- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Androidos fejegységek
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #147265 üzenetére
Sikerült megoldani, első két bejegyzés volt márkaszerviz, a többi nem nyomon követhető, meg volt egy futómű beállítási bejegyzés pár hónapja. Ismerős azt mondta, hogy ez szokás a külföldről behozott autóknál, hogy a tekerés után legyen távpont.
1.4TSI-nél mi lesz árulkodhat arról, hogy nem egyezik az óra km-je, a valós futással?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147301 üzenetére
1.4TSI-nél mi lesz árulkodhat arról, hogy nem egyezik az óra km-je, a valós futással?
Ha szép állapotban van, nincs olyan alkatrész, amire ránézve ez megállapítható.
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147301 üzenetére
Mennyi idős, és óra szerint mennyi van most benne?
Ennél a motornál (eddigi infóm szerint) nagyon fontos a valós km, egyrészt a vezérlés hibája miatt, másrészt a korom/koksz lerakódások miatt.[ Szerkesztve ]
havri
-
Zizmand
aktív tag
válasz CharlieDrop #147298 üzenetére
Tényleg Fura, ezt nem is tudtam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147306 üzenetére
Szoktad olvasni, amit írok?
1. ETKA
2. Azok a turbó tőcsavarjai.
[link] 4A -alkatrész
N 90767801 vagy M10x35mm.
Gyula84
A belső vagy a külső széle volt kicsipkézve? Eszi a szíjat valami. Feszítő görgő, főtengely szíjtárcsa vagy valami más... attól függ melyik oldala. Szemmel láthatóag le van darálva a széle.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Megjöttek az új injektorok Remélem nem kínai hamisítvány
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #147308 üzenetére
Természetesen szoktam, sőt.
Mivel én is ezt linkeltem (oemepc), így az etka-t skippeltem.Igen, ez lesz az a csavar.
Viszont itthon seholse találom, elképzelhető? Se bárdi, se kauffer, se kovácsautó. Itt találtam, viszont itt 60$ a szállítás.
Vagy ilyen csavart báhol lehet kapni?[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147310 üzenetére
[link]
[link]
Valami filléres tétel.Csavarboltban is tudsz szerezni, 10,9-es keménységű eddzett acél. Ha eredet kell, akkor 2,5 euróért a márkaszervíz rádmelegíti darabját.
Miért akarod ezeket kitekerni a turbóból? Ha nem cseréled a turbót, csak a kiput, akkor nem ajánlom kiszedni. Ha beleszakad, megszívtad. A réz anyával oldható marad a kötés. Acél anyát használva, mindegy ha körbe is hegeszted, amúgy sem fog soha többé lejönni.[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #147311 üzenetére
Wow, nálatok tényleg sokkal több minden van.
Azt mondod, hogy szerinted elég lenne cserélni a tömítést a cserekor? Ajánlották a csavarok cseréjét is, emiatt kerestem őket.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147312 üzenetére
Én egyáltalán nem ajánlom a csavarok cseréjét, amíg
Teréz anya van rajtuk... Ha valaki tekert már rá másat, akkor csere.[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #147313 üzenetére
Van egy olyan sejtésem, hogy kopp gyári még a kipufogó rendszer ezen része. De akkor jövő héten majd kiderül. Akkor egyelőre csak a tömítést rendelem meg, aztán ha fel lesz emelve, akkor majd kiderül.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147315 üzenetére
Ha beleszakad a tőcsavar, kelleni fog új, de ez csak szétszedéskor derül ki, és ha beleszakad, ez lesz a legkisebb gondod. Amikor lent lesz a kipufogó cső a turbóról, fényképezd le a belsejét... kíváncsi vagyok mennyire lesz elrepedve belül a turbó... nem az a kérdés el lesz-e repedve, hanem, hogy mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #147316 üzenetére
Nem én/mi csináljuk, majd szerelő fogja.
A hideg oldali az patika állapotban van, azt mondták mikor a TIP cserélve lett. Ugye a meleg oldalit még nem bontották meg.
De akkor mindenképp szólok, hogy fotózzák le ezt a részt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147317 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #147320 üzenetére
A főtengelyen a szjtárcsa milyen belül, ami a generátort hajtja. Tudniillik az tartja fent a vezérműszíjat a helyén és ha a szíjtárcsát görbén rakják fel vagy megcsiszolják a belső felét, akkor ilyen gebaszok vannak.
Erről az alkatrészről van szó. Gondolom a feszítő volt cserélve a szíjjal.
Az AFN híres arról, hogy a másik(fogas) szíjtárcsa ékét elnyírja, ettől aztán dobál az is, meg ami hozzá van rögzítve... az is.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz CharlieDrop #147314 üzenetére
Az egyik oldal már megvan a másikhoz még
nem ittam elég pálinkátnincs kedvem -
hacki87
senior tag
Sziasztok! Van egy ilyenkulcsom VW Beetle (99 2.0b AQY) szétszedtem, hogy azt a kis kulcskarikát leszedjem miután összeraktam nem csinál semmit. Nem nyit nem zár mi lehet a baj? Esetleg az elem elhalálozott közbe? Vagy valahogy újra kell tanítani ilyenkor a távirányítót?
Válaszaitok előre is köszönöm.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #147302 üzenetére
Akkor ez érdekes lesz.
(#147304) havri1:
2008/4 havi és óra szerint 137k km van az autóban.Ezeket a papírok mellékelte a kereskedő.
Valamikipufogógáz mérési jegyzőkönyv(katt)
91k km szerviz(katt) 110k km szerviz(katt) és 132k km szerviz(katt)
Hol félig kitöltve, hol más tollal még hozzáírva, csak egy hely pecsétje végig... -
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147324 üzenetére
Berlin minden, ha jól látom (a tulaj is?), ez így még akár jó is lehet.
Német nem áll neki tekergetni, egyszerűen nem érdekli - szvsz -.
Ami esetleg fura, hogy ua a kézírás. Mekkora az esélye annak, hogy éveken keresztül ua az ember írta a szervizkönyvet? Mindig ő írt?[ Szerkesztve ]
havri
-
Gyula84
veterán
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147324 üzenetére
A könyv elején kézzel van kitöltve, vagy a gyári fehér matrica van benne?
Meg az első üzembe helyezés hivatalosan ki van töltve?
Ha kamu a könyv, ezek általában kézzel vannak kitöltve.[ Szerkesztve ]
havri
-
grizlisandor
addikt
válasz havri1 #147327 üzenetére
Van gyári matrica, üzembe helyezésnél dátumos pecsét, meg VWAG bélyegző.
Igen a 110k és a 132k km bejegyzés azt ugyanaz az ember írta, a 91k km-est más.
Googlen néztem a helyet, létezik, foglalkozik mindennel, amit autó. E-mail cím nincs megadva, csak telefonszám és sajnos annyira nem jó a németem. -
havri1
félisten
válasz grizlisandor #147328 üzenetére
Ugyanaz írta sztem, nézd meg a 2-eseket. Inkább az furább, hogy a toll is ua Igaz az aláírás más.
Bár lehet sok krimit nézek, és faja minden.[ Szerkesztve ]
havri
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #147331 üzenetére
Biberach
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147328 üzenetére
Szervizkönyvet veszel, vagy autót?
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #147334 üzenetére
na az nem hallottam már ilyet hogy a paypal fizeti a visszaküldést de még nem csináltam. Hogy kell intézni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147338 üzenetére
Az autót kell megnézni, felméretni az állapotát, utána el lehet dönteni, mit hiszel el az eladónak, meg a dokumentációnak, Te mintha fordítva csinálnád.
-
cool13
őstag
Volna egy kis bajom. Párom kapott egy Alhambrát. Nem megy a fűtés ventilátor. Kikaptam, teljesen kuka. Konkrétan nincs benne a csapágyazása. Viszont, nem tudom kimérni hogy feszültséget kap e alapból. Biztosítékot sem találom. a táblán a 34-est jelöli hozzá, de abban még érintkező sincs hogy fogadni tudja a biztosítékot. Az előtét ellenállást is jó lenne ellenőrizni? Hogy tudnám ezeket kimérni?
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz atos19881101 #147341 üzenetére
Természetesen venni kell, mert használhatatlan. Ez megy magamtól is. De nem ez volt a kérdés.
Mert mi van ha nem? Akkor megint majd akkor keresgéljem tovább a hibát. Nem. Én most szeretnék meggyőződni róla, hogy minden más jó. -
schlaci
csendes tag
Most cseréltem olajat az 1,4 TSI-ben. A szűrője nem a szokásos kialakítású. Alul van egy kiemelkedése, amire rá van építve egy körgyűrű alakú, lapos gumitömítés, ami egy rugó ellenében kb. 2 mm-t be tud nyomódni. Beszereléskor ez a tömítés lezár egy apró furatot a motorblokkon. Miért van ebben a motorban ez a furat? Mikor jön ki belőle nyomással olaj, ami a rugó ellenében felnyomja a tömítést? Mért kell ezt a tömítést felnyomni? Képtelen vagyok megérteni a működését. De hogy nem értem, az még hagyján. De a szűrő házára (Mahle) rá van írva, hogy feltekeréskor min.3, max. 4 fordulatot kell fordítani rajta, mielőtt 20 Nm-rel megszorítjuk. Ezt az előírást sem értem, de ettől még nem dől össze a világ. Az viszont baj, hogy nekem 6,5-et kellett fordítani rajta, mikor is elkezdett szorulni. Ugyan ez történt az előző olajcsere során is. Azt még értem, hogy előírnak min.3 fordulatot, nehogy az olajnyomás kilője a szűrőt. Na de maximumot is előírni? És itt ér össze a két érintett probléma. Ha a szűrő túlságosan be van tekerve, akkor az említett tömítés ütközésig benyomódhat, és a rejtélyes furatot fixen lezárja. Ne feledjétek, ez a tömítés kb. 2 mm-t tud benyomódni, nem többet. Néhány plusz fordítás a szűrőn, és már el is fogyott a 2 mm. Lehet, hogy emiatt van maximálva az elfordítás? Az előírt elfordítást egy vékony plusz tömítéssel tudnám elérni, de a gyártó ilyent nem adott a szűrőhöz. Én barkácsoljak hozzá? Az üzletben, ahol a szűrőt vettem, az eladók értetlenül néztek rám - látszott rajtuk, hogy nem nagyon értik a problémát. Egy ott lévő vevő, aki állítása szerint 30 éve szerel Wolsvageneket, fölényesen kioktatott, hogy ilyesmivel nem kell foglalkozni, fel kell tekerni a szűrőt, és kész. Úgy éreztem, ő sem értett semmit a dologból. Kérlek benneteket, aki tud, segítsen. Az 1,4 TSI fórumra már írtam, de senki nem reagált rá.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
kb. 1-2 hónapja cserélve lett a benzin szivattyú és kb. 3 hete hallom a jobb hátsó keréknél, hogy ha jár a motor akkor ilyen sípolós hangot hallok.
esetleg valami probléma lehet vele, vagy más? -
havri1
félisten
válasz schlaci #147343 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Én Vw-s szervizben cseréltettem olajat, MAHLE olajszűrő szintén, de nem figyeltem, amikor felrakta. Annyit mondott, hogy ezen fordítva van, mint általában, tehát kifelé áll felfelé a szűrő, de dupla peremes, gondoltak a kicsöpögő olajra is.
Nem lehet, hogy köze van a sok láncfeszítő/olajnyomás problémához ennek?havri
-
schlaci
csendes tag
válasz K Norbi #147344 üzenetére
A link fényképét megnéztem, nekem is olyan szűrőm van. Végiggondoltam: sem fénykép, sem videó nem segítene az előbbre jutásban. Aki kézbe tud venni egy ilyen olajszűrőt, és elolvassa újra a bejegyzésemet, az már félig meg is érthette a problémát. Aki meg tudja nézni a motorblokkot levett olajszűrővel, az meg már mindent érthet.
-
Killer01
őstag
válasz BUZZLGHTYR #147347 üzenetére
Az lesz. Új lett berakva vagy bontott? Milyen nyálat tankolsz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen