Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz stefi68 #39188 üzenetére

    Nem kell tengeren túli hívás. Egyrészt Írországban van az EU-s PayPal ügyfélszolgálat azon az ír számon is lehet hívni, de van magyar telefonszám is és belföldi tarifával telefonálhatsz. Mindkét helyen angol a kommunikáció nyelve. Az elérhetősége módja benne az Összefoglalóban a Tippek résznél a végén.
    Ezt nem igazán lehet írásban lerendezni, de ők csak az eredeti fiókból indított vásárlás esetén tudnának eljárni, a hacker nem véletlenül zárt ki benneteket.
    Sajnos itt már nem lesz pénz visszaszerzés, a banki chargeback eljárás lenne amikor fizetnek a kártyával, de mivel nem teljesül a vásárlás ezért bankodon keresztül visszakéred a pénzt. Nem tudom hogy a bankod mit vizsgált, de ha ez a válasz: Most kaptunk egy levelet a banktól, hogy kivizsgálta az esetet és jogosnak ítélte a tranzakciót, a kérdéses összeggel pedig meg fogja terhelni a számlát. Akkor szerintem vége a reklamációnak.

    Gondolom az első PayPal fióknak nem volt belépési védelme. Ezt most ennél ami van mindenképp be kellene állítani.
    Megszerezték az adataitokat beléptek, megváltoztatták a jelszót, az e-mail címet vásároltál és kérték a fiók lezárását ezek egy részéről kapni kellet volna valami értesítőt és akkor rögtön lépni elsőként.

    Ismerve a PayPal Felhasználói megállapodásának tartalmát és az eddigi ilyen szituációkat és megoldási lehetőségeiket 30 nappal az eset után nem valószínű hogy kapsz kártérítést, de előfordulhat hogy valahogy kárpótolnak. Viszont ez nem megy az csak telefonon.

Új hozzászólás Aktív témák