- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Touran bal hátsó ajtóm, kívülről nem akar kinyílni egy idő után. Ha bentről kinyitom, onnan akár mennyit nyitom, működik. Aztán másnap, ismét nem lehet kinyitni kintről. Mi lelte? -
-
csendes tag
válasz CharlieDrop #156502 üzenetére
Nekem az egyik kedvencem volt a B6 meg a B7 is az legszebb forma szerintem
1.8T-re is kíváncsi voltam de kicsit csalódtam benne de szerintem inkább a súly miatt ..
Vennék még 1.8T-t ami nekem tetszik a B6-ból a 190le verzió szerintem az már jól mehet Vagy Ibiza Cupra vagy a Leon ami nagyon jól mehet még.[ Szerkesztve ]
-
-
Eagl3
veterán
VW Jetta 1.4 TSI (2012-ees, elvileg CAXA motor), milyen olajat és olajszűrőt tesznek bele gyárilag, mit vegyek bele?
-
Eagl3
veterán
válasz Motion_Blur #156512 üzenetére
0W-30-as? Nem 5W30? Illetve ha jól tudom, akkor Long Life kell bele.
Szűrőre meg MAHLE-t láttam a neten, de akkor a gyári elvileg a Kauffer? -
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #156516 üzenetére
(én 7.500-ként cserélem)
Ez dicséretes!De olajból C3 vagy A3 lenne a belevaló? Mert a könyve mintha A3 említene a benzinesekhez.
És a könyv szent.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #156518 üzenetére
Hogyan tudok Kauffernél gyári cuccra keresni? Nekem csak utángyártottakat hoz fel.
-
kazsolt
tag
2.0PDTDI 16Valve
6. sebességi fokozatban 1600ról elkezdek gyorsítani, ahogy betölt a turbo kb 1800-tól 1900-ig, darál az autó. ( kb olyan érzés, mint mikor nagyon sűrű útegyenetlenségbe mész bele) Többi fokozatban nem tapasztaltam ilyet, mi okozhatja ezt? -
válasz kazsolt #156523 üzenetére
Szia! Az okozza hogy 1600tól nem gyorsítunk visszaváltás nélkül. 2000 és fölötte tapossuk neki, mert különben erőlködik a motor a váltó és az erőátvitelben minden. Ha így használod garantáltan kinyírod.
A váltót meg kellene nézetni szerintem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #156524 üzenetére
Nálam a DSG így megy: [kép] Ha már 51-re "gyorsítok" akkor fogja magát és átkapcsol 5-be. És akkor ott erőlködik 1100-as fordulaton. Nagyon hülyén van megoldva. Ilyenkor szoktam kirakni kézibe, mert városban nagyon hülye képes 38-al menni 4-ben.
Egyébként ha rátalpalok a gázra amikor 5-ben megy 1300-as fordulaton, de magától egyből visszadobja 3-ba az ugyanúgy káros? Azért kérdem mert egy kis idő eltelik azért ameddig rájön, hogy én most dinamikusabban szeretnék gyorsítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kazsolt #156528 üzenetére
Nem. 6.-ban van a legnagyobb terhelés. 4. A direkt fokozat, 5. és 6. un. Override. Ilyenkor a motor kevesebbet forog, mint a kerék. Ezt nagy nyomatékkal párosítva jelentősen megbillenti a hajtóművet a bakokon. Persze darálhat a féltengely is, de azt csinálná alacsonyabb fokozatban is padlógázos gyorsítàsnál. Amire én gondolok, azt csak 5. Vagy 6. Fokozatban fogja csinálni. Ha 5.-ben nem jelentkezik, akkor lehet még váltó probléma is.
-
Yahoo
aktív tag
Sziasztok!
Régóta olvasgatom a fórumot, most úgy döntöttem, hogy csatlakoznék a táborhoz.
Kb. 1 éve került hozzám az autóm: néhány képSkoda Superb 2007-es, 1.9 PD TDI (BPZ)
Egyelőre hiba nélkül telt el az elmúlt 30k km, leginkább apróságok otthoni bütyköléséből és 4x olaj+szűrők cseréjéből állt a karbantartás. Megvételkor már tervezve volt a lengőkarok cseréje illetve futómű felújítás, ez most folyamatban van. (ez úton is köszönöm a HART tippet).
Viszont van pár apróság, amivel most nem boldogulok.
Az utóbbi napokban megszűnt működni a (z utólagos) tempomat és a kürt, szinte egyszerre. A kürt még kicsit nyekergett, de mostanra végleg elhallgatott.
Egyéb okból kifolyólag volt levéve a kormánykerék, nem tudom, hogy lehet-e összefüggésben, gondoltam megemlítem.
Mit gondoltok, mi okozhatja? Esetleg az átvezető spirál (nem tudom pontosan a nevét), ami a kormányban van? (kormányszög jeladóként adja a google, bár nekem ESP-m nincs)
A karon lévő többi funkció (irányjelzés, fénykürt működik).A másik egy szintén vételkor már fennálló probléma, az olajteknő menete el van nyalva, nem az igazi már.
Nem szeretném megvárni míg végleg megadja magát és egyáltalán nem fog, így szeretném megcsináltatni.
Mit javasoltok? Helicoil vagy egyel nagyobb furat?Köszönöm és üdv.
-
mmdms
addikt
válasz Yahoo #156532 üzenetére
Hart szettről pár havi használat után azt kell mondjam marha hangos tőle az autó eleje, mind a gyárihoz, mind az MS germani márkához képest. Tartósságra remélem azért mérföldekkel jobb lesz.
Apropó, az ms germani márkájút mikor lecseréltettem, a futóműves csávó szerint értelmetlen lett volna beállítani mert minden lóg, a szerelőm meg vakarta a fejét hogy itt minden rendben, nem lötyög egyik gömgfej sem, max az első alsó lengőkarban lévő "gumiperselyek" (nemtom a pontos megnevezését) szarok. Ha ez rossz, ettől úszkálhat kanyarba az autó (nem tartotta az ívet hiába tartottam a kormányt), illetve a kormány reakcióideje megnőhet? Előfordulhat, elég lett volna csak ezeket cseréltetnem?
Erre gondolok:Lengéscsillapítót is Hartot vettem, ezt a hibát többször nem követem el. Gyűrt útfelületet, vagy nem is tudom hogy mondjam, nagyon sűrűn bordázott úthibán az egyész autó bevibrál, szerintem túl kemény, az utastér szét akar potyogni, a szarráhasznált sachs csillapítók is jobbak voltak ilyen téren.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Yahoo
aktív tag
válasz mmdms #156533 üzenetére
Arra gondolsz, hogy kemények a szilentek? Sajnos nincs összehasonlítási alapom, így nem tudom mennyire számít jónak/rossznak. Mindenesetre jelenleg a lengőkarjaim már nem kopognak, csak valami a rugóstag / gátlók tetejénél, ez még várat magára.
Gátlóból én Bilsteint vettem, elsőre nekem is nagyon keménynek és feszesnek tűnt ahhoz képest ami volt benne, gondolom már nagyon kilehettek.[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #156536 üzenetére
Tehát igy is ki lehet szűrni a lendkerék gondot?Viszont nekem is van ilyen vibráció,4-5-6 ban érzem 2000f/p-től 2600kb.Jobban inkább hallom,mintha a motornak lenne ilyen szaggató hangja,de figyelni kell rendesen hogy észreved..pd passat.Erre volna ötleted?Viszont ha finoman gyorsítok semmi,csak ha nyomom neki
-
molnarpeter
nagyúr
Kartervédő témában van valakinek bármilyen tapasztalata?
-
válasz molnarpeter #156538 üzenetére
A gyári környezetvédelmi tálára gondolsz, vagy utólagos páncéllemezre?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #156540 üzenetére
Anno a golf I gti-re csináltunk egyet. Felrakták de a szerelő figyelmeztetett h nem való oda. Pár hupli után leszakadt a francba és vitte az összes rögzítési pontot is magával
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #156541 üzenetére
Két irányba nézelődök, egyik a bontott gyári lenne, ez 2-3 mm vastag lemez elvileg. A másik verzió kipu és egyéb fémeket előállító mester fb csoportból, aki 4 mm-es rugóacéllal hirdeti magát, de nem tudom, kell-e az Most a pár hónapos kartert egy tégladarab kapta el, több olajteknő csere nincs tervben
-
válasz molnarpeter #156542 üzenetére
Siófokon is láttam egy aknatetőt ami valakinek az autójában maradandód alkotott: kb 10 méter olajfröccsenés majd a maradék olaj egyszerre az úton volt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest