- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz lenko #130697 üzenetére
A kérdés, hogy melyik Bosch-t vette.
A Bosch=Varta Az S3=fekete (Török fos, de olcsó), az S4=kék már középkategória, Az S5=ezüst pedig tényleg premium katerória.
A Bosch és Varta egy gyártósoron készül, csak a matrcia más.
Bannerből pl a stratingot nem szabad megvenni, a powerbull már használható. Exideból az excell már jó, de a premium még egy picit jobb.
Kérdés milyen autóba, mekkora töltő fesz-hez tették, mennyire hagyták lemerülni, mert ezek az akkuk már kifejezetten nem szeretik a mélykisütést. ( PbCa)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
2008-as Octaviát nézek, találtam egy ígéretes példányt 1.8 TFSI 150k futással. Van arra mód, hogy az esetleges olajfogyasztást ellenőrizni tudja valaki? Lehetőség szerint inkább benzinest szeretnék venni, nem tudom, hogy pl. az 1.4 TSI mennyivel jobb konstrukció ennél. 1.9. pdtdi akad még úgy ahogy (1.6 crtdi-t nem szabad venni használtan, tudom... XD), de kicsit indokolatlanul túlárazottnak tartom úgy, hogy a legtöbb full fapad.... A vicc az, hogy B6-os Passat nagyjából egy árban mozog az Octaviával legtöbbször (ebből pl 2.0. TFSI akad, tudom az se ajánlott ).
Mit tudtok tanácsolni? Érdemes belevágni a tfsi-be vagy keressek pdtdi-t? Nagyobb családcipelésre is alkalmas autót szeretnék 500 lityi körüli csomagtérrel 2 milla körül. Használat módja leginkább országút, évi 10-15k futás. Mondeót azt bezzeg lehet találni kazallal...Balázs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
csiga8
senior tag
válasz K Norbi #130706 üzenetére
Jó is az. A Seat 1.4 pdtdi-be 2011-es gyártású 72 Ah 720 A excell van. Szerintem bírná a következő telet is, de átavanzsál tartalékba.
Ami mérhető és érdekes. A 72 Ah 720 A Eu alacsony, vagy a 77 Ah 760 A Eu magas premium között indítóáramban elég sok különbség van. Árban nudli a különbség, tehát ahova befér az Eu magas, inkább azt kell venni. A 720-as 360 A terheléssel 10,4 V esik vissza, a 760-as a 380 A terheléssel tartja a 10,6 V-ot akár kétszer egymás után is.
Van vagy 2.000 Ft különbség köztük.
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #130482 üzenetére
"a motor tisztaságát védő, és a lerakódásokat megakadályozó detergens és diszpergens adalékok is még a maximum közelében voltak, tehát feladatukat jól ellátták. Ezért is volt annyira fekete az olaj, mert szépen kijött belőle a korom. "
Lehet, hogy valamiért kormol (?), de legalább ki is folyt az enyémből.
Ötletek, hogy miért volt fekete az olaj 13k km és egy év után nekem?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
mmdms
addikt
Ha egyszerre világít az abs és esp visszajelző, nagy valószínűséggel csak kontakthiba lesz? Ha nem, mik lehetnek a hibaokok? (99-es passat ahh)
Erős fékezés nem volt, nem akadtam fenn sehol, szar úton igaz sokat mentem.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
zsolt19900
őstag
amennyiben semmiképpen sem tudom leolvasni magáról a motorról a motorszámot, van arra valami praktika, hogy megtudjam valamilyen adatbázisból a neten, vagy esetleg ha felhívom a vw-t akkor ők megtudják mondani vázszám alapján hogy mi a motorszámom?
kellene vezérlésszett kiválasztásához
mmdms: nekem akkor szokta felvillantani ezeket a lámpákat, amikor féltengely külső csuklót cseréltünk és oda is került a zsírból ahova nem kellene, abs jeladó kikocogtat a helyéről -én villáskulccsal csináltam- és féktisztító befúj a lyukba plusz megtakarítod a jeladót és akkor elmúlik a hibajelzés
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
maximilian4
addikt
lol...greenpeace ibiza cupra Nem tudom h sírjak-e vagy nevessek. (hangot adjatok rá )
Másik "szépség" amit találtam fabia dízelmozdony edition
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Itt nincs unatkozás.
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #130719 üzenetére
Nem gyanús, a cèges dafokban 50 ezer után is átlátszó az első pár olajcserèig! Èn is csak nèztem mi folyik le belőle, a tezsvírek mèg vinnèk a piacra, hogy lada olaj eladó!
Majd fotózom, ha visszaèrek, csak franciába mennèk, csak a fagyott sár lelőtte a sárvèdőm( daf a drágaszáág), így mèg a szervízben gubbasztok..... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #130730 üzenetére
Ja, de mi itt kopott szarokkal járunk. Az enyémben 160 000km van. Az első pár olajcserénél nem láttam, mivel nem nálam volt. Amióta megvan, azóta elég hamar feketedik benne az olaj, ami szerintem természetes.
Benzinesnél más a helyzet, dízelnél talán a 3.0TDI-ben a legtovább világos az a kicsike 9 liter olaj. Kis 4 hengereseknél nincsenek csodák, 10 000km után már elég sok benne a gázolaj a regenerációk miatt. Szóval az, hogy nem tök fekete, a gázolaj miatt van... Ha beletörlöd fehér szalvétába, fekete az.
Hétvégén cserélem az enyémben az olajat, lefotózhatom, hogy milyen. Mint a szén.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz zsolt19900 #130720 üzenetére
Jó tipp, köszike!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #130733 üzenetére
A fehér szét-össze 3 a kék eddig 5, de majd még 5 lesz, ha megjön a nyomaték váltó a felújításból.
Az egy 4 sebességes automata az asztalon. A manuálist egyedül is kivettem anno a fehérből, ehhez kellett még egy ember, mert annyira széles, hogy egyik oldalon a futómű bölcsőbe akad a másik oldalon a hűtő venibe.
diablo1984 Az enyém előző életében csak pályán ment...sokat.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz maximilian4 #130742 üzenetére
De rég hallottam.
-
csiga8
senior tag
Kár, hogy nem esett szó az olajról, kíváncsi lettem volna rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen