Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Szerintem vidd el az akksidat egy terhelovillas meresre. A leirtak alapjan kb. halott megnott a belso ellenallasa. Esetleg annyit megtehetsz, ha sok idod van, hogy kiveszed a kocsibol, 11V-ra lemerited egy-ket izzo segitsegevel, majd utana labortaprol feltoltod 2A-rel 13.8V-ig (ha meg tobb idod van 1A-rel). Ezzel valamennyire tudod regeneralni. A nagyaramu tultes hatranya, hogy a toltes melysege joval kisebb es a passzivalodott feluletek nem regeneralodnak a cellakban. Egy ilyen regeneralast minden veletlen tulmerites utan, rovid idon belul erdemes megcsinalni. Ha tul sokat varsz, akkor a passzivalodott feluleteken a szulfatok kristalyszerkezete megvaltozik es tobbet nem lehet visszahozni.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Heló!
Menet közbe ha nagyobb úthibát fogok világit az abs es esp visszajelző. Leállítás után jó. Gondolom valami csatlakozó lesz, merre keressem? b5 passatElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Raadom a gyujtast, harmat sipol es villog 1 korben piros felkialto jel, ez milyen hiba lehet? Nemmerek elindulni sehiva
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #147905 üzenetére
Fék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147905 üzenetére
Van benne fékfolyadék? Már rgyszer írtam, de nem nézted meg.
Gyujtáson világít az abs, utána elalszik?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
nekem is előjött megint a bremse hiba jel most az volt a szitu, hogy dombon lefelé álltam, ránézek a fékfolyadékra, megpucigálom a csatit, ha megint előjön akkor megaktusolom a gépet
nem értem, szétszedés összerakás után napokig nem jött elő a hibaüzenet, most megint, de kíváncsi is vagyok mos már, hogy miért nyafog
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
enddav
aktív tag
válasz Tannen #147911 üzenetére
Hány kilométer van az autoban? Nekem sajnos már olajkönnyezik az EGR-em, még a gyári szegényke, hibakód még nincs, jövő év elején csere. Esetleg ránézhetnél te is a tiédre, kiváncsi lennék hogy nézhet ki, ha esetleg az miatt van a hibakód.
'06 Jetta 1.9 PD TDI BKC 309k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147909 üzenetére
Akkor valahol elfolyt. Keresd meg hol és ne menj az autóval, mert nincs rajta fék. Fel kell tölteni a tartályt DOT4 fékfolyadékkal és minden keréknél ellenőrizni, nyomkodd meg a fékpedált, utána járd körbe és nézz be minden kerék mögé.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Juteszembe. Engem azzal kerget oruletbe a kocsi, hogy ha bekapcsolom a belso keringetest, akkor automatikusan bekapcsolja melle a legkondit. Persze tudom ez a parasodas miatt van, csak hat en egeszen jol tudom detektalni a parasodast es magam is bekapcsolnam amikor szukseges. Szoval a kerdes, VCDS-el valahogy le lehet tiltani a klima automatikus bekapcsolasat? (A4B8K2)
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #147919 üzenetére
Miért olyan húúdenagy bánata mindenkinek ez a klíma bekapcsolódás??
Ismeretségi körbe is mindenki meg van rökönyödve, hogy miiiiiii bekapcsol a klimaa??? MIééért?...Áruld már el miért zavar, annyira érdekel
Én soha nem kapcsolom ki azt se tudom működik-e az Econ gomb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
veterán
válasz Kiskokó #147922 üzenetére
Engem is zavar, szintén kikapcsolnám az automatikát az alábbi okok miatt:
- ha elfelejtem egyből kikapcsolni az AC-t, akkor kikapcsolás után bepárásítja az autót,
- visszavesz a lovakból
- feleslegesen rángatja a klímát.Mondjuk én kizárólag dögmelegben klímázok; amúgy hetente pár percre megjáratom benne a kenőanyagot.
-
veterán
válasz CharlieDrop #147927 üzenetére
Gondolom, visszaköpi a a párologtatóról a kicsapatott vizet. Más ötletem nincs.
@Qru: ~5 percre szoktam, annyi talán elég.
-
havri1
félisten
válasz focvis #147928 üzenetére
Pontosan. A hőcserélőn csapódik ki a pára, ameddig működik, addig folyamatos a lecsapódás, semmi nem kerül vissza az utastérbe, de abban a pillanatban, amikor megszűnik a reakció, melegszik a "radiátor", és nem köti le a párát. Gyakorlatilag a levegő egy csupa vizes "radiátoron" megy keresztül, ergo szárítódik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #147922 üzenetére
a) mert kezzel kell kinyomni
b) mert nem szeretem ha a minusz x fokos motorterben hidegen indul be a klima
c) ha hideg a motor es allo helyzetben melegitem, akkor nem kell felesleges extra terheles
d) mert szar a legkezeles es a 21 fokra allitott befuvas ellenere hidegebb levego jon be az utasterbe, ha megy a klima, igy ez hideg motor mellett extran kellemetlen
e) az auto az enyem es nem en vagyok az autoe, tehat az autonak kell azt csinalnia amit en akarok
f) (#147924) focvis elso pontja, ha egyszer beindult a klima, akkor nehez megszabadulni a hocserelon lecsapodott extra nedvessegtol, ugy hogy az ne az ablakokon kosson ki. Hidegben ablakot lehuzni meg meg plane kellemetlen.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #147930 üzenetére
Értem köszi, mindenkinek köszi a választ
Hát akkor úgy látom ezeken a felsorolt pontokon csak én nem akadok meg.
Nekem amúgy is olyan klímám van ami sose kapcsol le teljesen.
Van állófűtő motor is, meg gondolom elektromos rásegítés is. Nekem hidegen indítva kb 3-4 perc és forrót fúj.
Az hogy mi hogy megy közben a klímán nem izgat.
A kocsi nem érzi meg erőben se. Illetve sose párásodik a kocsi így se, nem szokott problémám lenni azért olyan fura hogy más ennyire nem szereti hogy bekapcsol.Mizujs Malacka ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #147931 üzenetére
Enyemben sajnos nincs allofutes, de gondolkodom az utolagos beszereltetesen. Eroben enyem se igazan erzi menet kozben(175kW dizel), de amikor reggel csont hideg a motor, akkor nem hinnem, hogy hasznalna neki barmilyen extra terheles, amig az olaj fel nem melegszik valamennyire. Egyszeruen nincs rendes kenes es csak jobban kopik tole.
A masik problema, hogy mar annyira megszoktam, hogy a belso keringtetes bekapcsolasa utan kinyomom, hogy neha gyorsabb vagyok es tul koran probalom kinyomni a klimat, ami igy bekapcsolva marad es jon a paras kuzdelem.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz CharlieDrop #147933 üzenetére
Ne is mondd..ismerős szitu. Volt már, hogy a jégoldót belülről fújtam
Amúgy én még az enyémben lévő klímát a mai napig nem tudtam kiismerni. Fogalmam sincs mikor működik, mikor nem..ha aktív is, vajon hideget fúj e, stb..[ Szerkesztve ]
havri
-
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Ismerősömnek van egy 2002-es Audi A4 1.9PDTDI (131le) melyben a PD elem korrekciós értékei nem valami jók. A 3. hengerben 1.5, a 4. hengerben 1.8.
Lehet, hogy hülye kérdés ( igazából nem is én kérdezem, hanem az ismerősöm ) ha át van gumigyűrűzve a PD elem az javítana ezeken az értékeken? -
HookR
addikt
válasz #89874944 #147893 üzenetére
"(szerkesztési limit nem értem miért járt le 7 perc alatt... régen mintha 15 lett volna...)"
5 percnél csak a rámutató link tűnik el. Ha ezalatt már szerkesztetted a hsz.-t, akkor vissza tudsz menni a böngészőben, akár többször is. A szerkesztési idő csak 15 percnél jár le.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
cool13
őstag
válasz havri1 #147934 üzenetére
Én is így vagyok vele.
A klíma kikapcsolását, beindítás után az Econ gomb benyomásával tudjuk megtenni ha jól értem és olvasom a könyvből.
Mi az igaz abból, hogy a climatronic havonta egyszer automatikusan bekapcsolja a légkondit a kompresszor kímélése okán? Független a beállításoktól.
-
-
havri1
félisten
válasz cool13 #147942 üzenetére
Nekem pl nincs is eco. Van egy auto, egy ac, és egy dual, oszt kész.
AC-t néha magától visszakapcsolja, mármint úgy értem, hogyha kikapcsolom, akkor leállításig úgy marad, viszont ha újraindítom az autót, random ac is online.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogyha teszem azt van 0 fok, beállítom auto módban 26 fokra a tekerőt, és ha az AC on, akkor valóban ráküldi a hideget esetleg a pára miatt?
Tehát később melegíti fel az autó utasterét, ha az AC on?
Ugye itt már írták, hogy direkt hajtásos a klíma 2006 után, tehát maga a kompresszor állandóan megy. Nekem ebből az jön le, hogy teljesítmény, fogyasztás UA, ha fúj, ha nem, mivel a kompresszor működik. Csak a rendszerben nem keringeti a gázt. Na innentől vesztettem el a fonalat.[ Szerkesztve ]
havri
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147926 üzenetére
Gyujtáson, álló motornál a bal oldali kiálló pöcök jobbra, balra fordításával tudod állítani. Ha minden kísérlet csődöt mond, olvasd el a használati útmutatót.
A féket rakasd rendbe, az a fontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
A klimas problemarol jut eszembe: A masik hasonlo gondom az Audi Drive Select-el van. Minden inditas utan visszaall Auto-ra es nem oda, ahova utoljara allitottam. Erre esetleg valami otlet? VCDS van itthon.
-
Jhonny06
veterán
Golf IV-nél 2-es trafó és 4 gyertya csere 35k-ért reális, vagy nagyon átbasztak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Futás, futópályák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen széket vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest