- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #160050 üzenetére
Ha lesz szabad időm (talán most hosszú hétvégén) majd írok.
Nem rossz amúgy de vannak érdekességei. Viszont nagyon jól néz ki. Na meg baromira megy. Mondom ezt egy 3.0Tdi tulajként.
Épp hogy 1 sec-el lassabb a 0-100-ra. Dinamikus, jól húz a DSG jó, kiéve ahogy elinduld az autó vele. Meg amíg jó. elvileg össz valami 180le
5L körül eszik
Hybrid nem rossz de fura és nem értek dolgokat.
De összességében ennyi pénzért szerintem nagyon jó kocsi.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #160052 üzenetére
Igazad van rosszul fogalmaztam,rángat amikor gyorsitok arról a fordulatról.Jöttünk haza balatonról végig 130 tempomat laposon enyhén, emelkedőn jobban érezhető volt.Valami olyan érzés mintha egy tengely nem lenne kibalanszozva.Viszon nem durva rángatás de érezhető.Viszont annyit még észrevettem mikor alászedve fordulok meg ha tök egyenes terepen semmi de ha be tud dölni a kocsi mert nem sik a terep akkor halkan kattog valami ,de nem olyan mint a külső csukló mikor rossz.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Ajtózár plusz zsanérok ápolására mi ajánlott? (Skoda Roomster)
-
spici
tag
Sziasztok!
Van egy Skoda Octavia III (5E) Elegance kivitel (Bolero fejegység) amiben nincs SmartLink, azonban Itt ~53.000Ft
Kapok egy kódot és azt beütöm valahová vagy el kell vinni esetleg márkaszervízbe?Vagy esetleg máhol tudják nekem aktiválni a Smartink-et?
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
VGYke
addikt
Egy utolsó Jetta 1.4 TSI 122LE kérdés:
Soha nem volt vezérműláncos autóm, csak szíjas.
Igaz hogy a láncra nem kilométer cserét írnak elő?
*Ha igaz, akkor mit?
*Mégis, hány km-nél javasolt a csere?
*Lánc cserénél még mit kell cserélni? Úgy mint vezérműszíjnál szíj, szíjveszítő, vízpumpa (ami szivattyú, ami víznyomattyú )?
*Kb. mindennel együtt mennyibe kerül a csere?kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Motion_Blur
félisten
válasz VGYke #160066 üzenetére
Priviben írtam, de akkor kiegészítem:
- hivatalosan a lánc örök élet. a valóságban pedig akkor kell cserélni amikor hidegindítás után nem hallgat el a csörgés max. 3 mp alatt
- használattól is függy, van akinél 30e km után kell cserélni, nálam 145e km-nél még a gyári (de hamarosan tervezem majd cserélni, biztos ami biztos)
- vezérlés cserénél az egyetlen ami kérdéses hogy cserélni kell-e az az okoskereket, nemrég beszéltem a márkaszervízzel ezügyben de alvázszám alapján se tudták megmondani, megbontás után derül ki hogy a benne lévő alkatrésznek milyen betűre végzőik a cikkszáma, ettől függ a csere szükségessége. de azt mondta a fickó hogy ha cserélni kéne már rég jelentkezett volna tünete. nem részletezte.Szerintem márkaszervízben nem érdemes ezt megcsináltatni mert kb. 2x szorzó van minimum egy korrekt számláképes magánszervízhez képest
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Az összefoglalót átnyálazva.
Ebbe a kocsiba:
SKODA Octavia II Hatchback (1Z3) 1.4 TSI 2011. 122 LE
Ez az olaj jó:
Total Quartz INEO Long Life 5W-30 motorolaj
Minősítése:
ACEA A3/B4,C3, VW 504.00,507.00, MB 229.31,229.51, BMW Longlife 04, Porsche C30,
Előre is köszönöm.Renault power
-
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #160078 üzenetére
Motion_Blur az 1.2TSI-be(katt) Castrol EDGE 0W30-at tett.
Morris az 1.4 TSI-be(katt) Total Quartz energy 9000 0w30 dícsérte is(katt)De majd a srácok beszámolnak.
-
i-sti
senior tag
Caddy Maxi 2014. Mekkora a központosítólyuk átmérője?
57.1 ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
MunezXBK
nagyúr
BLG motorkódhoz milyen gyertya való?
Nem mintha gond lenne vele, de lecserélném.
-
b4zsi-
őstag
Mai nap vettem észre az alábbi olajfogyást, de szerelőhöz csak jövő héten tudom vinni az autót. (VW Polo 1.4 TDI)
Olajszint most kb a minimumon van. 11 000 km van benne (olajcsere februárban volt).
[kép][kép]
Ezen a két helyen látványosan olajos a motortér. Ilyen szintű olajfogyás valószínűleg “csak” tömítés probléma vagy nagyobb gond is lehet szerintetek.[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz Mágus2 #160095 üzenetére
Köszönöm válaszod. Kb 2-3 havonta szoktam nézni a nívót és sose volt probléma most is ablakmosó folyadék öntés közben lettem figyelmes erre a két foltra. Most öntöttem is utána az olajnak, de akkor a javításnál már inkább az olajcserét+ szűrőket választom mert hamarosan úgy is csereperiódus jön.
[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
Hello,
ujabb problemam akadt a bora-val: balra fordulasnal nyekerek a jobb elso kereknel valami. ha raallok a jobb oldali kuszobre es rugozok rajta szinten hallom a hangot. leginkabb a kerek folott hallatszik, egy-egy olyan puff-szeru hang.
12 napja hoztam el a szervizvol.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
kisp113
tag
Houston, van egy kis gond :
Egy kicsit belehuzott a golfunk az olajkajalasba. (1.4 tsi cxsa 122, 1 liter / 3000km)
Ma lepattintottam a turbó csövet hogy bekukkantok, de már a cső kimozgatasatol csöpögni kezdett az olaj a kezemre
Jól sejtem hogy az a turbo szeretne lekeredzkedni? Tudtok ajánlani műhelyt vagy olyan felujitot ahol kapok "betetdijas" cserét?Köszönöm
-
Lacess
tag
A "tuti" Purflux gázolajszűrő bekergetett a f@szerdőbe vasárnap késő délután...
Konkrétan csutkára húzva a foglalat csavarját nem szorult meg a szűrő. Kisebb az átmérője mint a Mann-nak vagy a Mahlenak. Annyira felkúrt hogy majd szét robbantam. Szétkaptuk az egész tartószerkezetet, hosszabb menettel rendelkező csavart persze nem találtunk. Oké, akkor gyártsunk rá hosszabb menetet... hát persze hogy a 6-os menetmetsző jár már életpályája legvégén... Eddigre már felrobbantam.
Lakatos havert kirángattunk vasárnap kora este a tévé elől, ahová csak 3perccel előtte sikerült végre leülnie. Örült nekünk... Metszett menetet a gyári csavarra és a gázolajszűrő végre stabilan van a helyén!Ehhez képest a rugókat a hátsó féknyeregbe már nem is volt nagy feladat betenni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs