- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Dell notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
bocsánat, nincs G13+, csak G12+
Joe
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Lehet hogy az 1.4 polo classic-ba magamnak kell kicserélni a hidrótőkéket. Ez a videó alapján nem tűnik lehetetlen küldetésnek, de lenne pár kérdésem. Remélem tudtok segíteni. 21:40 -nél miért forgatja el kicsit vissza a főtengelyt ? A felső holtpontról tekeri kicsit vissza ?
Illetve a vezérműtengely csapágyait nem muszály nyomatékkulcsal húzni ?
Amúgy rendben van a videó? Bármi hozzáfűznivaló ?Üdv.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #160701 üzenetére
Ez nem olyan, mint az olaj, hogy a jobb nem árthat. Én azt tenném bele, ami rá van írva a kiegyenlítő tartályra. Nálam 2012-ben G12 volt írva, vezérléssel ment a pumpa és a lötyi is. Természetesen G12 ment bele. Nem akarok kíeérletezni vele, melyik fog kicsapódni, ha esetleg valami reakcióba lépnek. Neked sem ajálom kevergetni, főleg, hogy a teljes rendszert soha nem tudod kiüríteni.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #160706 üzenetére
Mondjuk arra gondolok, hogy mire kibontod a vezérszíjat, beleőszülsz. Van 3 csavar ami oldalról tartja össze a motort a konzollal, ami a szilenthez rögzíti. Mind a 3 csavar kiszedéséhez más magasságban kell lennie a motornak. Alulról kell alátámasztani és emelni, süllyeszteni, persze ügyelve, hogy ne törjön el a kipufogó, meg ne üljön fel a féltengelyekre. Izgalmas munka, ha még soha nem csináltad. Itt a videón minden szép, mert kint van a motor, de gondolom Te az autón szeretnád megcsinálni. Igen, azért fordította el a főtengelyt, hogy ne érjen össze a dugattyú a szeleppel, amíg kitámasztja a hidrotőke. Összeszerelés után illik hagyni 12 órát nyugalomban, hogy öszeüljenek a tőkék, csak utána indítható a motor. Addig átforgatni sem szabad, szóval felteheted a szíjat, de nem szabad körbeforgatni a főtengelyt, csak miután összeültek a tőkék. A szíj feszességét ellenőrizni kell, miután 2x körbeforgattad a főtengelyt és megint minden jelre kerül. Ügyelni kell arra, hogy helyesen legyen visszarakva a vezérműtengely. Láttam már olyat, hogy az ember azt hitte ért hozzá és berakta 180 fokkal elfordítva, a főtengelyt, na nem úgy hogy az oldalakat cserélte fel, hanem a helyzetét a tengelynek, alulra kerültek a bütykök amik feül voltak.,. Előtte fényképezd le, amíg még jelen van a fogaskereke, és úgy is kerüljön vissza.
Nyomatékkulcs használata kötelező, ha ilyen retkes lesz a motor belül, mint a videón, akkor kád le, és ki kell pucolni az olajpumpa szívókosarát. Amiatt kerepel minden, nem is tőke baja van. Adok hozzá szerelési útmutatót, ha tényleg bele akarsz vágni.
[ Szerkesztve ]
-
rostiron
őstag
válasz bitpork #160707 üzenetére
Szia.
Ha nagyon kell, van kihez fordulni, de szeretném magam megoldani. Milyen buktatók lehetnek ? Nem vagyok egy ügyetlen ember, a videót nézve simám megcsinálom. Nyomatékkulcs a kérdőjel, illetve valahol olvastam hogy az új hidrótőkéket fel kell tölteni olajjal. A videóban nem látom.
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
válasz rostiron #160709 üzenetére
Mágus2 ért hozzá a legjobban -talán VR6Fan még idesorolandó. Arra gondoltam hogy van egy eljárásgyűjtemény amiben minden le van írva de ha ez pl nincs meg neked akkor előfordulhat h hibázol. Mágus2 akkor ad leírást ezek szerint.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #160704 üzenetére
..majd megkeresem neked, valahol találtam egy kompatibilitási táblázatot, ahol egyértelműen írja, h a 13-as jó.
A 11-est nem lehetett keverni semmivel ha jól emlékxem. Talán itt is belinkelt erről valaki valamit anno.
Szóval ezért bátorkodtam, tavaly amikor vezérlés csere volt, akkor lett átmosva és erre a G13-ra cserélve, most ezért is vettem az utántöltésre ezt.Joe
-
Koczó93
őstag
Néhány napja megvásároltam életem első dízelét egy afn a4b5öt fentebb van a kép
Szeretnék rajta vezérlést cseréltetni majd. Van esetleg Fót, Veresegyház környékén valaki aki ajánlott? Vízpumpát is illik ilyenkor?
Illetve jól jönne 1-2 tanács az autóhoz.
Értelemszerű hogy nem taposom ki a belét hidegen(melegen is finoman vezetek). Azt tudom hogy nagy terhelés után nem szabad leállítani a turbo miatt.
-A kettőstömegűt hogy célszerű kímélni?
-Mindig omw-n tankolok célszerű prémium dízelt tankolni?
-Szoktam indulás előtt járatni 1-2 percet ez elég?A vgt elkormolódását meg lehet előzni? Ha igen, hogyan, autópálya, hosszabb út stb?
Ezek a konkrét kérdéseim de jöhetnek tanácsok mèg
Igyekeztem a felső árkategóriából autót választani remélem nem nyúltom mellé Egy félig-meddig ismerős autószerelőjé volt, remélem gondját viselte.
-
JHONNY 79
aktív tag
Mágus2: Az 1.6 CRTDI motorokon az EGR szelepben a mechanikus csúszka, vagy az elektromos rész szokott behalni? Ezeket nem lehet javítani, csak a csere segít? Kiszerelés után meg lehet valahogy állapítani, hogy széthullot, vagy csak koszos?
-
tibbike01
őstag
-
cstiwu
csendes tag
Köszönöm a hozzászólásokat!
Őszintén szólva nem nyugodtam meg, de úgy látszik nem egyedi eset az enyém.
Meg próbálok együtt élni vele, remélem nem lesz semmi gondja az autónak. -
c00per
tag
Udvozletem!
Par napja irtam fofekmunkahenger ugyben.Ki is csereltem stb es a jobb hatso munkahengernel is eszrevettem,hogy szorulas van.A munkahengert szetszedtem,kapott egy felujito keszletet,de ma neztem es meg mindig melegszik a jobb hatso fektarcsa.Cimboram azt mondja lehet maga a gumi fekcso szivat,mert a belseje szetment.Letezik ilyen? A6 C5 Quattro az alany
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #160728 üzenetére
Zsir uj hengert is kapott meg a belsejet felpoliroztam.Meg raprobalok a csore,ha nem jon be akkor passz.Mondjuk azt neztem,hogy maga a fem fekcso le lett mar cserelve rezre,meg meg lett toldva kb kozeptajon.Nem tudom ez mennyire zavarhat be.
* igaz,fofekhenger
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz tibbike01 #160720 üzenetére
Csak az nem értem hogy, hogyan van az hogy a Skoda és a VW között ekkora nagy a rés? Holott itthon szerintem a Passat és az Octavia megyen ebből a kettőből leginkább és ott is 1.6-2.0 tdi. Mitől megbízhatatlanabb a VW?
Mondjuk ez a lista akkor érne valamit ha az eladott autók száma is ott szerepelne, mert azért több új VW és Skodát látok az utakon mint Toyotát.
/KneeBy/
-
Lacess
tag
Urak!
Golf 4 / Bora kesztyűtartó, illetve ajtajának zörgésére van megoldás? Vagy hol a hiba?
Már megőrjít, főleg a "tipikus" hazai utakon. Ma már ott tartottam hogy kib@szom belőle a komplett műszerfalat. Zörög, de inkább kopog. Már ráhúztam minden csavarra, még a környékén is. Próbáltam kézzel előidézni a zajt de persze akkor és úgy pont nem nem zajong. Nem jövök rá hol és melyik része szop@t.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #160711 üzenetére
The Matrix Reloaded[link] mindig eszembe jut, ha látok 2000 év körüli A8-at.
Spiritmonitoron 15 literes átlagfogyit látok, ami csak +6 liter átlagfogyasztás az Alteámhoz képest.
Mennyivel veszélyesebb egy ilyen fentartása? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #160734 üzenetére
G4-be is zörög, és a hidegben valami a vezető oldalon is koppan. Tudtommal a kesztyűtartó doboza ér bele valamibe. Majd utána nézek.
Grizlisandor: 8 gyertya, 4 lambdaszonda, 8 trafó, kuplung meg a vezérlés a seatod ára. És akkor még nem cseréltél benne mindenhol olajat és a szervót sem javíttattad, ami mindegyikben ereszt.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #160736 üzenetére
Nagyra értékelném ha megosztanád velem is ha kiderítesz valamit. A műszerfal is biztosan értékelné ha nem verném szét
Tud zörögni sok minden más is, de azok egy-két "pofon" vagy egy kis masszázs után elkussolnak egy darabig. De ez a kesztyűtartó egy vicc.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Passat B8-ra keresek 16-os alufelnit, lehetőleg gyárit. Tudtok olyan helyet, ahol van választék gyáriból, akár használtan? Nyilván nem márkakereskedőre gondolok, ahol 400 lenne egy új szett.
Vagy ha valakinek van konkrét tippje nagyon jó utángyártottra, azt is megköszönöm.
-
bul07
nagyúr
Tuouranba kicsit circeg a utastér ventilátor, nem nagyon és van hogy igen és van hogy nem
Tudom hol van, viszont a kérdésem azHogy lehet e ezt kenni, mondjuk egy kis műszerolaj a tengelyére?
Már ha egyáltalán eltudnám érni bontás nélkül, mert utastér szűrő cseréjekor láttam hogy ott van a ventilátor na de hogy hozzá is tudok e férniMásik kérdésem , az ajtóm elkezdet nyekeregni így a hidegebb beálltával
Zsírral vagy műszerolajjal, motorolajjal, kenjem meg?Ezt meg pár napja lőttem, ilyen összeállás nem sűrűn van
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Lacess #160743 üzenetére
Úgy értettem hogy egy kocsi egy gazdánál ritka az ilyen összeállás
Gondoltam veszek egy dugókulcs készletet, hátha évente egyszer kétszer meg kellene húzni lazítani valamit
Tehát nem autószerelő minőség a célomEzt néztem ki lényeg a 32 megléte mert a olajszűrőt az lazítja
Megérné ezt , vagy túl gagyi?
Ha nem akkor mégis milyen márkanév alatt keresgéljek max 10e szánék rá[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #160742 üzenetére
Nekem ennyit sikerült elérni a Passatnál [kép]
(#160744) bul07: Nekem van egy ugyanilyen. Alkalmi dolgokra elég, de csodát ne várj. Múltkor akku saru cseréhez használtam, de már attól a kicsi csavartól látszik a 10-es fej elnyíródása. 10-ért nem fogsz kapni normális minőségi készletet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #160745 üzenetére
Hát ez nem jó hír hogy annyitól nyíródik
Gondoltam ha túl gagyi akkor hátha valaki tud egy jó vételt így az év végi nagy leárazásokba
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #160746 üzenetére
Hát meg is lepődtem rajta eléggé. Egy rendes Mannesmann készlet után furcsa volt, hogy ennyitől már látszik rajta a használat nyoma. Amúgy alkalmi használatra évekig ki fog szolgálni téged. Gondolom nem 23-as berohadt csavarokat akarsz kiszedni vele méteres erőkarral. Arra, hogy kilazítsd vele a 4 csavart ami összefogja a bútort tökéletes. Mondjuk én mániákus vagyok, nálam az említett Mannesmann a fő készlet, a mellé van ez a Möller és amellett is van egy kisebb Reikel készlet
Ugyanez az helyzet bitekből. Simán van itthon 3-4 teljes készletAmúgy a Lincost szokták itt a fórumon ajánlani.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Adott egy Golf 4, 1.9 TDI 110le, gyárilag digitklímás. Valamikor, valaki (még az olasz tulaj) a gyári klímavezérlő panelt lecserélte egy utángyártottra.
Néha nem kapcsol a szellőzés, vagy 4-5mp késéssel csak - ez különösen akkor vicces, amikor párás a szélvédő.Kérdés: a klímavezérlő panel lehet a hibás, vagy más elektronika (is)?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Reggie0
félisten
Sziasztok. Foleg a szakikat kerdeznem:
Eljott az ido, hogy elvigyem a kocsit nagygeneralra, ezert kivancsi vagyok, hogy a lentieken kivul meg mit javasolnatok cserelni. Gondja nincs, csak megelozni szeretnem a hibakat. (A4 B8K2 3.0tdi CCWA) Szoval amiket eddig terveztem:
- Vezerles csere(+feszitok, lancvezetok, gorgok)
- hidrotoke csere
- tuzgyuru csere
- gyertya csere
- egr/szivosor tisztitas
- vizpumpa+szij csere
- felfuggesztes osszes kopo
- szilentek, motortarto bakok?Ezeken kivul meg mit erdemes megcsinaltatni, mielott elromik?
EGR/szivosor tisztitas utan erdemes lenne reszecskeszurot cserelni? 300Mm van benne, viszonylag surun tisztit.
Klimagazt csereltessek-e, mondjuk kenes, stb. miatt?
Injektorokat van ertelme tisztittatni, vagy azt jobb, ha bekenhagyjak?Termeszetesen az olajcserenel szokasos dolgok is benne vannak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs