- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golfvariant
aktív tag
A most fél éves Golf 7-esünk elkezdett recsegni a kis úthibákra is (csak 5000km van benne)... Szinte az összes ajtó és a műszerfal is recseg, igaz valamelyik alig hallhatóan. Ez normális? Ültem már nem egy több mint 5 éves autóban is ami meg sem szólalt...
-
Magnum_
nagyúr
válasz golfvariant #128451 üzenetére
fogyasztói társadalom, gyengül az anyagminőség, stb.
nem normális, de tulajdonképpen az.I humbly and respectfully decline™
-
i-sti
senior tag
válasz Brumi˘ #128450 üzenetére
A négy karika/gyűrű, ki hogyan nevezi.
(#128452) Saint_: Engem a B8 anyagminősége sem nyűgözött le. Ha ez az Audi akkor mi lehet más?
Mikor megláttam/megfogdostam egy '12 1.6 CRTDI paszuly belsejét majd elsírtam magam, hogy ott milyen műanyag használat van.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
válasz golfvariant #128454 üzenetére
elvileg igen.
volt egy cliom anno, garis volt, zörgött, csörgött... kiszivacsoztak pár dolgot, jobb lett, de a szerelők is mondták, hogy ki kellene fújni purhabbal...nem olyan jók már ezeken a csatlakozások, ezért hallani itt ott nyöszörgéseket.
I humbly and respectfully decline™
-
golfvariant
aktív tag
válasz Magnum_ #128456 üzenetére
Főleg akkor észrevehető, ha kikapcsolom a rádiót... A bal hátsó ajtón kicsit jobban, az első kettőn tényleg alig hallani, mintha csak a diszitő léc adná a hangot. A középkonzol recsegését lehet hogy már én képzelem be... Január 2-én úgy is viszem szervizbe az autót, mert a bal hátsó ablakemelő is fura hangot ad és nem működik a szivargyújtó
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
veterán
válasz golfvariant #128451 üzenetére
Kend be első körben a gumikédereket gumiápolóval, szerintem segíteni fog.
Van tetőablak az autóban? Eleinte nem tudtam behatárolni, hogy mi zörög minden úthibán, kezdetben a futóműre gyanakodtam. Aztán rájöttem, hogy a tetőablak. 1x befújtam grafitos olajjal a zörgés helyénél, egyből eltűnt a hang.
-
K Norbi
addikt
válasz golfvariant #128459 üzenetére
Ne foglalkozz vele, majd tavasszal elhallgat, hidegbe életre kelnek a műanyagok.
-
golfvariant
aktív tag
válasz focvis #128463 üzenetére
Nincs tetőablak, mind1, hétfőn úgy is viszem be az autót... Ha ez nem orvosolja a problémát, akkor megpróbálkozom gumiápolóval...
@K Norbi: Próbáltam túltenni magam rajta, csak aztán eszembe jutott az összeg amit átvételkor fizettem Fél éves autó még ne beszéljen vissza.
-
kenny123
addikt
válasz focvis #128463 üzenetére
Hali!
Apropó, gumiápoló...
Tegnap már megtörtént amitől féltem, befagyott az ajtó / ablak a szrba, csoda hogy nem tépte le a kédert a nyitó mechanika...
Addig amíg nem találok gumiápolót, valami nagyon gyér házimegoldással nem lehetne megoldani, hogy ne fagyjon be az ablak?
Jégoldót veszek valamikor hétfőn-kedden, max azzal lefújogatom nyitás elött, hátha ér valamit.
Esetleg ha az ablak tetejét / kéder belsejét nagyon vékonyan valami olajjal kikenem az árthat / segíthet valamit? Vagy mondjuk ha valami fóliát odazárok a kéder és az ablak közé...?Köszi!
yo
-
veterán
válasz kenny123 #128470 üzenetére
Heló!
Valamit kenjél rá, szilikon spray biztos van. Arra figyelj, hogy ne fújd be szilikonnal az egész autót, csak nyomj ki egy rongyra / szivacsra és azzal kend fel a kéderre.
Vagy glicerint, ha tudsz venni. Itthon gyógyszertárban szerezni macerás, mert meggyanúsítanak, hogy füvezni akarsz vizipipával. Ez nem lehet gond Hollandiában.
-
veterán
válasz kenny123 #128472 üzenetére
A hozzáértők szerint a BMW gumikéder ápolója igen jó és nem vészes az ára.
A szilikon kenőanyag, szerintem működni fog. Saint_ ipari mennyiségben használja a Jettara.Nincs tapasztalatom, kizárólag a sör-bor-pálinka vonalon mozgok otthonosan. Budapesten jellemzően nem adnak ki a patikában glicerint és erre hivatkoznak. Én Zegen vettem 2 decit, sokáig elég.
@odorgg: köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
Hali
Ezzel a cikkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Idéznék belőle:
"Milyen autókban van?.... .... Például a Volkswagen Golf V és az előző Škoda Octavia korában a kettős tömegű lendkerék az összes 1,9 és 2,0 literes turbódízel mellé járt. Ma a kétezres dízelekhez van, az 1,6-os TDI modellekből többnyire hiányzik, csak az Audi építi be kényelmi többletként. Az 1,4-es PD TDI Fabiákban és más konszernautókban is kéttömegű a lendkerék, mert a háromhengeres motor rázkódása ezt tette szükségessé."
Na most akkor ez azt jelenti, hogy az Octaviak között előfordulhat szép számban olyan 1.6 cr tdi-vel szerelt példány (mert hát másmilyen 1.6 dízel nincs tudtommal ezeknél) amiben gyárilag hiányzik és nincs beépítve kettős tömegű, vagy valamit nagyon félreértettem? Ha így van akkor az jó nem?
Előre is elnézést ha hülyeséget kérdezek, de ezt most olvasom először pedig már napok óta bújom az Octavia népítéleteket, használtteszteket stb és csak most jutott eszembe, hogy itt is vannak ilyen topikok.
Van a családban egy 1.6 Greenline Octi, volt már vele baj "dízelileg", de nem tudom pontosan mi, de alapvetően nincs vele baj, megy és megy.
Cserélnénk mi is az Astra-t és az Octavia az egyik favorit, de eddig egyelőre a dízelek nyűgjei miatt csak az 1.6 MPI volt a célpont. Annak ellenére, hogy minden bizonnyal ezzel lenne a legkevesebb problémánk aggaszt az, hogy ebbe az autóba ez egyszerűen nem elég erős, de még az ereje. Sokkal inkább a rövid váltó ami ellehetetleníti a normális közlekedést, főként a normális tempójú pályázást. Jelenleg egy 1.4 16v G Astra-t a család kincse, 90 ló, nem egy versenygép, de kicsi az autó és elég jól megy (már ahhoz képest, előtte Samara-ban éltem le 10 évet, ahhoz képest erős). Na ettől lejjebb nem adnám újra, és félek, hogy az 1.6 MPI nagy visszalépés lenne ilyen tekintetben.Ezért is kezdtem el mégis kutakodni a dízelek között. Sajna a régi TDI már nincs az újabb autókban, a PD-t kerülném, elhiszem, hogy megfelelően karbantartva jó motor, de erre olvasom a legtöbb panaszt. Ez az 1.6 CR viszont szimpi és annyira nem is szidják, igaz még viszonylag fiatal motor és kevesebb a tapasztalat róla, de mégis. És akkor visszakanyarodva az elejére ezért is érdekelne, hogy mi is a valóság a kettős tömegűvel kapcsolatban.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz tixem #128476 üzenetére
Ja, a kényes a minőségi üzemanyagra mit takar? Már a Samara-t is OMV-vel, fuelsave bevezetése után Shell benzinnel etettük, Astra ugyanez. Ehhez a CR-hez mi a megfelelő minőség? Nyilván nem ilyen ósanos occsó dízel, de jó hozzá például a fuelsave dízel? Télen ? Azt tudom, hogy az említett családban lévő Octit télen kizárólag omv maxxmotion-nel, nyáron meg fuelsave-vel tankolják. Egyszer raktak bele ósan dízelt, szerviz is lett a vége
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tixem #128477 üzenetére
Miért perdöntő a lendkerék? Keress egy rendes 2.0tdi-t, az jobban viszi az octavia bódét. Ki lehet fogni kettőstömegű lengkerék nélkülit, de a gyár se tudja pontosan melyikbe nem tett. Sokszor ott a megjegyzés az akkatrész számánál, hogy le kell venni a váltót, hogy biztos legyen a dolog.
Dízelnél egy lendkeréknyi mindig legyen a számlán, ez szerintem ne legyen szempont.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #128481 üzenetére
Ez nem telefon, hogy a másik szebb, cseréljük le. Sok a buktató.
Egy ész érvet mondj a csere mellett. Érzelmi alapon meg nem 1.9pd-t kell venni, hanem valami izgalmasabbat.
gzbotii: sok minden oozhatja. Elég ha csak egy izzító gyertya rossz, vagy alacsony az előbefecskendezési érték, máris hasonló a tünet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Morris
veterán
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
2004-es Seat Leon gumiszőnyeg alatti kárpit nedves-jeges. Mind a 4 szőnyeg alatt. Szinte a teljes alsó kárpit nedves.
Mitől van ez? Beázik valahol? Mit kezdjek vele? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen