Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stefi68

    addikt

    Üdv PP guruk!
    A következő eset történt velünk:
    Kb. 1 hónapja kaptunk egymást követően három sms-t 3 PayPal-os vásárlásról.
    Egy 170e Ft, egy 150e Ft és egy 15e Ft-ról szólt.
    Az első kettő nem valósult meg, mivel a PP-hoz csatolt kártya limitje 15e Ft volt.
    A harmadik viszont teljesült mivel limiten belül volt

    A gond az, hogy egyik vásárlást sem mi indítottuk.

    Ezután megpróbáltunk belépni a PP fiókba, de az már nem sikerült.
    Megpróbáltunk egy fiók visszaállítást, de a rendszer közölte, hogy ezen az email címen nincs fiók.
    A kártyát azonnal letiltattuk és bejelentettük a banknál a visszaélést. A bank visszautalta a 15e Ft-ot és vizsgálatot indított az ügyben.
    Most kaptunk egy levelet a banktól, hogy kivizsgálta az esetet és jogosnak ítélte a tranzakciót, a kérdéses összeggel pedig meg fogja terhelni a számlát.

    A dolog érdekessége, hogy az eset napján létre tudtunk hozni az eredeti email címmel egy új fiókot, mintha az előző nem is létezett volna.

    Jeleztük a PP felé is az esetet. Küldött a rendszer először egy automatikus válaszüzenetet. Ezután leírtuk, hogy ez az automatikus üzenet nem megoldás a problémánkra. Ezután kaptunk egy újabb üzenetet egy telefonszámmal, hogy hívjuk azt.
    A tengeren túli hívást még meg tudnánk technikailag oldani VOIP-on keresztül, de nem tudunk olyan szinten angolul beszélni, ahogy az egy ilyen ügy kapcsán elvárható lenne.

    Más módon nem lehet egy ilyen ügyben eljárni? Mert pl. írásos formában (chat, emai) lelég jól tudunk angolul kommunikálni..
    Van rá esély, hogy valamilyen módon visszakapjuk a PP-tól a 15e Ft-ot?

    ◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

Új hozzászólás Aktív témák