Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stefi68

    addikt

    Ide is leírom mert témába vág ...

    eBay-es vásárlással akadt problémám:

    Eljutok odáig, hogy fizetési mód -> PayPal -> kis felugró ablakban, hogy Paypal azonosítás, de onnan nem jut tovább. Pörög a kis kör körbe-körbe, de semmi.

    Paypal-ba be tudok egyébként gond nélkül lépni, tehát kizárva az hogy nem jól tudom a jelszavam, vagy ilyesmi.

    Kipróbáltam már itthon, munkahelyen, mobilról eBay alkalmazásból, de mindig ugyanaddig jutok, hogy Paypal azonosítás.

    Kipróbáltam azt is, hogy elírom a felhasználónevem v. a jelszavam. Azt természetesen észreveszi és jelzi.

    Találkoztatok már hasonlóval?

    ◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

  • stefi68

    addikt

    Üdv PP guruk!
    A következő eset történt velünk:
    Kb. 1 hónapja kaptunk egymást követően három sms-t 3 PayPal-os vásárlásról.
    Egy 170e Ft, egy 150e Ft és egy 15e Ft-ról szólt.
    Az első kettő nem valósult meg, mivel a PP-hoz csatolt kártya limitje 15e Ft volt.
    A harmadik viszont teljesült mivel limiten belül volt

    A gond az, hogy egyik vásárlást sem mi indítottuk.

    Ezután megpróbáltunk belépni a PP fiókba, de az már nem sikerült.
    Megpróbáltunk egy fiók visszaállítást, de a rendszer közölte, hogy ezen az email címen nincs fiók.
    A kártyát azonnal letiltattuk és bejelentettük a banknál a visszaélést. A bank visszautalta a 15e Ft-ot és vizsgálatot indított az ügyben.
    Most kaptunk egy levelet a banktól, hogy kivizsgálta az esetet és jogosnak ítélte a tranzakciót, a kérdéses összeggel pedig meg fogja terhelni a számlát.

    A dolog érdekessége, hogy az eset napján létre tudtunk hozni az eredeti email címmel egy új fiókot, mintha az előző nem is létezett volna.

    Jeleztük a PP felé is az esetet. Küldött a rendszer először egy automatikus válaszüzenetet. Ezután leírtuk, hogy ez az automatikus üzenet nem megoldás a problémánkra. Ezután kaptunk egy újabb üzenetet egy telefonszámmal, hogy hívjuk azt.
    A tengeren túli hívást még meg tudnánk technikailag oldani VOIP-on keresztül, de nem tudunk olyan szinten angolul beszélni, ahogy az egy ilyen ügy kapcsán elvárható lenne.

    Más módon nem lehet egy ilyen ügyben eljárni? Mert pl. írásos formában (chat, emai) lelég jól tudunk angolul kommunikálni..
    Van rá esély, hogy valamilyen módon visszakapjuk a PP-tól a 15e Ft-ot?

    ◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

  • stefi68

    addikt

    válasz V/ #39189 üzenetére

    Köszönöm a válaszod! :R
    Valóban nem volt kétlépcsős azonosítás, most már van!
    Valójában még van 2 nap a 30 napig.

    Régen nekem is volt problémám egy PP fiókkal. Többszöri levélváltás és itteni tanács kérés után a legegyszerűbb megoldás az volt, hogy létrehoztam egy új fiókot és a régin lévő pénzt átmozgattam arra.
    Akkor nem tudtam a korábban használt email címemmel regisztrálni az új fiókot, kellett várni vagy fél évet, amíg módosíthattam.
    Ennél az esetnél még aznap este létre tudtunk hozni ugyanazzal az email-lel egy újat.
    Ez nem érdekes?

    ◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

Új hozzászólás Aktív témák