Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz fatallerror #9011 üzenetére

    Aki több monitorban utazik annak egyértelmű, hogy hátrány lehet a kevesebb VRAM. De nagyobb hátrány, hogy az NVIDIA az Eyefinity SDK-ból él, így multimonitoros élményre eleve Radeont érdemes venni. A legtöbb játéknál jól beállítható a képarány, és ebből általánosan profitál minden multimonitoros rendszer, hiszen maga a működés is eléggé általános. Ellenben a HUD pozicionálása problémás, erre driverbe épített speciális megoldások kellenek igazodva az SDK képességeihez. Az Eyefinity nyilván egy komplett csomag, így itt nincs gond, ha a fejlesztő mondjuk a középső monitorra akarja helyezni a HUD-ot, de a Surround ezeket specifikus parancsokat már nem tudja értelmezni, így ki lesz helyezve a HUD az oldalsó monitorok szélére. Ezen persze lehet javítani, mert a Surround is fejleszthető, de sok időbe kerül, amíg az NVIDIA reagálni tud az Eyefinity SDK fejlődésére. Ha belépnének a támogatók közé, akkor gyorsabban lehetne beépíteni a driverbe az SDK specifikus funkcióit (hiszen konkrétan részt vennének a fejlesztésben, így megkapnák a tényleges képességek listáját és működését is), ezzel mindig ugyanúgy viselkedne egy Eyefinity SDK-val megírt játék a VGA-kon.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák