- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen asztali médialejátszót?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen processzort vegyek?
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen, ez EGR gond volt és neked is az lesz valószínűleg, ha nincs más tünet.
A motornak a pontos gyártási ideje kell, amit a vezérműszíj fedelén megtalálsz, percre pontosan.
Váltó olaj csak váltó kóddal, de azt amúgy is lusta vagyok keresni, szóval ne lustálkodj és szépen keresd ki magadnak.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Audi Q5 [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
A mi nap otthoni projektbe kezdtem.
Mivel szereltem hétvégén, ezért le kellett venni a légzsákok miatt az akksisarut.
Rádió kód így elveszett, a rádióhoz nem kaptam.(Mindegy is, mert ki akartam cserélni).
Volt itthon egy CD aux-os Pioneer DEH2000MP rádióm, gyári kábelével.
Ahogy néztem ennek az autónak gyárilag ISO kábele van és nem kell hozzá semmi más. Így összekötöttem, majd beüzemeltem a pioneer-t.Ég és föld a különbség, nagyon jó stb...
Viszont van egy érdekes dolog. Beállítom az adót pl music fm, elmentem, kihúzom a kulcsot, lezárom a kocsit, majd megint be akarom indítani a rádiót, de kitörlődik a memóriája.Szerintetek miért van ez?Hogyan lehetne ezt kiküszöbölni? Még soha nem volt ilyen.
Mint ha mindig levenném az akksi sarut.
Másik dolog: Hogy lehetne azt megoldani hogy a kulcs betétele nélkül is be tudjam kapcsolni a rádiót?
Köszi. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149904 üzenetére
Az iso csatlakozóban cseréld fel a sárga és a piros szálat és vegyél egy fantomtápot az antennához is, mert szar lesz a vétel, még mielőtt kérdeznéd, hogy ez miért.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
-
Teszla_
senior tag
Tegnap megnéztük [ezt az A4-et is]. Attól függetlenül, hogy pár helyen lepergett a lakk, kicsit elálltak a lökhárítók, belül a kárpitok is elengedték magukat, nem tűnt romhalmaznak. Mentem vele egy kicsit, szervo nyöszörgött, ha kitekertem a kormányt, de vezettem már szarabbat is. Megbeszéltük, hogy ma átnézik a szerelők, ahová járunk. Hát, volt meglepetés
A teljesség igénye nélkül: két első lengéscsillapító, 4 gumiabroncs, első féltárcsa + betét, jobb külső féltengely gumiharang, motor és váltó szivárog, bal hátsó fékcső megtekeredve és hozzáér a kézifékbovdenhez, motortatró bak törött, első lengőkar szett, két rúdfej, két axiál, szelepfedéltömítés, hátsó főtengely szimering, szervoolaj szivárog. Kb ennyi volt a lényeg, az apróságokat már fel se írták. Azt mondták életveszélyes az autó, csoda, hogy nem szakadt még ki az első futómű. Az eladó meg erre azt mondta, hogy tavaly még semmi baja nem volt az autónak, akkor szervizelték és azóta 2000km-t ment veleSajnos ennyiért tényleg nem lesz bontószökevénynél jobb A4, így lehet az egyik szerelő off autója lesz megvéve, picit drágábban. De az tényleg nagyon rendben van, rengeteget költött rá, hogy gyári állapot közeli legyen, de végül vett egy dízel saxot és azt használja.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #149906 üzenetére
Igen. Egyik direkt, másik kapcsolt áram. Memóriának kell a direkt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149906 üzenetére
Felcserélted a pirosat a sárgával, vagy rossz lábra került a sárga. A gyári Iso csatlakozó bekötése más,mint az utángyártott rádióké. A rádiónén nézd meg hová kell a sárga és rakd át a megfelelő helyre a csatlakozóban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #149879 üzenetére
Ezek a motorkódok:
BKC / BXE / BLS
Melyiknek kellhet vagy nem csapágysor?
2 literes 1 bütyköstengelyes BMA motorkódról mit lehet tudni?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Doki16
addikt
-
bmwsan
senior tag
Hali, sziasztok!
B6 BXE-nél mennyire szopó a vízhűtő cseréje?
Lökös lebontós a dolog vagy alulról fülülről kivarázsolható valahogy?Előre is köszi!
-
Winchester95
őstag
Köszi mindenkinek, jó lett.
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #149725 üzenetére
Info, de csak kevés.
Ma este toljuk be, most lett idő... Mindegy.
A szóban forgó csavar nem lett kicserélve, mivel be van gyógyulva a hengerfejbe. Nem egy 2.0 PD volt nála vezérlés cserén, és ezzel a csavarral sose volt olyan gond, ebbe húgom nyolcszelepes PD-je is beleértendő, illetve egy kolléga is mesélte hogy ez gyakori, és nem szokták kiberhelni ilyen mocikból, mert birja a cucc... Nem tudom.
Mindegy, én biztosra megyek: meg tudod esetleg adni a méreteit és hogy 10.9 vagy 12.9-es legyen, és akkor én holnap legyártatom és elintézem az edzést, és majd kicseréltetem máskor.
Gyorsan ránéztünk a motorra, és a feszitő stabilan a helyén, meg a mellette még elérhető görgő vagy mi szintén, lent lehet baj. -
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #149912 üzenetére
Itt van egy szép példány (Erdélyből):
Volkswagen Passat 4 999 EUR 2007 264 000 km Diesel Combi
Azt írják, hogy 30 nap garanciát vállalnak a motorra és a kilométerre.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
K Norbi
addikt
-
apple87
senior tag
sziasztok
Mi a véleményetek erről az autóról megéri megvenni?
[link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #149934 üzenetére
Városba szerintem jó választás, magam sem vennék erősebbet. Nem kell oda nagyob, vagy erősebb. 50-el ez is megy, sőt 130-al is ha pályára tévednél. Modern motor, keveset fogyaszt és ahhoz képest meg azért megy.
Ha élményautózára kell, arra persze kevéske, de nem mindenki lakik a hegyekben, hogy 3 perc alatt bármelyik irányba elérjen egy szerpentint, ahol soványka még a sokkal erősebb 1.8TSI is.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Jó estét.Továbbra is keresem a következő autót és a Skoda Octaviak mellett egy ilyen Audin is megakadt a szemem.Ezeknél a szintén TFSI motor mellett figyelni kellene valamire?Az ADAC szerint nagyon megbízható a B7-es széria,dehát ugye ADAC vélemény .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen