- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Lesz hamarosan(2hét múlva) egy nagyobb melóm. A4 B8 CAGA teljes, üzemanyagrendszer csere. A magasnyomású pumpa mindent televágott reszelékkel. Ha érdekel valakit fotózok és dokumentálom.
-
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Kéne egy kis segítség a benzin nyomás érzékelő bekötésében mivel a csatlakozó hiányzik és csak 3 darab pinem van csatlakozó nélkül és nem tudom melyik hová megy az érzékelőn meg van jelölve hogy 1-2-3. csak sajnos kb 3 darab csupasz kábelem van.
Autó golf iv 1.6 fsi 2002. motorkód: Bad
nyomás érzékelő egy : Bosch 0 261 545 008
itt egy megjelölt saját kép a gyári kábel színekről: [link]
Vagy ha szín alapján nem is de van multi méterem nem tudom melyiken mit kéne mérnem jó helyre kerüljön
-
Faby
senior tag
válasz simonjoe #148700 üzenetére
Pont ez zavar, hogy megvilágítja a váltó és a középkonzol környékét, és túl erős, fehér fénnyel. Olyan, mikor erős telihold bevilágít, csak erősebb.
És valóban, a fényerő szabályzás ezt is állítja, de ha leveszem a minimumra, akkor is zavar, és ekkor már a műszerfal világítás is túl gyenge.
Lehet, hogy velem, a szememmel van a baj, engem a Fordok fűtött szélvédőjében is zavar a fűtőszál, más meg észre sem veszi.(#148698) MunezXBK
Hát nekem elég drasztikusnak tűnik elvágni, így nem, vagy nagyon nehezen visszaállítható, és mondom, céges, lízinges a kocsi.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
zsolt19900
őstag
vágsz rá valami színes fóliát, mondjuk feketét, de itt már a fantáziádra van bízva, ha lila fény jól esik akkor azt, ha kékes akkor azt és máris azon a fólián átvilágítva úgy szabályozod ahogy szeretnéd
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kartergáz meleg motornál alapjáraton kell mérni igaz?
Mennyi ami még belefér?Dízelnél.
Meleg motort leállítva, lecsavartam a betöltő sapkát és jön ki belőle a füst láthatóan. -
cool13
őstag
Nem rég egy Iveco kisteherautót olvastak ki kábel segítségével egy ismerősömnek. Laptoppal mért kompressziót is rajta. Ez vcds-el lehet VW konszernen is?
-
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #148693 üzenetére
Seat Szabó. Xvi ker. Én itt csináltattam állapotfelmérést. Előre jelentkezni kell. Grátisz apró melót is elvégzett a szerelő fazon amiért nem fizettem.
Peti, toledoval mi a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Ja, h a tied fehéren világít, az enyémben mint írtam, bíbor színű, és teljesen korrekt, nem zavaró, nem hivalkodó. Valaki írta, h vágd el a LED 1ik lábát. Szerintem nem hülyeség. A felénél egy kis csípőfogóval elvágod, az később bármikor forrasztható minden különösebb fakszni nélkül, csak a láb közepét vágd el.
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148722 üzenetére
Szerinted? Mikorra visszajutnak a reszelékek a szűrőbe, addigra leáll a motor, mert betapadnak a befecskendezők.
Na ez leállt, de az okos tulaj még indítózott sokáig, hogy tényleg mindenhol legyen reszelék. Eddig nem én servizeltem ezt az autót, annyit mondott a tulaj, hogy 4000km-vel ezelőtt volt összes szűrő, olaj, vezérlés. És most hogy megállt a szerelője benyögte, hogy lógott az üzemanyag pumpa tengelye, miután levette a szíjat, szóval várható volt... De miért nem hívta fel akkor, hogy kell egy pumpa, mert ez haldoklik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148724 üzenetére
Kérdezte a srác, hogy mennyi lesz a munka..., erre nem lehet válaszolni, mert attól függ mennyire lesz minden tele reszelékkel. A tankot is le kell venni és lehet hogy nem is menthető. Minden fő alkatrészből gyári újat vett, szóval már most eltapsolt vagy 3000 eurót, emiatt nagy felelősség, hogy sehol ne maradjon fémreszelék. A hátsó traktust megpróbálom átmosni, de ha nem fog sikerülni, akkor csövek és a tank is cserés. Akkor derül ki, ha szétbontom. Elől nem aggódok, mert minden új lesz, csövek magas és alacsony nyomású csövek, rail, befecsik, mind a három üzemanyagpumpa...
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148729 üzenetére
Ott van, a középsőt hagyták ki, de a tankban lévő nagyobb nyomáson dolgozik és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba.
Hajas Mao Ez milyen szerelő? Nem tud vele mit kezdeni??? Pdig ez egy szög egyszerű autó. Mi lenne, ha egy TSI-t vinnének hozzá? Megsúgom, a képen látható valamelyik tömítés miatt csinálja(13,11 vagy 10, esetleg 8). Alapjáraton fújd meg féktisztítóval a központi injektor talpánál, ha változik az alapjárat, megtaláltad a hibás tömítést. Hideg motornál csináld, különben fel fogod gyújtani a vasat. Poroltó legyen a közelben. Vagy csak szimplán cserélj szerelőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz havri1 #148732 üzenetére
Vannak pumpák, melyek lefekszenek, akár mit fogsz bele tankolni, megelőzni nehéz, persze jobb nekki a prémium nyál. Megelőzés képpen, amit tehetsz, hogy minden második olajcserénél cseréled a szűrőt és az első reszelék nyomokra cseréled a pumpát.
Amíg 1 kezeden meg tudod számolni a szűrő tetején a reszeléket addig nem kell aggódni, mindegyikben van valamennyi, nem biztos, hogy az autóból származnak, bármelyik pumpából lehet. A finomítótól a tankig sokszor átfejtik.
Főleg a 2010 előtti pumpákra jellemző a gond, 10-ben módosították, majd 2012-ben ismét módosították a pumpát. Nekem már elvileg a legújabb van... majd meglátjuk meddig megy, legutóbb 4 reszeléket számoltam a sajátomban.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #148720 üzenetére
Ma megyek a papírokért és hivatalosan ki tudom próbálni
Egy valamit nem vettem észre, a szervónak van hangja párat tekerek jobbra balra és hallatszódik.(ott nem hallottam). Végállásokban is hallható:/
Kartergáz is van , bár nem tudom mi számít normáilsnak.
1.6b audinál szó szerint 0 kartergáz volt 213ezer km-nél.
Továbbá a beázást kell megszüntetnem vagy vizesedést.Mert full pára az egész autó belülről, anyós ülés és a háta mögött a lábtér vizes.
Na meg persze a légzsák visszajelző villog.Gondolom a vizesedés miatt. -
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148736 üzenetére
Beázást mindegyik ajtónál meg kell csinálni. Ajtó kárpit le és a panel alatti tömitést kell cserélni vagy szilóval pótolni körbe a tetejét kivéve.
-
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #148746 üzenetére
Irzam hogy ,minden ki lett cserélve,olaj is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest