. Egyik sem lesz kedvezo arban. Ez van.
Mint minden motornal, olaj fontos szerepet jatszik.
Sajnos Olaszeknal ezekre nem sokat adnak, legalabbis ami bekerul. Annak zome kapott mar az elettol. Ami igazolt jo allapotu, azt otrhagyjak leginkabb, mert ott is megkerik az arat. Es az a kereskedelmi resbe nem fer bele. Ott se adjak oda 1000 euroert.De nagyon sokan bemutattak ezt a vasat, rengeteg info van rola. Burgman forumura regisztralj, ha mukodik. Ott aztan van info rendesen. Nekem is sokat segitettek anno.
T1000. Orulok ennek :), es igy van tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
csongi
Topikgazda
"használtmotor árak ahogy indul a szezon, meddig várható emelkedés, általánosságban?"
Amig kifizetik. Nincs altalanos. A jelenlegi helyzet sem az.
Lehet akkora arzuhanas lesz, amit meg nem lattunk.Burgonyan kivul is van elet.
Hol szeretned hasznalni?
Az aszfalt minosege erossen befolyasolja az elvezeti faktort. :). Ezek a kerek meretek a jelenlegi allpotokhoz egyre kisebbek lesznek sajnos.Tul lett hajpolva a Burgman ara. Nincs benne akkora druvaj.
De ha ez tetszik, akkor ezt kell venni. :). -
nyogo83
senior tag
Amugy ilyenkor ha van lehetoseg, erdemes ranezni ugyfelkapun is.
Pl az altalad linkelt Burgi kulfoldrol jott 2013-ban, 29e km-el. 8 ev alatt ennyit futott es 7 tulajdonosa volt ezido alatt.2013.07.15. 29 216
2013.07.16. 29 216
2014.05.29. 31 053
2014.05.29. 31 053
2014.06.06. 31 053
2015.05.04. 31 839
2015.06.24. 33 218
2015.09.26. 35 216
2015.09.26. 35 216
2017.07.20. 37 848
2019.04.14. 38 650
2019.07.03. 38 959
2019.07.03. 38 959
2019.07.10. 39 083 -
vendingo
veterán
Szerintem elengedem ezt a robogó témát.
Burgman, vagy egy runner sp 180 bejött volna, de ennyit nekem nem ér. A mostani motorom sajnálom beindítani kis távokra. Lehet robogóval járnék a legjobban, de nagyon nem bírom a hangjukat.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DigitXT
félisten
ha van láthatósági sárga benne még jobb is
Igen, arra már a bogarak szeme is felcsillan... (Viccen kívül fényes nappal
nem tudom, hogy mennyire számít a láthatósági sárga, este meg már hűvös
tud lenni, ha csapatja az ember: a bogarak viszont tényleg szeretik a sárgát.)Szerk: nem tudom, miért olvastam protektoringnek, ha kabát, az más...
Azon gondolom be lehet csukni a szellőzőket (ha még sincs annyira meleg).Szerk2: pár éve jártam úgy, hogy protektoringben túráztam, beesteledett, és
nagyon jól jött, hogy számítva az esti hűvösre, volt nálam rendes kabát is.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
A 250es a 300as gépek között elég nagy a difi. A 300asok a korábbi 400asok tempojat tudják. Mivel vagy 60kiloval könnyebbek. Ezeknek kizart, h bármi gondot okozzon a tartós 130..
Hasonló távot, mint balcsi retúr többször is csináltam, semmi se történt. De mivel csomó szerszámmal kell oda járnom, ezért inkább kocsival csinálom.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
300as xmax könnyedén megy 120 körül. Nagyot gyorsítani onnan már nem fogsz, de 130 fölé is simán ki tudsz menni vele kamion sort előzni. És ami jó, hogy stabil is ezen a tempón. Nem kóvályog egyáltalán. (a régi 250es sokkal rosszabb volt)
Pályán tmax-al sem szoktam stabilan 130 fölé menni. Elkezd értelmetlenül sokat enni. 130nál 5 liter. 170nél 10 liter.
Astro12
"Tényleg.. ezek a gépek alkalmasak arra, hogy az ember leugorjon a Balcsira meg ilyenek?"A kép amit beraktam nem a balcsin készült 750km volt a leghosszabb amit 1 nap a 300as xmax letoltam Egyáltalán nem volt szenvedés. Igaz az xmax nem budinülős robogó, lehet rajta kényelmesebben terpeszkedni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ha nem variáltak rajta, akkor a motorszám a variátor tetején van beütve.
A váz szám pedig az ülés alatt.
De semmit nem fogsz tudni kinyomozni, ha csak nincs ismeretséged.
Ezek magánadatok.
Egyedül a rendszám közadat. De annak nyilvános megjelenését, pl fotón videón megtagadhatod.
Vegyél egy lakatot, zárd oda hátsó kereket, hagyd rajta a telefonszámod -
yodamastah
őstag
Erre te 600k képes lennél rálocsolni? Van az utcán a melóhelyemhez közel egy olasz rendszámos Xciting 400 ami lassan 2 éve áll ott kiláncolva. Az fele ennyire nem néz ki lelakva. Mindemellett esélyes hogy ez a burgman belül se a legjobb állapotú motor. Amit az utcán hagynak rohadni évekig, az valószínű hogy sosem sem volt nagy becsben tartva.
(Persze lehet a tulaj nem él már, vagy hasonló okokból áll az utcán régóta )
[ Szerkesztve ]
-
-
#50433536
törölt tag
Bocsánat, hogy bele szólok, csak szeretném, ha minél több embernek lenne pozitív élmény a nagyrobogó vásárlás. Szeretnék elvonatkoztatni az előző beszélgetéstől és folytatni az itt megszokott barátságos stilus. Az ide írókat már olvasom két-harom éve és biztos vagyok benne, hogy senki nem akart bunkó lenni, max a megfogalmazás lehetett kicsit félreérthető.
NYPD: Ezek nagyon jó, de elég drága motorok. Az alkatrész is nagyon húzós árban megy. És tényleg igaz, hogy sok hulladékot árulnak, szépen kicsinositva, amikből csúnya szopóroller lehet, főleg az import motorokat érdemes elkerülni. De egy dolog biztos, bárhol vesszük is a gépet. Érdemes átnézetni egy erre szakosodott emberrel vagy céggel, de legalább egy tapasztalt ismerős szerelővel. Az eladók egy része, főleg a rutinos nepperek nagyon rafináltak szoktak lenni és csúnyán át tudják verni az embert.
Szerintem a sumákoló eladóból több van, mint a becsületesből. Saját tapasztalatom, hogy amíg én csak teljesen felújított és szépen karbantartott motorokat adtam el, még soha nem sikerült valóban jó állapotú motort vennem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha van kereskedői vénája, pici pénzért* elintézi a papírokat.
Nagyobb pénz akkor van, ha külföldi a motor, nincs magyar
rendszám, regadót kell fizetni, komplett vizsgát csinálni stb.
De ilyen motort nem akarsz venni. Igazából olyat sem, amit
nem lehet lekérdezni, azaz már elég öreg és/vagy import.
(Ha egy ilyen bontó szökevényt még le is papíroznak neked,
abban nem lesz köszönet.) Ez a része mondjuk pont nem is
típus specifikus, én egy Majestyvel szoptam be jó 10 éve.
Aztán meg a Madisonnal. Mindkettő többmilliót elvitt végül.
(A sors iróniája, hogy a Majesty fórumtárshoz került. Ő is jó
sok zsetont rálocsolt, majd egy kollégám vette meg, és már
nem kell rá költeni, azóta is szuper, egy akku csere volt LOL.
Fórumtárs meg azóta elköltözött, és újabb Maját építget.**)*: nekem pl. a Dream 5K-t kért, és névre írva vittem a motort.
**: ez egy ilyen topik. Kis pénz, kis foci. Ritka itt az olyan, aki
szalon motort hajtott, de persze, ha megteheted, az az igazi!
Ellenberger, tekert órás import motorokról regényeket írtunk:
sok szerelés, kevés motorozás... De hát ez is egy hobbi.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Dt300 rá írták H instabil a váz. Maga a motorblokk király. 37e ha nem kapta meg az új szijat, gorgoket,stb. akkor az tétel.
Alkatrész itthon nem lesz hozzá,mert nem forgalmazztak a típust.
Nyomorgatas nem gáz, ha csak kozmetikai.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen