- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen széket vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #131101 üzenetére
Minden autóban van Seat.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Astrasattila
tag
válasz freaghill #130827 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen! Ez is nagy segítség.Végül úgy döntöttem, hogy egy S8 lesz a befutó manuális váltóval. Találtam A8-S8 használati utasítást 1996-ból. Én 2001-2002 közöttiben gondolkodom. Valaki segítene abban, hogy milyen dolgok frissültek az 1996-os változathoz képest? Láttam egy képet, ahol a hátsó üléssor elektromosan állítható. Ez A8 extra vagy S8-ban is kérhető volt?
-
simonjoe
őstag
válasz Kalandor #131112 üzenetére
..no én ezért állok a lehető legtávolabb a tömegtől, inkább 3 perccel többet sétálok. Sajnos volt kocsim amivel anno így jártam, azóta inkább többet mozgok, de nagyobb eséllyel óvom a kocsim így. Ha a fejekben rend lenne, no meg vér a pucában akkor...... Ja, az már nem Magyarország!
Joe
-
-
Magnum_
nagyúr
Anyu polojan trafo csere volt penteken (+gyertya).
350k km-et birt :-)
Ja meg olaj es szurpk csereje is. Knorbi: mobil 5w40 ment bele[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
NEM hirdetés.
Ha valaki használ itt Polo 9N-t, vagy 9N2-t, szívesen adok ingyen egy aftermarket, de gyárival azonos kinézetű váltógombot, egybeépítve váltózsákkal (csak egy 15mm körüli bilincs kell a megfelelő rögzítéshez, mert amit adtak hozzá roppanós bilincs, az 20fillért se ért).Anyu polojába raktam ma egy új ilyet, ezért lett ez felesleges
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Viperator
őstag
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
JHONNY 79
aktív tag
Sziasztok !
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy kettes Octi 1.9, BJB motorkód. Melóból hazafele már harmadjára játsza el velem, hogy hidegen pőccre beindul, majd megyek vele kb. 2 km-t és leáll minden előjel nélkül. Ezt követően 8-10 indítózás után indul el nagy nehezen, majd megy tökéletesen, mintha mi sem történt volna. Az üzemanyag szűrőt 30 E km-enként cserélem, most kb 20 E van benne. Elkoszolódott a szűrőm, vagy esetleg a tandem pumpa vacakol? Üzemmeleg motornál arra is volt precedens, hogy emelkedőn állva dadogott a motor, rossz volt az alapjárat. Hidegen viszont nincs baj az alapjárattal. Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #131130 üzenetére
20K nál képes eltömődni a szűrő?? Ennyire szutykos az üza szép hazánkban?
Joe
-
diablo1984
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131133 üzenetére
Pollenszűrő még hamarabb koszolódik.
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #131134 üzenetére
koszolódik persze, de ott a retek nem a motorba jut!
meg a használattól is függ, ha szőlőskertbe, vagy földúton sokat jár a kocsi, akkor 10ezer is sok a pollenszűrőnek, de ha az hanyagolva van, akkor max nem jön olyan erővel a levegő(kiporolni bármikor ki lehet), attól még nem szakad át és jön be a dzsuva! a motor az nem játék, azt akarom megőrízni....
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131135 üzenetére
Meg van vagy 2.000ft, miért nem cseréled inkább azt is?
-
lord_devil
tag
P2015 hibakód (intake manifold flap position sensor) esetén érdemes próbálkozni a motor cseréjével (és a szívósor tisztításával), vagy inkább cserélni az egész szívósort? A4 B8, CAGA, 2008
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #131137 üzenetére
Előbb a kábelköteget kell kimérni, sokszor az okozza.
-
simonjoe
őstag
Azt érzem, és javítsatok ki, ha nem így van, h nagyon "babrás" odafigyelést igénylő a VW. 15-30k-s olajcsere periódus a gyári ajánlás, ennek ellenére ajánlott 10 ezrenként cserélni, még úgy is, h "LL" olajat kap. Igen tudom, a motornak ez tuti nem válik a hátrányára, meg a DPF szűrőnek is jobb. Üza szűrő 30 ezres a szerviz csere ajánlás, (remélem jól tudom) de cseréljük azt is tízezrenként! Vajon a szűrő háza mennyire tolerálja ezt a sok ki-be csavargatást? Tavaly év végén, decemberben vettem egy 2008-as CC-t, szerelem volt első látásra. Szinte szalon állapotú 110K km-el, fűtött garázsban tartott, a tulajdonosa esőben sem vitte ki, annyira vigyázott rá. A motorborításon lévő VW emblémán még rajta a fólia. Nagyon sokat autózunk, ez a hobbim, az vitathatatlan, h jobb autóval ez a feeling is magasabb szintre került. Elődje egy japán autó volt aminek én is gondos gazdája voltam. Minden kiadást fillérre pontosan jegyeztem a tankoláson kívül. 7 év alatt 300k ment bele és 1958000HUF volt a kiadás míg használtam. A Passat három hónapja van nálunk, (pontosabban hol nálunk, hol a szervizben mert most éppen az ominózus olajpumpa módosítása folyik) de már közel 400k kiadásom volt az emelt feelingre. Ezt az évet végig viszem vele, vagy ha nagyon gáz akkor az év közepén már megy a levesbe. Szóval egy kicsit szar a szám íze.
Joe
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #131139 üzenetére
Hát sajnos ilyen ez, nekünk is 10évig volt Vectra B, egy vezérlés cserén kívül összesen egy EGR tisztítás kellett neki. Összesen nem lehetett 150, de legyen 200ezer a 10 év alatt.
A 4 éves Jetta meg a garancia idő lejárta után 3 héttel dobott (használtba váráslás után 3 hónappal) egy 450ezres hibát.
Persze ez minden kocsinál benne lehet amit használtan vesz az ember és nem szaki (de talán még akkor is), szóval nem mondom, hogy fúj VAG, de mindenesetre most kicsit más vizekre evezünk kocsi terén hátha...
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #131135 üzenetére
a motor az nem játék, azt akarom megőrízni...
És az egészség?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
lord_devil
tag
válasz Mágus2 #131138 üzenetére
Az a helyzet, hogy a motort már cserélték. Egy darabig jó, de 4-5 indítás után visszaírja a hibát. Az előző motor meg se moccant, az új szemmel láthatólag mozog. A kábelköteg mérése alatt a motor csatlakozója és az ECU csatlakozója közötti ellenállásmérést érted, vagy csak mérjem ki, hogy a motornál megvannak-e a megfelelő jelek?
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #131142 üzenetére
azért szerintem a gyári 30ezer alatt csak nem kapok lépfenét egy pollenszűrő miatt! mint mondtam az ha eltömül, akkor max nem jön olyan erővel befelé a levegő, de nem egy talicska fos repül az arcomba!
ilyen alapon csak aktívszenes pollen szűrőt kell venni a kocsiba, mert az a legegészségesebb, de közel 10 guriga....
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #131144 üzenetére
Nem tudom hol veszed, de 2.000ft körül kapom.
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #131145 üzenetére
unix-tól! persze sima unix-ost nem raknék bele, attól még egy kiporolt mann is többet szűr....
amúgy furcsa, hogy viszonylag friss technika ez az 1,6 tdi octavia2 facelift, de nem kimondottan drága hozzá az alkatrész, a 18 éves lagunámhoz is kb ennyi egy féktárcsa, vagy hasonló kopóalkatrészek! ez kellemes csalódás számomra(főleg, hogy még eddig nem cseréltem rajta semmit, az előző gazdája cimbim féket cseréltetett rajta, vezérlést, első futóműben valamit és ennyi).
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Szerintetek érdemes áldozni egy iCarsoft-ra, vagy inkább a VCDS?
Joe
-
kaszaking
tag
válasz diablo1984 #131144 üzenetére
Én csak aktív szenes szűrőt vettem eddig de nem volt több 2500 Ft-nál. Hiába jó a motor ha a tüdőd meg az egészséged sz.r.
Rendeld meg inkább neten. Olcsóbban kijössz mint a 10K-s Unix szűrővel -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #131146 üzenetére
most nézem csak, hogy ha az aktív szenet és az antiallergén cuccot elhagyjuk, akkor már 3800ft a mann, 3500 a hengst, az már úgy teljesen baráti! és ebből még ha lejön a kedvesség, akkor így már repül ez is 10 ezrenként!
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #131149 üzenetére
milyen autód van és milyen motorkód?
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen