- Milyen videókártyát?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Apple notebookok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Amott is megmondták: fogsz venni, ha robogózni, motorozni akarsz! Vagy részletekben, sűrűn káromkodva fizeted ki a "megspórolt" pénzt az olcsóbb járgányra a szerelőnél. Ne feledd el 2 személy komplett motoros védőruházatát sem, az sem kis pénz. Legálisan, rendszámos géppel motorozni nem olcsó hobbi.
Hogy ne csak negatív legyek: a robogó nem az én világom, de 125-ös váltósból a Honda CG125, Yamaha YBR125 az ami néha elérhető áron van, és jók is szoktak lenni. De ha csak egy azonnali láncszett, vagy gumicsere, fékbetétek befigyelnek, már ott is bele érsz a 400k-ba simán. Plusz még az átírás költségei.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
Barmire fel tud ulni az asszony.
Kerdesek. Hany kilo vagy? Ketten hany kilosak vagytok? Melyik varos? Miert pont 125? 150 nem lehetne vagy 250? Sajnos pici penz kis foci....
A 125 egy szemely kenyelmes dinamikus varosi eszkoz, pici fogyi, szinte mind ami 4utemu. A 2t tobbet eszik, de jobban is megy. Mas a motor karaktere. Vegsebesseg tekinteteben a realis egy 70-es tartos utazo. Ket szemelyel pedig az is kuzdelem. Mivel ketten is motoroznatok, en feljebb mennek, 250 fole.
Egyszemelyes motorozashoz eleg a 125 de idelaisabb a 180-250 koruli masina.
Kerek meret, a csomagtarto rovasara megy. A teleszkopok az olcsobb szegmensben, 99%ban cseresek. Lehet gumit cserelni, es kell is, de csak fel siker, 2 szemelyes motorozasnal, meg vegkepp. -
szmissz
senior tag
400 alatt lefingott, tekergetett olasz klozetokat lehet kapni, vagy öreg, gányolt pudvákat. Vegyél egy újat, 1 millió körül(kicsit felette), plusz ruha 100k és minden ok lesz.
Na, legyen már ilyen vélemény is itt!
Aztán innen lehet lefelé menni esetleg és talán rádöbben az ember, hogy 200k körül mire számíthat, amikor egy újra csak a regadó 95 ezer, plusz okmányiroda még 30...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Something_
őstag
250-esnél kb 30e az illeték, forgalmi, törzskönyv. Ebből 15e az eredetiségvizsga :
kb 30e a regisztrációs adó, ami sztem szánalmas ha EU-s államból veszed, különadó....Plusz még műszaki, ami ugye 5e ft, lehet, hogy drágább egy kicsivel, mert első magyar forgalombahelyezés.
Szóval egy 250-esnél kb 65-75e.
-
üszök
őstag
Arra is figyelj,hogy a tipustábla jól olvasható legyen,mert a jóváhagyási számokat onnan írják be. Ha le van kopva nem fogják forgalomba helyezni. Ez a Piaggio konszern termékeinél általában egy matrica a sisak tartóban,ami idővel kopik a sok dörzsölődéstől.
vaksi8
(senior tag)Az a gond ezzel a "csak honosítani kell" dologgal,hogy sok helyen nem csinálják meg. Mi Miskolcon nem találtunk olyat aki meg csinálta volna,legközelebb Níregyen lehetett volna. A Digók az írják a forgalmiba mikor vizsgázott a motor,nálunk meg az kell meddig érvényes.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
Nem sok Centro rohangál, itthon ritka típus. Mivel Nicasil-os a blokk, ha rendesen volt olaj cserélve, akkor sokáig bírja. De ha elhanyagolták, vagy esetleg korábban megfőzték a motort, azt a Nicasil réteg nem szereti, pillanatok alatt hordósra tud kopni. Viszont itt már nem játszik a klasszikus hengerfúrás, és a túlméretes cuccok beépítése, ezért ha kopott, sérült a hengerfal, vagy új henger (gyári, vagy utángyártott), esetleg bontott. A harmadik alternatíva az eredeti henger perselyezése, kifúrják a Nicasil réteget, és öntöttvas perselyt tesznek a hengerbe. Haverom csinált ilyet a krosszmotorján, neki bevált egyelőre. Na de egy biztos, hogy ha a blokkhoz kell nyúlni, az nem 10 filléres kategória sajnos a mai modern gépeknél, márkától függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Maga a szelepszárszimering nem tétel, sokkal inkább a cseréjével járó munka. Ha nem lehet helyben hozzáférni, akkor hengerfej le kell venni, és akkor egyből új tömítés jön, meg síkolás. De ha szét van már szedve, akkor ránéznék a vezérműláncra is.
huszi,
Hát ja, a legutolsó információm télen van, hogy lassan jönnek meg az alkatrészek Olaszországból. De valószínűleg az a baj, hogy nem baszogattam őket rendszeresen, de most majd fogom, kell az a Moto Guzzi.
kcsa,
Te mondtad, hogy ha autót mosol, vagy motort akarsz szerelni, esni fog. Úgy látszik, mindig bejön.
-
Hauptmann
addikt
csongi jól mondja, egy kompresszió ellenőrzés mindent elmond. De én mégiscsak a szimeringet tartom gyanúsnak, mert ha a henger, vagy a gyűrű lenne kopott, akkor magasabb fordulaton is füstölne.
Ha a gyűrű kopott az sem nagy baj, lehet cserélni, a nicasil-os henger általában tovább bírja, mint az első gyári garnitúra gyűrű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Xbox One
- Apple notebookok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest